Theehuis!
woensdag 29 april 2009 om 16:45
woensdag 29 april 2009 om 21:36
woensdag 29 april 2009 om 21:45
ieksssssssss das nou niet leuk...Dan heeft Tony het vast heel erg leuk gehad op ut feessie...
ok hoef ook niet meer stiekem te doen...we zijn bezig voor een Moonmini...ik vroeg vent ernaar of we nou echt bezig zijn voor...
ik: dusse eigenlijk zijn we aan het proberen?
hij: euhmmm ja dus
ik: maar echt?
hij: ja ECHT
ik:
hij: MUTS
nou ja zoiets dus....
ok hoef ook niet meer stiekem te doen...we zijn bezig voor een Moonmini...ik vroeg vent ernaar of we nou echt bezig zijn voor...
ik: dusse eigenlijk zijn we aan het proberen?
hij: euhmmm ja dus
ik: maar echt?
hij: ja ECHT
ik:
hij: MUTS
nou ja zoiets dus....
woensdag 29 april 2009 om 22:05
Och arme Tony! Zou hij teveel gesnoept hebben? Of zich erg zenuwachtig gemaakt voor het feestje? Misschien is hij morgen weer wat opgeknapt na goede nacht slaap.
Wij moeten overigens bij Bea op visite volgens Ceetje. Want ze is jarig. Logisch ook eigenlijk
Moon! Wat spannend!
Springen er wel eieren uit die rechter eileider dat je weet?
Wij moeten overigens bij Bea op visite volgens Ceetje. Want ze is jarig. Logisch ook eigenlijk
Moon! Wat spannend!
Springen er wel eieren uit die rechter eileider dat je weet?
woensdag 29 april 2009 om 22:07
woensdag 29 april 2009 om 22:14
Fijn dat je je er zo relaxed bij voelt!
Denk niet dat Tony teveel gesnoept heeft. Hij lust bijna geen snoep. Maar hij was al snotverkouden en moe en vreselijke hoesterig en ik was gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plaats, zeg maar. Al denk ik dat Tony het toch wel fijn vond dat ik aan zijn bedje zat. Sneue is dat hij dan ook nog "sorry" blijft zeggen omdat hij niet in het emmertje gekotst heeft. Ik had het namelijk al wel aan zien komen, dus emmertje stond paraat.
Hé, wat een goede ideeën heeft Ceetje! Doen jullie morgende groeten van ons aan Bea? En vooral die van mij aan WA?
Denk niet dat Tony teveel gesnoept heeft. Hij lust bijna geen snoep. Maar hij was al snotverkouden en moe en vreselijke hoesterig en ik was gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plaats, zeg maar. Al denk ik dat Tony het toch wel fijn vond dat ik aan zijn bedje zat. Sneue is dat hij dan ook nog "sorry" blijft zeggen omdat hij niet in het emmertje gekotst heeft. Ik had het namelijk al wel aan zien komen, dus emmertje stond paraat.
Hé, wat een goede ideeën heeft Ceetje! Doen jullie morgende groeten van ons aan Bea? En vooral die van mij aan WA?
Loretta is De Mol. Punt.