Cadeautje derde date

26-06-2020 08:01 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_361907 wijzigde dit bericht op 01-07-2020 22:32
Reden: Goede adviezen gekregen. Opgelost.
99.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nu to?
Elkaar nog gezien of n nieuwe afspraak gemaakt?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
26-06-2020 16:41
Raar, waarom zou je dat niet vertellen? Omdat iemand zich moet schamen voor een kind ofzo?
Ik zou het ontzettend niet tof vinden als mijn date mij niet voor de eerste date verteld dat hij een kind heeft, ik wil geen kinderen en ook geen partner met kinderen.
Daarnaast vind ik het bijzonder dat iemand die door “heftige dingen in het verleden” wantrouwig is meteen de eerste date thuis afspreekt en dingen verteld aan iemand die ze nog maar net kent.
Dit vind ik ook. Normaal kwam bij mij bij het daten de vraag eigenlijk altijd wel van een man heb je kinderen. Bij mijn vriend niet dus dat was vrij ongemakkelijk vertellen en heb het dus maar een beetje ingepakt. Kwam
Nul reactie ik moet nog wel weven oppas voor mijn zoon regelen.
Overigens is vriend bewust kinderloos en als ik in mijn profiel had staan een kind te hebben had hij me zeker niet uitgenodigd voor een date. We zijn inmiddels een paar jaar verder...

Wat ik niet begrijp TO is dat jouw dat jou al zo ongelooflijks snel thuis uitnodigt. Ongeacht of haar kind thuis was. Pas een beetje op daarmee. Een kind hecht zich op jonge leeftijd snel aan mensen. Dus wacht een paar maanden tot je zeker in de relatie staat.

En verder bloemen leuk als je bij haar thuis komt. Maar naar een zwembaddate zijn ze verlept voor jullie klaar zijn met zwemmen. Een picknickmand zal dan meer in de smaal vallen :)
Alle reacties Link kopieren
Hallo. Wilde toch nog even reageren, aangezien sommige daarom vroegen.

Ik denk dat het over en sluiten is. We hadden nog kort geappt met elkaar, nadat ze had afgezegd (heb er begrijpend op gereageerd).

Ze gaf uiteindelijk aan dat het haar te snel gaat (terwijl ze zelf diegene is die zo snel gaat.. Ik plande geen 2 dates achter elkaar :hyper: ).

Ze gaf aan dat ze wel gewoon wilde appen, maar dus rustig aan wilde doen. Uiteindelijk reageerde ze niet meer op een berichtje. Daarna heb ik ook niets meer gestuurd. Ze reageerde wel op een snapchatfoto (verhaal) dat ik mijn PR bij het hardlopen had verbeterd. Ze was trots op mij. Toen weer even daarop verder gepraat.

Ik heb een laatste poging gedaan om iets af te spreken op woensdag of donderdag bij haar of bij mij thuis. Ze kijkt graag een serie en die serie is ook mijn guilty pleasure. Dat was de serie die we via de app samen hadden gekeken.

Ze gaf een redelijk uitgebreid antwoord dat ze op woensdag of donderdag niet kan en dat ze waarschijnlijk pas in het weekend kan kijken. Ik vroeg haar of ze dan dit weekend samen wilt kijken. Daar reageerde ze niet meer op.

Ik heb toen een laatste berichtje gestuurd dat ze maar laat weten als ze in het weekend samen kan kijken en heb haar veel plezier gewenst voor woensdag en donderdag. Nog altijd geen reactie gekregen.

Aan de ene kant zou ik nou graag een bosje bloemen laten bezorgen, omdat ze misschien gewoon echt meent dat ze het rustig aan wilt doen en geen 'codetaal' is. Echter weet ik dat natuurlijk allemaal niet. Om weer een berichtje te gaan sturen, zie ik ook niet zitten...

Zit een beetje op twee gedachtes wat ik moet doen. Of iets van mij laten horen (op welke (POSITIEVE) manier dan ook) of afwachten of zij reageert. Natuurlijk zit daar weer het gevaar in dat ze toch wacht of ik actie onderneem om te kijken of ik oprecht ben (ja spelletjes spelen...) of ze vindt me toch niet leuk genoeg.

P.S. ik vind het jammer dat sommige mensen op een bepaalde manier reageren. Of je iemand kent of niet, ik vind dat je altijd respectvol over mensen moet praten.
Alle reacties Link kopieren
TO, ik denk dat je helemaal geen contact meer moet zoeken, dat is toch je eer te na. Als zij het te snel vindt gaan (hoewel zij die dates wilde, toch?) moet je haar het tempo maar laten bepalen. En dus helemaal NIKS doen vanaf nu. Je laatste post klinkt een beetje alsof je denkt dat ze er helemaal geen zin meer in heeft? In dat geval zou ik zeker geen moeite meer doen, daar ben je toch te goed voor!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Geen bloemen sturen!!!
Komt heel opdringerig over nu.

Je hebt nu voldoende laten merken dat je nog een keer wilt afspreken. De bal ligt nu bij haar.

Zou er niet op gaan zitten wachten als ik jou was
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Sheppard007 schreef:
29-06-2020 16:15


Aan de ene kant zou ik nou graag een bosje bloemen laten bezorgen, omdat ze misschien gewoon echt meent dat ze het rustig aan wilt doen en geen 'codetaal' is. Echter weet ik dat natuurlijk allemaal niet. Om weer een berichtje te gaan sturen, zie ik ook niet zitten...

Zit een beetje op twee gedachtes wat ik moet doen. Of iets van mij laten horen (op welke (POSITIEVE) manier dan ook) of afwachten of zij reageert. Natuurlijk zit daar weer het gevaar in dat ze toch wacht of ik actie onderneem om te kijken of ik oprecht ben (ja spelletjes spelen...) of ze vindt me toch niet leuk genoeg.
niks doen nu hoor,
ze weet hoe ze je bereiken kan
ze weet dat jij wel weer wil afspreken
de bal ligt echt bij haar, en als ze het spel niet normaal spelen kan, dan maar niet
Alle reacties Link kopieren
Er zijn twee opties: ze speelt inderdaad een spelletje en het is een test om te zien wat jij nu gaat doen. Dat is kinderachtig en onoprecht en klinkt niet echt zoals je haar hier hebt beschreven. Of ze vindt het echt te snel gaan en wil niet meteen weer afspreken dit weekend.

In beide gevallen moet je het laten rusten en afwachten of je nog wat van haar hoort. Hoop het wel voor je!
Alle reacties Link kopieren
nee, geen bloemen sturen...echt niet hoor...
ik zou er zelf een beetje de kriebels van krijgen, moest ik bloemen krijgen nadat ik had aangegeven dat het te snel gaat...
Alle reacties Link kopieren
Ze wil niet. Ze is heel duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Wow dat zijn veel snelle reacties. Thanks! Bloemen sturen was ook maar een ideetje, gewoon bericht sturen had ook gekund natuurlijk! ;-)

40% dacht iets laten horen en 60% dacht het is aan haar. Jullie hebben mij over de figuurlijke streep getrokken om niets meer te zeggen. Jullie hebben gelijk. Als zij mij echt leuk vindt dan laat ze wel iets weten of in ieder geval iets van zich horen.

Ik ga zeker niet 'wachten'. Ik heb haar ook aangegeven dat ik het niet erg vind om het rustig aan te doen, maar dat ik ook niet een jaar voor de 'lol' ga afspreken. Die tijd heb ik gehad en wil iemand daten om te onderzoeken of er gevoelens ontstaan en een relatie mogelijk is.

Deze kwestie maakt het gewoon lastig, omdat zij eigenlijk de eerste is waarbij onze interesses zo overeenkomen...

Mijn gevoel zegt ook dat er meer is dan het alleen rustig aan doen (echter is het een gevoel en wil niets invullen). Hoe kan je anders donderdag een leuke dag hebben gehad samen. Ze eigenlijk niet weg wilde toen ze naar haar werk moest gaan (ze bleef bij de tafel treuzelen totdat ik haar zoende). Daarna appte ze nog dat ze het heel leuk vond en ze zin heeft in vrijdag. En daarna dit hele gebeuren....

Ik overdenk het misschien iets te veel :whip:
Alle reacties Link kopieren
Je weet het toch nooit.. misschien praat ze ook wel met andere mannen en is de interesse weg? Of wilt ze toch geen relatie, of wel maar niet met jou, of ze vind je wel leuk maar wil het inderdaad rustig aan doen.

Maar blijf vooral zoals je bent. Er zijn zat vrouwen die het fijn vinden om te daten zoals jij dat doet. En dat zijn waarschijnlijk meer de types die bij jou passen dan de vrouwen die dat niet prettig vinden.

De een wil het rustig aan doen, en soms klikt het gelijk, gaat de vrouw er vol voor en ben je vanaf date 1 bijna altijd samen.
Alle reacties Link kopieren
Dat rustig aan doen moet je toch niet willen? Als je elkaar leuk vindt dan kan je niet genoeg dates gepland hebben staan. Dan wil je echt niet dat daar een week tussen zit tenzij het praktisch niet anders kan. Laten varen zou ik zeggen...
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoor,to
Het is al vaker gezegd en ik wilde daar niet meteen in meegaan, maar ik vind de wispelturigheid van je date toch ook wel een rode vlag. Als ik jou was zou ik niets meer sturen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de wispelturigheid ook een dingetje worden. Aangezien het niet meer in positieve zin is.

Echter, vandaag kreeg ik van snapchat een melding dat ze aan het typen was naar aanleiding van een van mijn snaps (foto van een bucket Desperados die ik aan het drinken was met een vriend, maar dat weet zij niet) . Uiteindelijk heeft ze niets getypt. Ze voegt me wel ineens rond 23.00 uur toe op Facebook. Dat heb ik geaccepteerd.

Weet niet of dat betekent dat mijn 'negeren' werkt en of ik dat moet doorzetten of niet haha
Volgens mij kun je haar beter negeren met als doel zelf vrij te zijn van haar kuren en je te richten op mensen met meer positieve energie. Je zou op papier hartstikke goed in de markt moeten liggen, dus graag of niet. Niet dus, in dit geval. En door.
Dit is veel teveel gedoe en dat eindigt nooit goed. De toon is al gezet en dit grillige/wispelturige zal blijven. Klinkt voor mij alsof ze uitprobeert hoe ver je er in meegaat, maar ik geloof niet dat ze serieuze bedoelingen heeft. Ik zou er weinig energie in stoppen of het afkappen. Ze trekt aan en stoot af. Als jij niks doet gaat ze prikken en als jij in de actie gaat leunt zij achterover. Dit gaat nooit een leuke relatie opleveren.
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt niet als een 'recht voor zijn raap' persoon.

Het is ook best vervelend als je dingen moet opmaken uit 'iemand typt en stopt weer met typen' en hoe laat ze je op Facebook toevoegt.

En jij bedenkt nu ook strategieën van wanneer wel of niet iets zeggen in plaats van dat het spontaan gaat.
Je kunt méér.
Ja er is niks leuks of spontaans meer aan zo. Dus dat wordt niet meer leuk. Je zult je van alles blijven afvragen omdat zij zo vaag doet. Je weet niet waar je aan toe bent met haar dus dat zou ik mezelf besparen.
Rooss4.0 schreef:
26-06-2020 09:20
Huh? Een kleur bloemen haten? Wat is dit nou.

In mijn geval zou iemand dan met zwarte bloemen moeten aankomen. Raarrr.

TO, ik denk dat ik iets lekkers in een koeltas meer waardeer dan bloemen. Mannen die me voeren...hrrrrr. (op een goede manier hrrrr dan)
Denk dat het meer is wat voor stijl. Jij draagt veel zwart, dan zou ik niet voor roze bloemen gaan.

Gek genoeg krijg ik juist altijd roze bloemen terwijl dat eigenlijk de enige kleur is die ik niet zo mooi vind :facepalm: maar ja dat zeggen is ook weer zo iets... En uiteraard brn ik ook blij met roze bloemen.

Bloemen, hapjes mee, allebei leuk.

En wat fijn voor je dat je je zo voelt! Veel succes!
Mijn reactie slaat voor dit nergens meer op maar hoop dat je er binnenkort wat mee kan.

NU Idd ff laten. Wie weet komt er nog wat.
Jammer! Je klinkt als een toffe vent!
Ik las op de eerste pagina`s niets geks, maar nu komt het me inderdaad als teveel gedoe over. Helemaal omdat jij uit je reacties als een open persoon over komt, en dan is het eigenlijk zonde als je niet eens meer weet of en wanneer je wel of niet iets kunt zeggen. Iemand toevoegen op Snapchat zou niet een uiting van communicatie moeten zijn, maar dat is nu zo ongeveer het enige dat ze je toewerpt.
Alle reacties Link kopieren
Het is over en sluiten, dit komt niet meer op z'n pootjes terecht. Zij zit niet in eenzelfde levensfase/open voor een relatie, dan dat jij dat wel bent.
Misschien dat ze -in het meest communicatieve geval- af en toe een berichtje toestuurt, en dan weet je ook niet meer wat je daar dan mee moet.
Dat wordt een tranendal.
Ik was, net als jij to, enthousiast, maar nu denk dat je beter verder kunt gaan kijken.
Sorry, maar dit zag ik al vanaf de OP aankomen.

Wat ik nog meer voorzie (en ik ben niet de enige geloof ik): als je haar vanaf nu negeert gaat ze steeds harder haar best doen om weer in beeld te komen. Ga je daarop in, dan laat ze je weer vallen. Dat gaat steeds heftiger vormen aannemen. Drama gegarandeerd.

Zorg dat je uit die modus wegblijft. Beter is nog om helemaal weg te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
30-06-2020 07:36
Sorry, maar dit zag ik al vanaf de OP aankomen.

Wat ik nog meer voorzie (en ik ben niet de enige geloof ik): als je haar vanaf nu negeert gaat ze steeds harder haar best doen om weer in beeld te komen. Ga je daarop in, dan laat ze je weer vallen. Dat gaat steeds heftiger vormen aannemen. Drama gegarandeerd.

Zorg dat je uit die modus wegblijft. Beter is nog om helemaal weg te blijven.
Yep, aantrekken -afstoten. Als jij niks laat horen zoekt ze toenadering (al is het indirect dmv
bijv een like) en als je er op ingaat zal ze vrij snel weel terugtrekken. Echt, het forum staat er vol mee.
Alle reacties Link kopieren
Sheppard007 schreef:
29-06-2020 23:29

Weet niet of dat betekent dat mijn 'negeren' werkt en of ik dat moet doorzetten of niet haha
Ik denk dat je dit beter af kunt sluiten en om je heen kunt kijken. Het is wel klaar denk ik.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven