Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
beetjegek schreef:
10-06-2020 15:07
Omg echt? Ik vind zijn neusgaten zoo irritant!
Alles aan hem is irritant, niet alleen zijn neusgaten.
Pierre van Hooijdonk gaat ook al scheiden na een relatie van 30 jaar
Frankly my dear, I don"t give a damn
Tony Jr doet een Peter Jan Rensje:

Nadat Tony Junior (30) en zangeres Maan de Steenwinkel (23) afgelopen december uit elkaar gingen, kreeg de dj veel berichten van vrouwen die met hem wilden daten. Dat stelde hem teleur, vertelt hij aan VIVA.

“Prachtig hoor, maar we hadden het bekendgemaakt op sociale media en letterlijk binnen vijf minuten kreeg ik honderden berichten van vrouwen: ‘O lullig om te horen… zeg, wat doe je morgen? Zullen we koffie doen?’ En naaktfoto’s van vrouwen met: ‘Dit is mijn nummer, app me maar als je zin hebt'”, zegt de dertigjarige Tony Junior. “Ik hou van vrouwen en alles eromheen, maar als het je zó makkelijk wordt gemaakt, is dat niet erg aantrekkelijk. Dan heb je de buit al binnen.”

Afbeelding

Ik zal het wel helemaal missen, maar ik vind hem zo niet aantrekkelijk met dat verlopen hoofd....
helemaal niet aantrekkelijk. verlept met randjes... rechts in de balk met voorgestelde berichten staat een foto van hem die zeker wel ok is, maar als ik dit dan zie dan laat maar...

deze
Afbeelding
En doooooor!
Maar wat is dat toch voor haantjesgedrag om in de media te willen melden dat je zo goed op de markt ligt? Heel onaantrekkelijk gedrag vind ik dat.
Honderden berichten? :HA:
Hij ziet eruit als een doorgesnoven junk.
Ik zie de randjes écht, maar toch vind ik het soms een lekker ding. Die laatste foto: yes. De eerste: No.
toffifee schreef:
12-06-2020 15:12
Ik zie de randjes écht, maar toch vind ik het soms een lekker ding. Die laatste foto: yes. De eerste: No.
Zijn moeder is Brenda Steunbeer.
Een welbekende stoeipoes uit de jaren 80 en zijn vader de drummer van het Goede Doel
calvijn1 schreef:
12-06-2020 17:10
Een welbekende stoeipoes uit de jaren 80 en zijn vader de drummer van het Goede Doel
Oh echt? Dat wist ik niet eens.....
Er stond van de week ook een tenenkrommend interview in de Telegraaf met deze man.
Citaatje:

Volgens hem houden Maan en hij nog ’heel veel van elkaar als mens’, maar was het beter om uit elkaar te gaan. „Kijk, zij is wat jonger dan ik en moet nog meer van de wereld zien. Ik ben dertig – forever twenty-nine noem ik het – en heb al veel vrouwen ontmoet, geproefd.”

Omg wat een griezel. Ik weet niet wat ik het ergste vind. Het houden van elkaar "als mens" ,het "forever twenty-nine" of het "proeven" van veel vrouwen.
:facepalm:
Nothing happens for a reason
Ik kijk dead to me op Netflix.
Wat een verademing is Christina Applegate! Ze heeft geen botox! Mooie lijnen om haar mond en ze kan nog fronsen.
calvijn1 schreef:
12-06-2020 17:10
Oh, is dát waar zijn vader van is?

Ik vraag me al jaren af waar ik die Tony sr van zou moeten kennen.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
15-06-2020 14:42
Oh, is dát waar zijn vader van is?

Ik vraag me al jaren af waar ik die Tony sr van zou moeten kennen.
Tony Peroni is de drummer van Het Goede Doel, maar heeft ook nog een eigen band gehad meen ik
Maleficent schreef:
10-06-2020 09:53
Peter Jan Rens, in de Privé, op de vraag of hij open staat voor een nieuwe liefde nu Virginia weg is bij hem:

"Absoluut. De dag dat het nieuws van onze scheiding in De Telegraaf stond, klonterden de vrouwen op het schoolplein van mijn dochters al om mij heen. Er ontstond een enorme interesse nu ik weer op de markt ben."

:rofl:

Mensen, dat kan toch gewoon niet waar zijn :facepalm:
Niks van waar. Iedereen op het schoolplein blijft uit zijn buurt.

(zit bij mijn kind op school)
KataTonDemonaEaytoy schreef:
15-06-2020 17:09

:HA:
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt

De fantasie van die man.... volgens mij gelooft hij het zelf nog ook. Wat een fantast.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

:rofl: Die man spoort ook gewoon echt niet.

Ja, want voor je het weet sta je in de Story als ‘nieuwe vriendin van PJR’ :proud:

Maar jeetje, wat een zielige man eigenlijk. Echt een fantast is het. Op elk gebied.
minnimouse schreef:
15-06-2020 18:18
Ja, want voor je het weet sta je in de Story als ‘nieuwe vriendin van PJR’ :proud:

Maar jeetje, wat een zielige man eigenlijk. Echt een fantast is het. Op elk gebied.
Inderdaad.. wanneer is die wokkel in zijn hoofd gekomen??
minnimouse schreef:
15-06-2020 18:18

Mss bedoelde hij oppas-oma's ipv schoolpleinmoeders :proud:
mabelle schreef:
15-06-2020 18:46
Goeie vraag! Vroeger als kind keek ik graag naar ‘Geef nooit op’ en natuurlijk de ‘Kaktus show’. Had niet het idee dat hij toen zo was, maar misschien ook wel.
calvijn1 schreef:
15-06-2020 19:00
Mss bedoelde hij oppas-oma's ipv schoolpleinmoeders :proud:
Hehe, zelfs die zijn slimmer!
mabelle schreef:
15-06-2020 18:46
Die man is toch al jarenlang compleet van het padje af? Ik vind het niet verrassend, die uitspraak.
juliet64 schreef:
15-06-2020 19:52
Die man is toch al jarenlang compleet van het padje af? Ik vind het niet verrassend, die uitspraak.

https://www.story.nl/artikel/showbizz/v ... -deze-bner
35 jaar geleden (toen PJR half zo jong was als nu....):

"...Angela Groothuizen
Het is bekend dat Peter Jan getrouwd was met Joke en ooit samen was met de Thaise Sulleewan, maar over zijn relatie met Angela Groothuizen wordt nooit meer een woord gerept. In 1985 vielen Peter Jan en Angela als een blok voor elkaar. De twee woonden als gauw samen in Amsterdam en deelde vijf jaar lief en leed.

Kinderwens
In 1990 strandde de relatie. De presentatrice verliet hem. Jaren later onthult Angela de reden van de breuk. Zij wilde graag een gezin stichten, maar Peter Jan was destijds nog niet klaar voor kinderen. Daarom besloot Angela om de relatie te beëindigen...."
Gebruna schreef:
15-06-2020 20:03
https://www.story.nl/artikel/showbizz/v ... -deze-bner
35 jaar geleden (toen PJR half zo jong was als nu....):

"...Angela Groothuizen
Het is bekend dat Peter Jan getrouwd was met Joke en ooit samen was met de Thaise Sulleewan, maar over zijn relatie met Angela Groothuizen wordt nooit meer een woord gerept. In 1985 vielen Peter Jan en Angela als een blok voor elkaar. De twee woonden als gauw samen in Amsterdam en deelde vijf jaar lief en leed.

Kinderwens
In 1990 strandde de relatie. De presentatrice verliet hem. Jaren later onthult Angela de reden van de breuk. Zij wilde graag een gezin stichten, maar Peter Jan was destijds nog niet klaar voor kinderen. Daarom besloot Angela om de relatie te beëindigen...."
Ja, weet ik allemaal. Maar dat is al heel lang geleden. Hij zal best ooit wél normaal zijn geweest (hoewel ik me kan voorstellen dat Angela Groothuizen zich nu ook afvraagt wat ze ooit in 'm gezien heeft).
Toen hij in Thailand zat begon hij vreemd te doen.
Kan me nog een wazig interview met hem en zijn Thaise stoeipoes daar herinneren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven