Welke prepaid voor zoo

09-06-2020 17:39 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuwe telefoon gekocht waardoor zoon van 10 nu mijn oude telefoon mag hebben.
Zelf altijd abonnement gehad maar dat vind ik voor hem nog niet nodig.
Welke provider hebben jullie voor de prepaid van je kinderen en waarom? Welke raad je aan?
Ow de n is kwijt in de titel. Ik bedoel uiteraard zoon.
Off topic, maar waarom vind je dat niet nodig?

Goedkoopste abo van Simpel is 2,50 en je kan van alles instellen zodat je geen onverwachte kosten krijgt. Vind ik, persoonlijk, veel makkeljker dan geklooi met opwaarderen.
Ik zou ook voor een goedkope abo gaan bij Belsimpel of Ben of noem er nog eens eentje.

Mijn oudste van 13 heeft een Ben abo van 6 euro incl een beetje data. Daar kwam ze met prepaid ook wel aan.
Ben idd! Neefje heeft deze ook €8 ofzo per maand 500 mbs en 300 sms/bellen
Dochter heeft Hema prepaid zonder mobiel internet. Ze kan overal op wifi dus het beltegoed krijgt ze haast niet op.
Ik heb zelf prepaid van Vodafone. Via hun site kan je een gratis simkaart aanvragen.
Lebara, 500 minuten bellen en internet voor 10 euro per maand
Sheepy78 schreef:
09-06-2020 18:05
Lebara, 500 minuten bellen en internet voor 10 euro per maand

Weet je zeker dat dat klopt? Het is erg duur namelijk.
Vodafone prepaid elk jaar opwaarderen met een tientje.

Zoon kan vrijwel overal op de wifi en belt met Whatsapp.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
nerdopviva schreef:
09-06-2020 18:26
Weet je zeker dat dat klopt? Het is erg duur namelijk.
https://mobile.lebara.com/nl/nl/all-in/c/prepaid-all-in
Ik vind het goedkoop hoor
Sheepy78 schreef:
09-06-2020 18:42
https://mobile.lebara.com/nl/nl/all-in/c/prepaid-all-in
Ik vind het goedkoop hoor

Ah, nu zie ik het. In wat je eerder schreef, leek het een bundel van 500 minuten en internet (alles uit één bundel), maar het is 500 minuten én 2 gb internet. Dat is wel een verschil ja ;-D
Hier altijd prepaid van Simyo gehad voor de kinderen, dat werkte prima. Ik zou gewoon de goedkoopste nemen. Door te bellen op wifi maken ze dat beltegoed nooit op en moet je 1 keer in het jaar dat eens opwaarderen met een tientje. Wat ik wel handig vond was dat ik een mailtje kreeg als het beltegoed bijna op was, zo kon ik al opwaarderen voordat het echt op was. Ondertussen hebben ze hier wel een abonnement omdat ze meer internet zijn gaan gebruiken buiten de wifi, dat loopt bij Youfone, werkt ook prima.
Hier hebben de kinderen het goedkoopste abonnement van kpn voor alleen bellen. Omdat wij ook een kpn abonnement hebben bellen we onderling gratis en krijgen ze van mij data.
Star3 schreef:
09-06-2020 17:42
Off topic, maar waarom vind je dat niet nodig?

Goedkoopste abo van Simpel is 2,50 en je kan van alles instellen zodat je geen onverwachte kosten krijgt. Vind ik, persoonlijk, veel makkeljker dan geklooi met opwaarderen.
Omdat ik in de veronderstelling was dat een abo duurder was.
Bellen zonder WiFi, alleen in geval van nood, dat zal hopelijk niet vaak zijn.
Verder alleen data gebruiken met WiFi.

Maar ook in de familie nagevraagd en ook daar allemaal abo voor de kinderen.

Ik kom dan toch snel gezien op zo’n 10 euro per maand, vind ik best veel voor een 10 jarige
Bij simpel heb ik een abonnement voor €2,50 per maand. Normaal is het 250 MB, 50 minuten en 500 sms'jes, maar ik heb hem tijdens de verdubbeldagen afgesloten.
delicious35 schreef:
09-06-2020 22:10
Omdat ik in de veronderstelling was dat een abo duurder was.
Bellen zonder WiFi, alleen in geval van nood, dat zal hopelijk niet vaak zijn.
Verder alleen data gebruiken met WiFi.

Maar ook in de familie nagevraagd en ook daar allemaal abo voor de kinderen.

Ik kom dan toch snel gezien op zo’n 10 euro per maand, vind ik best veel voor een 10 jarige
Hoe kom je dan aan tien euro? Mijn tien-jarige (24/7 op TikTok etc.) redt het op die manier prima met haar abo van 2,5.
Lebara
Zoon gaat nu naar middelbare , en dus heb ik voor hem een Sim only abonnement afgesloten van 7,50 per maand, tot nu deed hij het met 5 euro beltegoed per maand, en thuis uiteraard op de WiFi .
Hier ook simpel van €2,50 voor dochter. Ze doet eigenlijk alles via WiFi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven