Wat te doen
zaterdag 20 juni 2020 om 17:13
Mijn vriend en ik hebben een relatie. Wij willen samenwonen. Hij woont nog bij zijn ouders. Nu wilt hij dat ik verhuis naar zijn stad.
En hij wilt dat wij samen daar een appartement huren. In de stad waar hij woont zijn de huurprijzen particulier heel hoog
Ik wil niet verhuizen naar zijn stad. Omdat ik hier een goedkope huurhuis heb. Ik huur de huis goedkoop via een goede vriend.
Hij wilt niet verhuizen en ik ook niet.
En hij wilt dat wij samen daar een appartement huren. In de stad waar hij woont zijn de huurprijzen particulier heel hoog
Ik wil niet verhuizen naar zijn stad. Omdat ik hier een goedkope huurhuis heb. Ik huur de huis goedkoop via een goede vriend.
Hij wilt niet verhuizen en ik ook niet.
zondag 21 juni 2020 om 10:07
zondag 21 juni 2020 om 10:09
drominique schreef: ↑21-06-2020 09:02Wanneer je beiden niet wil verhuizen is samenwonen onmogelijk.
Kunnen jullie hier samen over praten?
We praten er al 3 maanden over. We komen er maar niet overeen. Ieder blijft bij zijn standpunt
zondag 21 juni 2020 om 10:12
Daar heeft hij wel gelijk in. Hij kan bij jou komen wonen vanwege werk.Marlijn schreef: ↑21-06-2020 10:07Hij wilt niet latten. Hij wilt de volgende serieuse stap nemen en dat is samenwonen in zijn stad. Hij heeft daar vaste job en die wilt hij niet kwijt
In het midden wonen gaat niet want hij woont 4 uren met auto van mijn stad. Dan moet hij 2 uren reizen naar zijn werk en dat is ver
Draai de vraag eens om, waarom wil Jij gaan samenwonen? Daarbij rekening houden dat het in jouw huis niet kan. Wat zou voor jou een oplossing zijn als het niet in jouw huis is?
zondag 21 juni 2020 om 10:14
En jij werkt niet? En jij hebt geen 4 uur reistijd naar zijn stad.Marlijn schreef: ↑21-06-2020 10:07Hij wilt niet latten. Hij wilt de volgende serieuse stap nemen en dat is samenwonen in zijn stad. Hij heeft daar vaste job en die wilt hij niet kwijt
In het midden wonen gaat niet want hij woont 4 uren met auto van mijn stad. Dan moet hij 2 uren reizen naar zijn werk en dat is ver
En de volgende stap in relatie? Vind altijd zo vaag geleuter.
zondag 21 juni 2020 om 10:15
Als je de vraag omdraait dan is de vraag, hoeveel reistijd heb jij, waar is jouw werk/studie ect.vanlippebiesterveld schreef: ↑21-06-2020 10:12Daar heeft hij wel gelijk in. Hij kan bij jou komen wonen vanwege werk.
Draai de vraag eens om, waarom wil Jij gaan samenwonen? Daarbij rekening houden dat het in jouw huis niet kan. Wat zou voor jou een oplossing zijn als het niet in jouw huis is?
zondag 21 juni 2020 om 10:19
Hoe zeker ben je van die relatie? Het komt op grond van je OP op mij over dat jullie vooral doen wat hij wil.
Wanneer je besluit om hem zijn zin te geven, dan zou ik als het mogelijk je eigen huurhuis ook nog een jaartje aanhouden. Mocht het toch mislopen of je kan daar niet wennen, dan kan je in ieder geval terug naar je lage huur in je eigen stad.
Wanneer je besluit om hem zijn zin te geven, dan zou ik als het mogelijk je eigen huurhuis ook nog een jaartje aanhouden. Mocht het toch mislopen of je kan daar niet wennen, dan kan je in ieder geval terug naar je lage huur in je eigen stad.
zondag 21 juni 2020 om 11:17
*Pauze* schreef: ↑21-06-2020 10:19Hoe zeker ben je van die relatie? Het komt op grond van je OP op mij over dat jullie vooral doen wat hij wil.
Hij wilt samenwonen en Hij wilt niet alleen wonen