Heropend: maddie mccann

03-06-2020 21:29 2922 berichten
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/gr ... ~aae8cd5b/

Zou het dan toch...?
Alle reacties Link kopieren
Blankepit schreef:
12-06-2020 14:17

Er is geen enkel spoor van een ontvoering door een onbekende. Geen vingerafdruk, geen haar, geen schilfertje.
Hoe je dan kan uitgaan van een ontvoering en betrokkenheid van de ouders niet eens meer wil onderzoeken ontgaat mij geheel.
Bij een normaal politie onderzoek moeten juist de ouders als eersten uitgesloten worden.
S-Meds schreef:
12-06-2020 12:29
de twee honden wezen los van elkaar dezelfde locaties aan
Wanneer zijn ze de honden gaan inzetten? Meteen of is dat een bepaalde tijd daarna gebeurd?
pamelacourson schreef:
12-06-2020 13:59
Heb je een link?
Hier!

Ik dacht al even dat ik het gedroomd had.

Begint bij 5.15 wtf zijn ze aan het doen? Zie ook hoe die agenten in de deur kijken.

https://www.youtube.com/watch?v=S1KjwFkXeLk&t=8s

Als iemand dit kan uitleggen, GRAAG!
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
koreana schreef:
12-06-2020 13:55
Het zijn schuiframen. De rechterkant kon open, met zo'n hendel waar je op een knopje moet drukken om hem te ontgrendelen, en die rechterkant schoof dan over de vastzittende linkerkant.
De ramen waren iets van 2 foot hoog en breed, dat betekent dat de klimruimte is 30 cm breed. Dat is behoorlijk wurmen om doorheen te komen, zeker met een kind in je armen.

Ook bijzonder dat het kind niet wakker werd, maar dat kan ook aan de Calpol hebben gelegen.
Pffff hoe kan dit toch allemaal. Niet te geloven.
Ellerlilalinne schreef:
12-06-2020 13:59
Weet iemand dat filmpje te vinden dat ze bezig zijn met een reconstructie samen met de ouders??
Er is geen reconstructie gedaan samen met de ouders.
hannaa45 schreef:
12-06-2020 14:30
Er is geen reconstructie gedaan samen met de ouders.
Wat is dat filmpje hierboven dan?? Is dat nep? Zie mijn vorige post. Het is echt heel raar als dat de ouders zijn.
lindaatje1900 schreef:
12-06-2020 14:25
Wanneer zijn ze de honden gaan inzetten? Meteen of is dat een bepaalde tijd daarna gebeurd?
- 3 mei 2007: Maddie officieel vermist.
Dan worden bijna drie maanden later de Britse honden ingevlogen.
- 31 juli 2007: In appartement 5A een kadaverlucht in de slaapkamer van de McCann's bij de kast, in de woonkamer achter de bank en een lichte kadavergeur buiten in een bloemperkje. Achter de bank is naast de kadaverlucht ook bloed geroken.
- 2 augustus 2007: Kadavergeur op een broek en een blouse van Kate en op een rood t-shirt van Madeleine en natuurlijk op Cuddle Cat.
- 6 augustus 2007: Kadavergeur in de McCann's Renault Scenic huurauto én op de autosleutel. Bloedgeur is geroken op diezelfde autosleutel en in de kofferbak.
Blankepit schreef:
12-06-2020 14:17
Geen idee. Een kadaverspeurhond rook een lijkgeur aan het shirt. Zeg het maar. Het is in ieder geval een spoor dat wijst naar betrokkenheid van de ouders.
Lijkgeur op de kleren van Kate? Sporen die wijzen op betrokkenheid van de ouders.
Lijkgeur in je huurauto? Idem schuldig dito.

Er is geen enkel spoor van een ontvoering door een onbekende. Geen vingerafdruk, geen haar, geen schilfertje.
Hoe je dan kan uitgaan van een ontvoering en betrokkenheid van de ouders niet eens meer wil onderzoeken ontgaat mij geheel.

De reactie van de ouders op deze honden? Eerst beantwoord Kate de directe vraag van interviewster Sandra gewoon niet en houdt een blablaverhaal: maybe you should ask the judiciary because they have examined all evidence. I mean we are also Madeleine's mum and dad and we are desperate for people to help us find Madeleine which is why we are here today. The majority of people are inherently good and I believe the majority of people in Portugal are inherently good people and I am asking them if they will help us spread this message to that person or people

Dan voegt Gerry er sarcastisch aan toe:
Ask the dogs, Sandra.
I can tell you that we have also looked at evidence about (haha) cadaver dogs and they are incredibly unreliable. That's what the evidence shows, if they are tested scientifically.
Als je dat YouTube filmpje bekijkt van die hond bij de auto zie je dat de hond continue terug geroepen wordt naar de auto. En het is ook overduidelijk welke auto van de McCanns is aangezien er meerder “missing girl” posters in de auto hangen. Zogenaamd is deze test blind maar als dit een echt filmpje is dan is het dat allesbehalve.

Tegen de tijd dat het appartement als crime scène was aan gemeld en was afgesloten waren er al 20 rokende politie-agenten zonder handschoenen doorheen gebanjerd. Zelfs cruciale onderdelen werden op vingerafdrukken getest zonder handschoenen of beschermende kleding.
Ik vraag me ook af hoe het met de tweeling is en wat voor jeugd zij gehad hebben. Moet toch afschuwelijk zijn, de wetenschap dat de halve wereld je ouders verdenkt van de moord op je zus. Hoe zou de tweeling er tegenaan kijken?
ikBedoelHetGoed schreef:
12-06-2020 14:15
Ik vind dit zo'n interessant filmpje:
https://youtu.be/JM0fcuhndGI

Over de bekentenissen van de McCanns en waarom het bekentenissen zijn.
Dit is by far het interessantste fimpje wat ik tot nu toe heb gezien over de McCanns. Heel overtuigend.
't Is al met al een heel gedoe
Blankepit schreef:
12-06-2020 14:35
- 3 mei 2007: Maddie officieel vermist.
Dan worden bijna drie maanden later de Britse honden ingevlogen.
- 31 juli 2007: In appartement 5A een kadaverlucht in de slaapkamer van de McCann's bij de kast, in de woonkamer achter de bank en een lichte kadavergeur buiten in een bloemperkje. Achter de bank is naast de kadaverlucht ook bloed geroken.
- 2 augustus 2007: Kadavergeur op een broek en een blouse van Kate en op een rood t-shirt van Madeleine en natuurlijk op Cuddle Cat.
- 6 augustus 2007: Kadavergeur in de McCann's Renault Scenic huurauto én op de autosleutel. Bloedgeur is geroken op diezelfde autosleutel en in de kofferbak.
Dank je wel voor de info.

Dat maakt wel verschil dat er niet meteen door de honden is gezocht. Een appartement, een huurauto en sleutels die dan niet meer in het bezit zijn van de ouders.
Een geur die niet gevonden is op het bed.
Pingu schreef:
12-06-2020 14:41
Dit is by far het interessantste fimpje wat ik tot nu toe heb gezien over de McCanns. Heel overtuigend.
Dit komt uit de Embedded Confessions met Peter Wyatt. Op YouTube te vinden.
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/ve ... ~a8bb9f30/

De Duitser kreeg in 2013 via brief te horen dat ze hem eens wilden overvragen over deze zaak ... was een 'foutje', niet de normale procedure. Alle tijd dus gehad om sporen te wissen.
chentolove schreef:
12-06-2020 15:02

De Duitser kreeg in 2013 via brief te horen dat ze hem eens wilden overvragen over deze zaak ... was een 'foutje', niet de normale procedure. Alle tijd dus gehad om sporen te wissen.
Wat een geblunder toch in deze zaak. Als er al bewijsmateriaal was is dat nu waarschijnlijk grotendeels vernietigd.
Ellerlilalinne schreef:
12-06-2020 14:25
Hier!

Ik dacht al even dat ik het gedroomd had.

Begint bij 5.15 wtf zijn ze aan het doen? Zie ook hoe die agenten in de deur kijken.

https://www.youtube.com/watch?v=S1KjwFkXeLk&t=8s

Als iemand dit kan uitleggen, GRAAG!
Ik heb het filmpje niet af kunnen kijken wat een onzin sensatie belust gedoe met die muziek op de achtergrond.
Ik heb tot de reactie van Gerrie gekeken en daar valt niks van te zeggen.. misschien is het stuk over het naspelen anders maar dit filmpje is pure tabloid crap
lindaatje1900 schreef:
12-06-2020 14:44
Dank je wel voor de info.

Dat maakt wel verschil dat er niet meteen door de honden is gezocht. Een appartement, een huurauto en sleutels die dan niet meer in het bezit zijn van de ouders.
Een geur die niet gevonden is op het bed.
Die honden ruiken nog jaren later een lijklucht dus 3 maanden is niets.
Dat er bij het bed van madeleine niets geroken is, strookt met de sporen: een onbeslapen bed. Op een koude avond ook nog.
anoniem_365114 wijzigde dit bericht op 12-06-2020 15:40
2.85% gewijzigd
Die verklaringen ook van de McCanns en zijn zuster. Zo beweerde die zuster van hem dat het bloed op de muur onder het raam, achter de bank, van muggen was. Wel bijzonder dat die muggen zo laag vlogen en achter de bank kennelijk tegen de muur vlogen.
Of Kate: lijkgeur aan de knuffel omdat ze die wel eens meenam naar werk. Ahum. Iedereen met een kind met een lievelingsknuffel laat het wel uit het hoofd om de knuffel en kind te scheiden want temper tantrums galore, en zij als medisch geschoold persoon zou beter moeten weten dat je geen knuffel, die ws. niet helemaal brandschoon zal zijn, meeneemt naar een plek die steriel moet blijven, ook al is jouw taak om iemand formeel overleden te verklaren (zo kwam de lijkgeur op de knuffel, aldus Kate).

Zit in deel 2 van de film van Richard Hall.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
K79 schreef:
12-06-2020 15:20
Ik heb het filmpje niet af kunnen kijken wat een onzin sensatie belust gedoe met die muziek op de achtergrond.
Ik heb tot de reactie van Gerrie gekeken en daar valt niks van te zeggen.. misschien is het stuk over het naspelen anders maar dit filmpje is pure tabloid crap
Raar idd en ik weet niet wat ik ervan moet denken. Wel doet Gerry daarna weer van die uitspraken als de pers hem vragen stelt. Een journalist vraagt of er bewijs is dat ze ontvoerd is en hij wordt eerst boos en zegt: als ze niet ontvoerd is, waar is het kind dan? Raarste antwoord ooit, zeker omdat hij weer zo afstandelijk spreekt over “the child”.

Dat filmpje over die verborgen bekentenissen is trouwens heel interessant, ja. Guilty as hell, als ik dat zo hoor. En het zou heel goed kunnen dat er meer speelde behalve een slaapmiddel als ze gevonden zou worden. Zo’n lichaampje wordt natuurlijk helemaal onderzocht, misschien vertoonde ze wel sporen van mishandeling of seksueel misbruik.

Ook hoor je ze elke keer zeggen dat ze het niet gedaan kunnen hebben, maar nooit dat ze nooit hun eigen kind zouden vermoorden of haar lichaam verstoppen.
K79 schreef:
12-06-2020 15:20
Ik snap niet waarom je dat hele filmpje dan ook kijkt. Het gaat over het naspeelfragment. Dat is bizar. Die muziek kan je toch negeren.
Blankepit schreef:
12-06-2020 15:21
Dat er bij het bed van madeleine niets geroken is, strookt met de sporen: een onbeslapen bed. Op een koude avond ook nog.
precies, ze heeft nooit in bed gelegen. Dat komt overeen met de theorie dat ze al eerder overleden is dan het tijdstip waarop alarm is geslagen. Daarom roken die honden ook cadaverine, het lichaam heeft even in het app. gelegen
Blankepit schreef:
12-06-2020 15:21
Jawel, maar vanaf welk moment. Dat weet je niet.
chentolove schreef:
12-06-2020 15:02

je wist niet zo makkelijk sporen van een misdrijf. bloed kan je schoonmaken maar daarmee is het nog niet weg. Lijklucht blijft ook jaren hangen
S-Meds schreef:
12-06-2020 16:33
precies, ze heeft nooit in bed gelegen. Dat komt overeen met de theorie dat ze al eerder overleden is dan het tijdstip waarop alarm is geslagen. Daarom roken die honden ook cadaverine, het lichaam heeft even in het app. gelegen
Ook dat weet je niet. Omdat de honden niks roken op het bed wil niet zeggen dat ze er niet heeft gelegen.
lindaatje1900 schreef:
12-06-2020 16:33
Jawel, maar vanaf welk moment. Dat weet je niet.
Doet er niet toe. Onbeslapen betekent dat de ouders betrokken zijn.
Blankepit schreef:
12-06-2020 16:45
Doet er niet toe. Onbeslapen betekent dat de ouders betrokken zijn.
Dan zou het in jouw ogen geen ongeluk zijn maar vooropgezet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven