Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Renee* schreef:
26-06-2020 13:14
In die docu van yo en Wes in de tijd dat ze in Turkije woonden bleek Wes al een enorme driftkikker te zijn. Zij moest alles regelen, hoe dan ook.

Ze zat op een gegeven moment in de taxi, was net uit het vliegtuig gestapt en ze belde Wes want over anderhalf uur zouden er familieleden op de stoep staan En ze wist niet hoe alles op tijd klaar te krijgen. Het was Yo's probleem. Driftkikker Wes maakte zich niet druk.
Later zie je de familie en vrienden bij hun thuis, Yo bleef stralen en zo lief ook naar het zoontje van Wesley en gastvrij naar haar gasten en naar schoonfamilie. Ik denk ook dat ze erg lief is.

Dat kan ik me nog herinneren! Man en ik zeiden destijds tegen elkaar dat die Wesley maar in zijn handen mocht knijpen met Yo, maar dat zij stukken beter kon krijgen.
fashionvictim schreef:
26-06-2020 13:16
Die fotoreportage ken ik helemaal niet? Linkje?

Ik kan ze nu niet vinden misschien heeft die Bontekoe ze wel van internet afgehaald. Het was meen ik op de cover van de Linda, jaar of 3 geleden.
Bedoel je deze van Grazia?

https://www.google.com/search?q=foto+an ... v-owegLilM
Het was de grazia

https://grazia.nl/lifestyle/de-nieuwe-e ... -de-winkel
Anyco schreef:
26-06-2020 13:09
:rofl:
Echt?
Die is niet wijs.

Ja dat heeft ze ooit eens gezegd. Hij had nog een paar tattoos er bij laten zetten en toen maakte ze die opmerking over de gelijkenis met RW.
Jammer van Monique dat ze in die Dre is getrapt. Ik denk ook dat zij echt wel een lieve vrouw is maar het geld en de roem nu naar de bol is gestegen.

Ze had die Dre lekker in zijn sop moeten laten gaar koken na die brazesrel. Ik denk dat ze genoeg rijke zakenmannen aan de haak had kunnen slaan. Misschien niet zo bekend als Dreetje en ook geen randje maar ze had een betere catch kunnen krijgen.

Of nog beter een stapje terug doen en je eigen geld verdienen met Instagrammen en andere schnabbels.
Wellicht zie ik het verkeerd, maar ik denk dat Monique helemaal niet zo lief is. Uitgekookt vind ik haar. En ontzettend ordinair.
Renee* schreef:
26-06-2020 13:38
Jammer van Monique dat ze in die Dre is getrapt. Ik denk ook dat zij echt wel een lieve vrouw is maar het geld en de roem nu naar de bol is gestegen.

Ze had die Dre lekker in zijn sop moeten laten gaar koken na die brazesrel. Ik denk dat ze genoeg rijke zakenmannen aan de haak had kunnen slaan. Misschien niet zo bekend als Dreetje en ook geen randje maar ze had een betere catch kunnen krijgen.

Of nog beter een stapje terug doen en je eigen geld verdienen met Instagrammen en andere schnabbels.
Ja, nu zit ze vast aan die Hazes want nu heeft ze zichzelf natuurlijk wel een beetje als een labiel gekkie neergezet door hem terug te nemen. Terwijl ze toen ze uit elkaar waren echt een beetje de "Jennifer Aniston van de lage landen" (:rofl: verzin ik ter plekke hoor) geworden was.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
26-06-2020 13:49
Ja, nu zit ze vast aan die Hazes want nu heeft ze zichzelf natuurlijk wel een beetje als een labiel gekkie neergezet door hem terug te nemen. Terwijl ze toen ze uit elkaar waren echt een beetje de "Jennifer Aniston van de lage landen" (:rofl: verzin ik ter plekke hoor) geworden was.

Whahaha

BTW gisteren de foto's van Tooske en Bastiaan Ragas gezien. Bijna een koninklijk portret. Die hebben het ook in de bol hoor. Kan nu niet zoeken want moet zo naar mijn werk.
Zal vanavond zoeken.
*TanteSjaan* schreef:
26-06-2020 13:43
Wellicht zie ik het verkeerd, maar ik denk dat Monique helemaal niet zo lief is. Uitgekookt vind ik haar. En ontzettend ordinair.

Dit hoor ik vaker en misschien heb ik het dan mis. Maar als ze echt uitgekookt was dan had ze wel met Dreetje getrouwd. Dat deze relatie uit elkaar gaat klappen ooit, dat weet iedereen en nu heeft ze alleen maar recht op KA. Dus uitgekookt weet ik niet.
Renee* schreef:
26-06-2020 14:06
Whahaha

BTW gisteren de foto's van Tooske en Bastiaan Ragas gezien. Bijna een koninklijk portret. Die hebben het ook in de bol hoor. Kan nu niet zoeken want moet zo naar mijn werk.
Zal vanavond zoeken.
Bastiaan is wel echt een aardige vent zonder kapsones hoor. Tooske heb ik nooit ontmoet.
Ik vind Katja niet mooi, heb nooit begrepen wat we zo speciaal aan haar is. Raar gebit en dat eendenloopje....Vind Yolanthe en bv Jennifer Hofman veel mooier. En ik vind haar een nare hypocriet. Met d’r gezeik op GeenStijl maar wel gezellig naast Job Gosschalk blijven zitten op d’r bruiloft (waar moeders Schuurman overigens ook niet scheen te kijken op een snuifje meer of minder).
Renee* schreef:
26-06-2020 14:08
Maar als ze echt uitgekookt was dan had ze wel met Dreetje getrouwd.
Ja, want je kunt prima trouwen met iemand die dat niet wil.

Afbeelding
Vief74 schreef:
26-06-2020 14:38
Ik vind Katja niet mooi, heb nooit begrepen wat we zo speciaal aan haar is. Raar gebit en dat eendenloopje....Vind Yolanthe en bv Jennifer Hofman veel mooier. En ik vind haar een nare hypocriet. Met d’r gezeik op GeenStijl maar wel gezellig naast Job Gosschalk blijven zitten op d’r bruiloft (waar moeders Schuurman overigens ook niet scheen te kijken op een snuifje meer of minder).
vind haar ook maar een rare snuit hebben. Yolanthe is idd 100x mooier.
Vief74 schreef:
26-06-2020 14:38
Wij kennen echt dezelfde mensen, dat kan niet anders :D .
Am Yisrael Chai!
*TanteSjaan* schreef:
26-06-2020 13:14
Haar Robbie Williams van de Lage Landen? Serieus? :rofl:

Als hij onze oer-Hollandse Robbie Williams is, dan ben ik Cindy Crawford. Of Naomi Campbell.
Niet dat ben ik dan hoor! :rofl:
funnylady schreef:
26-06-2020 11:33
Heeft hij Yo geslagen? Echt?? Wat een lamzak zeg, weg met die gozer !
Wat een hufter! Ik hoop zo zo zo dat ze hem niet terug neemt!
Katja heeft toch wel een heel mooi gezicht vind ik en prachtige krullen maar ze kan wel hysterisch doen hoor.
Denk niet dat zij te lang zonder aandacht kan.

Beetje de Liz Taylor van de lage landen 🤣
Billy_Mean schreef:
26-06-2020 15:03

Beetje de Liz Taylor van de lage landen 🤣

Leuk al die vergelijkingen :P
dolfje schreef:
26-06-2020 15:04

Leuk al die vergelijkingen :P
En dat allemaal dankzij Mo Hazes 😎
Zou katja zonder haar boobs ook zo bekend zijn geweest en vooral zo lang?
Billy_Mean schreef:
26-06-2020 15:05
En dat allemaal dankzij Mo Hazes 😎
Waar zou ze zelf mee vergeleken kunnen worden :P
dolfje schreef:
26-06-2020 15:06
Melania?
dolfje schreef:
26-06-2020 15:06

Met Rachel. Net zo uitgekookt en zakelijk.
Renee* schreef:
26-06-2020 13:24
Het was de grazia

https://grazia.nl/lifestyle/de-nieuwe-e ... -de-winkel
Vreselijke foto
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven