Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Nee hoor Xen...ik wilde dat al langer..en WM had nog meer reisplannen..dus dat komt wel goed. Ben niet in een dusdanig financiele situatie dat ik 2 keer kan gaan..
je moet 'm eerst uploaden, Appel!
Ik bedoelde niet dat ik nu onwijs goed relatie advies kan geven omdat ik nu een relatie heb. Maar gewoon mijn mening geven. Reageren op anderen. Tuurlijk ga ik het afbouwen. Maar ik heb vanochtend neergezet dat het zo is. Het is ook pas net zo en ik heb er niet gelijk aangedacht om te melden dat ik het ga afbouwen.....Het dringt nu pas net tot me door dat ik single-off ben....
Waar o waar doe ik dat Indi?
bijvoorbeeld bij www.photobucket.com
ehhh lukt nog niet geloof ik
kijken jullie naar daten in het donker?

Wat een ongelikte beer is die Michael
Ga nu kijken, Indi!
Indi...je gaat met singlesreis? Helemaal leuk!! Ik heb eigenlijk nog niet nagedacht over mijn vakantie...wil eigenlijk wel gaan duiken als ik mijn brevet haal!

Xen...gaan jouw vakantie naar Griekenland nog steeds door?

Appeltje...wat jammer, je had anders zeker gewonnen met je avatar. Het is te zien hoor dat je hele nacht aan gewerkt hebt

Zo zullen ze je morgen zeker niet storen Erykah!
Die kerel zit nog geen 5 minuten met die meid in een kamer en vraagt al of ze geil is..

@Appel: heb je de goede code wel? Je moet niet de link hebben, maar de code waar [img] voor staat..
Daten in het donker is leuk!!! Grappige is dat je eerst zogenaamd innerlijk leert kennen maar op het einde zien ze elkaar en het is nu al paar keer gebeurd dat iemand toch afknapt..
met wie ben je dan in je kamer, Appel?
Hahahahahaaha Appel!!!
dat zullen we maar niet vragen, Xen?

Ik vind daten in het donker ook leuk, omdat het gewone mensen zijn..niet van die stomme fotomodellen..
quote:Xenia66 schreef op 27 april 2009 @ 22:00:

met wie ben je dan in je kamer, Appel? huh? Ik zit natuurlijk helemaal alleen
Appel..jij hebt echt humor!! Ik vind het erg leuk om jullie te gaan ontmoeten zaterdag!!
Ik heb besloten niet naar Griekenland te gaan, ik wil niet als een emowrak terugkomen nl. Het doet me nog teveel, mn hart is nog steeds daar en ik zie gr.land nog steeds als mn thuis. Als ik griekse muziek hoor, is het soms al mis. Ik ben op goeie weg met mn reintegratieproces :-) dus ik wil dat nu niet verknallen.

Ben nog aan nadenken/plannen wat ik nu wil gaan doen.
had je gewoon dirty mind dan?
quote:Indi schreef op 27 april 2009 @ 22:04:

Appel..jij hebt echt humor!! Ik vind het erg leuk om jullie te gaan ontmoeten zaterdag!!

Ik ben benieuwd of je er daarna nog zo over denkt Maar Erykah is nog veeeeuull erger dan ik!

Nee hoor..grapje, het lijkt mij erg leuk zaterdag!
hahahahaha hij was voor dirty sister bedoeld! hahahaha
quote:Xenia66 schreef op 27 april 2009 @ 22:05:

had je gewoon dirty mind dan?O nee hoor haha..was een bordje voor Erykah d'r collega's...dat ze niet meer lastig gevallen wordt
hihi die tekeningen bij daten in het donker..

de jongens komen wel overeen tot nu toe
Je kent mij nog niet..

@Xen: Misschien wel een goede keus. Kan me voorstellen dat het emotioneel is..

Ga mee naar Jordanie
Hahahaha als ik zo'n bordje ophang aan mijn deur, komen mijn collega's juist ...en ja dat kan je dubbel opvatten!

Xen...wat jammer dat je niet naar Griekenland gaat maar misschien wel verstandig inderdaad. Je bent nu zo goed op weg voor jezelf...je gaat vast ooit keer erheen, als je eraan toe bent?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven