Bestaat deze tent?
maandag 15 juni 2020 om 11:26
Ik ben opzoek naar een katoenen tent voor minimaal 4 personen waarvan de slaapcabines niet direct naast elkaar zitten. Liever onder de 800,-
Nou ben ik al de halve ochtend google een het doorspitten maar nog geen gevonden die aan al mijn eisen voldoet.
Wellicht dat iemand hier een tip heeft?
Ik vind ze wel in polyester.
Nou ben ik al de halve ochtend google een het doorspitten maar nog geen gevonden die aan al mijn eisen voldoet.
Wellicht dat iemand hier een tip heeft?
Ik vind ze wel in polyester.
maandag 15 juni 2020 om 11:29
maandag 15 juni 2020 om 11:34
Dat dacht ik dus ook maar die vind alleen in polyester.Bladiebladiebla2016 schreef: ↑15-06-2020 11:28Die zijn er zeker wel. Bv tunneltenten met de slaapkabines links en rechts en de leefruimte in het midden.
Of een tent met 3 kabines waarvan je de middelste niet gebruikt als slaapkabine of hem weg laat.
maandag 15 juni 2020 om 11:35
Inmiddels twee kampeerwinkels gehad maar nog niet gevondenbroadway schreef: ↑15-06-2020 11:29en als je dan bij die tentenboer bent zorg dan meteen dat je weet waarom je bepaalde eigenschappen bij de tent verwacht. er zijn namelijk genoeg tenten die tussen de slaapvertrekken een "gangetje" hebben, maar dat zorgt er niet voor dat je minder van elkaar hoort. het blijft tentdoek
maandag 15 juni 2020 om 11:46
Het gaat niet om de geluiden hoor,we hebben een nog al onrustige slaper in ons middel, de vorige vakantie was de rest steeds wakker omdat ze een arm of been door het dook heen tegen hun aan kregen.
Daarom willen we nu graag een slaapcabine apart voor hem. Tentje zelf durft ie nog niet.
maandag 15 juni 2020 om 11:51
Als je de cabines niet naast elkaar wil kom je volgens mij al snel op een vis-a-vis model uit:

Deze Kampa Watergate 6 is dan wel weer polyester.. de prijs van €510 is dan wel weer leuk, net als het gewicht. Misschien een goede tijdelijke oplossing voor als kroost later een eigen tentje heeft.
Zelf heb ik eigenlijk goede ervaringen met zowel katoen als polyester. We zijn na verloop van tijd steeds lichter gaan kamperen en dan is polyester echt een uitkomst.

Deze Kampa Watergate 6 is dan wel weer polyester.. de prijs van €510 is dan wel weer leuk, net als het gewicht. Misschien een goede tijdelijke oplossing voor als kroost later een eigen tentje heeft.
Zelf heb ik eigenlijk goede ervaringen met zowel katoen als polyester. We zijn na verloop van tijd steeds lichter gaan kamperen en dan is polyester echt een uitkomst.
anoniem_365114 wijzigde dit bericht op 15-06-2020 12:00
63.27% gewijzigd
maandag 15 juni 2020 om 11:57
jillinda schreef: ↑15-06-2020 11:46Het gaat niet om de geluiden hoor,we hebben een nog al onrustige slaper in ons middel, de vorige vakantie was de rest steeds wakker omdat ze een arm of been door het dook heen tegen hun aan kregen.
Daarom willen we nu graag een slaapcabine apart voor hem. Tentje zelf durft ie nog niet.
Dus het moet ook nog 3+1 zijn? Ik vind wel 2+1.
maandag 15 juni 2020 om 12:00
Apart tentje direct tegen de achteringang van de grote tent zetten?jillinda schreef: ↑15-06-2020 11:46Het gaat niet om de geluiden hoor,we hebben een nog al onrustige slaper in ons middel, de vorige vakantie was de rest steeds wakker omdat ze een arm of been door het dook heen tegen hun aan kregen.
maandag 15 juni 2020 om 12:02
Zijn jullie met 3 of 4? Want als jullie met zijn vieren zijn red je het dan alsnog niet met een aparte 2-persoonscabine toch?
Ander is een 6-persoonstent misschien een optie, maar dat is wel echt een grote tent: https://www.obelink.nl/obelink-familia- ... 38343.html
Ander is een 6-persoonstent misschien een optie, maar dat is wel echt een grote tent: https://www.obelink.nl/obelink-familia- ... 38343.html
maandag 15 juni 2020 om 12:15
https://www.outdoorxl.nl/kampa-watergate-6.html
Helaas wel polyester maar zoals ik hierboven al ergens schreef, de prijs is netjes, het gewicht is laag en je kan dan als kroost in een eigen tentje kan, zonder veel verlies voor julliezelf naar een andere tent kijken.
maandag 15 juni 2020 om 12:17