Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Eow!
Loretta is De Mol. Punt.
Hiephoi!
Peas on earth!
Hoera voor Eowhub!!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Jeeeeeeeeeuj, gefeliciteerd Eowman

Goed nieuws!
Moon, mooi verhaal jullie liefde op het eerste gezicht verhaal!
thnx Starremeis...up up ^_^
ff uppen, kan jullie amper terugvinden
Joehoe, ben hier hoor!

Ben vanmorgen door/langs Erwtendurp gereden en heb heeeeel hard naar je gezwaaid, Erwt. Jammer dat je niet langs de weg stond om terug te zwaaien. Zag wel Jack rijden, dus volgens mij is je camera intussen al bezorgd!

Moon, is dat dochterlief op je avatar? Lief duimend meiske!
Loretta is De Mol. Punt.
Das ons meissie jah *glunderglim* got nu moet ik ook weer goede poeder zoeken om dat glimmende hoofd te verdoezelen

Leuk dat je er bent kess
Mooi dat je Jack hierheen gestuurd hebt Kess! Ik heb lekker vanmiddag vrijgenomen (overuren ) en om 13.00 uur belde Jack aan met mijn camera! Pfoeoe... ingewikkeld allemaal zeg! Maar wél heel stoer! *blij*
Peas on earth!
Theemeisjes,

Ik ga jullie verlaten.

Heb Viva gevraagd om mijn account te verwijderen. Niet vanwege iets specifieks, heb al een tijd het voornemen om minder te forummen, maar het komt er niet van, op een enkele periode na, dus dan maar zo.

Ik vind het forummen steeds meer op een uit de hand gelopen hobby beginnen te lijken en ik vind dat ik mijn tijd beter en productiever kan gebruiken dan op het forum.

Ik heb er een tijdlang heel veel aan gehad, ook aan jullie, maar nu is het gewoon tijd om verder te gaan en mijn aandacht op andere dingen te richten.

Jullie moeten maar kijken of je me nog wel in NS willen hebben

Ik vind jullie lief, maar tot ziens!
O. Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen, Eow.

Vind het wel een beetje aparte timing, met het oog op uit de hand (laten) lopen van downtopic. Maar ja... Keuzevrijheid enzo...

Hoe dan ook: het ga je goed!
Loretta is De Mol. Punt.
Oh , wat plotseling...

Jee, ik weet ook niet zo goed wat ik ervan moet zeggen, maar als je het idee hebt dat je het forummen in feite niet zelf 'in de hand' kunt houden, is dit misschien een oplossing.

Daaag Eowtje!
Peas on earth!
Jammer Eow :( hoop dat het jullie goed gaat en dat je toch ooit eens je gezicht laat zien.
* klik *

Wat hoor ik toch steeds?

* klik*

Huh? Daar is dat geluidje weer!

* klik*

Oooooh! Het is Erwt! Lekker camera aan het uitvogelen?

Moon, ik ben benieuwd naar naam en leeftijd van Meiske! Maar dat zal je wel niet op forum zetten, neem ik aan? Doe eens hyveberichtje sturen!
Loretta is De Mol. Punt.

Ik heb net een topic geopend, want het duizelt me nu al, ál die mogelijkheden
Peas on earth!
Kess, jij hebt toch ook zo'n supersonische camera. Snap jij daar ook alles van enzo?
Peas on earth!
Ehm.... als Don hem voor mij op de automatische stand zet, kan ik er best aardige plaatjes mee schieten! Nee, heb me er dus nog niet in verdiept. Don volgt op dit moment een cursus bij een fotograaf en daarna mag hij het mij leren!
Loretta is De Mol. Punt.
Leeftijd is 7 Kess, en stuur mij eens een berichtje op hyves...ik mis berichtjes...ben al zo'n lange tijd niet popi meer op hyves :D

Erwt en haar camera...ik zie een nieuw kinderboekje...
Ah... doe mij es een mailtje/berichtje welke fotograaf! Ik ben daar namelijk nét op aan't googlen!
Peas on earth!
Berichtje is verstuurd!

Zal straks even vragen hoe die fotograaf heet, Erwt!
Loretta is De Mol. Punt.
Waar staat dat berichtje eigenlijk?
Peas on earth!
Kess, heeft niets met downtopic te maken. Ik had vorige week al een forumpauze om eens te zien of dat beviel, en dat beviel. Maar ik ken mezelf, en als ik nog kán inloggen ga ik dat doen ook, op een gegeven moment. Het loopt niet echt uit de hand, maar ik vind het gewoon vervelend dat ik soms besluit om even 10 minuten te forummen en dat ik dan opeens 2 uur verder ben en dingen niet gedaan heb ik die ik wél wou doen.
Berichtje was aan Moon!

En jij krijgt straks berichtje als ik Don gesproken heb.

Verwarrend!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven