Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Nala, Pipi en Visotsky: Gefeliciteerd met de goede echo's.

Aapje: Jij heel veel succes met je echo vandaag.

Van het weekend druk geweest en daarom nu pas weer online. Gisteren bij de marathon in Enschede wezen kijken en daar bleek de Prenatal open te zijn en hadden ze ook nog 20% korting op alles. Ik wilde heel graag een Lodger Bunker hebben en die heb ik daar nu met 20% korting besteld en ik ben nu dus helemaal blij. Het weer in Enschede was echt super, dus ik heb nog een dag langer van het mooie weer kunnen genieten.
Ik zie dat de voorsprong van de meisjes verder is uitgelopen. Zo te zien kunnen de jongens nog steeds winnen, maar het zal lastig worden....
Mmomo over dat wegbrengen. Dat heb ik dus ook. Het is hier ook huilen als ik weg dreig te gaan op het kdv. Maar volgens de juffen duurt het max 2 minuten en dan is ze heerlijk aan het spelen. Weet je hoe dat bij jouw kindje gaat? Want dat de juffen dat zeggen helpt wel dat mijn schuldgevoel weg gaat. Overigens heb ik het door de zwhormonen wel moeilijk om haar uberhaupt weg te brengen. Ik zou haar het liefst min of meer aan me vastplakken en nergens meer achterlaten. Maar dat zijn bij mij hormonen. Vandaag heb ik haar ook gewoon naar het kdv gebracht terwijl ik vrij ben. Even een heerlijk dagje voor mezelf.
Inad, gefeliciteerd met je nichtje ! Wat leuk dat jullie haar nog net konden zien voor vertrek.

En Vis, wat een goed nieuws, dat jullie eindelijk jullie kindje hebben gezien! Echt fijn.

Lala, leuk, meeting met mede-mama's. Is jouw dochter van nov '06 of '07 of.... ? Je hebt het vast wel eens verteld, maar weet het ff niet meer. Wel leuk om te zien, lijkt me idd, al die kindjes die even oud zijn. Jij dus ook lekker vakantie, geniet ervan, hè.

Nala, leuk zeg, een babyshower, ben benieuwd naar je verhaal en naar wat je hebt gekregen? Net zo verwend als Bridget in Hoe word ik mama?

Pauwie, ook lekker vrij en dan ook nog naar de canarische eilanden! Heerlijk, alvast een fijne vakantie samen!

Mmomo, geniet maar even van je rust nu de nesteldrang weg is dan Geen tips voor wegbrenggevoel, geen ervaring, maar wel een

Dier, toch huis in de verkoop dus? Leuk hoor, jullie zijn dus ook niet zo van de strakke planningen, tenminste, kan best zijn dat je rond bevalling dus verhuizen aan het in- of uitpakken bent. Klinkt goed

Ik heb net een monchoutaart in de koelkast gezet en ga nu koffers pakken. Over paar uurtjes in de auto om vakantie te gaan vieren. We hoeven maar een uur of anderhalf te rijden, zitten net over de grens in Duitsland. Zin om familie weer te zien, die wonen allemaal niet in de buurt, wordt een ware reunie!

Ben er vrijdag weer, maar kom straks miss nog wel even zwaaien.
Leuk die babyshower Nala, samen met die zwangere vriendinnen van je? Leuk! Lekker tutten denk ik.
Om 20.30 uur hebben we pas de echo... begin het nu langzaam een beetje spannend te vinden! Zo nog ff eten en dan klaar maken.

Ik laat misschien vanavond laat of anders morgen horen hoe het was en natuurlijk hopelijk ook wat het is!
Veel plezier vanavond Aapje!

Vis, gefeliciteerd met goede echo
Nala ; Een babyshower, lijkt me echt heel gezellig!

Aapje : spannend, maar wat laat!! Ben benieuwd wat jouw echo met de m/j-stand doet..

Mmomo ; Ik herken het wegbrenggevoel wel een beetje. Zeker als jezelf vol emoties zit, lijkt het of ze dat merken. Mijn jongste heeft vooral weer een poos gehuild toen haar grote broer naar school ging en zij dus alleen naar het kdv. Ook dat ging weer over, maar is absoluut niet leuk. Ik had het trouwens zelf erg zwaar op die eerste dag dat mijn kleine mannetje naar school ging. Dat had ik nooit verwacht!

Inad ; Van harte met je nichtje. Altijd speciaal he om (weer) tante te worden.

Rebbel; Monchoutaart (met bastognebodem?) heerlijk!! Moet ik ook weer eens maken. Ik ben heel erg snoeperig op dit moment.... Bij de eerste had ik een milkshake-aanval. Hebben jullie nog bijzondere eet-of drinkbehoeftes? Maagzuur begint hier ook een beetje. Ik moet in ieder geval niet teveel achter elkaar eten.

Wij hebben eindelijk de allerkleinste maatjes babykleren uit de garage tevoorschijn getoverd. Wat een piepkleine kleertjes allemaal, je kunt je bijna niet meer voorstellen dat ze daar in hebben gepast.

Verder een heerlijk relaxed dagje. Heb mijn ligstoel uitgeprobeerd in de tuin. Man heeft het tuinschuurtje geschuurd en geverfd. Hij kan zo slecht stil zitten... zoekt altijd wel iets nuttigs om te doen.

Waterpokken van dochter jeuken gelukkig al bijna niet meer.Ze is er netjes vanaf gekomen. Een grotere op d'r rug, voor de rest een heel aantal kleintjes die al vlot wegtrekken.
Aapje, succes zometeen!

Heb net weer een nieuwe buikenfoto geplaatst. Vind hem zelf echt huge oogen.

Nala, wat een mooie duidelijke echofoto's op hyves!
Aruba, mooie buikfoto op Hyves!

Lala, ik loop al een paar weken bij de fysio. Het komt door mijn houding.

Helaas vandaag ook weer veel last. Ook van mijn benen.

Komt vandaag door het werken, was een drukke dag.

Wij hebben eigenlijk zondag een meeting met de Pilstoppers. maar kan niet mee helaas.

Momo, lijkt me ook moeilijk hoor, om je kind zo achter te laten op het KDV. Maar gelukkig heeft 'ie het wel naar zijn zin.

Pauwie, gelukkig gaat het al iets beter met je dochter.

Fijne vakantie alvast! En veel plezier nog van de week. Hoop dat je dochter dan helemaal beter is.

Spannend Dier, je huis bijna verkopen. Hoop dat het sneller gaat als bij ons.

Gympy, een Lodger Bunker, was da?

Aapje, suc6 vanaaf! Ben benieuwd.

Nou, eindelijk mijn verhaal van de babyshower.

Ik had dus echt niets door.

Vent heeft mij goed om de tuin kunnen leiden.

Baalde wel, want kwam in mijn joggingbroek binnen en mijn haar zat dus echt nog niet. (had zelfs nog niet gedoucht)

Gelukkig bracht Vent nog wat kleding en voelde ik me iets prettiger.

Wat hebben we allemaal gedaan; allemaal luiers met gesmolten chocolade (bros, mars, etc), moesten wij raden wat wat was. Leek tuurlijk net op stront.

Potjes Olvarit proeven en raden. Gatver, was is die brocoli smerig!!!

De meiden moesten met lintjes raden hoe groot onze buiken zijn. (oef, ben nr 6, maar qua buik kom ik op nr 3 )

Wie zo snel mogelijk een puzzel maakte.

Babyfoto's raden en dat was het denk wel.

Verder heeeel veeel cadeautjes gekregen. (allemaal kleine dingetjes, slabbers, rompers, spuugdoekjes, speeltjes, etc.)

Dus zijn heel erg verwend en het was helemaal geweldig!

We hadden het allemaal niet door van te voren, dus het was goed geheim gehouden. (jep Aruba, was met alle zwangere meiden)

Wel vond ik het jammer dat ze mijn moeder en zusje (en alle andere moeders en zo) niet hadden uitgenodigd.

Dat is weer een nadeel, met zoveel meiden, het wordt dan te druk.

Maar baal er wel een beetje van.

Nog een weekje, dan hebben we de sleutel van ons nieuwe huis.

Ik ga zo ff lekker in bad. Heb gewerkt en voel mijn rug/bekken/benen behoorlijk.

Morgen weer op KDC werken.

Ben wel blij, want mag mijn uren van deze maand bewaren en declareren als mijn uitkering voor mijn verlof bepaalt wordt!

Heb dus alleen volgende maand geen geld, maar krijg straks wel 3 (of 4) maanden lekker wat geld extra!!!
Ff kort en ego:

Alles was helemaal goed en we moeten onze roze muur toch blauw verven! We krijgen namelijk een zoon!

Vind het geweldig, maar moet er nog wel aan wennen, omdat ik altijd gedacht heb een dochter te krijgen! Maar vind het helemaal fantastisch!!
Jaaaaa een jongetje erbij!!! Gefeliciteerd Aap
Aapje: Gefeliciteerd met de goede echo.... En het staat nu dus 5-3 voor de meisjes volgens mij, want misschien heb ik nog iets gemist op Hyves. Alhoewel Visotsky natuurlijk de enige is die de werkelijke tussenstand weet...

Mijn vriend is trouwens vorige week begonnen met het schilderen van de babykamer. We hadden een perzik kleur uitgezocht en mijn verwachting was dat dit een beetje oranjig zou uitvallen, maar de kleur viel dus roze uit en voor een jongen vind ik de kleur echt niet kunnen, dus ik heb mijn vriend gevraagd of hij het erg zou vinden het nog een keer in een andere kleur te schilderen. Gelukkig was nog niet alles geschilderd en vond hij het niet erg om het opnieuwe te schuren en te schilderen. Nu zit er dus gewoon beige op de muren en dat bevalt wel goed.

Nala: De Lodger Bunker is een soort van deken (voetenzak) waarin je kind kan liggen. Je kunt hem zowel in de maxicosi als in de kinderwagen als in de wandelwagen als thuis gebruiken, multifunctioneel dus. De deken is best duur (vind ik), maar nu hoef ik dus geen apart dekbedje te kopen voor in de kinderwagen en een voetenzak voor in de maxicosi en een deken voor in huis, dus volgens mij is het een goede investering. De verhalen van ervaringsdeskundigen zijn ook allemaal positief, dus nu ik er ook nog eens 20% korting op kreeg, heb ik geen moment getwijfeld de deken te kopen.
Jaa Aapje, leuk, een jongen!!!

Ik ga aan het werk, laterz.
Vis, eindelijk dan toch de echo gehad. En het belangrijkste: het was allemaal goed. Aapje, we konden hier nog wel een jongen gebruiken, tenminste een 2e blauwe datum. Leuk joh, en ook alles goed helemaal fantastisch.

Wie moeten er nu nog voor de 20 weken echo? alleen Inad?

inad gefeliciteerd met nichtje. Alvast 1 vriendinnetje voor je frummel.
Yeahhhhh Aapje! Go Boys!!! Fijn dat alles goed was.
Aapje gefeliciteerd met je goede echo en je zoon! Zonde van je roze muur maar blauw is ook mooi. Omschakelen herkenbaar...als je denkt dat je meisjes krijgt, is het even wennen. Geniet ervan!

Rebbel veel plezier op vakantie en de soort van reunie, gezellig. Krijg spontaan zin in jouw taart, jam jam.

Leuk Nala je babyshower. Dit soort dingen doe je dan met een babyshower, grappig hoor. Leuk dat je buik zo groot is, kun je nog meer showen.

Ga weer even tukkie doen!
Aapje; gefeliciteerd met je goede echo. Een jongetje is ook echt heel leuk!

Nala; Nooit geweten wat je allemaal doet tijdens een babyshower. Klinkt allemaal erg melig..

Hier is het pestweer..!

Heb met mijn zoon van alles van lego in elkaar gezet. Daar vroeg hij al een hele tijd om.

Toch maar even een zwangerschapsverklaring opgehaald voor de vliegreis. Tegelijk ook een voor de verzekering (kraampakket) en voor mijn werkgever.
Net UWV weer gebeld over uitkering, hoe ik het moet aanvragen en zo. Nu geven zij weer aan dat mijn werkgever het echt moet regelen. Nu maar weer een briefje bij manager neergelegd, dat P&O het dus wel moet regelen... Ben benieuwd...

Ik had gister dus mijn eerste echte hormonale huilbui.

Zat me nog steeds niet lekker dat ze mijn moeder en zusje niet hadden uitgenodigd met de babyshower en kan daar zo over doordreinen.

Toen was Grey's anatomy ook nog eens zielig, nou, toen kon ik echt niet meer stoppen. Kreeg gewoon de slappe lach, omdat ik maar bleef snikken.

Had ik echt nog nooit mee gemaakt.
Nala ; Moest ook een traantje wegpinken toen Mer. na d'r bezoekje aan de gevangenis werd opgevangen.

Kan trouwens ook heel hormonaal reageren op het feit dat mijn zwager gewoon lekker gaat tennissen, terwijl mijn zus heel veel pijn heeft aan d'r nek.. en dan twee babies mag verzorgen in d'r eentje. Vind het heel moeilijk om me daar niet mee te bemoeien. Iedereen springt bij (mijn moeder, zijn ouders, zijn zus en ik).... Bij hem gaat het belletje nog niet rinkelen.
Oh was het gisteren nationele hormonenjankdag? GELUKKIG! Heb gisteren de hele boel bij elkaar gejankt nadat het jongetje in Grey's anatomy bijna dood ging evenals Grey die inderdaad werd opgevangen aan het eind. Dacht dat ik niet meer ophield . Moest ook huilen om griep waar ik opeens bang van ben. Lang leve de hormonen.

Heeft het opgelucht Nala? Hadden ze alleen jouw moeder en zusje niet uitgenodigd? Anders klein babyshowertje met je familie organiseren?

Pauwie ook dat is herkenbaar, alsof je gevoeliger bent voor "oneerlijke" zaken. Sneu voor je zus trouwens. Hopelijk gaat belletje rinkelen...weleens tegen hem gezegd, mannen zijn namelijk niet zo gevoelig voor hints.
Ah...ik ben dus niet de enige...ook ik ben in snikken uitgebarsten toen dat jongetje bijna doodging in Greys...haha....stomme hormomen.
Haha, de hormonen deden het dus goed maandag. Hoe herkenbaar.

Dierewier, ze hadden geen van de moeders uitgenodigd met de babyshower. Maar had liever de moeders erbij dan een aantal "vriendinnen".

We hebben zo'n grote groep, dat niet iedereen mijn beste vriend is en die meiden waren er wel bij.

Zusje gaf al aan dat we een keer met z'n drietjes gaan high tea-en.

Dus ws nog een vervolg.

Ik ga ff een doekje door het huis halen. En vanmiddag naar de kapper en sporten.

Gelukkig schijnt het zonnetje weer!
Aapje, gefeliciteerd met je goede echo. En wat leuk een jongetje! (had ik ook gezegd bij een meisje hoor )

Fijn om te lezen dat het met iedereen wel oke gaat, op de hormonale jankbuien na dan

Maar ja, dat is normaal dus alleen maar goed

Hier gaat het ook goed. Heel erg druk met opruimen, zodat er straks ruimte is voor de kleine. Maar je verzandt dan van het een in het ander. Dus even geen tijd voor het forum, het is even niet anders!
Wat bizar van dat in Apeldoorn.

Vriendin van een ander forum woont daar nog geen 100 meter vandaan! Gelukkig niets gebeurd met d'r.

Ik heb vanmorgen Vent geholpen op de zaak, gelukkig is hij nu vanmiddag ook vrij.

We gaan straks toch nog ff naar de tent, ff wat drinken.

Vanaaf komen hier tig vrienden bbq-en.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven