Ik zag hem vandaag met iemand anders
maandag 15 juni 2020 om 23:55
Ongeveer een jaar geleden leerde ik een leuke man kennen. Dagelijks wel even een kort berichtje en ook bijna ieder weekend spraken we af. Altijd gezellig samen en leuke gesprekken. Tot ongeveer een maand geleden. Hij stuurde niets meer uit zichzelf en deed 'vaag' over afspreken. Deed ook ineens kortaf. Ik vroeg aam hem of er iets was, volgens hem was er niets aan de hand en was hij even graag op zichzelf. Leek me prima, toch voelde ik een naar onderbuik gevoel. Ik besloot desondanks om hem even met rust te laten. Vandaag zag ik hem dan toevallig in het dorp. Met een vrouw. Niet hand in hand maar wel heel dicht bijelkaar. Ze liepen schouder aan schouder. Hij heeft mij niet gezien, dat weet ik zeker. Het voelde alsof ik een schop in mijn maag kreeg. Ik liep snel een winkel in en heb daar iets gekocht wat ik niet nodig had. Toen ik buiten stapte zaten ze met zijn twee op een bank, wederom tegen elkaar aan ze zagen er beide verliefd uit. Wat ik met dit topic wil? Van me afschrijven denk ik. We waren naar elkaar toegegroeid, zag dit niet aankomen. Ik heb sterk de indruk dat hij mij afgehouden heeft, omdat hij nu in iemand anders is geïnteresseerd en dat doet pijn.

dinsdag 16 juni 2020 om 00:08
Dacht ik ook direct. Misschien was je zijn bijvrouw zonder het te weten.

dinsdag 16 juni 2020 om 00:19
Ik dacht ook meteen misschien is het zijn vrouw en ben jij een bijvrouw geweest. Hij zal dat natuurlijk niet eerlijk tegen je zeggen.bliksemstraaltje schreef: ↑16-06-2020 00:16Nee, het is niet zijn vrouw die heeft hij niet. Overigens is hij nooit getrouwd geweest omdat hij dat niet wil.
dinsdag 16 juni 2020 om 00:29
Hij woont alleen. Boven hem woont nog een vriend/student, die huurt zijn bovenste etage. Met hem kon ik het prima vinden. Hij gaf laatst te kennen dat hij ons zo leuk vind samen en zijn 'maatje' zo blij was met mij.
Hij vertelde mij hetzelfde dat hij wel toekomst in ons begon te zien. Daarom valt dit ook zo rauw op mijn dak denk ik. Kan niet ophouden met bedenken waar het mis is gegaan.... Al weet ik dat het weinig zin heeft. Hoe meer ik erover na denk, hoe meer ik mij verraden voel.
Hij vertelde mij hetzelfde dat hij wel toekomst in ons begon te zien. Daarom valt dit ook zo rauw op mijn dak denk ik. Kan niet ophouden met bedenken waar het mis is gegaan.... Al weet ik dat het weinig zin heeft. Hoe meer ik erover na denk, hoe meer ik mij verraden voel.
dinsdag 16 juni 2020 om 00:43
dinsdag 16 juni 2020 om 01:13
Seks: ja
Hand in hand: ja
Exclusiviteit afgesproken: direct na de eerste keer seks
Officiëel vriendschap, al voelt dat voor mij al een tijdje meer als een relatie. We hadden een aantal maanden geleden besproken dat we zouden zien waar het schip strand.
Hij stuurt wel hartjes online en noemde me zijn meisje. Spreekt over toekomst samen. Ook waar zijn vrienden bij zijn. We hebben koosnaampjes voor elkaar. Zijn ouders wonen in het buitenland maar weten van mijn bestaan af. Heb ze via videochat 'ontmoet'.
Waarschijnlijk heb je gelijk en had ik andere verwachtingen. Ik ben ook behoorlijk verliefd op hem geworden. Al ben ik na vandaag zeker wat illusies armer
Hand in hand: ja
Exclusiviteit afgesproken: direct na de eerste keer seks
Officiëel vriendschap, al voelt dat voor mij al een tijdje meer als een relatie. We hadden een aantal maanden geleden besproken dat we zouden zien waar het schip strand.
Hij stuurt wel hartjes online en noemde me zijn meisje. Spreekt over toekomst samen. Ook waar zijn vrienden bij zijn. We hebben koosnaampjes voor elkaar. Zijn ouders wonen in het buitenland maar weten van mijn bestaan af. Heb ze via videochat 'ontmoet'.
Waarschijnlijk heb je gelijk en had ik andere verwachtingen. Ik ben ook behoorlijk verliefd op hem geworden. Al ben ik na vandaag zeker wat illusies armer

dinsdag 16 juni 2020 om 05:18
De indruk? Dat is toch precies wat er gebeurd is? Hij is iemand tegen gekomen en uit de OP maak ik niet op dat jullie een relatie hadden. Exclusiviteit is niet echt hetzelfde, want het is duidelijk dat hij is “overgestapt” op een ander, je merkte het al aan het verminderde contact.Ik heb sterk de indruk dat hij mij afgehouden heeft, omdat hij nu in iemand anders is geïnteresseerd en dat doet pijn.
Sterkte!

dinsdag 16 juni 2020 om 05:49
Wacht, ik snap de reacties niet.
Hij liep over straat met een vrouw en ze zaten later samen op een bankje. Punt.
Ik ben altijd diegene die kritisch is over man/vrouw vriendschappen binnen een relatie. Ik word hier afgebrand als ik zeg dat ik niet zou willen dat mijn vriend met een vriendin op vakantie gaat of feestjes houdt met een vriendin thuis (laat staan blijven slapen) en.niemand twijfelt er hier aan dat de man een ander heeft enkel en alleen omdat hij met een vrouw over straat loopt?
Hier zie ik nu eens geen graten in.
Ik zou me veel meer zorgen maken over een jaar daten en seks en het nog vriendschap noemen. Jullie hebben geen relatie he, jullie zijn fwb, het staat hem vrij een relatie te beginnen met een ander. Alleen zonder seks want jullie hebben een vriendschap met exclusiviteit
Hij liep over straat met een vrouw en ze zaten later samen op een bankje. Punt.
Ik ben altijd diegene die kritisch is over man/vrouw vriendschappen binnen een relatie. Ik word hier afgebrand als ik zeg dat ik niet zou willen dat mijn vriend met een vriendin op vakantie gaat of feestjes houdt met een vriendin thuis (laat staan blijven slapen) en.niemand twijfelt er hier aan dat de man een ander heeft enkel en alleen omdat hij met een vrouw over straat loopt?
Hier zie ik nu eens geen graten in.
Ik zou me veel meer zorgen maken over een jaar daten en seks en het nog vriendschap noemen. Jullie hebben geen relatie he, jullie zijn fwb, het staat hem vrij een relatie te beginnen met een ander. Alleen zonder seks want jullie hebben een vriendschap met exclusiviteit

dinsdag 16 juni 2020 om 06:35
Sorry maar na een jaar nog iets vriendschap noemen en vervolgens aangeven: we zien wel waar het schip strandt? Ik vind dat echt niet normaal hoor, dat je dat accepteert.... hij houdt dan gewoon alle opties open. Waarom heb je dat (een jaar
) geaccepteerd? Nu krijg je natuurlijk geneuzel dat jullie geen relatie hadden. Kom op hoor, heb wat meer respect voor jezelf.