Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
vrijdag 26 juni 2020 om 21:13
Bontekoe is zakelijk dacht ik failliet gegaan. Nikkie is inmiddels mogelijk rijker dan hij is. Ik vind haar als type niet zo leuk, maar wel ontzettend stoer wat ze bereikt heeft.Renee* schreef: ↑26-06-2020 13:01Kan hoor maar die Slet Plessen is zo een vreselijke golddigger. Zonder die Bontekoe had ze nooit zo ver gekomen, ik bedoel zonder het geld van die Bontekoe. Ik kan mij niet voorstellen dat zij het vermogen van hem inruilt voor dat schamele miljoentje of 2 van Dreetje.
Kan ze nog zo op hem geilen, maar uiteindelijk is en blijft het een golddigster.
Die kerstfoto's waarop zij met haar doos in de nek van Dreetje zat, spraken toen al boekdelen. Volgens mij werd zij voorafgaand aan die reportage gevolgd door een of ander programma (van der Vorst?), nou mevrouw de druipende doos 2.0 was het.
Als ik mo was geweest had ik haar romp van dr kop getrokken en mijn vent de straat op geschopt. Wat een voor zich zelf sprekende fotoreportage was dat zeg
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... ie-plessen
https://www.quotenet.nl/zakelijk/a21760 ... ns-217604/
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
vrijdag 26 juni 2020 om 21:14
Maakt toch niet uit?
vrijdag 26 juni 2020 om 21:16
Zeg dat wel. Als het maar niet die bokser is, vind ik zielig voor zijn ex.
Ik begrijp niet dat Yolanthe zelf niet allang de knoop heeft doorgehakt en de scheiding heeft doorgezet.

vrijdag 26 juni 2020 om 21:20
Freek zegt later dit over extensions
https://www.ad.nl/show/freek-van-noortw ... ~a52b5541/
Daarom dacht ik dat ze ze nu niet meer droeg.
vrijdag 26 juni 2020 om 21:35
Vond dit destijds ook zo raar van Wesley
https://www.gids.tv/video/82511/beelden ... o-vernielt
https://www.gids.tv/video/82511/beelden ... o-vernielt
vrijdag 26 juni 2020 om 21:38
Oh zo. Misschien wil ze dat ons doen geloven. Je haar wordt toch eerder dunner dan voller als je ouder wordt?Billy_Mean schreef: ↑26-06-2020 21:20Freek zegt later dit over extensions
https://www.ad.nl/show/freek-van-noortw ... ~a52b5541/
Daarom dacht ik dat ze ze nu niet meer droeg.

vrijdag 26 juni 2020 om 21:52
Ze heeft inderdaad wel heel veel haar nu.Ellerlilalinne schreef: ↑26-06-2020 21:38Oh zo. Misschien wil ze dat ons doen geloven. Je haar wordt toch eerder dunner dan voller als je ouder wordt?
Ik vind het prachtig hoor, daar niet van
vrijdag 26 juni 2020 om 22:15
Ze kunnen dit toch ook zonder trouwen vast laten leggen. Ik zou als ik Mo was ook dit van hem geeist hebben inderdaad.Sjaantje37 schreef: ↑26-06-2020 18:43Denk dat Hazes uitgekookter is door niet met haar te trouwen. Ik had dat als ik haar was geeist nadat hij terugkeerde van zijn avontuur met Bridget.
vrijdag 26 juni 2020 om 23:39
Ik vind dit een gevaarlijke beschuldiging, waar geen bewijs voor isminnimouse schreef: ↑26-06-2020 21:17Wow, zou dat echt waar zijn van Wesley die Yolanthe geslagen heeft?
Frankly my dear, I don"t give a damn

zaterdag 27 juni 2020 om 00:00
Ja klopt. Yolanthe kreeg een hoofdrol aangeboden in een vampieren serie, maar daarvoor moest ze 7 jaar vastleggen. Dre Hazes schijnt irl iets heel heftigs te hebben, qua uitstraling. Ik ken hele leuke, volwassen, intelligente vrouwen die op slag begonnen te giechelen als hij ze gedag zei in de supermarkt.koreana schreef: ↑26-06-2020 15:46Wat is dat toch met die Andre Hazes dat Bridget d'r slipje op haar enkels lag en Nikkie zich laat vingeren en allebei in het openbaar?
Als Wesley Yolanthe echt geslagen heeft is hij zo mogelijk nog dieper gezonken dan al was.
Ik denk dat Yolanthe de neiging heeft zichzelf weg te cijferen. Kennelijk kreeg ze ooit een contract aangeboden voor zeven jaar in Amerika, maar dat schoof ze opzij voor Wesley's voetbalcarrière. Die gaf ze voorrang. Staat in zijn boek, schijnt, want ik las het vanochtend ergens op een nieuwssite.

zaterdag 27 juni 2020 om 00:01
Je snapt dat dit een roddel en achterklap topic is en dat ik er idd bij zei dat er geen hard bewijs voor is, maar dat ik wel de mensen (meervouw) van wie ik dit heb gehoord en die Yolanthe persoonlijk kennen, vertrouw? Daarbij zegt Wesley het zelf ook in zijn biografie: ‘Ik heb Yolanthe niet behandeld zoals het hoort. Dat kwam niet alleen door het feesten met andere vrouwen, maar ook door mijn temperament.’
zaterdag 27 juni 2020 om 08:03
Nou, Mo lijdt aan grootmoedswaanzin als het Dreetje betreft.Renee* schreef: ↑26-06-2020 16:59Ik spendeer mijn pauze voor een gossipMaar vooruit
.
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... -williams/
Ze heeft het ook eens op tv gezegd, dar filmpje kan ik nu even niet vinden en over 3 min weer aan het werk.
Robbie Williams, zou ze willen zeg. Dat is een wereldster die het op eigen titel heeft gemaakt. Dreetje Hazes kennen we alleen maar omdat hij door zijn moeder naar voren is geschoven als de zoon van. Geen zangtalent.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 27-06-2020 09:23
0.16% gewijzigd
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

zaterdag 27 juni 2020 om 08:44
Daar zegt ie toch precies niks? In ieder geval niet zonder meer dat hij haar heeft mishandeld. Veel temperament kan ook zijn: schreeuwen, schelden, met deuren slaan en met servies gooien. Ook niet leuk, maar geen mishandeling.Vief74 schreef: ↑27-06-2020 00:01Je snapt dat dit een roddel en achterklap topic is en dat ik er idd bij zei dat er geen hard bewijs voor is, maar dat ik wel de mensen (meervouw) van wie ik dit heb gehoord en die Yolanthe persoonlijk kennen, vertrouw? Daarbij zegt Wesley het zelf ook in zijn biografie: ‘Ik heb Yolanthe niet behandeld zoals het hoort. Dat kwam niet alleen door het feesten met andere vrouwen, maar ook door mijn temperament.’

zaterdag 27 juni 2020 om 08:50
Nou, daar ben ik het niet mee eens. Schreeuwen, schelden, met spullen gooien vind ik niet erg veilig voor mezelf of mijn kind.
zaterdag 27 juni 2020 om 08:53
Zeg ik dan ergens dat dat ok is? Maar het ging over het vermeende slaan van Yolanthe.*TanteSjaan* schreef: ↑27-06-2020 08:50Nou, daar ben ik het niet mee eens. Schreeuwen, schelden, met spullen gooien vind ik niet erg veilig voor mezelf of mijn kind.

zaterdag 27 juni 2020 om 09:01
*TanteSjaan* schreef: ↑27-06-2020 08:49Ik hoop zo dat Yo Wesley daar laat waar hij is. Ik zag hem gister bij Beau en ik vind hem nog steeds niet leuk. Hij is echt zo’n gorilla die bovenop de apenrots op zijn borst staat te trommelen. Bah! Zo onaantrekkelijk!
Daarnaast is Wesley behoorlijk rond geworden.
Gorillaatje dan.