Als mijn vriend er een tijdje niet is..
dinsdag 28 april 2009 om 16:59
quote:inertia schreef op 28 april 2009 @ 16:57:
*edit*
Jij gaat vreemd, eigen schuld, dikke bult.
Wat ben jij een vreselijke vriendin voor je vriend zeg. Vertel het hem, dan kan hij heerlijk lang ontspannen op vakantie gaan en jij mag iedere je iedere keer legaal door een ander laten uitwonen.
*edit*
Jij gaat vreemd, eigen schuld, dikke bult.
Wat ben jij een vreselijke vriendin voor je vriend zeg. Vertel het hem, dan kan hij heerlijk lang ontspannen op vakantie gaan en jij mag iedere je iedere keer legaal door een ander laten uitwonen.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 28-04-2009 22:04
Reden: op gewist
% gewijzigd

dinsdag 28 april 2009 om 17:01
Weet je vriend dit ook? Want als die amnnen bekenden zijn, dan zie je ze ook nog als je vriend er wel is, of niet? lijkt me best lastig dan, om telkens geconfronteert te worden met de mannen waarmee je bent vreemdgegaan.
zeker als je je ook nog ens gebruikt voelt, omdat jij aandacht zoekt en sex ervoor in ruil geeft. mss eens een goede homo-knuffelvriend zoeken. Is de kans dat je ermee vreemd gaat alvast een stuk kleiner. Of gewoon met je vriend meegaan op vakantie als dat kan.
zeker als je je ook nog ens gebruikt voelt, omdat jij aandacht zoekt en sex ervoor in ruil geeft. mss eens een goede homo-knuffelvriend zoeken. Is de kans dat je ermee vreemd gaat alvast een stuk kleiner. Of gewoon met je vriend meegaan op vakantie als dat kan.
dinsdag 28 april 2009 om 17:02
Niet eerlijk tegenover je vriend, of vertel je hem dat je iemand anders opzoekt als hij weg is?
Als mijn vriend weg is: eet ik een broodje filet americain, dat vindt hij heel smerig, kijk ik allemaal meidenseries, ga ik laat naar bed, kook ik mijn eigen lievelingseten, ga ik wat vaker uit met vriendinnen... maar ik duik niet met iemand anders het bed in!
Hoe komt het dat je zoveel aandacht nodig hebt, dat je geen weken zonder je vriendje kunt?
Als mijn vriend weg is: eet ik een broodje filet americain, dat vindt hij heel smerig, kijk ik allemaal meidenseries, ga ik laat naar bed, kook ik mijn eigen lievelingseten, ga ik wat vaker uit met vriendinnen... maar ik duik niet met iemand anders het bed in!
Hoe komt het dat je zoveel aandacht nodig hebt, dat je geen weken zonder je vriendje kunt?

dinsdag 28 april 2009 om 17:07
quote:inertia schreef op 28 april 2009 @ 16:57:
*edit*
Bekenden? Waarmee omring jij je dan? als die bekenden sex willen... Bekenden weten dan toch dat jij bezet bent? Of weten ze inmiddels dat je het niet zo nauw neemt met trouw als je vriend er niet is.
Kan geen nee zeggen? Begin eens met: nee. ik heb geen goede relatie....
*edit*
Bekenden? Waarmee omring jij je dan? als die bekenden sex willen... Bekenden weten dan toch dat jij bezet bent? Of weten ze inmiddels dat je het niet zo nauw neemt met trouw als je vriend er niet is.
Kan geen nee zeggen? Begin eens met: nee. ik heb geen goede relatie....
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 28-04-2009 22:06
% gewijzigd

dinsdag 28 april 2009 om 17:10
"Na een tijdje krijgen die mannen meestal wel gevoelens voor me (gaan zien dat ik meer ben dan seks, denk ik), maar dat is nu ook weer niet mijn bedoeling, omdat ik als mijn vriend terug is hen laat vallen. Dan voel ik me ook schuldig en egoïstisch, vind ik dat ik ze gebruikt heb."
Noemen ze zoiets niet een 'aandachtshoertje'?
Noemen ze zoiets niet een 'aandachtshoertje'?
dinsdag 28 april 2009 om 17:10
Wat een snelle reacties.
Ik snap de reacties over dat ik een slechte vriendin ben, ben ik in weze ook dat kan ik niet ontkennen.
Het is ook niet eerlijk tegenover mijn vriend (ik vertel het hem niet). die mannen zijn bekenden, geen vrienden; vrij makkelijk te mijden.
ik vraag ook niet om medelijden, ik probeer meer, zoals appelsientje zegt, erachter te komen "Hoe komt het dat je zoveel aandacht nodig hebt, dat je geen weken zonder je vriendje kunt?"
Ik snap de reacties over dat ik een slechte vriendin ben, ben ik in weze ook dat kan ik niet ontkennen.
Het is ook niet eerlijk tegenover mijn vriend (ik vertel het hem niet). die mannen zijn bekenden, geen vrienden; vrij makkelijk te mijden.
ik vraag ook niet om medelijden, ik probeer meer, zoals appelsientje zegt, erachter te komen "Hoe komt het dat je zoveel aandacht nodig hebt, dat je geen weken zonder je vriendje kunt?"

dinsdag 28 april 2009 om 17:12

dinsdag 28 april 2009 om 17:12
Wat 'n zwak sufkutje ben jij zeg! Je vriend verdient wat beters dan 'n meid die gelijk in de armen van 'n ander springt als ie z'n hielen heeft gelicht. Doe die jongen 'n plezier en verbreek de relatie zodra ie terugkomt. Dan kan hij ook verder met z'n leven en treft ie hopelijk 'n partner die 'm trouw is en wellicht ook van reizen houdt zodat ze samen kunnen gaan.
dinsdag 28 april 2009 om 17:19
wat dacht je van opbiechten,
en als hij nog verder met je wilt bespreken met hem waar het vandaan komt wat je eraan kunt doen
bespreek met een psycholoog waar dit vandaan komt
misschien dat de klap als hij het uitmaakt je wel wakker schud.
en anders:
ga bij je moeder/vader/broer/zus logeren en val in haar/zijn/hun armen in slaap.
Of houdt je groot! Als mijn vriend weg is heb ik ook een heel leeg gevoel en behoefte aan die knuffels waar je het over hebt, maar dat komt ook omdat je gewend bent elke dag te knuffelen, zoenen, slapen met iemand. Vermam jezelf en bedenk wat voor geluk je hebt dat er straks weer iemand naar je toekomt! Dan kan je alleen maar blijer en gelukkiger worden als hij terug is ipv eigenlijk schuldig te voelen.
Ga onafhankelijker leven.
en als hij nog verder met je wilt bespreken met hem waar het vandaan komt wat je eraan kunt doen
bespreek met een psycholoog waar dit vandaan komt
misschien dat de klap als hij het uitmaakt je wel wakker schud.
en anders:
ga bij je moeder/vader/broer/zus logeren en val in haar/zijn/hun armen in slaap.
Of houdt je groot! Als mijn vriend weg is heb ik ook een heel leeg gevoel en behoefte aan die knuffels waar je het over hebt, maar dat komt ook omdat je gewend bent elke dag te knuffelen, zoenen, slapen met iemand. Vermam jezelf en bedenk wat voor geluk je hebt dat er straks weer iemand naar je toekomt! Dan kan je alleen maar blijer en gelukkiger worden als hij terug is ipv eigenlijk schuldig te voelen.
Ga onafhankelijker leven.
dinsdag 28 april 2009 om 17:19
ik dacht er komt iets achter aan als zijnde: dan ben ik ziek van het missen... weet ik me geen raad.... ben ik bang in t donker.... weet ik veel, iets wat lief en schattigs is... en dan komt dit!!
nou ik zou je vertellen, als mijn man een week weg is ben ik naar van het missen... de eerste paar jaar letterlijk ziek, maar nu voel ik me alleen maar heel ellendig... kijk ik 3000 keer per dag op mijn telefoon of hij me heeft gesmst en kan ik niet wachten tot hij thuis is... zo te horen kan jij niet wachten tot hij z`n hielen licht...
nou ik zou je vertellen, als mijn man een week weg is ben ik naar van het missen... de eerste paar jaar letterlijk ziek, maar nu voel ik me alleen maar heel ellendig... kijk ik 3000 keer per dag op mijn telefoon of hij me heeft gesmst en kan ik niet wachten tot hij thuis is... zo te horen kan jij niet wachten tot hij z`n hielen licht...
biol wijzigde dit bericht op 28-04-2009 17:28
Reden: banba je hebt gelijk! sorry.....
Reden: banba je hebt gelijk! sorry.....
% gewijzigd
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!