Single, we kletsen hier verder (deel 2)

vrijdag 26 juni 2020 om 21:36
Precies.Attraverso schreef: ↑26-06-2020 21:02Qiyara ik herken je gevoel. Mijn date (ik krijg het nog niet over mijn lippen om hem mijn vriend te noemen) gaat er precies van uit dat wij samen blijven. Maakte dat daarnet nog duidelijk door te zeggen hoe hij iets waar we het over hadden ziet wanneer we samenwonen. Alsof dat vanzelfsprekend is. Door corona en mijn werk zijn de dingen die we doen erg beperkt, er is nog op zo veel vlakken uit te vissen of we wel matchen naar mijn gevoel. En dat kan inderdaad nog wel een jaar duren, eer je genoeg samen hebt doorgemaakt om te weten of het een blijver is of niet.
En wij kijken nog niet verder dan een paar weken, mij zou het benauwen als hij al over volgend jaar of samenwonen begint. Ik ken hem nog niet goed en hij mij nog niet, we kunnen nog alle kanten op.
anoniem_63e725841dfb3 wijzigde dit bericht op 27-06-2020 08:27
31.92% gewijzigd
vrijdag 26 juni 2020 om 23:30
Lief dat je aan me denkt! Ik heb vakantie en was een dagje weg met mijn moeder, dus vandaar de stilte. Alles is nog ok, maar ik mis wat enthousiasme bij hem en daar baal ik van.Als ik hem weer zie ga ik dat aankaarten. Ik stelde voor om vanavond samen te slapen maar hij gaf aan geen zin te hebben, wat op zich kan maar we kunnen de rest van het weekend ook niet samen slapen en ik heb hem pas 3 uurtjes gezien deze week. Nu zien we elkaar zondag overdag als het goed is. We plannen ook niet echt, meestal een dag van te voren oid pas. In het begin was dat ook niet echt nodig, maar nu onze sociale levens weer wat meer aanwezig zijn moeten we dat misschien ook wel gaan doen.
vrijdag 26 juni 2020 om 23:33
Oei, dat zou me wel een beetje benauwen eerlijk gezegd. Hoe kijk jij daar tegenaan? Ergens is het ook wel weer heel lief natuurlijk.Attraverso schreef: ↑26-06-2020 21:02Qiyara ik herken je gevoel. Mijn date (ik krijg het nog niet over mijn lippen om hem mijn vriend te noemen) gaat er precies van uit dat wij samen blijven. Maakte dat daarnet nog duidelijk door te zeggen hoe hij iets waar we het over hadden ziet wanneer we samenwonen. Alsof dat vanzelfsprekend is. Door corona en mijn werk zijn de dingen die we doen erg beperkt, er is nog op zo veel vlakken uit te vissen of we wel matchen naar mijn gevoel. En dat kan inderdaad nog wel een jaar duren, eer je genoeg samen hebt doorgemaakt om te weten of het een blijver is of niet.
vrijdag 26 juni 2020 om 23:34
Oh wat leuk!! Klinkt ultiem romantisch. Ben benieuwd naar het vervolg!noumoe2019 schreef: ↑26-06-2020 10:49Komtie: we hebben gewandeld in een natuurgebied, daar was een meertje bij met een aanlegsteiger, hij had gewoon hapjes mee en wijn, chocola een kleedje...dus daar gepicknickt. Zonsondergang, fijn gesprek, gelachen, heel ontspannen, hand vastgehouden, en gezoend. (Niet coronaproof I know, geen commentaar svp) Het was zo ontzettend fijn...maar...jemig, ik zag dit zo niet aankomen, had mezelf voorgenomen het hoofd een tijdje cool te houden=mislukt dus.
En nee, hij is niet van plan te emigreren

zaterdag 27 juni 2020 om 00:24
Flaffy, lekker hoor, een dagje op pad. Zei hij dat letterlijk, dat hij er geen zin in had? En dat terwijl je elkaar niet lang kent en je dan alles zou moeten aangrijpen om samen te kunnen zijn.
Heel apart. Als mijn kersverse lover en ik elkaar al amper zien en hij zegt geen zin te hebben dan zou het voor mij wel klaar zijn. Wat doet hij dan nog bij je?
Heel apart. Als mijn kersverse lover en ik elkaar al amper zien en hij zegt geen zin te hebben dan zou het voor mij wel klaar zijn. Wat doet hij dan nog bij je?
zaterdag 27 juni 2020 om 00:38
Ja was heerlijk! Nou hij gaf aan dat ie niet kon omdat ie bezoek had(wat ik raar vond want dat zijn zijn vrienden, die ken ik inmiddels) en ik zou pas laat op de avond komen en dat het te warm was om samen te slapen(dat snap ik opzich). Toen zei ik dat ik niet boos was ofzo(ik kwam niet heel vriendelijk over) en was zijn reactie dat hij ook een keer geen zin kan hebben en dat we wel een andere dag afspreken.Julus schreef: ↑27-06-2020 00:24Flaffy, lekker hoor, een dagje op pad. Zei hij dat letterlijk, dat hij er geen zin in had? En dat terwijl je elkaar niet lang kent en je dan alles zou moeten aangrijpen om samen te kunnen zijn.
Dat is dus precies waar ik nu ook mee zit. Ik zou hem wel elke dag willen zien en daardoor kan ik dit niet plaatsen.
zaterdag 27 juni 2020 om 01:07
zaterdag 27 juni 2020 om 01:22
Heeft hij in een eerdere periode ook niet letterlijk gezegd dat hij geen zin had om af te spreken? Zou hier wel wat van vinden, vooral als er de komende dagen ook niet echt ruimte is voor samen slapen..Flaffy schreef: ↑27-06-2020 00:38Ja was heerlijk! Nou hij gaf aan dat ie niet kon omdat ie bezoek had(wat ik raar vond want dat zijn zijn vrienden, die ken ik inmiddels) en ik zou pas laat op de avond komen en dat het te warm was om samen te slapen(dat snap ik opzich). Toen zei ik dat ik niet boos was ofzo(ik kwam niet heel vriendelijk over) en was zijn reactie dat hij ook een keer geen zin kan hebben en dat we wel een andere dag afspreken.
Dat is dus precies waar ik nu ook mee zit. Ik zou hem wel elke dag willen zien en daardoor kan ik dit niet plaatsen.
zaterdag 27 juni 2020 om 02:07
Ja, nadat we wat gedoe hadden wel, maar dat lag aan de situatie. Nu is er naar mijn weten niks aan de hand. En inderdaad, ik vind er ook wel wat van en het laat me wel twijfelen.Sabbieehhhh schreef: ↑27-06-2020 01:22Heeft hij in een eerdere periode ook niet letterlijk gezegd dat hij geen zin had om af te spreken? Zou hier wel wat van vinden, vooral als er de komende dagen ook niet echt ruimte is voor samen slapen..
zaterdag 27 juni 2020 om 07:01
@Flaffy: Ik snap wel dat je hierdoor gaat twijfelen, is ook wel een beetje een rare actie vind ik. Ben het wel met de rest eens dat je juist als je nog maar pas iets hebt, elkaar graag zou moeten willen zien. Ga je het hier met hem over hebben?
Met die jongen en mij wordt een date niks, had het wel gevraagd alleen die is later afgezegd en ik snap zijn reden wel. Maar we kunnen het wel heel goed vinden, dus het contact is er nog steeds eigenlijk en ik vind het zo ook oke. Zo hebben we gisteren ook bijna heel de dag geappt. We hebben echt hele grappige gesprekken om niks. Het geeft mij ergens wel rust dat ik de twijfels die ik had nu aan de kant kan zetten. Geen idee of het er ooit van komt of dat je een soort van "vrienden" blijft, ik heb iig geen verwachtingen of iets, dus dat scheelt een hele hoop.
Met die jongen en mij wordt een date niks, had het wel gevraagd alleen die is later afgezegd en ik snap zijn reden wel. Maar we kunnen het wel heel goed vinden, dus het contact is er nog steeds eigenlijk en ik vind het zo ook oke. Zo hebben we gisteren ook bijna heel de dag geappt. We hebben echt hele grappige gesprekken om niks. Het geeft mij ergens wel rust dat ik de twijfels die ik had nu aan de kant kan zetten. Geen idee of het er ooit van komt of dat je een soort van "vrienden" blijft, ik heb iig geen verwachtingen of iets, dus dat scheelt een hele hoop.

zaterdag 27 juni 2020 om 07:19
Flaffy wat vervelend zeg, dat heeft hij eerder zo gezegd toch?
Vind het nog steeds heel erg projectie van zijn bindingsangst op jou. Iemand die daar zelf geen verantwoordelijkheid voor lijkt te nemen en jou er verantwoordelijk voor maakt door afstand te bewaren. Daarnaast ook passief/agressief.
Persoonlijk vind ik je twijfel gegrond en iets om naar te luisteren. Je vriend klinkt niet als een fijne partner. Hoe kut ook, volgens mij ben je beter af zonder hem.
Vind het nog steeds heel erg projectie van zijn bindingsangst op jou. Iemand die daar zelf geen verantwoordelijkheid voor lijkt te nemen en jou er verantwoordelijk voor maakt door afstand te bewaren. Daarnaast ook passief/agressief.
Persoonlijk vind ik je twijfel gegrond en iets om naar te luisteren. Je vriend klinkt niet als een fijne partner. Hoe kut ook, volgens mij ben je beter af zonder hem.
zaterdag 27 juni 2020 om 07:40
Ik wou een man waarmee het vanzelf gaat en die duidelijk wil, geen vaag gedoe of getwijfel dat mij onzeker maakt. Ik vind het dus best. Ervaar het niet als druk maar als lekker duidelijk.
zaterdag 27 juni 2020 om 07:43
Flaffy, je zou enkel heel laat naar daar gaan enkel om te slapen en ‘s ochtends weer weg? Wij hebben afgesproken dat niet te doen maar er zit dan ook een uur rijden tussen ons in en we zien elkaar door de weeks een halve dag plus nacht en in het weekend een dag plus nacht. In jouw geval, elkaar niet vaak zien en dicht bij elkaar, zouden we zo’n nachtje wel doen.
Nee, mocht mijn date zoiets zeggen dan zou mijn enthousiasme verdwijnen. Erg jammer.
Nee, mocht mijn date zoiets zeggen dan zou mijn enthousiasme verdwijnen. Erg jammer.

zaterdag 27 juni 2020 om 08:49
Shiver, jammer maar als jij geen verwachtingen hebt, is af en toe appen ook gezellig al moet ik zeggen dat het bij mij dan vaak doodbloedde. Het is lastig om interesse vast te houden tenzij je echt heel erg klikt als vrienden.
En misschien komt het toch nog tot afspreken, mocht he daar nog zin in hebben.
En misschien komt het toch nog tot afspreken, mocht he daar nog zin in hebben.

zaterdag 27 juni 2020 om 08:51
Daar gaat het om. Als jij er een goed gevoel bij hebt zitten jullie op dezelfde lijn. Ik vond het bij mijn date benauwend en dan zit het dus scheef.Attraverso schreef: ↑27-06-2020 07:40Ik wou een man waarmee het vanzelf gaat en die duidelijk wil, geen vaag gedoe of getwijfel dat mij onzeker maakt. Ik vind het dus best. Ervaar het niet als druk maar als lekker duidelijk.
zaterdag 27 juni 2020 om 10:01
Attraverso,
2 jaar geleden in contact gekomen met haar en ik heb in het begin nog wel twijfels gehad over de afstand, was ook nog met iemand anders in contact toen.
Ondertussen dienen de eerste grijze haartjes in mijn baard aan en ben ik 1 broekmaat gegroeid haha, maar daar is iets aan te doen.
Dank je voor het meedenken Julus, jij was een van de tipgevers.
Maar zij bleek, voor mij, een heel leuk en fijn persoon te zijn en ik moet eerlijk beamen dat het in werkelijkheid ook is gebleken.
Helaas heeft een externe situatie een dusdanige druk op onze relatie gelegd waardoor het, voor mij, uiteindelijk betekende dat ik mij er niet goed meer bij voelde en het beëindigd heb.
Ik kan het dan ook echt jammer vinden want ik vond haar leuk, respectvol, sexy, prettig in de omgang enz.
En dat heeft niets te maken met dat wij de komende jaren nog niet bezig konden gaan met een volgende stap omwille van haar kinderen.
Grappig om nog herkent te worden overigens..
Goed weekend allemaal.
Daten, ik zou wel willen maar ik moet er niet aan denken weer het gez**k te moeten ervaren wat maar al te herkenbaar is ( en hier ook nog steeds veel beschreven wordt )
2 jaar geleden in contact gekomen met haar en ik heb in het begin nog wel twijfels gehad over de afstand, was ook nog met iemand anders in contact toen.
Ondertussen dienen de eerste grijze haartjes in mijn baard aan en ben ik 1 broekmaat gegroeid haha, maar daar is iets aan te doen.
Dank je voor het meedenken Julus, jij was een van de tipgevers.
Maar zij bleek, voor mij, een heel leuk en fijn persoon te zijn en ik moet eerlijk beamen dat het in werkelijkheid ook is gebleken.
Helaas heeft een externe situatie een dusdanige druk op onze relatie gelegd waardoor het, voor mij, uiteindelijk betekende dat ik mij er niet goed meer bij voelde en het beëindigd heb.
Ik kan het dan ook echt jammer vinden want ik vond haar leuk, respectvol, sexy, prettig in de omgang enz.
En dat heeft niets te maken met dat wij de komende jaren nog niet bezig konden gaan met een volgende stap omwille van haar kinderen.
Grappig om nog herkent te worden overigens..
Goed weekend allemaal.
Daten, ik zou wel willen maar ik moet er niet aan denken weer het gez**k te moeten ervaren wat maar al te herkenbaar is ( en hier ook nog steeds veel beschreven wordt )
zaterdag 27 juni 2020 om 12:09
@Attra: Fijn trouwens dat het je niet benauwd! Ik zou het wel een beetje vlug vinden gaan denk ik nu. Maar misschien is het als je erin zit wel anders en je hebt idd wel gelijk duidelijkheid waar je staat.
@Jules: Ja ik ben ook heel benieuwd of het stand blijft houden. Ergens verwacht ik het ook weer niet. Omdat het gewoon niet heel logisch is eigenlijk. Maargoed appen is gewoon leuk, dus dat is voor nu het belangrijkste. En ik verwacht eigenlijk niet dat het tot een date komt.
@Jules: Ja ik ben ook heel benieuwd of het stand blijft houden. Ergens verwacht ik het ook weer niet. Omdat het gewoon niet heel logisch is eigenlijk. Maargoed appen is gewoon leuk, dus dat is voor nu het belangrijkste. En ik verwacht eigenlijk niet dat het tot een date komt.
zaterdag 27 juni 2020 om 13:14
Pff zo raar die wisselende stemmingen.
Vorig weekend helemaal vol energie om er een leuk weekend van te maken in m'n eentje (wat ook wel is gelukt). Nu dit weekend echt nergens energie voor, nergens zin in. Was net even alleen gaan varen, maar dan denk ik na een half uur al : tja, zit ik dan, in 'mn eentje op die boot. Dat vind ik wel jammer. Vorig jaar en de jaren daarvoor kon ik daar nog wel meer van genieten, dan hield ik het rustig een uur of 6/7 uit met een krantje, wat muziek, een boekje.
Kreeg gisteravond het langverwachte appje van een van mijn beste vriendinnen met haar pasgeboren eerste in haar armen. Enorm leuk voor haar natuurlijk, maar zoiets kost me dan wel weer even om te verwerken. Weer een vriendin die ik min of meer kan ''afstrepen''. Niet als vriendin, maar wel als iemand om op reguliere basis mee de hort op te gaan. En dat tempo ligt steeds hoger. Twee jaar geleden woonde ze nog in een huurappartement, dat elk weekend centrum was van feesten en partijen zo ongeveer. Twee jaar later in een grote mensen huis met kindje.. Begint wel echt hard te gaan nu om me heen.
Vorig weekend helemaal vol energie om er een leuk weekend van te maken in m'n eentje (wat ook wel is gelukt). Nu dit weekend echt nergens energie voor, nergens zin in. Was net even alleen gaan varen, maar dan denk ik na een half uur al : tja, zit ik dan, in 'mn eentje op die boot. Dat vind ik wel jammer. Vorig jaar en de jaren daarvoor kon ik daar nog wel meer van genieten, dan hield ik het rustig een uur of 6/7 uit met een krantje, wat muziek, een boekje.
Kreeg gisteravond het langverwachte appje van een van mijn beste vriendinnen met haar pasgeboren eerste in haar armen. Enorm leuk voor haar natuurlijk, maar zoiets kost me dan wel weer even om te verwerken. Weer een vriendin die ik min of meer kan ''afstrepen''. Niet als vriendin, maar wel als iemand om op reguliere basis mee de hort op te gaan. En dat tempo ligt steeds hoger. Twee jaar geleden woonde ze nog in een huurappartement, dat elk weekend centrum was van feesten en partijen zo ongeveer. Twee jaar later in een grote mensen huis met kindje.. Begint wel echt hard te gaan nu om me heen.

zaterdag 27 juni 2020 om 13:27
Welkom terug mats
ik ken je niet van forum maar ben ook pas later aangehaakt.
@flaffy: heb zelf wel eens de kritiek gekregen dat ik mij te onafhankelijk opstel. Voor mij puur een zelfbeschermingsmechanisme, als je er altijd helemaal vol ingaat doen opmerkingen als “geen zin hebben” ontzettend zeer. Tegelijk zou ik deze verklaring nog steeds niet trekken. Hoezo geen zin? In prille zaken zou je altijd zin moeten hebben de ander te zien. Ook al is het praktisch soms wat ingewikkeld. Neemt niet weg dat ik zelf ook vaak tijd voor/ op mezelf nodig heb. Gevolg van jaren alleen zijn/ wonen. Kun jij inschatten hoe hij dit bedoelde? Hoe dan ook; uitgangspunt moet zijn (m.i.) graag of helemaal niet.
@qiyara: wat fijn dat jullie zo’n modus hebben gevonden die jullie beide heel goed past. Klinkt als bizar goede match!
@shiverr: vriendschappelijke appgezelligheid kan best leuk zijn soms, beetje ouwehoeren enzo. Heb je zelf de hoop dat er meer in zit? Of vind je het wel prima zo? Ik zou in het eerste geval wel wat moeite hebben met de friendzone.
Hier nog steeds een beetje ondersteboven van date. Het contact daarna is ook heel erg leuk/ lief. Regelmatig een appje. Het kriebelt gigantisch. Nieuwe date gepand voor as donderdag. Samen hapje eten in mijn hometown. Daarna sws op een laag pitje; hij gaat 2 weken met zijn kids op vakantie. Voordeel: kan ik die weken lekker in alle rust verhuizen, beetje klussen enzo
@flaffy: heb zelf wel eens de kritiek gekregen dat ik mij te onafhankelijk opstel. Voor mij puur een zelfbeschermingsmechanisme, als je er altijd helemaal vol ingaat doen opmerkingen als “geen zin hebben” ontzettend zeer. Tegelijk zou ik deze verklaring nog steeds niet trekken. Hoezo geen zin? In prille zaken zou je altijd zin moeten hebben de ander te zien. Ook al is het praktisch soms wat ingewikkeld. Neemt niet weg dat ik zelf ook vaak tijd voor/ op mezelf nodig heb. Gevolg van jaren alleen zijn/ wonen. Kun jij inschatten hoe hij dit bedoelde? Hoe dan ook; uitgangspunt moet zijn (m.i.) graag of helemaal niet.
@qiyara: wat fijn dat jullie zo’n modus hebben gevonden die jullie beide heel goed past. Klinkt als bizar goede match!
@shiverr: vriendschappelijke appgezelligheid kan best leuk zijn soms, beetje ouwehoeren enzo. Heb je zelf de hoop dat er meer in zit? Of vind je het wel prima zo? Ik zou in het eerste geval wel wat moeite hebben met de friendzone.
Hier nog steeds een beetje ondersteboven van date. Het contact daarna is ook heel erg leuk/ lief. Regelmatig een appje. Het kriebelt gigantisch. Nieuwe date gepand voor as donderdag. Samen hapje eten in mijn hometown. Daarna sws op een laag pitje; hij gaat 2 weken met zijn kids op vakantie. Voordeel: kan ik die weken lekker in alle rust verhuizen, beetje klussen enzo
zaterdag 27 juni 2020 om 14:03
@Noumoe: Eigenlijk heb ik totaal geen verwachtingen. Natuurlijk ben ik wel benieuwd hoe hij in het echt zou zijn, maar ik vind het ook prima zo. Het is niet dat ik stiekem reken op een date, dat totaal niet. Dit haalt er voor mij ook de druk vanaf en juist daardoor vind ik het contact leuker. Want als er wel een date gepland zou staan, zou ik er veel minder relaxt instaan en aan dingen gaan twijfelen. En dat speelt nu allemaal geen rol.
Wat fijn dat het zo goed tussen jou en je date gaat! Klinkt alsof het wel heel soepel verloopt allemaal. Maar wanneer hij op vakantie is, kan je toch gewoon app contact blijven houden?
Wat fijn dat het zo goed tussen jou en je date gaat! Klinkt alsof het wel heel soepel verloopt allemaal. Maar wanneer hij op vakantie is, kan je toch gewoon app contact blijven houden?

zaterdag 27 juni 2020 om 14:40
Relaxt hoor Noumoe. Jullie zijn enthousiast en het kriebelt en er staat ook een date. In die 2 weken kun je lekker je ding doen en je verheugen om hem weer te zien. Het klinkt heel fijn en gedoseerd.
Gelukkig Shiver, want een beetje app aandacht is ook fijn zolang het je niet in de weg zit. En wie weet wat er nog uit gaat komen. Dat moet dan vanzelf gaan.
Ik ga ook het klussen weer oppakken. Met dat hete weer zag ik het niet zitten. Net weer iets moois besteld en zo werk ik stap voor stap naar mijn einddoel.
Gelukkig Shiver, want een beetje app aandacht is ook fijn zolang het je niet in de weg zit. En wie weet wat er nog uit gaat komen. Dat moet dan vanzelf gaan.
Ik ga ook het klussen weer oppakken. Met dat hete weer zag ik het niet zitten. Net weer iets moois besteld en zo werk ik stap voor stap naar mijn einddoel.

zaterdag 27 juni 2020 om 14:51
Dat kan vast, al lijkt hij er meer mee bezig te zijn dan ik. Mijn hoofd zit momenteel nogal vol met alle verhuissores en kan me daar dan ook echt even volledig op richten. Deze datesituatie voor mij nogal onverwacht (leuke!) afleiding. Als het donderdag weer zo leuk is weet ik wel zeker dat we gaan appen/ bellen etc.Shiverrr schreef: ↑27-06-2020 14:03@Noumoe: Eigenlijk heb ik totaal geen verwachtingen. Natuurlijk ben ik wel benieuwd hoe hij in het echt zou zijn, maar ik vind het ook prima zo. Het is niet dat ik stiekem reken op een date, dat totaal niet. Dit haalt er voor mij ook de druk vanaf en juist daardoor vind ik het contact leuker. Want als er wel een date gepland zou staan, zou ik er veel minder relaxt instaan en aan dingen gaan twijfelen. En dat speelt nu allemaal geen rol.
In dat geval: geniet van deze ontspanning
zaterdag 27 juni 2020 om 16:34
Niet perse, ik had meer iets van dan kunnen we samen slapen en dan zien we wel hoelaat ik zaterdag weer naar huis ga. We wonen ook niet heel dichtbij, ik doe er ongeveer 40 minuten over van deur tot deur en hij 20(hij heeft een auto, ik niet). In jullie geval snap ik dat heel goed, en dat is ook een goed compromis.Attraverso schreef: ↑27-06-2020 07:43Flaffy, je zou enkel heel laat naar daar gaan enkel om te slapen en ‘s ochtends weer weg? Wij hebben afgesproken dat niet te doen maar er zit dan ook een uur rijden tussen ons in en we zien elkaar door de weeks een halve dag plus nacht en in het weekend een dag plus nacht. In jouw geval, elkaar niet vaak zien en dicht bij elkaar, zouden we zo’n nachtje wel doen.
zaterdag 27 juni 2020 om 16:35
Dat denk ik dus ook, dus ik vraag me af hoe hij dat ziet. Ik ga het wel aankaarten als we elkaar weer zien.Shiverrr schreef: ↑27-06-2020 07:01@Flaffy: Ik snap wel dat je hierdoor gaat twijfelen, is ook wel een beetje een rare actie vind ik. Ben het wel met de rest eens dat je juist als je nog maar pas iets hebt, elkaar graag zou moeten willen zien. Ga je het hier met hem over hebben?
Jammer dat het geen date wordt. Jullie zouden ook als vrienden af kunnen spreken? Als je weet dat het op liefdesvlak niet gaan werken kan het goed gaan. Bij een vriendin van mij zie ik dit ook. Heb het zelf ooit eens gedaan, maar toen ik mijn ex leerde kennen kon die "vriend" dat toch niet hendelen en is ons contact gestopt.

zaterdag 27 juni 2020 om 16:39
Wellicht wilde hij dat juist niet dat je dan zaterdag bij hem bent en je wel ziet hoe laat je gaat. Ik vind het geen goed teken helaas. Het was toch een hele tijd onduidelijk of het fwb was of meer? Ik vrees dat het voor hem eerder fwb is. En doorgaans slaap je dan niet bij elkaar. Ik zou recht op de man vragen hoe hij jullie contact ziet en als hij niet overuigend is over een ( opbouw naar) relatie het laten gaan. Want het loopt al lang stroef en dat is niet goed voor jou.