Cadeautje derde date

26-06-2020 08:01 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_361907 wijzigde dit bericht op 01-07-2020 22:32
Reden: Goede adviezen gekregen. Opgelost.
99.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
26-06-2020 10:24
Ik koop altijd bloemen die ik zelf mooi vind, is dat erg? Behalve bij mensen die ik niet erg mag, voor hen koop ik lelijke en goedkope bloemen.
Waarom koop je bloemen voor mensen die je niet mag?
leeg
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
26-06-2020 10:30
In de appgespreken had ze blijkbaar nog niet gemeld dat ze een kind heeft.

Pas toen hij 'dreigde' met langskomen, kwam dat kind ter sprake.

Heel vreemd

Zou oppassen to
Ik snap anders best dat je je kind nog niet ter sprake brengt na twee dates. Laat staan gewoon in een berichtje "ps: ik heb een kind"...
leeg
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
26-06-2020 16:41
Raar, waarom zou je dat niet vertellen?
Deze vat ik ook niet. Ja misschien als men niets serieus zoekt, maar dat lijkt hier niet het geval.
Alle reacties Link kopieren
Helena_z schreef:
26-06-2020 19:17
Waarom koop je bloemen voor mensen die je niet mag?
Soms moet je uit beleefdheid een bloemetje meebrengen.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Ik krijg trouwens ook sneller hoofdpijn met dit weer.
Komt wel goed TO, volgende keer gewoon iets leuks meenemen. Voor de kleine. Dan laat je zien dat je dat deel van haar leven alvast ongezien accepteert.
Alle reacties Link kopieren
Neeee, niet iets leuks voor de kleine meenemen!!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
26-06-2020 10:16
Deze dame heeft issues en een kind
To zal best een aardige vent zijn, maar wat (te) intens naar mijn mening


Gaat hem niet worden
Jij kent die vrouw?
Hoezo heeft ze issues als ze blijkbaar iets meegemaakt heeft? Heeft iedereen wel toch?

Wel gezellig, TO is smoorverliefd en wil gewoon een leuke attentie meenemen en het topic eindigt dadelijk weer dat die vrouw een psychisch gestoorde vrouw is van wie TO véééééér weg moet blijven.

TO: gewoon een leuk boeketje meenemen, is altijd leuk. Ik zou het wel waarderen.
Alle reacties Link kopieren
Sheppard007 schreef:
26-06-2020 10:50
Nee, ze had wel in het begin gezegd dat er iets was wat ze wilde vertellen als we elkaar zouden zien. Echter had ze waarschijnlijk niet verwacht dat het bij haar thuis zou zijn. Daarom vertelde ze het alsnog via de app.

Ik snap het wel. Ik zou ook niet aan iedereen gaan vertellen dat ik een kind heb (als ik die zou hebben), maar pas op het moment dat je denkt er is een klik, ik wil je ontmoeten.
Serieus?

Ik zou het niet in mijn profiel zetten, maar wel bij een eerste gesprek mededelen.
Een kind ga je niet verzwijgen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Helena_z schreef:
26-06-2020 19:17
Waarom koop je bloemen voor mensen die je niet mag?
Schoonmoeder? :proud:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
26-06-2020 20:57
Schoonmoeder? :proud:
:biggrin:
leeg
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
26-06-2020 20:40
Jij kent die vrouw?
Hoezo heeft ze issues als ze blijkbaar iets meegemaakt heeft? Heeft iedereen wel toch?

Wel gezellig, TO is smoorverliefd en wil gewoon een leuke attentie meenemen en het topic eindigt dadelijk weer dat die vrouw een psychisch gestoorde vrouw is van wie TO véééééér weg moet blijven.

TO: gewoon een leuk boeketje meenemen, is altijd leuk. Ik zou het wel waarderen.
Ze heeft traumatische dingen mee gemaakt, daar heeft ze issues mee.

Daarnaast hoeft to niets mee te nemen, want de date heeft ze afgezegd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Hoezo je zou enkel zeggen dat je een kind hebt bij een serieuze klik? Wat is daar geheim aan? Ik zet dat gewoon in mijn profiel. Zoals de meeste mensen, met erbij in- of uitwonend, of de leeftijd... Ik zie echt niet waarom je daar niet meteen duidelijk kan over zijn. Integendeel.

De date is toch gewoon uitgesteld hoop ik? Neem iets mee dat ze lekker vindt. Ik vertelde bij het appen wat ik eet voor ontbijt (vergelijkbaar met een pot confituur) en dat bracht date mee als kadootje (€1,95 of zoiets) maar ik vond het super origineel, schattig en lief. High score. Meer dan een boeket bloemen van 10 keer zo duur.
Mijn vriend zegt dat hij een bos bloemen voor haar deur zou leggen.
Dan weggaan en haar een berichtje sturen dat er iets ligt bij haar deur.
👍👍👍
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
26-06-2020 20:30
Neeee, niet iets leuks voor de kleine meenemen!!
Nee, God, nee...Heeft iemand bij mij weleens gedaan..Zat ik met het probleem dat ik "die kleine" iets op zn mouw moest spelden over waar dat kadootje vandaan kwam. Dat wilde ik niet, dus heb ik het maar in een kast bewaard voor Sinterklaas. Hoogst ongemakkelijk, vooral omdat ik er na die date eigenlijk wel klaar mee was en me dus vervolgens ook een beetje lullig voelde over dat kadootje.
honingdropje2 wijzigde dit bericht op 26-06-2020 23:06
0.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gelly schreef:
26-06-2020 22:09
Mijn vriend zegt dat hij een bos bloemen voor haar deur zou leggen.
Dan weggaan en haar een berichtje sturen dat er iets ligt bij haar deur.
👍👍👍
Dat zou ik persoonlijk creepy vinden. :-?
Waarom? Dat is toch lief?
Alle reacties Link kopieren
Gelly schreef:
26-06-2020 22:23
Waarom? Dat is toch lief?
Tja, zal aan mij liggen, maar het zou ook kunnen overkomen als controle (checken of ik wel echt thuis ben, of wel echt ziek) en ik zou het een onveilig idee vinden dat een date die ik net ken ongevraagd rond hangt bij mn huis. Misschien ben ik te wantrouwig, maar to schrijft dat zij ook wantrouwig is, dus ik zou het er niet op gokken
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
26-06-2020 16:41
Raar, waarom zou je dat niet vertellen? Omdat iemand zich moet schamen voor een kind ofzo?
Ik zou het ontzettend niet tof vinden als mijn date mij niet voor de eerste date verteld dat hij een kind heeft, ik wil geen kinderen en ook geen partner met kinderen.
Daarnaast vind ik het bijzonder dat iemand die door “heftige dingen in het verleden” wantrouwig is meteen de eerste date thuis afspreekt en dingen verteld aan iemand die ze nog maar net kent.
Hier nog één.
En het is vertelt met een t.
forumdame2011 schreef:
26-06-2020 22:43
Hier nog één.
En het is vertelt met een t.
Kak
ben je nou op me afgeknapt
afgeknabt
afgeknapd 😉
Ik zou een cadeautje voor de kleine voor de deur leggen met een briefje "van je nieuwe papa"
Alle reacties Link kopieren
:rofl:
Murrmurr schreef:
26-06-2020 23:02
Ik zou een cadeautje voor de kleine voor de deur leggen met een briefje "van je nieuwe papa"
:rofl:
Honingdropje2 schreef:
26-06-2020 22:26
Tja, zal aan mij liggen, maar het zou ook kunnen overkomen als controle (checken of ik wel echt thuis ben, of wel echt ziek) en ik zou het een onveilig idee vinden dat een date die ik net ken ongevraagd rond hangt bij mn huis. Misschien ben ik te wantrouwig, maar to schrijft dat zij ook wantrouwig is, dus ik zou het er niet op gokken

Mee eens
Murrmurr schreef:
26-06-2020 23:02
Ik zou een cadeautje voor de kleine voor de deur leggen met een briefje "van je nieuwe papa"

:HA:
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
26-06-2020 20:56
Serieus?

Ik zou het niet in mijn profiel zetten, maar wel bij een eerste gesprek mededelen.
Een kind ga je niet verzwijgen
Inderdaad. Ik heb ooit 1 date gehad met iemand die een kind bleek te hebben, maar daar niets over had verteld. Ik bleek zijn ex te kennen en na een rondje op haar Facebook kwam ik erachter dat zij samen een kind hadden.

Had ik dat van te voren geweten, was ik niet eens op date gegaan, want ik vind mezelf nog veel te jong voor een man met kind.
Sorry, maar ik blijf aan alle kanten alarmbellen horen. Er zitten te veel tegenstrijdigheden in dit verhaal. Nu ook weer het plotse afzeggen.

Voor iedere tegenstrijdigheid afzonderlijk is best een plausibele reden te verzinnen. Zoveel tegenstrijdigheden achter elkaar echter gaan voor mij op een patroon lijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven