[Lege OP]
zaterdag 27 juni 2020 om 15:42
zaterdag 27 juni 2020 om 15:46
Wat een vermoeiende relatie om altijd maar bang te zijn dat je verlaten wordt. Iedereen wordt weleens gekwetst in zijn leven en draagt bagage met zich mee . Om dat als reden te gebruiken richting je vriend , vind ik het gedrag van een slachtoffer. Als hij wil kan hij altijd vreemd gaan . Jij ook daar heb je geen controle over . Heb het gewoon fijn samen en onthoudt dat een leven zonder vriend ook een leven is .
zaterdag 27 juni 2020 om 16:00
Hoe kom je erachter dan dat hij haar is gaan volgen op Instagram? Daar krijg je toch geen melding van?
Hou je elke dag in de gaten wie hij wel en niet volgt op Instagram? Beetje overdreven. Als hij haar nou elke dag zou appen en bellen en je komt daar per toeval achter zou het wat anders zijn. Maar iemand volgen op Instagram zegt helemaal niks.
Laat hem gewoon wat meer met rust anders verpest je het voor jezelf. Als hij echt vreemd gaat kom je daar wel achter.
Probeer het gewoon leuk te hebben samen tot die tijd.
Hou je elke dag in de gaten wie hij wel en niet volgt op Instagram? Beetje overdreven. Als hij haar nou elke dag zou appen en bellen en je komt daar per toeval achter zou het wat anders zijn. Maar iemand volgen op Instagram zegt helemaal niks.
Laat hem gewoon wat meer met rust anders verpest je het voor jezelf. Als hij echt vreemd gaat kom je daar wel achter.
Probeer het gewoon leuk te hebben samen tot die tijd.
zaterdag 27 juni 2020 om 17:07
Ik snap dat het lastig kan zijn om nare dingen die gebeurd zijn in een vorige relatie niet (onbewust) te projecteren op je huidige relatie.
Maar onthou goed dat hij niet degene is die je dat heeft aangedaan, dat was iemand anders.
Je vriend kan daar niks aan doen. Probeer dat dus een beetje bij jezelf te houden.
Wel goed om je gevoelens onder woorden te brengen naar elkaar natuurlijk, maar hij kan niks met het feit dat jij vroeger bedondert bent en zoals jij het schrijft gaat hij echt voor jou.
Als ik je advies mag geven, zou ik ophouden met dat gecheck van zijn social media.
Dat levert alleen maar gedoe en problemen op.
En ik zou er toch een keer nog naar vragen bij hem. Het zit je dwars namelijk. Als hij dan weer aangeeft dat hij alleen voor jou gaat, laat het dan ook echt los.
Zoals iemand al zei, als hij vreemd wil gaan dan doet hij dat wel.
Dat geldt voor iedereen. Niks wat je er dan aan zou kunnen doen.
Dat zorgen maken erover en in de gaten houden helpt daar dan ook niet tegen, heeft hooguit een negatief effect op jou en je relatie.
Daarom is elkaar vertrouwen de basis van elke relatie.
Maar onthou goed dat hij niet degene is die je dat heeft aangedaan, dat was iemand anders.
Je vriend kan daar niks aan doen. Probeer dat dus een beetje bij jezelf te houden.
Wel goed om je gevoelens onder woorden te brengen naar elkaar natuurlijk, maar hij kan niks met het feit dat jij vroeger bedondert bent en zoals jij het schrijft gaat hij echt voor jou.
Als ik je advies mag geven, zou ik ophouden met dat gecheck van zijn social media.
Dat levert alleen maar gedoe en problemen op.
En ik zou er toch een keer nog naar vragen bij hem. Het zit je dwars namelijk. Als hij dan weer aangeeft dat hij alleen voor jou gaat, laat het dan ook echt los.
Zoals iemand al zei, als hij vreemd wil gaan dan doet hij dat wel.
Dat geldt voor iedereen. Niks wat je er dan aan zou kunnen doen.
Dat zorgen maken erover en in de gaten houden helpt daar dan ook niet tegen, heeft hooguit een negatief effect op jou en je relatie.
Daarom is elkaar vertrouwen de basis van elke relatie.
zaterdag 27 juni 2020 om 17:57
zaterdag 27 juni 2020 om 18:35
Door hoeveel hoepels hij ook springt...haar onzekerheid zal blijven.
Hij heeft haar niet bedrogen en hoort daar ook de rekening niet voor te betalen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 27 juni 2020 om 18:36
preciesviva-amber schreef: ↑27-06-2020 18:35Door hoeveel hoepels hij ook springt...haar onzekerheid zal blijven.
Hij heeft haar niet bedrogen en hoort daar ook de rekening niet voor te betalen.
zaterdag 27 juni 2020 om 18:38
Maar...dus ff eerlijk: niemand van jullie zou het vervelend vinden als je partner een jaar na dato regelmatig op de tijdlijn van een dame gluurt die hij niet kent en 1 x ontmoet heeft? Ik ben heel wat jaartjes ouder dan to (denk ik) en zou er niet heel emotioneel van worden, maar het zou toch een beetje aan me knagen...
zaterdag 27 juni 2020 om 19:37
"Per ongeluk geliket", ja dat moet hij zeggen omdat zijn vriendinnetje anders door het lint gaat. Wat zou je gedaan hebben als hij had gezegd: "Ik heb haar foto's geliket omdat ik haar best leuk vind en haar op social media een beetje aandacht wilde geven. Kijken of ze hapt. Maar vooralsnog vind ik jou veel leuker."
Wees nou eens eerlijk naar elkaar. Ja, jij ook.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
zaterdag 27 juni 2020 om 19:41
Ik zou daar nooit achterkomen omdat ik er niet naar op zoek zou gaan. Mijn vriend had honderden vrienden en vriendinnen op Facebook (ik weet niet hoeveel precies, want ik zit niet op Facebook) maar ik ben nog nooit op het idee gekomen om te kijken wie of wat hij geliket had. Hij ging ook meerdere keren per jaar met verschillende ex-vriendinnen uit eten en ik ben nog nooit op het idee gekomen om daar iets achter te zoeken. Hij ging ook met vrouwen uit eten met wie hij nog nooit geneukt had trouwens. Als ik me daar druk over had gemaakt, had ik daar een fulltime baan aan gehad. Nu kon ik op andere gebieden productief zijn en gewoon van mijn vriend genieten die voor mij had gekozen omdat hij mij de liefste en de lekkerste vond en van wie ik zeker wist dat hij het zou vertellen als hij eens op een andere vrouw zou geilen. Wat een rust joh, ik kan het iedereen aanbevelen.Honingdropje2 schreef: ↑27-06-2020 18:38Maar...dus ff eerlijk: niemand van jullie zou het vervelend vinden als je partner een jaar na dato regelmatig op de tijdlijn van een dame gluurt die hij niet kent en 1 x ontmoet heeft? Ik ben heel wat jaartjes ouder dan to (denk ik) en zou er niet heel emotioneel van worden, maar het zou toch een beetje aan me knagen...
zaterdag 27 juni 2020 om 19:41
Waarover moet ik eerlijk zijn?Bulbul schreef: ↑27-06-2020 19:37"Per ongeluk geliket", ja dat moet hij zeggen omdat zijn vriendinnetje anders door het lint gaat. Wat zou je gedaan hebben als hij had gezegd: "Ik heb haar foto's geliket omdat ik haar best leuk vind en haar op social media een beetje aandacht wilde geven. Kijken of ze hapt. Maar vooralsnog vind ik jou veel leuker."
zaterdag 27 juni 2020 om 19:42
zaterdag 27 juni 2020 om 19:50
Tuurlijk mag hij andere vrouwen ook interessant vinden. Zolang hij geen toenadering bij ze zoekt, ik voor hem de enige blijf, is er voor mij niets aan de hand. Heel erg jaloers aangelegd ben ik naar mijn idee niet. Ook was ik dat voorval van een jaar geleden allang vergeten, totdat ik zag dat hij haar nog steeds frequent op zoekt. Toen is het weer aan mij gaan knagen..
zaterdag 27 juni 2020 om 19:54
Maar is een timeline bekijken "toenadering zoeken"? Is dat taboe in jullie relatie? Ik kan me voorstellen dat je niet valt over de vroegere klasgenoten/vrienden/collega's etc. van wie hij de timeline ook weleens bekijkt, zolang het geen vrouwen zijn.
Als je dat te ver vindt gaan, als dat aan je knaagt, kun je dat toch met elkaar bespreken? Het is duidelijk dat hij bij het vorige gesprek niet eerlijk was, dus misschien kun je het op een andere manier insteken. Gewoon, kaarten op tafel: wat is OK en wat niet in onze relatie. Wat wil jij en wat wil ik.
Als je dat te ver vindt gaan, als dat aan je knaagt, kun je dat toch met elkaar bespreken? Het is duidelijk dat hij bij het vorige gesprek niet eerlijk was, dus misschien kun je het op een andere manier insteken. Gewoon, kaarten op tafel: wat is OK en wat niet in onze relatie. Wat wil jij en wat wil ik.
zondag 28 juni 2020 om 10:29
Ik quote hem maar even, hebben we in ieder geval nog een idee waar dit topic over gaat.Kimster1 schreef: ↑27-06-2020 19:50Tuurlijk mag hij andere vrouwen ook interessant vinden. Zolang hij geen toenadering bij ze zoekt, ik voor hem de enige blijf, is er voor mij niets aan de hand. Heel erg jaloers aangelegd ben ik naar mijn idee niet. Ook was ik dat voorval van een jaar geleden allang vergeten, totdat ik zag dat hij haar nog steeds frequent op zoekt. Toen is het weer aan mij gaan knagen..
Bij gebrek aan TO, is dit een generatieding?
Wordt de jeugd steeds truttiger?