Theehuis!
dinsdag 28 april 2009 om 16:09
Joehoe, ben hier hoor!
Ben vanmorgen door/langs Erwtendurp gereden en heb heeeeel hard naar je gezwaaid, Erwt. Jammer dat je niet langs de weg stond om terug te zwaaien. Zag wel Jack rijden, dus volgens mij is je camera intussen al bezorgd!
Moon, is dat dochterlief op je avatar? Lief duimend meiske!
Ben vanmorgen door/langs Erwtendurp gereden en heb heeeeel hard naar je gezwaaid, Erwt. Jammer dat je niet langs de weg stond om terug te zwaaien. Zag wel Jack rijden, dus volgens mij is je camera intussen al bezorgd!
Moon, is dat dochterlief op je avatar? Lief duimend meiske!
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 28 april 2009 om 16:35
Theemeisjes,
Ik ga jullie verlaten.
Heb Viva gevraagd om mijn account te verwijderen. Niet vanwege iets specifieks, heb al een tijd het voornemen om minder te forummen, maar het komt er niet van, op een enkele periode na, dus dan maar zo.
Ik vind het forummen steeds meer op een uit de hand gelopen hobby beginnen te lijken en ik vind dat ik mijn tijd beter en productiever kan gebruiken dan op het forum.
Ik heb er een tijdlang heel veel aan gehad, ook aan jullie, maar nu is het gewoon tijd om verder te gaan en mijn aandacht op andere dingen te richten.
Jullie moeten maar kijken of je me nog wel in NS willen hebben
Ik vind jullie lief, maar tot ziens!
Ik ga jullie verlaten.
Heb Viva gevraagd om mijn account te verwijderen. Niet vanwege iets specifieks, heb al een tijd het voornemen om minder te forummen, maar het komt er niet van, op een enkele periode na, dus dan maar zo.
Ik vind het forummen steeds meer op een uit de hand gelopen hobby beginnen te lijken en ik vind dat ik mijn tijd beter en productiever kan gebruiken dan op het forum.
Ik heb er een tijdlang heel veel aan gehad, ook aan jullie, maar nu is het gewoon tijd om verder te gaan en mijn aandacht op andere dingen te richten.
Jullie moeten maar kijken of je me nog wel in NS willen hebben
Ik vind jullie lief, maar tot ziens!
dinsdag 28 april 2009 om 16:59
* klik *
Wat hoor ik toch steeds?
* klik*
Huh? Daar is dat geluidje weer!
* klik*
Oooooh! Het is Erwt! Lekker camera aan het uitvogelen?
Moon, ik ben benieuwd naar naam en leeftijd van Meiske! Maar dat zal je wel niet op forum zetten, neem ik aan? Doe eens hyveberichtje sturen!
Wat hoor ik toch steeds?
* klik*
Huh? Daar is dat geluidje weer!
* klik*
Oooooh! Het is Erwt! Lekker camera aan het uitvogelen?
Moon, ik ben benieuwd naar naam en leeftijd van Meiske! Maar dat zal je wel niet op forum zetten, neem ik aan? Doe eens hyveberichtje sturen!
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 28 april 2009 om 17:08
dinsdag 28 april 2009 om 17:22
Kess, heeft niets met downtopic te maken. Ik had vorige week al een forumpauze om eens te zien of dat beviel, en dat beviel. Maar ik ken mezelf, en als ik nog kán inloggen ga ik dat doen ook, op een gegeven moment. Het loopt niet echt uit de hand, maar ik vind het gewoon vervelend dat ik soms besluit om even 10 minuten te forummen en dat ik dan opeens 2 uur verder ben en dingen niet gedaan heb ik die ik wél wou doen.