Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
quote:AgentL schreef op 28 april 2009 @ 22:17:

Ha Tienepien! Hoe ist?

Ben te moe om op te staan en de afstandbediening te gaan zoeken. Zit dus nog gewoon met laptop op schoot thee te drinken. Als pot zo leeg is, ga ik slapen! Gaat wel weer een beetje hoor, blijf alleen behoorlijk moe - morgen en overmorgen maar even bijslapen! Jij ook weer een beetje je ritme gevonden?

Thanks MdK!
Ik was net van plan hier HELP naar jou te roepen, maar ik dacht ineens: als die camera dat zomaar doet als ik op allerlei knopjes druk, dan houdt ie er misschien ook wel mee op als ik op allerlei knopjes druk. En tatarataa...
Peas on earth!
het zijn die knopjes naast je 'kijkschermpje' (voor de volgende keer)

Volgende keer roep ik gewoon meteen 'help!'
Peas on earth!
Ja, zit volgens mij weer in een redelijk ritme Slaap nu wel zo'n 9 uur per nacht maar verder gaat het prima.

Morgen ga ik trouwens écht op de bank hangen bij mama. Daar doe ik niets anders
Lekker slapen Tien! En rustig aan doen hoor!
Jaaa Tien, lekker slapen!

Ik ga ook zo slapen. Heb het nieuwe boek van John Grisham van de bieb en denk dat ik daar nog even in ga beginnen. Lekker even in bed lezen en relaxen, anders stuiter ik zo mijn bed in
Peas on earth!
Nu verwachten we achter de schermen natuurlijk wel héle goeie foto's van de gepimpte kamer Erwtje.
Zooo... even een vriendin uitgebreid gemaild. In het engels, jaja!
Slapen jullie al?
vriendin aan de lijn hier
Ah gezellig... ik ben meer een mailert dan een bellert... Heb dan nu ook een paar mensen gemaild

En laptop gaat uit. Alvast tas pakken voor morgen, ATWT afkijken en slapen!!

Welterusten!
Ik ga slapen.

Age, veel plezier bij je moeder morgen!

Slaap lekker allemaal!
truste maisjes

Ohja, nu kan ik wél goeie foto's maken van gepimpte kamer. Betekent alleen wel dat ik eerst de slaapkamer moet opruimen

Vandaag alweer laatste werkdag van de week, wauw! Xan is vanmiddag de hort op, dus ik denk dat ik, als het droog is, vanmiddag maar begin aan Fotoproject Twee: buiten oefenen
Peas on earth!

Zo, ik zwaai ook even om de hoek!

Leuk Eewt, je camera! Ben benieuwd naar je Rijn foto's!

Hier een ernstig gezellige avond en ochtend achter de rug met Mr Piggy / Kikkerman* en ga nu naar mijn studie-intervisiegroepje. Tot vanavond!

* moet nog steeds gekozen worden

Erwt, volgens mij komt koningin morgen vlakbij Erwtendorp?!?!?! Als je daar nu heen gaat, dan kun je gelijk werken aan je status als nieuwe Privé fotograaf

Hoewel ik overigens al een lange tijd geen lijstjes meer post, en het hier over alles gaat behalve afvallen, krijg ik nog steeds adds die met afvallen te maken hebben .

Voor de "vorm" weer eens een lijstje van gisteren:

- drie volkoren boterhammen met hagelslag;

- appel;

- twee sultana koekjes;

- pakje crackertjes;

- twee dropjes;

- drie pannekoeken met basterdsuiker;

- 100 gram worteltjes;

- genoeg thee en water en koffie.
En vandaag:

- 2x koffie;

- pot thee;

- bakje yoghurt met muesli;

- NU: 3 bruine volkoren boterhammen met hagelslag;

Naar verwachting nog:

- appel;

- 2 sultana koekjes;

- over avondeten moet ik nog nadenken;

- genoeg water en thee;

- wellicht vanavond 'enkele' alcoholische versnaperingen
Vinyl, ik vind Kikkerman leuker klinken!

Fijn dat het gezellig was en succes met je intervisie.
Zoooow, ik ben thuis. Beetje drukke dag achter de rug. Omdat ik morgen natuurlijk niet werk heb ik vandaag nogal veel in mijn dag proberen te proppen

Wel gewoon op tijd naar huis gegaan en een heerlijk rustige avondspits...

Even uitpuffen op de bank en dan koken. En eens even bedenken wat ik vanavond precies wil gaan doen. Wil wel even de stad in maar dat is altijd zo vreselijk druk

Zo eerst mijn vriendinnetjes maar eens bellen.
Drift, volgens mij is vanavond wel een leuke avond in Drift-city???????
Ja, is altijd heel gezellig! Al is het wel zo dat de laatste jaren dat ik ging de sfeer steeds vroeger omsloeg in een grimmige sfeer. (te laat icm te veel alcohol doet sommige mensen geen goed...)
Is inderdaad gezellig hier in de stad! Wel druk, maar dat zal ik vast overleven. Er rijden ook de hele nacht bussen dus dat vind ik wel fijn!

Dat grimmige sfeertje herken ik wel. Maar ook wel uit andere steden. Zo heb ik me in Den Haag tijdens de Nach ook wel eens onprettig gevoeld.

En als het niet leuk meer is ga ik gewoon naar huis

Floor, ga jij gewoon in je eigen durp de stad in?

En jij Vinyl?
Haa meisjes!

Leuk dat jullie nog de hort opgaan! Hoop dat 't gezellig wordt! Ik ben net thuis van werken, buiten wat foto's maken (zo dadelijk even kijken hoe ze geworden zijn), boodschapjes doen en pizza in de oven doen... geen puf om te koken en ben toch alleen.

Even eten en relaxen
Peas on earth!
Ik ga even helemaal niks vrees ik. Vannacht mss 2 uurtjes geslapen, dus ben zo brak als wat. (hang nu al voor pampus op de bank, haha)

Morgen vroeg eruit, en lekker een dagje sauna. We hebben een koninginnedag arrangement met oranjetompouchen enzo. Grinnik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven