Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
woensdag 1 juli 2020 om 10:18
woensdag 1 juli 2020 om 10:22
Nou ik vind de risico's ook best een dingetje. Je gaat dus snijden in een gezond lijf maar dat kan fout gaan. Mijn man had een noodzakelijke operatie na een ongeluk en kreeg er een ziekenhuisbacterie in. Ik kan je zeggen dat de littekens er niet bepaald mooier op geworden zijn. Ondanks daarna nog laserbehandelingen en alles om het beter te krijgen.
Dat maakt dat ik operaties best eng vind. Zolang het niet noodzakelijk is begin ik er niet aan.
Dat maakt dat ik operaties best eng vind. Zolang het niet noodzakelijk is begin ik er niet aan.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 1 juli 2020 om 10:36
Diana Gabriels werkt ook samen met Jessie Maya, die op de vorige pagina werd genoemd. Ik ben gestopt met haar te volgen, maar die heeft ook ongelofelijk veel laten doen ondanks dat ze zo jong is. En nu snap ik het wel, dat ze als transvrouw graag haar visie van zichzelf zoveel mogelijk wilde laten uitkomen, maar toen ze ook begon aan een heel traject voor een BBL ben ik gestopt met kijken. Het zal nooit genoeg zijn. En enerzijds denk ik, het is jouw lichaam, you do you, maar aan de andere kant... iedereen die boven de 25 is weet hoeveel je verandert tussen begin en eind twintig, spijt is een reële optie. En veel van die cosmetische chirurgie is ook echt oprecht gevaarlijk.

woensdag 1 juli 2020 om 10:58
Klopt en nu tanden .
Mijn vriendin is tandartsassistente bij een grote praktijk die hebben al vaak de ellende vanuit bv een Turkije op mogen knappen . Er zitten hele goede tandartsen maar ook heel erg beroerde .
woensdag 1 juli 2020 om 11:16
Helaas heb ik hier geen kaartje van de buitenlandse ziekenhuizen en hun besmettingshaarden. Nederland en Scandinavische landen zijn relatief schoon vanwege een goed antibiotica beleid. In een land als Turkije waar antibiotica vrij verkrijgbaar is, is er een behoorlijk hoge kans dat je besmet raakt met mrsa of andere bacteriën. Het is niet voor niks dat je moet melden dan je in een buitenlands ziekenhuis bent geweest. Geldt overigens ook voor België en Frankrijk.
Ik zag het filmpje met afgeboorde tanden. Hij zal zelf toch ook wel spijt gevoeld hebben?
Ik zag het filmpje met afgeboorde tanden. Hij zal zelf toch ook wel spijt gevoeld hebben?
woensdag 1 juli 2020 om 11:19
Ik hoorde vandaag op het radiojournaal dat er een enorme toename is van jonge mensen die gebruik maken van cosmetische chirurgie. En dat dat vooral komt door influenzers en snapchat/tiktok/instagram etc. Het gaat vooral om botoxprikken in het gezicht tegen rimpels en fillers om vollere lippen te krijgen. (rimpels als je 18-25 bent
manman)
maar ook in NL heb je beunhazen en het kan gebeuren dat er bij het inspuiten van lipfillers een bloedvat wordt afgesloten en dat je lip dan afsterft. Brrrrr.

maar ook in NL heb je beunhazen en het kan gebeuren dat er bij het inspuiten van lipfillers een bloedvat wordt afgesloten en dat je lip dan afsterft. Brrrrr.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 1 juli 2020 om 11:24
Echt he, en stel hij mankeert weer eens wat in die 2 weken dat hij in thuisquarantaine moet (gaat hij zich vast niet aan houden maar oke) en hij moet naar het ziekenhuis, dan stelt hij personeel weer bloot aan gevaar. Kost ook allemaal beschermingsmateriaak. Kan hier echt pissig om worden.vanlippebiesterveld schreef: ↑01-07-2020 09:51Hoe dom kun je zijn om nu in deze coronatijd naar Turkije te vliegen om facings te laten zetten? Voor het voordeel!
Nu komt hij thuis en moet 2 weken in quarantaine, het voordeel pis je zo weg omdat je dan ook niet kan werken.
Bovendien wordt er niet voor niets gewaarschuwd of je medische behandelingen in het buitenland hebt gehad vanwege kans op mrsa besmettingen. Dat komt er ook nog eens bij en is een serieus probleem.
Wat zijn de Roelvinkjes toch ongelooflijk dom.
En dan maar weer klagen natuurlijk.

woensdag 1 juli 2020 om 11:28
Ik zag het ook, maakt me nog bewuster van dit onderwerp. Ga het ook zeker even bespreken met (bijna tiener)dochter straks. Hoop eigenlijk dat het Jeugdjournaal er een item over maakt.Maleficent schreef: ↑01-07-2020 11:19Ik hoorde vandaag op het radiojournaal dat er een enorme toename is van jonge mensen die gebruik maken van cosmetische chirurgie. En dat dat vooral komt door influenzers en snapchat/tiktok/instagram etc. Het gaat vooral om botoxprikken in het gezicht tegen rimpels en fillers om vollere lippen te krijgen. (rimpels als je 18-25 bentmanman)
woensdag 1 juli 2020 om 11:31
Artikel AD over plastische chirurgie bij de jeugd
Jeugd veel vaker aan de botox, effect soms desastreus: ‘Ik schaam me nergens voor’
https://www.ad.nl/gezond/jeugd-veel-vak ... ~a3e7521a/
Jeugd veel vaker aan de botox, effect soms desastreus: ‘Ik schaam me nergens voor’
https://www.ad.nl/gezond/jeugd-veel-vak ... ~a3e7521a/
woensdag 1 juli 2020 om 11:49
Precies. Volledig doorgeslagen vanwege verwendheid die Roelvinkjes. Steeds in publiciteit staan vanwege negatief gedrag, ongelukken, vechten en medische ingrepen. De vader beroemd om gele zwembroek, de zonen vanwege hun gedrag. Kan me niet oordeelden dat deze jongens oud worden, ze leren nl niets van hun fouten.Zebra123 schreef: ↑01-07-2020 11:24Echt he, en stel hij mankeert weer eens wat in die 2 weken dat hij in thuisquarantaine moet (gaat hij zich vast niet aan houden maar oke) en hij moet naar het ziekenhuis, dan stelt hij personeel weer bloot aan gevaar. Kost ook allemaal beschermingsmateriaak. Kan hier echt pissig om worden.
En dan maar weer klagen natuurlijk.
Maar deze coronatijd zal zwaar zijn voor hun, geen inkomsten en het is de vraag wanneer deze weer enigszins op de rit staan. Straks maar even een crowdfunding opstarten voor hun
woensdag 1 juli 2020 om 12:17
Ik blijf me hier maar over verbazen haha!Maleficent schreef: ↑01-07-2020 08:58Nou je moet wel zeker zijn dat je altijd een goed inkomen zult hebben, want het is een duur grapje en ze zijn toch minder sterk dan je echte tanden (als je goede tanden hebt tenminste). Tenminste, ik heb dat nu al bij 2 bekende mensen gezien dat er een tand stuk ging omdat ze op iets hards beten. Als je het niet meer kan betalen dan zit je daarna met je vampiertandjes, want je kan nooit meer terug.
Als je echt hele scheve en verkleurde tanden hebt dan kan ik me het best wel voorstellen, maar als je een mooi recht gebit hebt dan is het echt zonde.
Man, dit wil je toch niet?
woensdag 1 juli 2020 om 13:10
Ik Google mezelf helemaal gek voor foto's van beroemde mensen genomen zonder make up, filters en goeie belichting. Doet wonderen voor het zelfvertrouwen van mijn dochter. En persoonlijk vind ik al die meiden op elkaar lijken. Zelfde nephaar, zelfde make up, zelfde kijk mij eens sexy zijn pose. Ik vind "normale" meiden veel leuker.
woensdag 1 juli 2020 om 13:10
Jij denkt dat die tanden er weer vanzelf aangroeien?minnimouse schreef: ↑30-06-2020 21:41
"Het is maar de vraag of die facings goed blijven zitten, aldus Albert. “Dan hoop ik maar dat als je ouder wordt, het nog allemaal goed blijft zitten. De generatie voor mij dacht allemaal dat kunstgebitten de oplossing waren. Later bleven die gebitten niet meer zitten. Als ik Donny en Dave Roelvink later tegenkom en ik hoor het kletteren, dan weet ik hoe het zit.”
Ik ben zooooo benieuwd of je tanden dan zo levenslang afgeslepen blijven als je geen nieuwe facings meer haalt? Dat ziet er niet uit, maar is misschien ook wel heel ongezond voor je gebit.
woensdag 1 juli 2020 om 14:11
Ik snap Jessie ook wel. Ze zal vast en zeker heel erg last hebben van genderdysforie en body dysmorphia, maar ze heeft veel jonge volgers. Wat voor een beeld zet ze daarvoor neer?alfea schreef: ↑01-07-2020 10:36Diana Gabriels werkt ook samen met Jessie Maya, die op de vorige pagina werd genoemd. Ik ben gestopt met haar te volgen, maar die heeft ook ongelofelijk veel laten doen ondanks dat ze zo jong is. En nu snap ik het wel, dat ze als transvrouw graag haar visie van zichzelf zoveel mogelijk wilde laten uitkomen, maar toen ze ook begon aan een heel traject voor een BBL ben ik gestopt met kijken. Het zal nooit genoeg zijn. En enerzijds denk ik, het is jouw lichaam, you do you, maar aan de andere kant... iedereen die boven de 25 is weet hoeveel je verandert tussen begin en eind twintig, spijt is een reële optie. En veel van die cosmetische chirurgie is ook echt oprecht gevaarlijk.
Ze was al goed zoals ze was. Ik vind haar heel erg doorslaan, maar kan er echt alleen maar triest over voelen.

¡Apagando las luces!
woensdag 1 juli 2020 om 15:54
Maleficent schreef: ↑01-07-2020 10:01Er zijn er wel meer die naar Turkije gaan alleen voor cosmetische veranderingen. Zoals Rosanna die meedeed aan Temptation Island, ze wilde nog grotere billen en borsten dan ze al had en degene die het altijd deed vond het niet meer verantwoord en dus is ze naar Turkije gegaan want daar doen ze het wel. En het is goedkoper. (maar dat was dan wel voor coronatijd).

Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
woensdag 1 juli 2020 om 17:05
Wie is de partner van die Rick dan? Constanza/Amanda of Shanna?poppetje2006 schreef: ↑30-06-2020 23:03Nog even over Connie/Vanessa. Waar is haar schoonzoon Rick gebleven die tot voor kort in elke story van haar te zien was? Viel me in ene op.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
woensdag 1 juli 2020 om 17:44
Geen van 2en.SweetFirefly schreef: ↑01-07-2020 17:05Wie is de partner van die Rick dan? Constanza/Amanda of Shanna?
Van Marvin.
It's 5 o'clock somewhere
woensdag 1 juli 2020 om 18:13
ik gok op Shanna, met Constanza/Amanda heeft ze geen contact mee toch?SweetFirefly schreef: ↑01-07-2020 17:05Wie is de partner van die Rick dan? Constanza/Amanda of Shanna?
Beunhazen heb je helaas overal,
persoonlijk snap ik niet waarom je als 16, 20 -jarige al aan de botox gaat....,

Relax we're all crazy, it's not a competition

woensdag 1 juli 2020 om 19:59

woensdag 1 juli 2020 om 20:09
Bericht uit 2008 dat heeft ze hopelijk al wel verwerkt.Kwebbeltje91 schreef: ↑01-07-2020 19:59Klopt.. Heftig zeg.
https://www.nu.nl/achterklap/1789173/ou ... chter.html