Welke prepaid voor zoo
dinsdag 9 juni 2020 om 17:39

dinsdag 9 juni 2020 om 18:42

dinsdag 9 juni 2020 om 18:49
Sheepy78 schreef: ↑09-06-2020 18:42https://mobile.lebara.com/nl/nl/all-in/c/prepaid-all-in
Ik vind het goedkoop hoor
Ah, nu zie ik het. In wat je eerder schreef, leek het een bundel van 500 minuten en internet (alles uit één bundel), maar het is 500 minuten én 2 gb internet. Dat is wel een verschil ja

dinsdag 9 juni 2020 om 18:50
Hier altijd prepaid van Simyo gehad voor de kinderen, dat werkte prima. Ik zou gewoon de goedkoopste nemen. Door te bellen op wifi maken ze dat beltegoed nooit op en moet je 1 keer in het jaar dat eens opwaarderen met een tientje. Wat ik wel handig vond was dat ik een mailtje kreeg als het beltegoed bijna op was, zo kon ik al opwaarderen voordat het echt op was. Ondertussen hebben ze hier wel een abonnement omdat ze meer internet zijn gaan gebruiken buiten de wifi, dat loopt bij Youfone, werkt ook prima.

dinsdag 9 juni 2020 om 22:10
Omdat ik in de veronderstelling was dat een abo duurder was.
Bellen zonder WiFi, alleen in geval van nood, dat zal hopelijk niet vaak zijn.
Verder alleen data gebruiken met WiFi.
Maar ook in de familie nagevraagd en ook daar allemaal abo voor de kinderen.
Ik kom dan toch snel gezien op zo’n 10 euro per maand, vind ik best veel voor een 10 jarige

woensdag 10 juni 2020 om 08:41
Hoe kom je dan aan tien euro? Mijn tien-jarige (24/7 op TikTok etc.) redt het op die manier prima met haar abo van 2,5.delicious35 schreef: ↑09-06-2020 22:10Omdat ik in de veronderstelling was dat een abo duurder was.
Bellen zonder WiFi, alleen in geval van nood, dat zal hopelijk niet vaak zijn.
Verder alleen data gebruiken met WiFi.
Maar ook in de familie nagevraagd en ook daar allemaal abo voor de kinderen.
Ik kom dan toch snel gezien op zo’n 10 euro per maand, vind ik best veel voor een 10 jarige