Heropend: maddie mccann

woensdag 3 juni 2020 om 21:29

vrijdag 12 juni 2020 om 17:04
Als het een ongeluk is geweest, hadden de ouders in bijna alle gevallen eerlijk over het ongeluk kunnen zijn. Een slaappilletje aan een kind geven is geen carrièrekiller.
Zo'n beetje het enige scenario dat ik dan kan bedenken: de ouders wilden verhullen dat ze Maddie te veel slaapmiddel gaven. Omdat Maddie na één slaappil weer wakker werd en ze haar uit ongeduld nog een pil gaven, terwijl dat eigenlijk niet verantwoord was, waarna ze op enig moment duizelig van de bank viel. Gevolg: hoofdwond en overlijden,
In dat geval moet er zich ergens in het verhaal een buitenkans hebben voorgedaan, zou je denken. Net op tijd zus of net op tijd zo, anders waren ze gesnapt. Maar dan nog is het raar om liever het lijk van je kind te willen wegmoffelen. En later te verplaatsen, met lijkgeur en al.
Zo'n beetje het enige scenario dat ik dan kan bedenken: de ouders wilden verhullen dat ze Maddie te veel slaapmiddel gaven. Omdat Maddie na één slaappil weer wakker werd en ze haar uit ongeduld nog een pil gaven, terwijl dat eigenlijk niet verantwoord was, waarna ze op enig moment duizelig van de bank viel. Gevolg: hoofdwond en overlijden,
In dat geval moet er zich ergens in het verhaal een buitenkans hebben voorgedaan, zou je denken. Net op tijd zus of net op tijd zo, anders waren ze gesnapt. Maar dan nog is het raar om liever het lijk van je kind te willen wegmoffelen. En later te verplaatsen, met lijkgeur en al.

vrijdag 12 juni 2020 om 17:05
Heb jij überhaupt íets rond deze zaak gelezen of bekeken?lindaatje1900 schreef: ↑12-06-2020 16:35Ook dat weet je niet. Omdat de honden niks roken op het bed wil niet zeggen dat ze er niet heeft gelegen.

vrijdag 12 juni 2020 om 17:07
Dit scenario vind ik totaal niet passen bij iemand die anesthesiemedewerker is. Die kent alle risico's van binnen en van buiten en zal het leven van haar eigen kind nooit op zo'n manier in gevaar brengen.snug schreef: ↑12-06-2020 17:04Als het een ongeluk is geweest, hadden de ouders in bijna alle gevallen eerlijk over het ongeluk kunnen zijn. Een slaappilletje aan een kind geven is geen carrièrekiller.

vrijdag 12 juni 2020 om 17:09
Welke bewijzen zijn er dan in jouw ogen?ikBedoelHetGoed schreef: ↑12-06-2020 17:05Heb jij überhaupt íets rond deze zaak gelezen of bekeken?

vrijdag 12 juni 2020 om 17:10
Of ze is thuisgelaten omdat ze haar vonden zeuren, slaappil erin en met de tweeling op stap. En uren later bij thuiskomst ('s middags?) bleek ze dood achter de bank te liggen met een gapende hoofdwond. Te laat.

vrijdag 12 juni 2020 om 17:12
Theamuts schreef: ↑12-06-2020 17:07
Dit scenario vind ik totaal niet passen bij iemand die anesthesiemedewerker is. Die kent alle risico's van binnen en van buiten en zal het leven van haar eigen kind nooit op zo'n manier in gevaar brengen.
snug
Of ze is thuisgelaten omdat ze haar vonden zeuren, slaappil erin en met de tweeling op stap. En uren later bij thuiskomst ('s middags?) bleek ze dood achter de bank te liggen met een gapende hoofdwond. Te laat.
In dat geval moeten er getuigen zijn geweest die ze met maar twee kinderen hebben gezien.
Dit scenario vind ik totaal niet passen bij iemand die anesthesiemedewerker is. Die kent alle risico's van binnen en van buiten en zal het leven van haar eigen kind nooit op zo'n manier in gevaar brengen.
snug
In dat geval moeten er getuigen zijn geweest die ze met maar twee kinderen hebben gezien.

vrijdag 12 juni 2020 om 17:15
Ja, en er schijnen juist getuigen te zijn die Maddie die dag nog bij de boottocht met de crèche gezien hebben.
Ik vind een ongeluk verdoezelen ook een onwaarschijnlijk motief.
vrijdag 12 juni 2020 om 17:15

vrijdag 12 juni 2020 om 17:18
Alles wijst erop dat de politie hele grote steken heeft laten vallen.madamecannibale schreef: ↑12-06-2020 17:15Er circuleren echt zoveel vreemde verhalen rondom deze vermissing. Dat dekentje is zelfs nog gebruikt om de opsporingshonden aan te laten ruiken.
vrijdag 12 juni 2020 om 17:26
Een interessant filmpje voor iedereen die blindelings in de honden gelooft:
https://m.youtube.com/watch?feature=you ... MJzEkH2JJQ
Dit filmpje gaat over de auto’s.
A) de honden wijzen beiden een verschillende plek op de auto aan
B ) de honden worden herhaaldelijk terug geroepen naar de auto van de McCanns, niet naar de andere auto’s
C) de hondentrainer WEET welke auto van de McCanns is, terwijl dit onderzoek blind hoort te zijn
D) de hond in de kofferbak lijkt geen duidelijk signaal te geven
B ) de honden worden herhaaldelijk terug geroepen naar de auto van de McCanns, niet naar de andere auto’s
C) de hondentrainer WEET welke auto van de McCanns is, terwijl dit onderzoek blind hoort te zijn

vrijdag 12 juni 2020 om 17:30
Als ze eerlijk over het ongeluk waren geweest, dan hadden ze onder de microscoop gelegen. De wijze waarop zij hun kinderen alleen lieten is op zichzelf in Groot-Brittannië al verwijtbaar handelen. Bovendien: is het bewijs van hun onschuld van het verstoppen van hun kind dat jíj er geen kwaad in ziet een kind te laten verongelukken? Wat hun motief ook was, hun woorden spreken boekdelen. Turf voor de aardigheid eens hoe vaak zij uitspreken zich zorgen te maken over Madeleine. De embedded confessions zijn zo overtuigend en zo niet in lijn met wat iedere ouder doet en zegt in dergelijke omstandigheden. Nóóit hebben ze het over haar. Ze praten over zichzelf en distantiëren zich van hun eigen biologische dochter. Peter Hyatt, geïnterviewd door Richard Hall, is echt zo de moeite van het kijken waard!snug schreef: ↑12-06-2020 17:04Als het een ongeluk is geweest, hadden de ouders in bijna alle gevallen eerlijk over het ongeluk kunnen zijn. Een slaappilletje aan een kind geven is geen carrièrekiller.
vrijdag 12 juni 2020 om 17:30
Wat een gepruts en geblunder.madamecannibale schreef: ↑12-06-2020 17:26Een interessant filmpje voor iedereen die blindelings in de honden gelooft:
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
vrijdag 12 juni 2020 om 17:33
Nee, maar ik las dat hij in een chat zei dat hij het zou filmen etc als hij iets kleins misbruikt. Dat kan je wel verbergen of verwijderen !

vrijdag 12 juni 2020 om 17:39
Een moord door de ouders acht ik niet zo waarschijnlijk maar het overlijden hoeft niet per se in de paar uur voor de officiële vermissing te hebben plaatsgevonden.lindaatje1900 schreef: ↑12-06-2020 16:52Dan zou het in jouw ogen geen ongeluk zijn maar vooropgezet?
Madeleine zal overal in het appartementencomplex geweest zijn. Wat zeker is, is dat er een lijkgeur geroken is achter de bank en bij de kast. Het is zeer aannemelijk dat dit van Maddie afkomstig was. Deze honden slaan niet zomaar ergens op aan. Toevallig alleen in hun appartement, later op kleren van de McCann's die ergens anders verbleven en weer later precies in hun auto. Toeval wordt steeds kleiner op deze manier.

vrijdag 12 juni 2020 om 17:43
De ouders bekennen het gewoon in interviews. Kijk een naar de Embedded Confessions. Je kunt er gewoon niet omheen.
Er is direct gebeld met The Sun, terwijl de Portugese politie sterk adviseerde het eerst stil te houden om Maddies overlevingskansen te vergroten.
De Portugese politie heeft op de avond van de verdwijning al geconstateerd dat de plaats delict was geënsceneerd.
De McCanns zelf hebben de duvel en z'n oude moer op de plaats delict toegelaten en zo bewijs vernietigt.
De McCanns hebben helemaal niet (moeder) en nauwelijks (vader) gezocht naar hun kind.
Er zijn geen sporen die wijzen op een ongeluk.
De familie Smith heeft Gerry met een "slapende" Maddie zien lopen vlak voor er alarm is geslagen.
De McCanns zwelgen in ieder interview weer in zelfmedelijden. Nóóit gaat het over hun zorgen over Madeleine. Nóóit over wat zij heeft moeten meemaken of meemaakt. En als ze over haar praten dan is het consistent met hoe mensen praten over doen.
Hoeveel bewijs is er nodig? Ieder stukje toeval is een knikkertje, tezamen is het een blok graniet. Grappig genoeg gelooft juist in het VK ongeveer 80% van de mensen dat de ouders precies weten hoe het zit, dat Scotland Yard opdracht heeft gekregen niét de ouders te onderzoeken en dat het de Engelse politie was die de boel in Portugal heeft gefrustreerd.
Kijk de Embedded Confessions en overtuig jezelf.
vrijdag 12 juni 2020 om 17:53
Ik ga vanavond eens beginnen aan de embedded confessions denk ik. Heb er stukjes van gezien maar niet in zijn geheel. Interessant. Overigens dacht ik dat kate en gerry samen de ochtend volgend op de verdwijning waren gaan zoeken. Dat kwam naar voren in de docu op netflix (geen idee of die betrouwbaar is hoor).
vrijdag 12 juni 2020 om 17:58
Het dekentje is wel verdwenen
Could it have been used in a funerary ceremony at the Luz chapel? Gonçalo Amaral doesn't dismiss that as possibility.
The issue was brought to light, in an enigmatic approach, during the interview given by the McCann couple to Oprah Winfrey. What had happened to the blanket that Maddie used to be covered with – almost as if it was a protective and comforting safeguard – and that was photographed by the PJ, in the day of her disappearance from the Ocean Club apartment, on the bed of the English girl? Gerry and Kate gulped in silence and were unable to answer in a consistent manner to the mediatic TV show host.
Gonçalo Amaral, the former inspector who coordinated the investigations on the case, in declarations to the «SP» recalls to have seen the blanket in the Ocean Club apartment, on the evening of the 3rd of May, close to cuddle cat (the plush toy), that the child usually carried with her. The former inspector thought that it was odd that that blanket went missing in the immediate days that followed, when searches where made to locate the child. And he highlights, that incidentally, textile fibres (in connection with the cadaver odour scented by the British dogs) were detected in the Renault Scenic that the McCann Couple rented in the Algarve and which was used in a long and mysterious trip that they made to Spain.
Could it have been used in a funerary ceremony at the Luz chapel? Gonçalo Amaral doesn't dismiss that as possibility.
The issue was brought to light, in an enigmatic approach, during the interview given by the McCann couple to Oprah Winfrey. What had happened to the blanket that Maddie used to be covered with – almost as if it was a protective and comforting safeguard – and that was photographed by the PJ, in the day of her disappearance from the Ocean Club apartment, on the bed of the English girl? Gerry and Kate gulped in silence and were unable to answer in a consistent manner to the mediatic TV show host.
Gonçalo Amaral, the former inspector who coordinated the investigations on the case, in declarations to the «SP» recalls to have seen the blanket in the Ocean Club apartment, on the evening of the 3rd of May, close to cuddle cat (the plush toy), that the child usually carried with her. The former inspector thought that it was odd that that blanket went missing in the immediate days that followed, when searches where made to locate the child. And he highlights, that incidentally, textile fibres (in connection with the cadaver odour scented by the British dogs) were detected in the Renault Scenic that the McCann Couple rented in the Algarve and which was used in a long and mysterious trip that they made to Spain.

vrijdag 12 juni 2020 om 18:00
Veelzeggend. Maar goed dat het gefilmd is. Ik had erover gelezen, maar het is nog verder bezijden de waarheid dan ik dacht.madamecannibale schreef: ↑12-06-2020 17:26Een interessant filmpje voor iedereen die blindelings in de honden gelooft: