Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
Peach. Daar ben ik het helemaal mee eens. Dat vind ik ook! Dan heb je toch ook steun nodig?! Ik zou het best snel zeggen hoor!
liedjepiedje wijzigde dit bericht op 28-04-2009 23:23
Reden: .
% gewijzigd
Heb je ook weer helemaal gelijk in peach!
if we all light up, we can scare away the dark...
aaaaaaaaahhhh joepie!!!!!!!!

gefeliciteerd bowie & tatli wat leuk 2 op een dag!!!!!!!!!

ik wist dat er iets aan de hand was ...zag mn inbox opeens vol stromen hihihi

peach ....niets van aantrekken !!!! raar wijf die collega!

korrel hoe gaat t met je kies?

poffer....jeetje je word dan echt binnenstebuiten gekeerd en gefileerd dus heb je dat dan allemaal op 1 dag??? klinkt erg vermoeiend
Nou ladies ik had toch nog wat te piesen over, en ja weer positief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jippie Tatli!!!! Nou dan is het toch gewoon zeker! Geniet ervan!!
Dankjewel liedje!

Ik ga vanavond niet kunnen slapen hoor. Ik ben helemaal hyper. Helaas moet ik morgen vroeg op, heb een vroege afspraak buiten Utrecht. Als ergens mijn hoofd nu niet naar staat is het dat wel...
Hello meiden!

Hier om 5.30 (!!!!!!) al wakker vanochtend. Heb het nog kunnen rekken tot 6.45 uur maar.....net weer een test gedaan en die is ook positief, nog meer dan gisteren!

Vriendlief kan het nog niet helemaal geloven, loopt een beetje verdwaasd rond. Hij is bang dat het misschien nog mis gaat de komende dagen dus is voorzichtig blij.

Ik niet hoor. Ik lig al vanaf vanochtend met een big smile op mijn gezicht wakker te zijn

Ik moet er ook telkens aan denken hoe het voelde om te horen dat er iemand anders van het forum zwanger was. Echt wel een rottig gevoel zo nu en dan....Je bent blij voor de ander maar wilt het zelf zo graag. Ik hoop zo dat jullie hier binnenkort allemaal een hebben staan!!!

Naast het goede nieuws van de test ook een minuscuul dompertje: ik was al een maand (!) verkouden ofzo, maar nu is mijn stem ook nog helemaal weg! Ik kan alleen maar fluisteren en ik hou juist zo van praten!
TATLI!!! Wat lees ik nou... stiekem gewoon testen en positief! WAUW! Helaas weinig tijd om te reageren, maar gefeliciteerd meid!
Zo wat veel bij te lezen!!

@ Bowie / Tatli: Geweldig, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat snel!! Welke ronde was het bij jullie eigenlijk raak??

Een nieuwe tijd aangebroken voor jullie, spannend en superleuk allemaal zeg.

Het geeft mij eigenlijk ook veel hoop dat de rest van ons snel zal volgen. We zijn gewoon een super vruchtbaar forum! haha

Ga ff eten klaarmaken voor dochterlief en mezelf. Ik 'verwaarloos' haar helemaal door al het goede nieuws hier.
@ giorra, nu ronde 3 dus dat is inderdaad best snel!!

@ allen: ben een beetje aan het lezen over de varkensgriep, word ik nu toch wel wat zenuwachtig van....

Ben ook echt een hypochonder want ik denk natuurlijk gelijk dat ik iets griepachtigs onder de leden heb met die verkoudheid en keelklachten

maar goed, ik kan mezelf wel weer relativeren hoor
2e keer is een beetje overdreven!
Gefelciteerd Bowie en Tatli!
bedankt voor alle felicitaties!

na de duidelijke test van vanochtend begin ik stiekem toch wat meer hoop te krijgen dat het de goede kant op gaat allemaal.

Ik spam trouwens wel echt dit hele forum vol

Ik lig nu weer lekker in bed met laptopje op schoot, net gedouchet. Af en toe een beetje lezen, af en toe ogen dicht. Ik ben zoooooo blij dat ik vakantie heb!
Geniet er lekker van Bowie!! Ik ga deze week extra hard klussen. Ik wil ook!!!!!!!! Hahaha
*duim duim duim*
@bowie, niet erg hoor dat je ons spamt! Helemaal leuk! En ik word net zoals Liedje weer volledig aangestoken... Ik wil ook! Maar ik moet nog 2 weken ongeveer oefenen voordat het voor het echie is

Vriendlief zei wel na afgelopen weekend zo... en nu ben je zwanger.. hihi en nou elke keer slingert hij naar mijn hoofd dat ik zwanger ben. Ik heb wel even aangegeven dat hij nog maar even een lesje biologie moet volgen en dat hij over een week of twee aan de bak moet. Wel lachen om zo erover te lachen en dat maakt het wachten ook wat makkelijker... Alhoewel ik natuurlijk nog steeds graag wil.. Dus had ik maar bedacht dat mei de goeie maand moet worden, want dan kan ik op mijn verjaardag (4 juni) in Sicilie gaan testen! Dat zou nou eens top zijn!
@ poffer, haha mooi verhaal van je vriend. Ze snappen het toch niet helemaal he die mannen? Maar goed, wij maken er dan ook bijna een studie op zich van....

Mijn vriend dacht dat een tweede streepje niet perse hoeft te betekenen dat je zwanger bent. Hij dacht echt dat het ook door iets anders kon komen, hahahaha. Na 3 (!) keer uitleggen en het voorlezen van de bijsluiter begon hij het een beetje te geloven. Toch vertrouwt hij die test nog niet helemaal!
@bowie haha dat is mooie mannen logica. Opeens komt het natuurlijk voor hem ook hartstikke dichtbij! Super hoor! En heerlijk dat je vakantie hebt dan kan je het rustig laten bezinken.
@skull, hoe is het trouwens met jou? Toch niet ook stiekem aan het testen?
@bowie, mijn man heeft precies dezelde kronkel over de testen en die heeft jarenlang in de farmaceutische industrie gewerkt.

Hij is daarnaast ook nog hypochonder, hij weet vrijwel zeker dat hij varkensgriep onder de leden heeft: 'askim (liefje) ik ben zondag langs de varkens gereden naar de voetbalwedstrijd en sindsdien heb ik koorts. Nu moet je weten dat Turken vrij snel last hebben van koorts, als het voorhoofd even warmer is dan normaal wordt er al overwogen naar het ziekenhuis te gaan

Maar verder is 'ie wel lief hoor Hij is erg blij en godzijdank iets nuchterder dan ik. Mijn gevoel gaat van superblij, dankbaar naar HELP we krijgen een kind. Hoe moet dat, hoe gaat dat? Het enige waar mijn man zich druk over maakt is dat hij nu helemaal snel een baan wil vinden. Financieel hebben we geen problemen aangezien ik voor mijn leeftijd een riant salaris verdien en bij de overheid grotendeels betaald ouderschapsverlof bestaat. In juni doet hij Staatsexamen Nederlands als tweede taal, wat betekent dat je op HBO/WO niveau kan functioneren. Ik verwacht dat hij na de zomer wel aan het werk zal zijn. Gelukkig zijn op er zijn vakgebied nog legio vacatures. We gaan nu maar gewoon genieten van het nog onvoorstelbare: een kindje van ons samen is in de maak. Spannend!!!
Tatli: Gefeliciteerd meid! Super!!!
@ tatli, pfff dat stelt dan weer gerust als jouw man dat ook heeft met die testen ( en de varkensgriep....).Ik begon al te denken dat hij misschien niet blij was maar dat is niet zo gelukkig. heb speciaal voor hem net de digitale test van CB gedaan en ja hoor: zwanger 1-2 weken!

Heb er maar snel een foto van gemaakt als 'bewijs'

ben zelf inderdaad echt zowat een hypochonder want ik heb nu verhoging (37,7) en ben echt een beetje bezorgd dat dit niet goed is . Te veel lezen over zwanger worden/zijn heeft ook zo z'n nadelen merk ik nu: je weet ook veel beter wat er allemaal mis kan gaan!
Bizar he, die varkensgriep. Mn buurvrouw heeft het er ook al over! Die zegt ook; Straks heb ik t! Dan zeg ik: je kan ook straks een ongeluk krijgen... Ik ben daar vrij nuchter over. Je kan het niet voorkomen (zover ik weet) dus ik ga me er ook niet druk over maken.
Vanacht niet meer geschreven maar ben nu alweer wakker, 5uurtjes slapen is echt te weinig maar helaas! Dus Bowie, dat word nog wat.

Nog een nachtje...................

Super leuk om die verbaasde mannenverhalen te horen, vriendlief reageerde ook zo en voor mij lijkt het al lang geleden dat ik 3 1/2 week zwanger was. Inderdaad het gaat nu redelijk snel.

Bij ons schieten ook regelmatig dingen te binnen zo van "lukt dat wel"en "we hebben daar niet aan gedacht" enz enz.

Ik ben gister in een therapeutisch welness center geweest om een behandeling te krijgen voor mijn netelroos.

Het is een soot netelroos/zwangerschapsbehandeling geworden. Ze werkte veel met olien en de energiebanen, het voelde heel bijzonder! Kan niet zo goed omschrijven wat er gebeurde maar er gebeurde iets.

Ze vertelde nog dat als ik wilde ik iedere 8weken zo'n behandeling kon krijgen en dat dat een hele bijzondere ervaring en band gaf met het kind. Al met al dus een wonderbaarlijke ervaring.

Poffer, wanneer had je ook alweer al die testen voor je werk? Ben erg benieuwd. Geniet morgen lekker in Brabant!

Meiske, hopelijk ben je heeeeerlijk aan het genieten van jullie vakantie.

Giorra, we zijn inderdaad wel een heel bijzonder vruchtbaar forum!

Dames, ik zie Josefien in de lijst staan. Volgens mij heb ik haar al lang niets meer zien schrijven (sorry, als ik ernaast zit).

Groetjes en tot snel
@ allen: berichtje van mij... ik volg jullie al een hele tijd... ik heb zojuist testje gedaan... maar nee hoor, geen klein licht tweede streepje te zien... aanleiding om nu al te testen: veel aandrang om te plassen en hele dag door beetje gek gevoel rondom vagina... blaasonsteking maar dan anders; geen pijn bij het plassen ofzo.

maandagavond 20 april had ik mijn eisprong. misschien ook beetje te vroeg om al te testen en maak ik dus nog kans???

iemand hier ervaring mee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven