Afvallen met...
dinsdag 28 april 2009 om 11:36
Ik lig onder de brievenbus , want:
Zoekresultaten
Barcode : 3SVQQT0307443
Postcode : Erwtenpostcode
De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:
Statusinformatie Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces 28-04-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 28-04-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 28-04-2009 Erwtjes regio , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg
Ben lekker alweer thuis! Was al heel vroeg begonnen, en heb overuren opgenomen
Zoekresultaten
Barcode : 3SVQQT0307443
Postcode : Erwtenpostcode
De volgende gegevens zijn over uw zending gevonden:
Statusinformatie Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces 28-04-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 28-04-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 28-04-2009 Erwtjes regio , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg
Ben lekker alweer thuis! Was al heel vroeg begonnen, en heb overuren opgenomen
Peas on earth!
dinsdag 28 april 2009 om 12:24
dinsdag 28 april 2009 om 13:29
dinsdag 28 april 2009 om 15:34
Jaja, ben inmiddels ook een fototas rijker! Rij ik helemaal naar durp ergens 20 minuten verderop omdat daar een grote fotowinkel zou zitten, blijkt het een afhaalpunt van een online-winkel te zijn. Vervolgens koop ik een tas bij fotowinkel in het dorp 5 minuten verderop
Nu ben ik dus klaar om aan de 190 pagina's handleiding te beginnen
Nu ben ik dus klaar om aan de 190 pagina's handleiding te beginnen
Peas on earth!
dinsdag 28 april 2009 om 16:17
voor de camera van Erwt! Neem aan dat we jou hier de komende weken niet zullen zien omdat je nogal druk bent met handleidingen lezen, foto's maken en meer van dat soort dingen
Ik baal een beetje. Had me in allerlei bochten gewrongen om een afspraak aan het einde van de middag te hebben komt die man niet opdagen. Afspraak had nogal haast zei hij, maar dat zal dus wel meevallen...
Dan ga ik maar wat zooi opruimen want mijn bureau is een onoverzichtelijk geheel geworden.
Tot straks!
Ik baal een beetje. Had me in allerlei bochten gewrongen om een afspraak aan het einde van de middag te hebben komt die man niet opdagen. Afspraak had nogal haast zei hij, maar dat zal dus wel meevallen...
Dan ga ik maar wat zooi opruimen want mijn bureau is een onoverzichtelijk geheel geworden.
Tot straks!
dinsdag 28 april 2009 om 16:29
Hehe... nee, als jullie me niet meer zien ben ik inderdaad aan't studeren op m'n camera . Tis echt een stoer ding, met 98374 mogelijkheden. Ben nu in de handleiding aan't kijken. Snap niet alles . Ik was sowieso al van plan een fotografiecursus of iets dergelijks te gaan. Daar ga ik maar eens even op googlen. Jammer dat het geen mooi weer is (regen hier), want anders was ik buiten gaan oefenen met camera
Wat irritant Drift. Daar kan ik altijd erg van balen, als je dan alle moeite doet, en vervolgens haakt de ander af...
Wat irritant Drift. Daar kan ik altijd erg van balen, als je dan alle moeite doet, en vervolgens haakt de ander af...
Peas on earth!
dinsdag 28 april 2009 om 17:52
Zoveel urgentie zal de afspraak niet hebben gehad en het is gewoon altijd balen, omdat je je er toch op hebt ingesteld. Op zich wel fijn dat je nu even tijd hebt om op te ruimen enzo. Ik ken het gevoel, soms is het wel prettig als een afspraak niet doorgaat, maar niet prettig omdat je je er toch op had ingesteld.
Leuk Erwt, jij verzorgt dus de foto-reportage tijdens onze volgende date? Kunnen wij gelijk keuren of je de volgende keer weer in willen schakelen als "Afvallen met de waterfiets - date - fotograaf". Succes met verder uitzoeken!! Ben je niet bang dat Xan, als hij straks thuis is ook wil kijken???
Leuk Erwt, jij verzorgt dus de foto-reportage tijdens onze volgende date? Kunnen wij gelijk keuren of je de volgende keer weer in willen schakelen als "Afvallen met de waterfiets - date - fotograaf". Succes met verder uitzoeken!! Ben je niet bang dat Xan, als hij straks thuis is ook wil kijken???