Cadeautje derde date

26-06-2020 08:01 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_361907 wijzigde dit bericht op 01-07-2020 22:32
Reden: Goede adviezen gekregen. Opgelost.
99.73% gewijzigd
Verder: borderline denk ik
Alle reacties Link kopieren
@Rooss - Je kan uit iemands kledingkeuze vaak opmaken van welke kleursfeer iemand houdt. Zie je purperen schoenen met gele strepen dan heeft ze vermoedelijk niets tegen purper en geel. Zo moeilijk is dat niet Te letten op voor de hand liggende tekenen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk!
Leuk veldboeket(JE!), hapjes voor bij het zwemmen allemaal leuk.
Geniet ❤️
retrostar schreef:
26-06-2020 09:27
@Rooss - Je kan uit iemands kledingkeuze vaak opmaken van welke kleursfeer iemand houdt. Zie je purperen schoenen met gele strepen dan heeft ze vermoedelijk niets tegen purper en geel. Zo moeilijk is dat niet Te letten op voor de hand liggende tekenen.
Ik heb een heel andere smaak qua bloemen dan qua kleding, en weer anders qua wat voor kleur ik op de muur zou kwakken, dus bij mij zou je dan niet ver komen. Ik kijk eerder naar mensen hun interieur als ik bloemen koop
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen hoor, een boeketje. En een flesje wijn en knabbels is ook prima.
Even een vraagje: waar is haar kind tijdens jullie dates? Hoe oud is dat kind?
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet verder gaan dan inderdaad zoals iemand opperde, een koeltas met drankjes en misschien hapjes. Geschikt voor het moment en laat ook zien dat je attent bent. Bloemen op een derde date vind ik wat te snel. Zeker als het zo'n "losse" date als zwemmen is
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
26-06-2020 09:29
Ik heb een heel andere smaak qua bloemen dan qua kleding, en weer anders qua wat voor kleur ik op de muur zou kwakken, dus bij mij zou je dan niet ver komen. Ik kijk eerder naar mensen hun interieur als ik bloemen koop
Je kleding past toch altijd bij je huis qua kleur en stijl omdat dat om je heen zit ; dat ligt in elkaars verlengde.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor de serieuze, maar ook niet serieuze reacties. Het is echter niet meer van belang. Ze heeft afgezegd vanwege migraine...
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
26-06-2020 09:29
Ik heb een heel andere smaak qua bloemen dan qua kleding, en weer anders qua wat voor kleur ik op de muur zou kwakken, dus bij mij zou je dan niet ver komen. Ik kijk eerder naar mensen hun interieur als ik bloemen koop
Precies.
En al komt iemand met gele chrysanten aan (yuk) dan nog vind ik het gebaar enorm lief.
...
Alle reacties Link kopieren
Sheppard007 schreef:
26-06-2020 09:37
Dank je wel voor de serieuze, maar ook niet serieuze reacties. Het is echter niet meer van belang. Ze heeft afgezegd vanwege migraine...
Ah shit!
Dat is een tegenvaller. Ik hoop dat ze gauw opknapt en jullie weer lekker kunnen daten!
...
Alle reacties Link kopieren
Sheppard007 schreef:
26-06-2020 08:01
Vanmiddag hebben we dan onze zwemdate staan en ik wil ook graag een andere kant van mijzelf laten zien dan alleen de grappige, serieuze jongen.
Wat zijn jullie ideeën of is een bosje bloemen (lentekleuren) een goed idee?
Wat? Je wil een andere kant laten zien dan alleen de grappige, serieuze jongen?
En je wil dat tot uitdrukking laten komen door een bossie?

Ik zat gelijk te denken een aan vleesetende plant. 'Je bent om op te eten schatje"
Alle reacties Link kopieren
RodeRoosOpWitteZijde schreef:
26-06-2020 09:22
Als ik jou date zou zijn, dan trek ik mijn wenkbrauwen heeeel hoog op bij wat voor attentie dan ook op een derde date..... En knap ik ter plekke af, want je wekt te hoge verwachtingen, die ik wellicht niet kan beantwoorden. En als ik jou wel zie zitten, is een attentie totaal overbodig. Dus: niet doen. gewoon niet.
Ik vind jou echt een beetje raar.
Afknappen omdat hij wat voor je meeneemt? Hij moet het zeker ook niet flikken om je stoel aan te schuiven en je jas aan te nemen? Oh en om maar te zwijgen van de drankjes betalen tijdens een date... dan ruk je zn kop eraf zeker?
...
Rooss4.0 schreef:
26-06-2020 09:40
Ik vind jou echt een beetje raar.
Afknappen omdat hij wat voor je meeneemt? Hij moet het zeker ook niet flikken om je stoel aan te schuiven en je jas aan te nemen? Oh en om maar te zwijgen van de drankjes betalen tijdens een date... dan ruk je zn kop eraf zeker?
Rode roos is altijd een beetje een boze roos, Roosss
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
26-06-2020 09:40
Ik vind jou echt een beetje raar.
Afknappen omdat hij wat voor je meeneemt? Hij moet het zeker ook niet flikken om je stoel aan te schuiven en je jas aan te nemen? Oh en om maar te zwijgen van de drankjes betalen tijdens een date... dan ruk je zn kop eraf zeker?
Ow jazeker is het gracieus in ontvangst nemen van een presentje een wonderschone kwaliteit.
Dat dunne laagje vernis... koesteren
babbeleo schreef:
26-06-2020 09:38
Wat? Je wil een andere kant laten zien dan alleen de grappige, serieuze jongen?
Die man heeft LAGEN Babs!

Een bos uien wellicht
Sheppard007 schreef:
26-06-2020 09:37
Dank je wel voor de serieuze, maar ook niet serieuze reacties. Het is echter niet meer van belang. Ze heeft afgezegd vanwege migraine...
Ik zei het! Ga maar vast browsen in die DSM
retrostar schreef:
26-06-2020 09:36
Je kleding past toch altijd bij je huis qua kleur en stijl omdat dat om je heen zit ; dat ligt in elkaars verlengde.
Stellige onzin
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
26-06-2020 09:43
Die man heeft LAGEN Babs!

Een bos uien wellicht
Ik heb gebulderd van het lachen
Zou de migraine date deze supergelaagde grap ook waarderen?
Dymphnatam schreef:
26-06-2020 08:50
Afspraken vervroegen/ omgooien. Hoewel dat laatste wel goed te verklaren is.
Oh, gewoon een spontane actie. Ik ben dan blijkbaar ook getroubleerd. Ik verander mijn plannen heel vaak.
Migraine hoeft helemaal geen smoes te zijn. Helaas voor haar. Want het is wel een ontzettend nare aandoening.
retrostar schreef:
26-06-2020 09:27
@Rooss - Je kan uit iemands kledingkeuze vaak opmaken van welke kleursfeer iemand houdt. Zie je purperen schoenen met gele strepen dan heeft ze vermoedelijk niets tegen purper en geel. Zo moeilijk is dat niet Te letten op voor de hand liggende tekenen.
Ik weet niet of je dit jezelf ooit hebt aangeleerd om het leven makkelijker te maken, maar dit is complete onzin.

Ik draag nooit roze, geel of paars, maar als bloem kan ik het best waarderen. Ik ben benieuwd of er ook jeans-kleurige bloemen bestaan ;)
Alle reacties Link kopieren
babbeleo schreef:
26-06-2020 09:43
Ow jazeker is het gracieus in ontvangst nemen van een presentje een wonderschone kwaliteit.
Dat dunne laagje vernis... koesteren
Precies.
Met als groot voordeel dat de kop van je date er nog aan zit. Na afrukking zoent het zo lastig....
...
rumforviva schreef:
26-06-2020 09:55
Oh, gewoon een spontane actie. Ik ben dan blijkbaar ook getroubleerd. Ik verander mijn plannen heel vaak.
Maar ga je ook op de eerste date enorme dramagesprekken aan waarbij je uitlegt dat je je door traumatische ervaringen uit het verleden normaal nooit snel openstelt maar nu meteen wel?
Alle reacties Link kopieren
Sheppard007 schreef:
26-06-2020 09:37
Dank je wel voor de serieuze, maar ook niet serieuze reacties. Het is echter niet meer van belang. Ze heeft afgezegd vanwege migraine...

Euh, daarmee is de (rood met witte stippen) kous automatisch af?

Koppijn met deze hitte is niet zeldzaam.
Alle reacties Link kopieren
Deze dame heeft issues en een kind
To zal best een aardige vent zijn, maar wat (te) intens naar mijn mening


Gaat hem niet worden
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven