Zwanger worden voorjaar 2020 MET tabel

17-04-2020 13:02 1124 berichten
Schrijf hier mee voor degenen die vanaf het voorjaar 2020 zwanger proberen te worden.

Wachtwoord op aanvraag.
anoniem_638f50de917f6 wijzigde dit bericht op 29-11-2020 20:26
95.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
O Konijntje ik ben zo blij voor je. Je geduld wordt beloond, dat was vast niet altijd makkelijk! Super😬
Jaaa konijntje, gefeliciteerd!
Konijntje777 grappig trouwens, wij zijn even oud en beide voor een tweede :)
jekeek nee ik moet zeggen dat ik het een lastige periode vond. 5 maanden is totaal niet lang, maar zo voelde het wel.

ariel ja ik zag het ook! En volgens mij hebben wij bij de eerste ook in de zelfde topic gezeten, ik schreef alleen toen onder een andere naam. Maar zat laatst berichtjes terug te lezen op dat forum omdat ik benieuwd was wat ik toen aan klachten had geschreven voor de nod.
Oh haha ook grappig. Je zit dus niet in de whatsapp waarin we over zijn gegaan?

Ik heb mezelf voorgenomen dat ik niet meer ga testen. Ben er klaar mee. Terwijl de buikkrampjes en rugpijn blijft..
anoniem_359093 wijzigde dit bericht op 24-06-2020 11:33
12.57% gewijzigd
ariel nee daar zit ik niet in. Ik was gelijk zwanger dus heb toen niet meer heel lang meegeschreven. Ben toen over gegaan op een Facebook groep.
De eisprong nog niet geweest Ariel ?
oh aha vandaar haha

Nee nog steeds niet. Heel frustrerend! En deze lijken allemaal positief haha https://ibb.co/cFbCT38
ariel vreemd :-? Ben je niet gewoon zwanger of is dat onmogelijk?
https://ibb.co/M8z15pf

Net nog een testje gedaan, ik voel namelijk bijna niks o_o , dus ook niet dat ik ongesteld moet worden.
Loopt mooi op het? Dat is wel.een goed teken toch? Ik heb geen ervaring met voor de nod testen :-$
Onderste is van net
Dat ziet er heel goed uit!

Ik voelde ook echt helemaal niks gedurende de hele zwangerschap tot dat ik hem voelde schoppen, dus het kan haha..

Nee zwanger kan ik niet zijn, te weinig seks voor gehad haha. We deden ook nog niet heel erg ons best. Vanaf aankomende periode dus wel maar ja wanneer die begint nu..............
anoniem_359093 wijzigde dit bericht op 24-06-2020 13:52
38.92% gewijzigd
Wat gek Ariel. Kan het zijn dat deze testen te gevoelig zijn? Ik heb er geen verstand van, maar het lijkt me heel verwarrend voor je zo... Is er echt niet een mini kans dat je toch zwanger bent? Zaad kan in uitzonderlijke gevallen wel een week overleven. Misschien toch testen om het uit te sluiten?

Konijntje dat ziet er heel erg goed uit hoor!! En ik snap je gevoel, ik voel ook helemaal niets.. Vanochtend nog een test gedaan, die knalt er echt af dus het is echt zo..
Probeer te genieten van het feit dat je (nog) geen kwaaltjes hebt, kan zomaar omslaan ;-)
sterrenmunt--- wijzigde dit bericht op 24-06-2020 13:54
17.91% gewijzigd
Gister toevallig een test gedaan maar die was negatief. haha nee echt niet zwanger, we hebben het ongeveer 3 weken geleden voor het laatst gedaan... Warmte, zieke vader, beide op elkaars lip 24uur per dag omdat we beide thuis weken vanaf maart en een kind van 18 maanden zit niet mee haha

Ja daar zat ik ook te denken. In de reacties van dit merk hebben mensen eerst geen streep en dan begint het op te lopen maar ik heb altijd een tweede streep.

https://ibb.co/YdpJZN3 Al blijft die onderste vrij donker aangezien het van 11:15 is maar ja die van action was niet positief, begin er zo onzeker van te worden :(

Misschien moet ik overgaan op die van Sensitest, geen idee.
anoniem_359093 wijzigde dit bericht op 24-06-2020 13:56
35.27% gewijzigd
Oeh die van vandaag lijkt wel echt positief! Er zijn ook van die Clearblue tests met smileys toch? Begreep dat die erg duur zijn maar dan heb je geen gedoe met streepjes.. Weet niet of dat een optie is voor je?
Hmm duidelijk dan, als ik deze tests zo zie denk ik dat 'ie er een dezer dagen aankomt. Hoop het voor je!!
Geld speelt op zich geen rol maar ik vertik het om die te kopen omdat ze aso duur zijn haha.. En aangezien ik al 3.5 week aan het testen ben inmiddels gaat het toch wel lekker oplopen haha
Pff misschien toch een teken dat ik zwanger ben: mega vergeetachtig. Vanochtend nog een testje gedaan, die wilde ik vergelijken met die van vrijdag, maar die kan ik niet meer vinden :facepalm: Gelukkig heb ik de foto nog hihi. Loopt hier ook mooi op (nu 4+2 denk ik) :)
Hoop wel dat ik die 1e test terugvind voordat mijn moeder hier weer op dochter komt passen en 'm vind ofzo :bonk:

https://www.mupload.nl/img/e8qvb17fcqk.jpg
Ik heb de clearblue ovulatietesten wel een aantal keer gebruikt. Ik vond ze wel heel fijn, idd geen gedoe met streepjes maar gewoon een smiley.

sterrenmunt dat ziet er heel goed uit! Dan lopen we na genoeg gelijk! Wanneer ga jij de VK bellen?
Als het goed blijft gaan worden het dus maart baby's. Lijkt mij ideaal! Van mijn dochter ben ik met 37 graden bevallen en de eerste weken na haar geboorte was het ook bloedheet. Dat was geen pretje haha

Ik ga morgen op de nod nog een clearblue test doen. En dan stop ik met testen :-$
Jaa heel leuk Konijntje! Kom je hier ook meeschrijven?

zwanger/uitgerekend-eind-februari-begin ... ges/464403#

Begin maart lijkt me inderdaad prima! Dochter is in november geboren en vond de dagen toen erg donker en lang, daarom wilden wij nu graag vanaf geboortemaand maart proberen. Lijkt me fijn, in het voorjaar.
Ik heb mijn 2 kruidvattesten nu gedaan, dus is nu wel klaar voor mij. Heb me al online ingeschreven bij de vk, maar moet wss dus bij gyn alle afspraken doen. Kan daar pas over 2 weken naar verwezen worden omdat de cardioloog vakantie heeft. Nog even geduld dus... Al hoorde ik dat veel praktijken nu geen vroege echo's doen dus we zullen sowieso wel even geduld moeten hebben voordat we daarbinnen kunnen spieken..
Ik zag inderdaad dat forum voorbij komen.. ik wacht nog even een paar dagen

Onze verloskundige doet weer echo's vanaf 8 weken, las ik op hun site..volgende week maar eens bellen
@Sterrenmunt--- ,

Ze drogen ook nog op en worden nog lichter van kleur maar idd, deze is vrij donker. Maar dan ben ik weer zo onzeker want dan denk ik van waarom lopen die van action dan niet op.

Ik ga in elk geval stoppen met die van easy@home want ik krijg daar gewoon twee strepen van en dat maakt mij in de war, jammer maar die werken dus niet bij mij..
anoniem_359093 wijzigde dit bericht op 24-06-2020 16:50
29.37% gewijzigd
@Konijntje en sterrenmunt, gefeliciteerd!!!
@Arielmermaid, die van vandaag lijkt inderdaad echt wel positief. Misschien voor de duidelijkheid het handigst om maar 1 soort te gebruiken? Kan me voorstellen dat je erg onzeker wordt als de testen elkaar tegen spreken🙈
Hier nog alles rustig, nog niet ongesteld geworden. Wel sinds zondag/maandag met vlagen misselijk. Ik ben wel snel misselijk, maar zo veel en vaak als nu heb ik normaal niet. Vandaag is dag 35 van mijn cyclus. Vorige cyclus was ook 35 dagen, dit was de langste cyclus tot nu toe. Dus als ik morgen niet ongesteld wordt dan ben ik vrijdag “overtijd”. Als de misselijkheid blijft ga ik denk vrijdag of zaterdag testen! Ik vind het heel spannend, ben ook echt bang voor teleurstelling. Bij elk steekje dat ik voel ben ik bang dat ik ongesteld wordt😓😣
Wat super spannend voor je Roanna! Ik vind het eigenlijk wel positief klinken, steekjes kun je natuurlijk zowel bij zwangerschap als (naderende) menstruatie hebben... Ik duim voor je!!
Klopt maar hij inmiddels opgedroogd en nu ziet hij er zo uit haha
https://ibb.co/ZddpSJX ik ga dus stoppen met dit merk, die werkt niet bij mij.. Ik blijf en zweer bij die van de action. En ze zijn nog goedkoop ook :)
Ik ga ook alleen nog in de ochtend testen om 10:30 uur.. Het is vandaag cd 33 dus ik heb nog hoop!

Rugpijn begint trouwens wel toe te nemen!
anoniem_359093 wijzigde dit bericht op 24-06-2020 17:19
37.79% gewijzigd
Ariel, ik vind die van vandaag echt wel donker hoor, die lijkt echt mooi positief als je zo vergelijkt met de rest.

Sterrenmunt en Konijntje, die lopen echt mooi op hoor! Maart-baby klinkt wel fijn ja, nog niet te warm en als het goed is wel lekker richting mooi weer.

Roanna, spannend zeg! Ik duim voor je. De misselijkheid is niet leuk maar klinkt wel veelbelovend. Snap je angst voor teleurstelling, die heb ik hier ook :(. Wij hebben nu zo'n wcblok die het hele water in de wc rood/roze kleurt. Ik schrik me iedere keer weer dood, voor ik mezelf eraan herinner dat het gewoon dat wcspul is. De menstruatiekrampen die ik met vlagen heb, helpen er niet echt aan mee.
Oh, onze berichtjes kruisten Ariel. Maar ik vind die van vandaag nog steeds wel stukje donkerder weer ogen dan die van gisteren hoor! Voor mijn gevoel toch wel redelijk hetzelfde als controlestreep op de foto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven