Cadeautje derde date

26-06-2020 08:01 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_361907 wijzigde dit bericht op 01-07-2020 22:32
Reden: Goede adviezen gekregen. Opgelost.
99.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
26-06-2020 10:09
Maar ga je ook op de eerste date enorme dramagesprekken aan waarbij je uitlegt dat je je door traumatische ervaringen uit het verleden normaal nooit snel openstelt maar nu meteen wel?

Nogal zwart-wit gesteld en naïef om op basis van dit verhaal met een diagnose te smijten. Ik vind het eerder opmerkelijk hoe het verhaaltje beschreven wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop altijd bloemen die ik zelf mooi vind, is dat erg? Behalve bij mensen die ik niet erg mag, voor hen koop ik lelijke en goedkope bloemen.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
26-06-2020 10:16
Deze dame heeft issues en een kind
To zal best een aardige vent zijn, maar wat (te) intens naar mijn mening


Gaat hem niet worden
Oh, dat kunnen we ook doen. In elk date-topic weddenschappen afsluiten: wordt het 'm of wordt het 'm niet. Dan moet de TO wel even een poll doen. Mogen we hier om geld wedden of is dat tegen de huisregels?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
In de appgespreken had ze blijkbaar nog niet gemeld dat ze een kind heeft.

Pas toen hij 'dreigde' met langskomen, kwam dat kind ter sprake.

Heel vreemd

Zou oppassen to
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
26-06-2020 10:25
Oh, dat kunnen we ook doen. In elk date-topic weddenschappen afsluiten: wordt het 'm of wordt het 'm niet. Dan moet de TO wel even een poll doen. Mogen we hier om geld wedden of is dat tegen de huisregels?
Ik zie dit topic en denk, ah leuk, hij is enthousiast en wil een presentje meenemen. Och hoe leuk is dat. En wat een onschuld
(in m'n achterhoofd gonst het al van de gedachtes, wordt het 'm en hoeveel kan ik inzetten)

Maar hoe vaak hier de dames niet bloed ruiken door de gordijnen heen zeg, en warempel, ja hoor, er is weer smurrie op te dreggen.
Heftige gebeurtenissen, meegemaakt trauma, onverwerkt drama, op het laatste moment toch een kind...

Gelijk die twijfel, zal ik mijn kansen toch maar spreiden?
Sheppard007 schreef:
26-06-2020 08:13
Ik weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen, maar ze is daardoor wantrouwend naar vreemde mensen qua bedoelingen en dergelijke. Wat gereserveerder denk ik. We hebben het daarover gehad. Zegt al genoeg dat zij mij wel zo vertrouwt dat ze dat deelt, want ik vroeg er niet om. Ik kon alle vragen stellen en ze gaf eerlijk antwoord.

Voor mijn gevoel, maakt ze niet vaak switches tenzij ze juist positief zijn. Aangezien het eerst niet zeker is en uiteindelijk ze zelf aangeeft te willen afspreken en dergelijke. Bedoel in 30 graden door de dierentuin lopen, is misschien niet slim en we houden beide erg van zwemmen.

Ze geeft ook aan mij leuk te vinden en ze wilt mij ook steeds graag zien. Moeten er natuurlijk ook rekening mee houden dat ze een kind heeft en misschien dingen moet regelen. Het is ook niet zo dat ik druk op haar leg om te vragen waarom ze het nog niet zeker weet en dergelijke. beantwoord dat jou vraag of moet ik nog iets verduidelijken?

Maar spreekt wel meteen de eerste date bij haar thuis af. Waar was kind?
Alle reacties Link kopieren
RodeRoosOpWitteZijde schreef:
26-06-2020 09:22
Als ik jou date zou zijn, dan trek ik mijn wenkbrauwen heeeel hoog op bij wat voor attentie dan ook op een derde date..... En knap ik ter plekke af, want je wekt te hoge verwachtingen, die ik wellicht niet kan beantwoorden. En als ik jou wel zie zitten, is een attentie totaal overbodig. Dus: niet doen. gewoon niet.
Daar hebben we onze zonnestraaltje.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
26-06-2020 09:38
Ah shit!
Dat is een tegenvaller. Ik hoop dat ze gauw opknapt en jullie weer lekker kunnen daten!
Dat hoop ik ook!
Sheppard007 schreef:
26-06-2020 10:48
Dat hoop ik ook!

Ik zou contact houden en het liefst weer een nieuwe afspraak maken.
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
26-06-2020 10:30
In de appgespreken had ze blijkbaar nog niet gemeld dat ze een kind heeft.

Pas toen hij 'dreigde' met langskomen, kwam dat kind ter sprake.

Heel vreemd

Zou oppassen to
Nee, ze had wel in het begin gezegd dat er iets was wat ze wilde vertellen als we elkaar zouden zien. Echter had ze waarschijnlijk niet verwacht dat het bij haar thuis zou zijn. Daarom vertelde ze het alsnog via de app.

Ik snap het wel. Ik zou ook niet aan iedereen gaan vertellen dat ik een kind heb (als ik die zou hebben), maar pas op het moment dat je denkt er is een klik, ik wil je ontmoeten.
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
26-06-2020 10:44
Maar spreekt wel meteen de eerste date bij haar thuis af. Waar was kind?
Het kind was bij haar ex
Een attentie op de derde date kan best wel. Ik heb weleens attenties gehad op de eerste date, maar om andere redenen wou ik niet meer verder daten.

Als ze hierdoor hoge verwachtingen krijgt, dan is dat haar probleem.
babbeleo schreef:
26-06-2020 10:32
Ik zie dit topic en denk, ah leuk, hij is enthousiast en wil een presentje meenemen. Och hoe leuk is dat. En wat een onschuld
Dat is juist het leuke eraan, zo'n topic is een rorschachtest voor hoe je zelf in het leven staat, deels gebaseerd op ervaringen. Prijs jezelf gelukkig.

So it's gonna be forever
Or it's gonna go down in flames
You can tell me when it's over
If the high was worth the pain
Sheppard007 schreef:
26-06-2020 10:50
Nee, ze had wel in het begin gezegd dat er iets was wat ze wilde vertellen als we elkaar zouden zien. Echter had ze waarschijnlijk niet verwacht dat het bij haar thuis zou zijn. Daarom vertelde ze het alsnog via de app.

Ik snap het wel. Ik zou ook niet aan iedereen gaan vertellen dat ik een kind heb (als ik die zou hebben), maar pas op het moment dat je denkt er is een klik, ik wil je ontmoeten.

Wat raar, van jullie alletwee :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht bij lezen van OP 'een CADEAUTJE voor een 3e date? Why...??', maar na het lezen van je bericht denk ik er anders over...

Hartstikke lief en romantisch! Ga voor 1 losse (onverpakte) bloem.....
Zou op mij heel veel indruk maken.

En inderdaad; neem wat lekkers mee, soort picknick. Super leuk!
Heel veel plezier
Ik zou dat spelletje kopen en iets leuks in de deksel schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
26-06-2020 10:54
Dat is juist het leuke eraan, zo'n topic is een rorschachtest voor hoe je zelf in het leven staat, deels gebaseerd op ervaringen. Prijs jezelf gelukkig.
Ik tors een redelijke bagage sleur ballast als een loden bal aan een ketting aan het been achter me aan en zie overal beren. Maar bij TO zie ik een enigszins onbevangenheid, een nieuwsgierigheid naar nieuwe horizonten. Heb je toch een beetje nodig om open te staan voor liefdes.
Ga toch maar uitvogelen of dit wat voor je is TO, fijn op date. Ik zie nog geen bloed aan de muur hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het wel met die ene Roos eens, zo'n wat overromantische geste op date 3 kan er wel eens voor zorgen dat iemand op je afknapt.
Het nadeel is wel dat mijn vriend nooit bloemen meeneemt, behalve die ene keer toen ie een veldboeket uit zn eigen tuin had geknipt. Vloekte echt ontzettend met mn interieur, walgelijk gewoon... Dat zo'n man dat nou niet snapt, hè...
Occam's razor
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat het niet doorgaat! Hopelijk kunnen jullie het snel inhalen. Ik zou wat hapjes en een fles wijn juist onwijs leuk vinden.

Ik heb wel eens een enorme bos rode rozen gehad bij date 1, daar schrok ik me rot door. Dat zou ik iets subtieler doen, een lief bosje veldbloemen is wel leuk.
Debora schreef:
26-06-2020 11:21
Ik ben het wel met die ene Roos eens, zo'n wat overromantische geste op date 3 kan er wel eens voor zorgen dat iemand op je afknapt.
Het nadeel is wel dat mijn vriend nooit bloemen meeneemt, behalve die ene keer toen ie een veldboeket uit zn eigen tuin had geknipt. Vloekte echt ontzettend met mn interieur, walgelijk gewoon... Dat zo'n man dat nou niet snapt, hè...
Wat een lul
Alle reacties Link kopieren
chocomousse schreef:
26-06-2020 10:57
Ik dacht bij lezen van OP 'een CADEAUTJE voor een 3e date? Why...??', maar na het lezen van je bericht denk ik er anders over...

Hartstikke lief en romantisch! Ga voor 1 losse (onverpakte) bloem.....
Zou op mij heel veel indruk maken.

En inderdaad; neem wat lekkers mee, soort picknick. Super leuk!
Heel veel plezier
Ik zou juist afknappen. Ik hou niet van die onderdanige pleasende mannen.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik lees net dat het weer iemand is die zoooveeel heeft meegemaakt, huilie huilie. Bah.
Alle reacties Link kopieren
Waarom vinden mensen het een afknapper dat ze tijdens de eerste dates vertelt over vervelende ervaringen in het verleden? Als je dat op een open manier kan bespreken getuigt dat juist van zelfkennis.

Bij de eerste paar dates heb ik het wel vaker over hoe je bent opgegroeid enzo, gelukkig zit daar bij mij niks traumatisch bij, maar ik vind het niet stom als mijn date dat wel heeft.

Maar goed, ik had een cadeautje bij me tijdens de eerste date met mijn huidige vriend, dus ik ben duidelijk aan de dramatische kant.
Sheppard007 schreef:
26-06-2020 10:50
Nee, ze had wel in het begin gezegd dat er iets was wat ze wilde vertellen als we elkaar zouden zien. Echter had ze waarschijnlijk niet verwacht dat het bij haar thuis zou zijn. Daarom vertelde ze het alsnog via de app.

Ik snap het wel. Ik zou ook niet aan iedereen gaan vertellen dat ik een kind heb (als ik die zou hebben), maar pas op het moment dat je denkt er is een klik, ik wil je ontmoeten.
Raar, waarom zou je dat niet vertellen? Omdat iemand zich moet schamen voor een kind ofzo?
Ik zou het ontzettend niet tof vinden als mijn date mij niet voor de eerste date verteld dat hij een kind heeft, ik wil geen kinderen en ook geen partner met kinderen.
Daarnaast vind ik het bijzonder dat iemand die door “heftige dingen in het verleden” wantrouwig is meteen de eerste date thuis afspreekt en dingen verteld aan iemand die ze nog maar net kent.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb twee vragen:
"daarna struikelde ik over de drempel van de deur... "
Is dat een uitdrukking of viel je echt?
En had ze pijn aan haar kaken van het lachen omdat je viel of omdat je zo grappig was. In het tweede geval heb je al bewezen niet altijd serieus te zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven