Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Schreeuwen vind ik toch wat anders dan slaan.
En 1x slaan weer wat anders dan stelselmatig slaan.

Dus die uitspraak zegt mij ook weinig.
Alsof iedereen altijd maar perfect is. 1x schreeuwen bij een ruzie en je moet meteen maar scheiden of zo.
SweetFirefly schreef:
27-06-2020 08:03
Nou, Mo lijdt aan grootmoedswaanzin als het Dreetje betreft.

Robbie Williams, zou ze willen zeg. Dat is een wereldster die het op eigen titel heeft gemaakt. Dreetje Hazes kennen we alleen maar omdat hij door zijn moeder naar voren is geschoven als de zoon van. Geen zangtalent.
En ook kleine Dreetje de 3e wordt al klaargestoomd om later een zanger of semi BN er te gaan worden. Ligt in de genenlijn, maar echt in de verwachtingen van de ouders. Je kunt hiermee niet vroeg beginnen, dus is ie nu al een 'Insta BN'rtje' op het account van z'n ouders. Inderdaad naar voren geschoven en het legt de ouders geen windeieren. Moeder schrijft een boek, doet regelmatig fotoshoots met kleine Dreetje, krijgt veel likes met dagelijkse foto's van kleine Dreetje en binnenkort die kinderkledinglijn voor stoere knulletjes geinspireerd op kleine Dreetje...
Ellerlilalinne schreef:
26-06-2020 21:35
Vond dit destijds ook zo raar van Wesley

https://www.gids.tv/video/82511/beelden ... o-vernielt
Het is gewoon tuig.
https://www.mediacourant.nl/2020/06/eri ... een-gelul/

Lekker gerel bij de Meilandjes
fruityjuice schreef:
27-06-2020 09:36
En ook kleine Dreetje de 3e wordt al klaargestoomd om later een zanger of semi BN er te gaan worden. Ligt in de genenlijn, maar echt in de verwachtingen van de ouders. Je kunt hiermee niet vroeg beginnen, dus is ie nu al een 'Insta BN'rtje' op het account van z'n ouders. Inderdaad naar voren geschoven en het legt de ouders geen windeieren. Moeder schrijft een boek, doet regelmatig fotoshoots met kleine Dreetje, krijgt veel likes met dagelijkse foto's van kleine Dreetje en binnenkort die kinderkledinglijn voor stoere knulletjes geinspireerd op kleine Dreetje...
Dat is met Xess ook zo.
Yolanthe heeft ook een kledinglijn geinspireerd door Xess. Ze doet shoots met hem en zet ook elke scheet op instagram. En zij zijn niet de enige. De vrouw van Nick Schilder schrijft wekelijks een vlog voor Flair. Gaat ook over de kinderen. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden. Die kinderen groeien heel anders op dan andere kinderen.
watdachtjehiervan schreef:
27-06-2020 10:02
Dat is met Xess ook zo.
Yolanthe heeft ook een kledinglijn geinspireerd door Xess. Ze doet shoots met hem en zet ook elke scheet op instagram. En zij zijn niet de enige. De vrouw van Nick Schilder schrijft wekelijks een vlog voor Flair. Gaat ook over de kinderen. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden. Die kinderen groeien heel anders op dan andere kinderen.
Volg je Yolanthe op Insta? Ik namelijk wel en zij post echt lang niet iedere dag iets, er zit soms echt dagen of een week of langer tussen, en als ze iets post is het ook nog lang niet altijd haar kind. Zij is echt een stúk minder aanwezig op Insta dan bijvoorbeeld een Nicolette van Dam die de hele dag door lijkt te posten en ook meermaals per dag iets van haar kinderen (die ze dan wel weer afschermt, maar dat verhoudt zich m.i. niet helemaal tot de veelvoud aan posts over haar kinderen).
Viel mij gisteren op dat Wesley geen emoties toont en geen mimiek heeft. Zijn gezicht staat continue op dezelfde uitdrukkingsloze manier.

Ik geloof hem ook niet, juist omdat hij het tegenovergestelde uitstraalt maar misschien kan hij niet anders.
Hij is niet warm en was ook de enige gast die niet wat contact met de rest maakte.
Billy_Mean schreef:
27-06-2020 10:28
Viel mij gisteren op dat Wesley geen emoties toont en geen mimiek heeft. Zijn gezicht staat continue op dezelfde uitdrukkingsloze manier.

Ik geloof hem ook niet, juist omdat hij het tegenovergestelde uitstraalt maar misschien kan hij niet anders.
Hij is niet warm en was ook de enige gast die niet wat contact met de rest maakte.
Ik heb het niet gezien hoor, maar zou hij botox gebruiken?
ModuleX schreef:
27-06-2020 10:39
Ik heb het niet gezien hoor, maar zou hij botox gebruiken?
Dat kan natuurlijk ook. Hij is nog wel heel jong maar dat zegt niks.
Iemand de docu van Fred van Leer gezien?
Aanrader.

Maar wat ik té grappig vond... Fred laat zien dat hij naar een kliniek gaat om botox te krijgen, en wie komt ie daar tegen? Frans Bauer! Die ook ruiterlijk toegaf al jaren te botoxen.
Pff de Meilandjes..
Ik las dit ook vanmorgen
https://www.ad.nl/show/modelijn-maxime- ... ac56fb16d/

Chateauwaardig, uhm..
vivapimpelmees schreef:
27-06-2020 10:41
Iemand de docu van Fred van Leer gezien?
Aanrader.

Maar wat ik té grappig vond... Fred laat zien dat hij naar een kliniek gaat om botox te krijgen, en wie komt ie daar tegen? Frans Bauer! Die ook ruiterlijk toegaf al jaren te botoxen.
Daarom is Frans zo glad, ha ha.
Frans de Verbauert 😬
meisje85 schreef:
27-06-2020 10:26
Volg je Yolanthe op Insta? Ik namelijk wel en zij post echt lang niet iedere dag iets, er zit soms echt dagen of een week of langer tussen, en als ze iets post is het ook nog lang niet altijd haar kind. Zij is echt een stúk minder aanwezig op Insta dan bijvoorbeeld een Nicolette van Dam die de hele dag door lijkt te posten en ook meermaals per dag iets van haar kinderen (die ze dan wel weer afschermt, maar dat verhoudt zich m.i. niet helemaal tot de veelvoud aan posts over haar kinderen).
Ik volg haar en je hebt gelijk dat het minder is in verhouding tot sommige andere bn'ers. Ik bedoelde met mijn post dat het heel veel gebeurd in dat kringetje.
Nicolette en Bas zijn inderdaad ook nogal aanwezig op instagram. Ze zetten hun kinderen wel alleen met de rug naar de camera op de foto. Maar even goed staat het hele leven van de kinderen op instagram.
Billy_Mean schreef:
27-06-2020 10:28

Dit ja. Een egoïstisch ventje vind ik het. Nu roepen haar terug te willen maar ja achteraf is mooi wonen.
En dat hij zich door niemand ervan laat weerhouden zegt m.i. ook veel.
Zebra123 schreef:
27-06-2020 10:55
Pff de Meilandjes..
Ik las dit ook vanmorgen

Chateauwaardig, uhm..

Best dom van haar om te denken dat dit niet zou uitkomen.

Wat mij betreft mag deze hysterische familie van de buis. Heb er echt nooit wat aan gevonden. Knap staaltje acteerwerk van een familie dat zich zelf zwaar overschat. Het is allemaal nep 2.0.
Zebra123 schreef:
27-06-2020 10:55
Pff de Meilandjes..
Ik las dit ook vanmorgen

Chateauwaardig, uhm..
Zo dom :facepalm:
Denken jullie dat Marco en leontien nog bij elkaar komen?
Renee* schreef:
27-06-2020 13:25
Best dom van haar om te denken dat dit niet zou uitkomen.

Wat mij betreft mag deze hysterische familie van de buis. Heb er echt nooit wat aan gevonden. Knap staaltje acteerwerk van een familie dat zich zelf zwaar overschat. Het is allemaal nep 2.0.
Eens. Ik kan er ook echt niet naar kijken.
mabelle schreef:
27-06-2020 12:18
Dit ja. Een egoïstisch ventje vind ik het. Nu roepen haar terug te willen maar ja achteraf is mooi wonen.
En dat hij zich door niemand ervan laat weerhouden zegt m.i. ook veel.
Als hij dat laatste echt heeft gezegd dan is het een eng naar mannetje.
dolfje schreef:
27-06-2020 13:54
Eens. Ik kan er ook echt niet naar kijken.
De glans is er inderdaad wel vanaf inmiddels.
Ik heb sowieso niets met dit soort types. Ze kunnen ook ineens van alles. Van antiek verkoop tot een kasteel verbouwen tot in de mode.

Net als die hoe heet hij ook alweer. Ging slechte kwaliteit huispakken verkopen voor een giga bedrag en kon ook ineens zingen. Zat ineens in diverse programma's.
Vreselijk dit soort hypes. Begrijp ik echt niets van.

Valt me ook op dat ze in ramp tempo hoog op de ladder klimmen maar in net zo ramp tempo weer naar beneden vallen.
anoniem_398085 wijzigde dit bericht op 27-06-2020 14:15
0.11% gewijzigd
Roy Donders, schiet me ineens te binnen.

Googelde op huispakken maar zijn naam komt in ieder geval niet meer voor op pagina 1 :-)
Billy_Mean schreef:
27-06-2020 10:59
Daarom is Frans zo glad, ha ha.
Frans de Verbauert 😬
:rofl:
Vief74 schreef:
27-06-2020 00:00
Ja klopt. Yolanthe kreeg een hoofdrol aangeboden in een vampieren serie, maar daarvoor moest ze 7 jaar vastleggen. Dre Hazes schijnt irl iets heel heftigs te hebben, qua uitstraling. Ik ken hele leuke, volwassen, intelligente vrouwen die op slag begonnen te giechelen als hij ze gedag zei in de supermarkt.
Whuuutt?? :rofl:
‘Iets heel heftigs’ .... ben benieuwd dan.
Filmpje insta Rachel Hazes die voorover buigt om iets uit haar tas te halen. Waarop Nino Wilkes (25 jaar) vraagt: hee Ras waar is de zeep.....
Ras schiet spontaan in de lach. Lachen, gieren, brullen.

Hoe simpel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven