Afvallen met...
dinsdag 28 april 2009 om 22:27
quote:AgentL schreef op 28 april 2009 @ 22:17:
Ha Tienepien! Hoe ist?
Ben te moe om op te staan en de afstandbediening te gaan zoeken. Zit dus nog gewoon met laptop op schoot thee te drinken. Als pot zo leeg is, ga ik slapen! Gaat wel weer een beetje hoor, blijf alleen behoorlijk moe - morgen en overmorgen maar even bijslapen! Jij ook weer een beetje je ritme gevonden?
Thanks MdK!
Ha Tienepien! Hoe ist?
Ben te moe om op te staan en de afstandbediening te gaan zoeken. Zit dus nog gewoon met laptop op schoot thee te drinken. Als pot zo leeg is, ga ik slapen! Gaat wel weer een beetje hoor, blijf alleen behoorlijk moe - morgen en overmorgen maar even bijslapen! Jij ook weer een beetje je ritme gevonden?
Thanks MdK!
woensdag 29 april 2009 om 07:59
Ohja, nu kan ik wél goeie foto's maken van gepimpte kamer. Betekent alleen wel dat ik eerst de slaapkamer moet opruimen
Vandaag alweer laatste werkdag van de week, wauw! Xan is vanmiddag de hort op, dus ik denk dat ik, als het droog is, vanmiddag maar begin aan Fotoproject Twee: buiten oefenen
Peas on earth!
woensdag 29 april 2009 om 12:37
woensdag 29 april 2009 om 12:38
Erwt, volgens mij komt koningin morgen vlakbij Erwtendorp?!?!?! Als je daar nu heen gaat, dan kun je gelijk werken aan je status als nieuwe Privé fotograaf
Hoewel ik overigens al een lange tijd geen lijstjes meer post, en het hier over alles gaat behalve afvallen, krijg ik nog steeds adds die met afvallen te maken hebben .
Voor de "vorm" weer eens een lijstje van gisteren:
- drie volkoren boterhammen met hagelslag;
- appel;
- twee sultana koekjes;
- pakje crackertjes;
- twee dropjes;
- drie pannekoeken met basterdsuiker;
- 100 gram worteltjes;
- genoeg thee en water en koffie.
Hoewel ik overigens al een lange tijd geen lijstjes meer post, en het hier over alles gaat behalve afvallen, krijg ik nog steeds adds die met afvallen te maken hebben .
Voor de "vorm" weer eens een lijstje van gisteren:
- drie volkoren boterhammen met hagelslag;
- appel;
- twee sultana koekjes;
- pakje crackertjes;
- twee dropjes;
- drie pannekoeken met basterdsuiker;
- 100 gram worteltjes;
- genoeg thee en water en koffie.
woensdag 29 april 2009 om 12:42
woensdag 29 april 2009 om 17:50
Zoooow, ik ben thuis. Beetje drukke dag achter de rug. Omdat ik morgen natuurlijk niet werk heb ik vandaag nogal veel in mijn dag proberen te proppen
Wel gewoon op tijd naar huis gegaan en een heerlijk rustige avondspits...
Even uitpuffen op de bank en dan koken. En eens even bedenken wat ik vanavond precies wil gaan doen. Wil wel even de stad in maar dat is altijd zo vreselijk druk
Zo eerst mijn vriendinnetjes maar eens bellen.
Wel gewoon op tijd naar huis gegaan en een heerlijk rustige avondspits...
Even uitpuffen op de bank en dan koken. En eens even bedenken wat ik vanavond precies wil gaan doen. Wil wel even de stad in maar dat is altijd zo vreselijk druk
Zo eerst mijn vriendinnetjes maar eens bellen.
woensdag 29 april 2009 om 18:40
Is inderdaad gezellig hier in de stad! Wel druk, maar dat zal ik vast overleven. Er rijden ook de hele nacht bussen dus dat vind ik wel fijn!
Dat grimmige sfeertje herken ik wel. Maar ook wel uit andere steden. Zo heb ik me in Den Haag tijdens de Nach ook wel eens onprettig gevoeld.
En als het niet leuk meer is ga ik gewoon naar huis
Floor, ga jij gewoon in je eigen durp de stad in?
En jij Vinyl?
Dat grimmige sfeertje herken ik wel. Maar ook wel uit andere steden. Zo heb ik me in Den Haag tijdens de Nach ook wel eens onprettig gevoeld.
En als het niet leuk meer is ga ik gewoon naar huis
Floor, ga jij gewoon in je eigen durp de stad in?
En jij Vinyl?
woensdag 29 april 2009 om 18:43
Haa meisjes!
Leuk dat jullie nog de hort opgaan! Hoop dat 't gezellig wordt! Ik ben net thuis van werken, buiten wat foto's maken (zo dadelijk even kijken hoe ze geworden zijn), boodschapjes doen en pizza in de oven doen... geen puf om te koken en ben toch alleen.
Even eten en relaxen
Leuk dat jullie nog de hort opgaan! Hoop dat 't gezellig wordt! Ik ben net thuis van werken, buiten wat foto's maken (zo dadelijk even kijken hoe ze geworden zijn), boodschapjes doen en pizza in de oven doen... geen puf om te koken en ben toch alleen.
Even eten en relaxen
Peas on earth!
woensdag 29 april 2009 om 18:43