Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Anyco schreef:
26-06-2020 13:09
:rofl:
Echt?
Die is niet wijs.
O vind ik net zo'n ordinaire kerel Robbie Williams.
Billy_Mean schreef:
26-06-2020 15:06
Zou katja zonder haar boobs ook zo bekend zijn geweest en vooral zo lang?
En zonder krullen en hese stem?
Star3 schreef:
26-06-2020 15:25
Wel een treffende vergelijking, zijn vrouw is ook van hetzelfde type.
Tiana_76 schreef:
26-06-2020 15:36
Wel een treffende vergelijking, zijn vrouw is ook van hetzelfde type.
Precies. Ook zo'n attention whore.
beetjegek schreef:
26-06-2020 15:34
En zonder krullen en hese stem?
Die ook. Maar goed, ik ben bevooroordeeld want ik vind haar beeldschoon.
Star3 schreef:
26-06-2020 15:25
Je weet dat je een ban kunt krijgen wegens het vergelijken van deze twee heren ?
😬😂
Wat is dat toch met die Andre Hazes dat Bridget d'r slipje op haar enkels lag en Nikkie zich laat vingeren en allebei in het openbaar?

Als Wesley Yolanthe echt geslagen heeft is hij zo mogelijk nog dieper gezonken dan al was.
Ik denk dat Yolanthe de neiging heeft zichzelf weg te cijferen. Kennelijk kreeg ze ooit een contract aangeboden voor zeven jaar in Amerika, maar dat schoof ze opzij voor Wesley's voetbalcarrière. Die gaf ze voorrang. Staat in zijn boek, schijnt, want ik las het vanochtend ergens op een nieuwssite.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
OhDeer schreef:
23-06-2020 11:32
Ik heb vrienden die directe familie zijn van de Roelvinkjes. Ze zouden een boek kunnen schrijven over deze tokkies. Ik zal hier niks delen omdat verhalen in vertrouwen zijn verteld, maar die Dave is echt niet 100%. Zo'n simpele ziel met narcistische trekjes. Begrijp ook niet dat mensen iets van hem willen volgen of überhaupt een woord aan hem willen vuil maken.
Hij is idd wat simpel maar niet narcistisch. Vroeger iig echt niet. Altijd lief en behulpzaam. Volgens mij ben je narcist en wordt je dat niet met de jaren. Hij houd wel een cover op voor zijn "publiek" Daar is hij ooit mee begonnen stom genoeg en dat is zo gegroeid. Maar van binnen is hij best ok hoor. Vraag me af welke familie want ik kan me er niet zo veel bij voorstellen dus.
OhDeer schreef:
23-06-2020 22:34
Haha het zijn verhalen om van te smullen, maar kan echt niks vertellen. Het zijn ook (persoonlijke) verhalen die om de een of andere reden nooit de media hebben bereikt.
Gezien het beleid van dit forum ga ik ze hier zeker niet openbaar delen :whistle:
Ik kan alleen vertellen dat het een inspiratiebron is voor elke slechte soap die bestaat!
Ah je bent er zo een.
Elke keer als ik Connie Witteman (Vanessa) zie op haar insta denk ik: hoe doet ze het toch??? Er zo goed uitzien? Ook met 30 graden. Alles is perfect gestyled, make-up vlekkeloos. Elke dag weer.Ik snap het niet.
It's 5 o'clock somewhere
Maleficent schreef:
25-06-2020 16:41
Ja maar Jan was vreemdgegaan met 1 van die meisjes die in het bandje Kus zat en met Lisa (waar hij nu mee getouwd is). Het was gewoon niet zo'n goede relatie meer aan het einde denk ik.
Hoe goed de relatie ook geweest was het had nooit goed gegaan. Jan wilde niet breken met Volendam en Yolanthe werd als jas niet geaccepteerd. En echt hoe goed je relatie ook als er zo veel mensen tussen zitten dan gaat het mis. Vooral ook omdat daar mannen en vrouwen toch wel heel erg gescheiden zijn. Vrouwen doen hun ding en mannen doen hun ding.
Zal wel een overblijfsel van het vissersleven zijn maar het is een cultuur waar je heel strak in moet passen.
koreana schreef:
26-06-2020 15:46
Wat is dat toch met die Andre Hazes dat Bridget d'r slipje op haar enkels lag en Nikkie zich laat vingeren en allebei in het openbaar?

Want Bridget en Nikke zijn zo sjiek? :hihi:
calvijn1 schreef:
25-06-2020 19:27
Ik vind Yolanthe en Wesley leuk.
Als stel en los van elkaar.

Ik hoop voor hen en hun zoon dat het weer goed komt.

Natasja heeft René tenslotte ook vergeven eeuwen geleden :proud:
Jaaa maar die heeft 'm ook al van zijn eerste vrouw afgetroggeld. :D Die was fanatiek! Dus tja. Denk zomaar dat toen Renee oog kreeg voor zijn omgeving dat de bezitsdrang van Natas de kop weer op stak. En nogmaals. Ze moest 'm ze wilde 'm en ze kreeg 'm :D
strings-attached schreef:
26-06-2020 16:02
Hoe goed de relatie ook geweest was het had nooit goed gegaan. Jan wilde niet breken met Volendam en Yolanthe werd als jas niet geaccepteerd. En echt hoe goed je relatie ook als er zo veel mensen tussen zitten dan gaat het mis. Vooral ook omdat daar mannen en vrouwen toch wel heel erg gescheiden zijn. Vrouwen doen hun ding en mannen doen hun ding.
Zal wel een overblijfsel van het vissersleven zijn maar het is een cultuur waar je heel strak in moet passen.
Yolanthe is veel te veel een vrouw van de wereld om in Volendam te blijven. Zij had trouwens een zeer agressieve dominante vader. Ze is met haar moeder em broers en zussen voor hem gevlucht van Ibiza naar Nederland.
Billy_Mean schreef:
26-06-2020 10:01
Oh jee, dit is wel een red flag voor Monique hoor. Andre heeft ooit al eens een klein oogje op Karen gehad en nu duiken ze samen de studio in.
Om een duet op te nemen, ja ja ..

https://www.nu.nl/muziek/6060529/andre- ... io-in.html

;-D
Hij mag duizend oogjes op haar hebben.. dat wordt 'm echt niet hoor :rofl:
strings-attached schreef:
26-06-2020 16:09
Hij mag duizend oogjes op haar hebben.. dat wordt 'm echt niet hoor :rofl:
Hooguit weer een verhaal over een slipje op de enkels.
Everything you see I owe to spaghetti!
minnimouse schreef:
25-06-2020 18:14
Nee, het is die andere blonde.

Edit: Fleur Minjon. Vriendin van Yo ...
Hoe weet jij dat??
SweetFirefly schreef:
25-06-2020 20:24
Dus... Jan Smit ging vreemd met een vriendin van
Yolanthe? En ook met die
Liza? Druk baasje.
En vervolgens laat hij zijn moeder alle bagger uitstrooien op nationale tv over Yolanthe.
Yolanthe heeft er nooit op gereageerd.
Dit zegt mij veel over haar.
Ik denk dat zij echt een lieve vrouw is. Wat een schat.
poppetje2006 schreef:
26-06-2020 15:53
Elke keer als ik Connie Witteman (Vanessa) zie op haar insta denk ik: hoe doet ze het toch??? Er zo goed uitzien? Ook met 30 graden. Alles is perfect gestyled, make-up vlekkeloos. Elke dag weer.Ik snap het niet.
Wie zegt dat die foto’s niet eerder genomen zijn?
fashionvictim schreef:
26-06-2020 11:48
Oh, deze roddels kende ik ook maar had ik bewust niet hier gedeeld. Wij verkeren in dezelfde kringen, denk ik!
Oef dat is fijn... je mag altijd al die roddels delen hier hoor. Graag zelfs.
Die nikkie is nu blij dat Dre zn oog op een ander heeft laten vallen zeg!!! Las je ziet wat er allemaal is is gebeurd met brazes en Mozes
dolfje schreef:
26-06-2020 16:32
Een jaar of 30

https://www.instagram.com/p/BMWxh7_jPhg/
fashionvictim schreef:
26-06-2020 12:08
Ja, die Bontekoe heeft Nikkie een ultimatum gesteld en heeft toen Hazes een bezoekje gebracht dat ie met zijn poten van zijn vrouw af moest blijven, schijnt. Want Nikkie wilde echt van hem af voor Hazes en hij schijnt toen gezegd te hebben dat hij niet van plan was om zijn gezin kwijt te raken aan die snotneus.
Als het waar is vind ik hem wel een bad-ass, haha.
Zekerst.... Hahaha. Groot gelijk... wie denkt die Hazes wel niet dat hij is??
Star3 schreef:
26-06-2020 16:03
Want Bridget en Nikke zijn zo sjiek? :hihi:
Allesbehalve.
Ik vraag mij dus af wat Hazes heeft dat ze dit soort acties en plein publique laten gebeuren.
Heeft-ie gouden vingers ofzo?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
fashionvictim schreef:
26-06-2020 13:16
Die fotoreportage ken ik helemaal niet? Linkje?
Ja daar ben ik nu ook erg benieuwd naar...
dolfje schreef:
26-06-2020 16:32
Ik heb het over haar dagelijkse insta stories. Geen putjes in haar benen, geen zweetsnor etc. Ze is bijna 70.
It's 5 o'clock somewhere

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven