Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

13-05-2020 11:45 3035 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
BeaTea schreef:
01-07-2020 20:15
Ik ben zo blij dat het goed beviel :daisy:

Mijn donkere hersenspinsels hadden je namelijk allang radeloos en zonder broek aan mishandeld onder een salontafel geplaatst. Foei om zo af te spreken met iemand die je al zo lang niet gezien hebt. Misschien gaat hij al zijn oude liefjes af. Weet jij veel wat voor verknipte man hij is geworden in 15 jaar tijd :whip: Ga de volgende keer een rondje door de stad wandelen.
Haha, ik snap de gedachte maar als ik iemand vertrouw is hij het wel, zelfs na zoveel tijd. Ik ken hem beter dan de meeste mensen en ik weet dat er geen kwaad bot in zijn lichaam zit.
Maar lief dat je je zorgen maakte.
BeaTea schreef:
01-07-2020 20:15
Ik ben zo blij dat het goed beviel :daisy:

Mijn donkere hersenspinsels hadden je namelijk allang radeloos en zonder broek aan mishandeld onder een salontafel geplaatst. Foei om zo af te spreken met iemand die je al zo lang niet gezien hebt. Misschien gaat hij al zijn oude liefjes af. Weet jij veel wat voor verknipte man hij is geworden in 15 jaar tijd :whip: Ga de volgende keer een rondje door de stad wandelen.

Gaat het wel goed met je?
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
01-07-2020 19:16
Nou het was heel gezellig, hij was niet veel veranderd en het was vanouds vertrouwd. Veel onderlinge spanning enzo maar uiteindelijk toch een beetje gezoend, dat hing ook enorm in de lucht.
Maar ja hoe nu verder, geen idee. Ben wel aardig van de leg maar dat heeft hij ook, hij zei dat hij wel in de war is nu het ineens weer allemaal terug komt.
Hij moest na een uur of twee weer terug naar zijn werk. Daarna nog een beetje geappt. Nog geen nieuwe afspraak gemaakt maar die komt er vast nog wel. :$

Fijn dat het een leuke middag was en ik snap wel dat jullie van de leg zijn :)
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook een kitten!

(mijn jaloerse kat niet)
Alle reacties Link kopieren
Wat een kutdouche!

(Ik heb een training en overnacht in een hotel. Sommige waterstraaltjes zijn lekker warm, anderen gewoon koud. Zet je de temperatuur wat hoger, dan worden sommige stralen heet en de rest blijft koud. Je houdt dus die koude waas erdoorheen :( )
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat ik binnen niet al te lange tijd me niet helemaal kapot hoef te ergeren aan jou. Of omdat ik zelf een modus heb gevonden, of omdat jij het licht hebt gezien.
Flikker nou eens een eind op!
Ozo.
malibu82 schreef:
01-07-2020 21:28
Fijn dat het een leuke middag was en ik snap wel dat jullie van de leg zijn :)
Ja ben zeker nog van de leg. Ook niet echt meer wat gehoord sinds gistermiddag en nu alweer alles aan het over analyseren zoals gewoonlijk. Al weet ik dat hij dat ook doet. Ik laat hem maar even met rust, hoe lastig ik dat ook vind. Wil hem niet teveel pushen.
Fijn hoor, hij komt even als een soort wervelwind terug in mijn leven en ik ben helemaal van de kaart. En ik was net aan het bij komen van het verhuizen.
Jemig.
Eerst je man die een aantal maanden geleden over het schoolplein blerde dat hij zijn kinderen niet tussen 'dat soort kinderen' wilde.
Omdat er een paar klasjes gingen verhuizen naar een verder keurig nette, maar wat gemengder uitgevallen school.
Dat je man zelf begon te krijsen dat hij zich niet uit liet maken voor racist nadat ik vroeg 'wat bedoel je met: wat voor soort kinderen' kan ik ook niks aan doen.
Dat je man daarna nog naar me toe kwam en zei 'dat hij zich tijdens dat gesprek niet op zijn gemak voelde' en ik antwoordde met 'ik ook niet. Ik wist ook niet dat we een gesprek hadden waarbij we elkaar op ons gemak moesten stellen' en hij weer woest wegstormde, tja.
Maargoed, je bent dus klasse ouder.
Dat houdt volgens jou in dat je een app groep onderhoudt met 6 andere ouders en met hen de leuke verrassingen regelt.
Zodat er vandaag een paar stralende kinderen met een aardigheidje voor de juf stonden, wat mensen die zelf wat hadden geregeld en een grotere groep verwarde kinderen met niks.
Ik heb je hiernaar gevraagd maar nul schuldgevoel verder, want volgend jou is de "app-groep van iedereen".
DAN MOET JE WEL WETEN DAT HET ER IS.
Daarna ging je een gek soort powerplay doen met een 'nee. Jij belt mij. Dat is handiger voor mij. Ik zet NIET jouw nummer in mijn telefoon. Jij belt mij.'
Oepsie zomaar per ongeluk heb ik je nummer een paar keer verkeerd gehoord zodat dat ritueel 10 minuten duurde
('snap er niks van. Heb jij nu nog geen inkomende oproep?'🤷🏼‍♀️).
Want de kinderen die de spullen wel bij zich hadden, tja. Dat waren duidelijk 'het soort kinderen' waar je man heel graag tussen wil blijven zitten.
Wordt nog leuk, die app groep.
Madrid87 schreef:
02-07-2020 08:53
Fijn hoor, hij komt even als een soort wervelwind terug in mijn leven en ik ben helemaal van de kaart.
Een waarschuwing uit eigen ervaring: Wanneer er meer dan vriendschappelijke gevoelens spelen voor iemand die je zoveel jaren niet meer gezien hebt, let dan goed op dat die gevoelens ook echt betrekking hebben op de persoon die hij nú is en niet op het beeld dat je van hem hebt van vroeger. Iedereen verandert in 15 jaar, ook hij.
Heb helaas zelf meegemaakt dat de vlammen ook hoog oplaaiden na ruim 30 jaar, maar dat na 8 maanden toch bleek dat zijn verliefdheid meer betrekking had op zijn herinneringen aan het meisje dat hij toen niet had kunnen krijgen, dan op degene die ik nu ben.
Dat was pijnlijk, want ik hield wel van degene die hij geworden was. Maar er bleek daardoor geen basis te zijn voor een vervolg na die 8 maanden en dat doet nog steeds zeer.
Ik haat de overgang. Man, man, man, ik ben vandaag weer eens een labiele, jankende, verongelijkte puber die heel veel medelijden met zichzelf heeft. En als ik in zo'n bui zit kan ik hem alleen uitzitten. Zelfs chocola helpt niet. Dat is niet eerlijk, alles is niet eerlijk :thunder: :'( :'( :'(
Alle reacties Link kopieren
Sommige schoolplein-moeders zijn echt in hun tienergedrag blijven hangen. Het is nu wel duidelijk dat jij je veel beter voelt dan de rest hier. Altijd maar commentaar op een ander, want jouw dochter is een pareltje. Ik hoop zo dat karma je een keer terug pakt.
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
02-07-2020 13:35
Ik haat de overgang. Man, man, man, ik ben vandaag weer eens een labiele, jankende, verongelijkte puber die heel veel medelijden met zichzelf heeft. En als ik in zo'n bui zit kan ik hem alleen uitzitten. Zelfs chocola helpt niet. Dat is niet eerlijk, alles is niet eerlijk :thunder: :'( :'( :'(
Hier ook :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ik snak naar chocola of patat met veel Mayo en een fles cola ik haat diëten :thunder:

En laat mij nu is even met rust monster!!! Je hebt zoveel snacks gehad vandaag dan kan je toch wel even 10 min op je avond eten wachten . Je hebt verdorie een lopend buffet
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Die Kaapverdiaanse bedoelde het niet ‘zo ontzettend lief’ en ‘welkom hetend’ toen ze je Rachel noemde. Google eens wie Rachel Dolezal is voordat je jezelf verder belachelijk gaat maken met je ‘1/16e ‘indoroots’ en wees blij dat nog niemand je op je blonde gezicht heeft gemept.
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
02-07-2020 20:58
Die Kaapverdiaanse bedoelde het niet ‘zo ontzettend lief’ en ‘welkom hetend’ toen ze je Rachel noemde. Google eens wie Rachel Dolezal is voordat je jezelf verder belachelijk gaat maken met je ‘1/16e ‘indoroots’ en wees blij dat nog niemand je op je blonde gezicht heeft gemept.
Omg dat is wel heel erg als je daarvoor wordt uitgemaakt :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Pfff spiegelbeeld. Het bestelde badpak jurkje is zo uit de verpakking erg mooi. Maar nu ik hem aanheb en in de spiegel kijk... zou willen dat ik me zelfverzekerd voelde nu. Echter zie ik teveel buik en heup. Voel me net weer een puber. Überhaupt is het een zware periode dat zal ook zeker meespelen in wat ik zie als ik in de spiegel kijk. Hopelijk kijk ik binnenkort nog een keer en voel ik me prima in mijn vel
lemoos2 schreef:
02-07-2020 20:58
Die Kaapverdiaanse bedoelde het niet ‘zo ontzettend lief’ en ‘welkom hetend’ toen ze je Rachel noemde. Google eens wie Rachel Dolezal is voordat je jezelf verder belachelijk gaat maken met je ‘1/16e ‘indoroots’ en wees blij dat nog niemand je op je blonde gezicht heeft gemept.

Gelukkig ben ik met mijn blonde gezicht, maar met 1/16e Indo-roots nog nooit een Kaapverdiaanse tegengekomen die me Rachel noemde.
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
02-07-2020 22:44
Gelukkig ben ik met mijn blonde gezicht, maar met 1/16e Indo-roots nog nooit een Kaapverdiaanse tegengekomen die me Rachel noemde.
Jij zal jezelf dan ook vast niet hebben opgeworpen als het boegbeeld van de lokale BLM-beweging :-)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
02-07-2020 21:27
Omg dat is wel heel erg als je daarvoor wordt uitgemaakt :hihi:
Het was echt terecht hoor.
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
02-07-2020 23:40
Jij zal jezelf dan ook vast niet hebben opgeworpen als het boegbeeld van de lokale BLM-beweging :-)

Haha nee!
Madrid87 schreef:
01-07-2020 21:00
Haha, ik snap de gedachte maar als ik iemand vertrouw is hij het wel, zelfs na zoveel tijd. Ik ken hem beter dan de meeste mensen en ik weet dat er geen kwaad bot in zijn lichaam zit.
Maar lief dat je je zorgen maakte.

Graag gedaan. Hopelijk wordt het wat :heart:
RikM schreef:
01-07-2020 21:06
Gaat het wel goed met je?

Ja, meer wel dan niet :) En met jou? Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
lemoos2 schreef:
02-07-2020 20:58
Die Kaapverdiaanse bedoelde het niet ‘zo ontzettend lief’ en ‘welkom hetend’ toen ze je Rachel noemde. Google eens wie Rachel Dolezal is voordat je jezelf verder belachelijk gaat maken met je ‘1/16e ‘indoroots’ en wees blij dat nog niemand je op je blonde gezicht heeft gemept.

Wat zo zonde is dat je prima zwarte mensen kan steunen zonder zwart te doen. Kijk naar Jane Fonda. Black Panther in hart en nieren en ziet en gedraagt zich als zichzelf.

Afbeelding
*Pauze* schreef:
02-07-2020 11:41
Een waarschuwing uit eigen ervaring: Wanneer er meer dan vriendschappelijke gevoelens spelen voor iemand die je zoveel jaren niet meer gezien hebt, let dan goed op dat die gevoelens ook echt betrekking hebben op de persoon die hij nú is en niet op het beeld dat je van hem hebt van vroeger. Iedereen verandert in 15 jaar, ook hij.
Heb helaas zelf meegemaakt dat de vlammen ook hoog oplaaiden na ruim 30 jaar, maar dat na 8 maanden toch bleek dat zijn verliefdheid meer betrekking had op zijn herinneringen aan het meisje dat hij toen niet had kunnen krijgen, dan op degene die ik nu ben.
Dat was pijnlijk, want ik hield wel van degene die hij geworden was. Maar er bleek daardoor geen basis te zijn voor een vervolg na die 8 maanden en dat doet nog steeds zeer.

Bedankt voor de waarschuwing.
Voorlopig nemen we nu allebei even wat afstand van elkaar om te verwerken wat er is gebeurd en om te kijken wat we er nu verder mee willen. We spreken elkaar dus even niet. Ik moet het ook allemaal even laten bezinken en analyseren en hij is net zo dus ik vind het prima. Ik ben nog aan het bijkomen van mijn verhuizing dus mijn hoofd loopt nog steeds over, dit erbij is even too much.
Ik hoop gewoon dat we sowieso in elkaars leven blijven, al is het maar als goede vrienden. Ik kon met niemand zo makkelijk praten als met hem, onze gesprekken heb ik nog het meest gemist. Er spelen ook aardig ingewikkelde zaken in zijn leven dus sowieso weet ik niet of het uberhaubt iets kan worden, en of ik dat wel wil. We doen dit dus echt heeeel rustig aan als we het uberhaubt al doen. :)
En dat geeft ook rust, voor ons allebei. We hebben gewoon een speciale band, altijd al gehad. Maar goed, we zien het dus wel, ik verwacht niets en hij ook niet.
lemoos2 schreef:
02-07-2020 23:40
Jij zal jezelf dan ook vast niet hebben opgeworpen als het boegbeeld van de lokale BLM-beweging :-)
Oggut, is dat nu ook al verboden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven