Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Wat ik zei over Tjaxx en Thirs denk ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik ben toch wel heel benieuwd over welke discussies je het hebt?
Voornamelijk over Tjaxx die alleen kwam als ze wat over zichzelf te melden had, dus als die zich nou ook nog even komt melden dan zijn we weer compleet. Maar nu jij er toch bent, kun je mij uit je maillijst schrappen, ik heb geen zin om hyves-uitnodigingen van je man en kettingbrieven van je te krijgen per mail.
quote:Star schreef op 27 april 2009 @ 22:52:

Jij zei 'laat ze het maar niet horen'Ja, Thirs en Tjaxx bedoel ik, maar het is al gehoord/gezien
Goedemorgen!!
Zo Thirsa is een stiekeme meelezert ....

Mogge dames!
quote:Maleficent schreef op 28 april 2009 @ 07:27:

Voornamelijk over Tjaxx die alleen kwam als ze wat over zichzelf te melden had, dus als die zich nou ook nog even komt melden dan zijn we weer compleet. Maar nu jij er toch bent, kun je mij uit je maillijst schrappen, ik heb geen zin om hyves-uitnodigingen van je man en kettingbrieven van je te krijgen per mail.
zijn de springgraslegmannen er al suze?
Morguh,

Thirs en Tjaxx, waar ken ik die ook alweer van? . Oja, nu weet ik het weer, want ze leest mee.

Jin, veel plezier met de logees en wát een opmerking van oudste, prachtig!

Bridges, da's ook goed van Ties. Lianne heeft gisteravond niet gehuild. Ze was heel snel wakker en zei: als het licht is, krijg ik een stickertje! Grote plas gedaan, weer in slaap gevallen en tegen half 8 riep ze:"Ik heb een plas gedaan!" Gaat helemaal goed.

Hoe is het met Fieke? Weer heel anders hè, als ze kunnen lopen.

Mal, ben je misschien wat te fanatiek van start gegaan? Ik had begrepen dat je een tijdje niet had gesport, vanwege Jonathan.

Bam, springglaslegmannen (wordt toegevoegd aan het nieuwe woordenboek 2010 )

Gisteren plantjes gekocht voor in de tuin. Ga ze er NU in zetten, voordat het gaat regenen.

Doei.
He, ik mis weer vanalles? Down topic Suus? Ik ga eens even kijken zo.

Is dat Thirsa die hier ooit meeschreef of een andere Thirsa?

Arme Compu en CG met gebroken sleutelbeen. Wat een narigheid toch. "Gelukkig" een mitella; als het gezet moet worden is het helemaal pijnlijk... (kan dat trouwens wel met sleutebenen?)

Jin, overmacht?! Wat voor gesprekken voeren jullie thuis met die jongen dat hij aan dat soort woorden komt?!

Amalia, moest de hele tijd denken aan dat je Laurens kwijt was. Heb het 1 x gehad in de H&M (schaam schaam), echt alle kleuren van de regenboog. Hoe was zangles?

Mal, ja, we zijn hier zo eensgezind dat het bijna saai is, haha! Of nou ja, nee, er zijn best verschillen maar daar gaan wij gewoon heel wijs, respectvol en verstandig mee om (braak ).

Bam, hmmm, dat klinkt als mijn verwijzing voor de kaakchirurg, die heb ik jaaaaaren laten liggen omdat ik geen zin had om m'n verstandskiezen eruit te laten halen! Neh, flauw. Ik kan me levendig voorstellen dat je het uitstelt. Bah bah bah. He, maar 4 kilo afgevalen, goed!

Suus, freule nog verder op aan het knappen? Ik ga vanavond aan de bonnen.
quote:Maleficent schreef op 28 april 2009 @ 07:27:

Grappig, ik denk dat Thirsa beter op de hoogte is van wat ons bezig houdt nu ze niet meer mee schrijft.

Hier de BTW aangiftes van schoonvader en vriendin weer gedaan. Daar zijn we weer voor 3 maanden vanaf.

Max noemt man en mij nu steeds mam en pap. Doen die van jullie dat ook al, of is dat omdat hij veel met de (oudere) buurkindjes omgaat?

Hel, heb je nog leuke kadootjes gekregen van het weekend?

Mal en Suus, een dikke voor jullie vanwege het Down-topic.
quote:bambino schreef op 28 april 2009 @ 09:22:

zijn de springgraslegmannen er al suze?

De mannen gaan als een speer: de oude mat is er nu uit en de graafmachien zal na de lunch wel aan het graven slaan voor de trampo. Ik ben toch zo benieuwd wat Jeetje er van vindt straks!!!!

Hel, doe geen moeite tot bijlezen. Sop/kool/niet waard enzo. Er zijn gewoon heel erg domme mensen op dit forum (tis net de echte wereld ).

Mal, heb ik toch gewoon een ban van een ander veroorzaakt op het Greys topic gisteren ... Bemoei ik me ook eens met dat programma

Na ja, ik vind het wat overdreven allemaal hoor: er zitten er nu bij die nog niet snappen dat Izzy dus gewoon dood gaat en dat Danny "uit de hemel gezonden" is om haar op te halen. Na ja, ik geloof dat ik er weinig meer aan kan doen, strenge Engel hebben ze daar... :-)

Bam, hoest vandaag?

Jeetje heur urine was ok. Nog wel veel leuco's maar dat komt door ontsteking die ze doorgemaakt heeft. Volgende week weer urine brengen, wordt dan ook op kweek gezet.

Hel, doe jij je bonnen maar ff vanavond, doe ik dat ook (ben ik volgens mij snel klaar met mijn 3 bonnen )

Zo zeg, das lekker: ik had nog een avocado en garnalen. Samen met een beetje cocktailsaus heb ik daar nu twee volkoren boterhammen mee bedekt. Jammie, jammie!
quote:Maleficent schreef op 27 april 2009 @ 22:41:

Nou ja ik snap het best Suus, ik denk dat als wij groen licht krijgen en ik raak zwanger... dat wij ook wel laten testen. Aan de ene kant zeg ik; alles is welkom, maar ik zou toch liever een kindje erbij willen die wat minder zorg (jaja, je moet altijd zorgen, dat weet ik wel) nodig heeft. Anders weet ik gewoon niet of we het wel redden samen, zoveel zorg & stress. En zou ik het ook niet fair vinden tegenover Jonathan.

Maar ik zou er heel anders over denken misschien als mijn leven anders was. Dan is het makkelijk om maar zo wat te roepen over 'dat ik dat nooit zou doen; etc wat anderen wel doen. probeer het je dus niet aan te trekken

Je hebt gelijk Mal, je keuzes baseer je op wat je weet. En als je door omstandigheden andere dingen weet dan een ander maak je wellicht ook een andere keuze. Ik zou voor Julia ook geen abortus overwogen hebben bij een kindje met Down. Mijn keuze daarin is de afgelopen jaren duidelijk anders geworden.

Jammer is het dat je je keuzes soms lijkt te moeten verdedigen. Nou ja, is dom volk denk ik nu maar. Maxem met haar gezellige dubbele ontkenningen de hele tijd (ik zou never nooit.. bla bla bla). Afijn, ik heb het wel los gelaten geloof ik. Vannacht niet minder om geslapen iig ("ik maak lig niet wakker van mensen die van mij niet wakker liggen". Ik weet hem nog )
Hoi, hoi.

Lianne vroeg na het eten hoeveel dagen M. nog moet werken. Toen ik zei dat hij morgen nog moet werken en donderdag vrij is:"Hoi,hoi, hoi!". Ik heb uitgelegd dat het feest is donderdag (Koninginnedag genoemd) en dat een heleboel mensen vrij zijn.

Wij zijn net in het winkelcentrum geweest, o.a. een kadootje voor schoonzus. Lianne:"Ik wil ook een kadootje kopen voor de Koningin mama".

Hier regent het, Suze. Bij jou ook? Zou wel jammer voor Jeetje zijn als het klaar is.

Ik heb wel de plantjes staan in de tuin, scheelt weer water geven.

Fijn dat de urine in orde is.

Mamax, hoe noemde Max jullie eerder dan? Lianne noemt ons nog steeds papa/mama. Soms noemt ze ons bij de voornaam, maar dat willen wij niet.

Mal, wat heb je het goed verwoord in het topic. Ik heb de meeste opmerkingen niet gelezen, angel had ze al verwijderd. Wel een aantal die op een quote hadden gereageerd. Het schijnt op dit forum een 'gewoonte' te zijn om postings gelijk al af te kraken zonder verder na te denken (komt toch wel vaak voor vind ik).

Juud, hoe gaat het bij jullie?
Max noemt ons normaal ook altijd papa en mama. Pap en mam klinkt meteen zo groot, zo noem ik mijn ouders ook. Mijn mannen zijn ook altijd zo blij als papa een dagje thuis is. Vent hoeft alleen morgenochtend nog. Ik ben jarig morgen, dus hij heeft 's middags vrij genomen en vrijdag is een verplichte snipperdag. Lekker lang weekend dus!
Kadootje voor de koningin Kokos, wat lief!

Mamax, en al zin in grote dag morgen? Was nog vergeten te melden dat we het erg gezellig bij jullie vonden vrijdag! Pap en mam: Mare ook ineens. Misschien hebben jouw mannen het wel van haar (of zij van hen; weet niet meer wanneer ik het haar voor het eerst hoorde zeggen). Maar onze buurjongen zegt het ook, denk dat ze het daarvan heeft. En vriend zegt het tegen zijn moeder. Ik vind het ook niet klinken. Gelukkig zei ze vanochtend toen ik haar wakker maakte weer gewoon "hallo lief mamaatje". Ah, en van 't weekend nog keukenweegschaal gekregen waar ik om had gevraagd. Plus grote fles van m'n favoriete luchtje en douchespulletje. Dus goed verwend.

Suus en Mal, even snel downtopic gekeken, veel offtopics al verwijderd maar zag nog wel een paar domme dozen voorbij komen. Knap als je het naast je neer kunt leggen, maar Suus, anders echt gewoon lekker wegblijven hoor, is nu even helemaal niet goed voor je. Ik heb me in het verleden ook wel eens veel te veel op m'n huid laten zitten door dat soort types op het forum. Heb er nu nog last van. Bah.
haha nee hoor ik lees hier eigenlijk nooit meer. kom zowiezo eigenlijk nooit meer op viva, tot gisteravond dus en heel toevallig zag ik mijn naam voorbij komen vandaar.

Sorry dat je mails krijgt van mij of mijn man... je staat allang niet meer in mijn msn lijst maar schijnbaar stiekem wel nog ergens in de geblokkeerde lijst ofzo... Als ik zin en tijd heb zal ik je er uit verwijderen.

Jammer dat jullie zo onaardig over mij denken.
Hey Thirsa, da's toevallig inderdaad... Na, onaardig, kweenie. Wat mij betreft niet hoor. Laten we het er maar op houden dat het gewoon niet zo klikte.
Toevallig inderdaad Thirs. Tja, je weet dat toentertijd dat de ruzie is ontstaan hier met de groep en met jou en nog 2,3 anderen, dat ik in het ziekenhuis lag met Jonathan en dat ik daar verder niet vanaf wist over hoe en wat, dat hoorde ik later pas. Maar precies de hoed en de rand weet ik niet omdat ik geen toegang had tot internet. We hebben daarvoor ook nog wel privé gemaild met elkaar over dingen die op de groep stonden.

Weet je wat ik dan onaardig vind? Dat je mijn emailadres wel weet te vinden als er iets te verdienen valt (ketting-brief mail van afgelopen 20 april over Microsoft) en dat je de afgelopen 2 jaar nooit een mailtje hebt gestuurd om eens te vragen hoe het met Jonathan gaat. En een hyves uitnodiging versturen naar een geblokkeerd emailadres gaat automatisch?

Ik vind jou niet onaardig maar het is allemaal niet lekker verlopen denk ik. Ik wens jou wel veel geluk toe met je gezin.
Helaas... Fien is niet door de keuring gekomen. We moeten nog klassieker (lees ouderwetser) denken. Moeilijk mannetje die van mij...

Thirsa, schat, dat jij hier eigenlijk nooit mee leest gelooft natuurlijk helemaal niemand aangezien we je naam in geen jaren genoemd hebben en je nou net deze ene keer leest dat we het over je hebben . Maakt niet uit natuurlijk, aangezien we hier leuk bezig zijn is het zelfs zeer begrijpelijk dat je dat doet. Ook ik wens jullie het aller beste. Maak er wat moois van met zijn allen!

ff bijlezen...
Zo, dat was lekker rustig vandaag. Geloof dat ik zelf nog de meeste posts op naam heb.

Mamax hier nog gewoon papa en mama. En Jinster, overmacht?!? Bijdehandje die zoon van jou..... Hier gaan wel regelmatig de worden "dat was een ongelukje, is niet erg" door de kamer. Grappig.

Trampo zit er in! Hij is wel groot man.... Morgen gaat het gras er op en dan mogen we er een week niet op helaas. Hierna licht belasten zou die meneer, zeker als het dit weer (redelijk warm, wel regelmatig regen) blijft gaat het dan wel goed. Jeetje en dr papa zijn er samen opgeweest vanavond. Ze was helemaal blij!
Ik spot Compu. Wie weet zien we haar zo nog hier ook.
Ah geen Fien.... Jammerdebammer...

Thirs: Huh: jee dat is lang geleden! Tsja ik sluit me gewoon aan bij de rest, heeft geen nut om daar nu verder nog woorden aan vuil te maken! Lees lekker toevallig mee joh!

En Suus: hoe ziet de tuin er nu uit? Is het mooi? Meisje er blij mee? Donderdag weer mooi weer dus kan er flink gesprongen worden!

Kokos: ha wat een schatje! Leuk dat ze zo leuk reageert als man vrij is!

Mamax: grote dag morgen! Leuk! Taarten gebakken en zo?

Heb weer even stukje op de groe[p gezet!

Ik heb vakantie!!! joehoe! erg leuke dag gehad, gezellig sfeertje, sponsorloop en leuk allemaal. Lekker!
Ik had het drukker op een ander topic Suus

Wat fijn dat freule zo blij met haar trampo was. Schattig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven