Lijf & Lijn alle pijlers

Foodsisters

12-06-2020 19:56 13 berichten
Hoi Dames,

Wij is er net begonnen of wil beginnen aan het boek van The Foodsisters?

Misschien is het leuk om een app te maken om elkaar te ondersteunen en dergelijke :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nog nooit van gehoord en weet niet wat het in houdt. Ik ben net met het komkommerdieet begonnen maar als dit beter werkt dan lees ik mee.
Even gegoogled wat het komkommerdieet inhoud, is gewoon een crash dieet.
Wat een onzin, tuurlijk val je af met zo weinig calorieën. Ligt niet aan de komkommer hoor.
mano28 schreef:
12-06-2020 20:14
Wat een onzin, tuurlijk val je af met zo weinig calorieën. Ligt niet aan de komkommer hoor.
Nee , het was een grapje en ik dacht het het gesnapt werd, dus niet. Het komkommer dieet houdt in: Ik mag alles eten behalve komkommers!
mano28 schreef:
12-06-2020 20:14
Ik lig ook dubbel dat jij erin getrapt bent en het komkommerdieet op bent gaan zoeken. Ik dacht andere opmerkingen te krijgen.
vrijenblij20220 schreef:
12-06-2020 20:20
Ik lig ook dubbel dat jij erin getrapt bent en het komkommerdieet op bent gaan zoeken. Ik dacht andere opmerkingen te krijgen.
Haha dat is een goeie :)

Lees je even in zou ik zeggen. Het is voor mij niet zozeer een dieet, maar wel een verandering in mijn eetgedrag
boterhammie schreef:
12-06-2020 20:34
Haha dat is een goeie :)

Lees je even in zou ik zeggen. Het is voor mij niet zozeer een dieet, maar wel een verandering in mijn eetgedrag
Het blauwe intermittent fasting kookboek heb ik veel gebruikt , de acht weken slank vond ik minder . We zijn overgestapt op lchf/keto .
Yildizlar schreef:
12-06-2020 20:56
Het blauwe intermittent fasting kookboek heb ik veel gebruikt , de acht weken slank vond ik minder . We zijn overgestapt op lchf/keto .
Ik begin met het 8 weken boek. IF leek me iets te heftig om mee te beginnen.

Wat is je mening tot nu toe?
Weet je to, ik was als kind zijnde erg mager. Vanaf dat ik ongesteld werd ben ik niet de lengte in gegaan maat wel de breedte. Ik was een jaar of 15 en ik vond mezelf echt te dik en dat wask ook . Toen zij we met familie naar een dokter gegaan in Gent. En ja die pillen hielpen ook echt. Mijn broer werd hyperactief maar we zijn met zijn allen echt af gevallen.Er zijn ook mensen dood gegaan aaan zijn pillen. Die man is wel in een cel beland . Dat was dokter Cousens. In Belgie toen een bekent peroon.
boterhammie schreef:
12-06-2020 21:01
Ik begin met het 8 weken boek. IF leek me iets te heftig om mee te beginnen.

Wat is je mening tot nu toe?
If doe ik nog steeds dat bevalt me prima . De recepten zijn goed te doen niet te ingewikkeld en ingrediënten worden vaker gebruikt dus geen verspilling .
Keto geeft me veel meer vrijheid wil over en tijdje wel weer naar koolhydraatbeperkt dan zal ik de boeken er wel weer bij pakken . Maar er gewoon uithalen wat ik lekker vind .
vrijenblij20220 schreef:
12-06-2020 21:17
Weet je to, ik was als kind zijnde erg mager. Vanaf dat ik ongesteld werd ben ik niet de lengte in gegaan maat wel de breedte. Ik was een jaar of 15 en ik vond mezelf echt te dik en dat wask ook . Toen zij we met familie naar een dokter gegaan in Gent. En ja die pillen hielpen ook echt. Mijn broer werd hyperactief maar we zijn met zijn allen echt af gevallen.Er zijn ook mensen dood gegaan aaan zijn pillen. Die man is wel in een cel beland . Dat was dokter Cousens. In Belgie toen een bekent peroon.
En wat moet ik met dit verhaal?
boterhammie schreef:
12-06-2020 22:17
Geen pillen nemen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
boterhammie schreef:
12-06-2020 22:17

Hem/haar/het onder de negeer zetten? :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven