Mode & Beauty alle pijlers

Bikini Drama

26-06-2020 11:29 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Laat ik maar gelijk zeggen wat mij dwars zit, namelijk dat bikinis altijd verschuiven. Je hoeft maar in het water te springen of ik ben weer halfnaakt. Steeds weer aan de bikini sjorren zodat het goed zit. Ik vind het maar vervelend.

Nou heb ik laatst een sportbadpak gekocht, alleen deze doorschijnt en ik vind het veel gedoe om het op het strand uit te trekken. Tevens vind ik het ook niet heel sexy. Al moet ik zeggen dat ik mij in een bikini ook niet fijn voel.

Wat ik mij nu afvraag: hoe doen jullie dat? Verschuift jullie bikini ook zo of niet? Of draag jij een badpak?

Wat draag jij?

Totaal aantal stemmen: 116

Bikini (49%)
Badpak (28%)
Tankini (11%)
Ik ga nooit zwemmen (9%)
Iets anders (licht toe) (3%)
Ik tape het allemaal vast.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Bikini met brede bandjes en relatief veel stof, blijft eigenlijk altijd wel goed zitten.
Bikini en in eigen tuin niks.
Ik draag een badpak. Een sportbikini verschuift trouwens niet.
Ik herken je probleem niet. Het enige wat ik naar vind is dat tegenwoordig alle cups padding hebben, waardoor je borsten erg lang nat blijven. Dus die wring ik een soort van uit. Heel sexy, maar soit, elke vrouw die uit de zee komt heeft datzelfde probleem.

Ik koop trouwens wel goedpassende bikini's, van Triumph of Marlies Dekkers. Alles blijft dan netjes op zijn plek zitten hoor.
Mijn bikini verschuift over het algemeen niet, alleen als ik van de hoge duikplank duik of spring.
Als ik gewoon in het water spring niet.
Heb een normaal model met beugels in de goede maat.

Heb ook een sportbadpak voor baantjes trekken, maar dat is meer omdat ik dat zelf fijner vind. Die schijnt trouwens niet door omdat er aan de voorkant een dubbele laag stof zit (perry sport eigen merk).
Mijn bikini verschuift niet. Ik heb een behoorlijke cupmaat en volsta dus niet met van die niemendalletjes als triangel bikini`s enzo, denk dat dat wel scheelt. Heb ook altijd wat duurdere bikini`s (ivm cupmaat) en heb het idee dat die stof ook steviger is (soms kop ik er goedkope broekjes van de HM bij voor de afwisseling en dat zijn inderdaad van die flubberbroekjes ;-)
Ik draag een monokini. Beetje zoiets:
Afbeelding

Afbeelding

https://www.hunkemoller.nl/badmode/monokini

De achterkant is vaak meer open.
groentuintje wijzigde dit bericht op 26-06-2020 11:58
29.80% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
26-06-2020 11:56
Ik draag een monokini. Beetje zoiets:
Afbeelding

De achterkant is vaak meer open.
Ja, precies zo zie ik er ook uit.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Ik heb dat probleem ook niet zo. Alleen het bikini broekje, dat al een half broekje is, wil zich nog weleens als een string gaan gedragen. Ik draag altijd stevige bikini topjes, met wat meer stof. Geen kleine lapjes stof oid. Zoiets; Afbeelding
Mijn bikini’s zijn net harnassen met cup E of F. Nadeel is inderdaad dat de voorgevormde cups nogal wat water vasthouden zodat je ze moet uitwringen. Een badpak draag ik alleen in binnenzwembaden, dan vind ik een bikini niet zo bij de leeftijd passen. Badpakken zijn helemaal een crime om te kopen. Ik heb eigenlijk maat 38 maar daar zitten vaak B-cupjes in, en de grotere maten zijn te lang.
Ik verlies mijn bikini's ook altijd... zowel de broekjes als de topjes. Ik draag wel duurdere bikini's vanwege grotere cupmaat, maar dat maakt bij mij niets uit :-( Broekjes blijven alleen zitten als ik ze erg strak koop, maar dat zit dan weer niet lekker...

Ik heb nu wel vaak hogere broekjes die meer in de taille zitten. Dat werkt wel! Voor topjes/ bovenkant van bikini's heb ik geen oplossing. Ik sjor de boel vaak even goed onder water. Of sport bikini's, maar die vind ik dan weer niet zo charmant/ mooi.
guppekop schreef:
26-06-2020 11:53
Mijn bikini verschuift niet. Ik heb een behoorlijke cupmaat en volsta dus niet met van die niemendalletjes als triangel bikini`s enzo, denk dat dat wel scheelt. Heb ook altijd wat duurdere bikini`s (ivm cupmaat) en heb het idee dat die stof ook steviger is (soms kop ik er goedkope broekjes van de HM bij voor de afwisseling en dat zijn inderdaad van die flubberbroekjes ;-)
Nou nu je het zegt. Ik had eens een broekje van de HEMA gekocht en normaal gesproken draag ik er een zwemshort over heen, maar toen niet. Er kwam dus allemaal water onder en zo zakte het ook steeds af. Heel vervelend haha.
Als ik duik en ik heb zo'n triangelbikini aan (met strikjes) dan zit het topje bij mijn navel en het broekje hangt op mijn knieën. Daarom duik of spring ik niet als ik zoiets aan heb.
Badpak draag ik ook wel eens, maar toch altijd het gevoel dat dat veel warmer is.
Sjulia schreef:
26-06-2020 12:03
Ik heb dat probleem ook niet zo. Alleen het bikini broekje, dat al een half broekje is, wil zich nog weleens als een string gaan gedragen. Ik draag altijd stevige bikini topjes, met wat meer stof. Geen kleine lapjes stof oid. Zoiets;
Deze vind ik wel leuk! Denk dat het inderdaad ook beter blijft zitten. Ik ben hierbij altijd een beetje bang dat je borsten er groter uit gaan zien eveneens met die sportbikini's
Gelukkig er zijn toch mensen die het herkennen, haha. Ik wil gewoon kunnen blijven doen wat ik wil als ik zwem. Dat maakt het wel lastig. Maar ik moet maar opzoek gaan naar strakkere/stevigere modellen denk ik.
Ik heb een triangelbikini en daar heb ik dit inderdaad ook mee. Dus die is geschikt voor in de zon liggen en rustig zwemmen, niet voor duiken of golven ofzo.

Daarom heb ik toch maar een badpak gekocht, dat helpt. Wel de vulling uit de cups gehaald, anders blijft het inderdaad zo nat. Jammer van badpakken is dat het best lastig is een te vinden die overal goed zit, zeker als je onder- en bovenlijf eigenlijk verschillende maten hebben. En ik heb het idee dat je bij badpakken minstens één maat groter moet kopen.

Sportbikini lijkt me ideaal, maar ik wil graag een leuk patroontje en die zijn moeilijk te vinden.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
LongoLongo331 schreef:
26-06-2020 12:24
Deze vind ik wel leuk! Denk dat het inderdaad ook beter blijft zitten. Ik ben hierbij altijd een beetje bang dat je borsten er groter uit gaan zien eveneens met die sportbikini's
Ja optisch lijken je borsten groter in zulke topjes, maar ik heb kleine borsten dus ik doe het erom. Ik kan me voorstellen dat met een grotere cupmaat het allemaal sowieso niet optimaal blijft zitten. Ik zag laatst een vrouw met grote borsten in een bandeau bikini en ik snap niet hoe dat mogelijk is. Echt grote borsten en ze kwam van die wildwaterbaan af en de bikini top was nog aan. Dat moet toch wel met tape zijn?
tyche schreef:
26-06-2020 12:34
Ik heb een triangelbikini en daar heb ik dit inderdaad ook mee. Dus die is geschikt voor in de zon liggen en rustig zwemmen, niet voor duiken of golven ofzo.

Daarom heb ik toch maar een badpak gekocht, dat helpt. Wel de vulling uit de cups gehaald, anders blijft het inderdaad zo nat. Jammer van badpakken is dat het best lastig is een te vinden die overal goed zit, zeker als je onder- en bovenlijf eigenlijk verschillende maten hebben. En ik heb het idee dat je bij badpakken minstens één maat groter moet kopen.

Sportbikini lijkt me ideaal, maar ik wil graag een leuk patroontje en die zijn moeilijk te vinden.
Ik heb van de week mix&match bikini's gekocht bij C&A. Cupmaat klopt goed en bij degene die ik heb gekocht kun je de vulling uit halen. Heb ik bij deze met print wel gedaan, tepels vallen toch niet zo op. Broek en top, ieder 4,50

Afbeelding

Ook nog een effen top en broek die aan 2 kanten te dragen is
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vind de prijs reuze meevallen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
tyche schreef:
26-06-2020 12:34

Nou inderdaad! Dat met het badpak! Die maat. Ik had een maat groter besteld, maar ik denk dat die misschien wel wat te krap zit. Maar hij moet wel strak blijven, dus een maat groter durfde ik ook niet aan.
Sjulia schreef:
26-06-2020 12:44
Ja optisch lijken je borsten groter in zulke topjes, maar ik heb kleine borsten dus ik doe het erom. Ik kan me voorstellen dat met een grotere cupmaat het allemaal sowieso niet optimaal blijft zitten. Ik zag laatst een vrouw met grote borsten in een bandeau bikini en ik snap niet hoe dat mogelijk is. Echt grote borsten en ze kwam van die wildwaterbaan af en de bikini top was nog aan. Dat moet toch wel met tape zijn?
Ik heb ook niet echt grote borsten, maar ik hou er ook niet van als ze groot lijken. Dus dat doet me dan twijfelen.

Met een bandeau bikini?!?! Volgens mij blijft zo'n ding bij niemand zitten haha! En dan ook nog van een waterglijbaan. Lijkt me alleen onmogelijk om aan jezelf vast te tapen. Maar wie weet, misschien is daar ook wel weer een oplossing voor.
Ik ga ook altijd op zoek naar bikini's zonder padding, en dan een halter- of beugelbikini. Dan valt helaas al 95% af.

Bikini's met vulling blijven bij mij helaas ook nooit goed zitten, het sluit dan toch niet optimaal aan. Voor strandhangen wil het wel, maar zodra je in de golven gaat zwemmen is het opletten geblazen.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Ik koop altijd een voorgevormde beugel bikini top met bandjes. Vaak gewoon van de h&m. Deze blijven bij mij prima zitten.
Badpak hier. Vind mijn buik niet geschikt voor een bikini. En ik maak graag gebruik van glijbanen of in CenterParcs de wildwaterbaan. Dan is een bikini ook niet handig. Sinds een tijdje heb ik de badpakken van decathlon ontdekt en die zitten echt heerlijk! Wel maatje groter idd :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven