Anti-mug stekker
maandag 8 juni 2020 om 14:45
Ze zijn er weer, muggen, maar wij hebben gelukkig geen last van bultjes of gezoem, door de anti-mug stekker. Helaas gaat het ding maar een dag of 10 mee, omdat we af en toe vergeten de stekker uit te zetten... maar ook omdat we nu nog een goedkoop ding hebben. Wat zijn jullie ervaringen met de stekkers? Huismerk net zo goed / snel leeg als de duurdere merken?
maandag 8 juni 2020 om 15:32
Ik heb er nu eentje van het Kruidvat en die werkt perfect. Zelfs met open raam (met hor uiteraard) in de kamer. Waar dochter altijd onder de bulten zat, heeft ze nu nergens meer last van. Behalve als we het ding een keer vergeten aan te zetten. Nadeel is alleen dat ze vrij duur zijn, als ik ze om de tien dagen moet vervangen. Vandaar mijn vraag of mensen ervaring hebben met de duurdere stekkers, Vapona bijvoorbeeld, beweert 45 dagen te werken. Kruidvat 36 dagen (= 10 dagen bij ons)
maandag 8 juni 2020 om 15:48
Nog nooit zo'n stekker-ding gekocht. Ik leg citronella-blaadjes uit de tuin op de nachtkastjes, enkele op het hoofdeinde van ons bed, enkele op de vensterbank en echt geen last van muggen hier.
Voor mensen die geen tuin hebben: enkele tissues besprenkelen met citroensap en verspreiden over de slaapkamer. Kleine moeite maar geen muggen.
Voor mensen die geen tuin hebben: enkele tissues besprenkelen met citroensap en verspreiden over de slaapkamer. Kleine moeite maar geen muggen.