haar klit bij hoofdhuid

03-07-2020 20:11 16 berichten
Hopelijk kan iemand mij helpen.

De laatste tijd heb ik elk keer klitten vlak op mijn hoofdhuid. Ik snap niet hoe dat kan en wat ik eraan kan doen. Ik word er nogal gek van, want het is haast onmogelijk uit te kammen. Een paar weken geleden was ik het zat en heb een klit eruit geknipt, maar nu zit er dus weer eentje op een andere plek en doordat het zo dicht op de hoofdhuid zit is het heel lastig en pijnlijk bij het uitkammen.

Soms denk ik: ik gooi gewoon de tondeuze eroverheen :facepalm:

Iemand enig idee wat ik anders zou kunnen doen? Ik ben al een tijdje niet bij de kapper geweest, maar aangezien de klitten echt bovenaan zitten lijkt me niet dat het door beschadigd haar komt
Alle reacties Link kopieren
Conditioner erin doen voordat je gaat kammen.
Ik heb het wel eens in mijn nek haren als ik heel zweterig ben.
Ik zweet inderdaad ook veel momenteel. Hoe los jij het op? Ook met conditioner net als chocolol of heb jij nog andere tips?
mindervanmij schreef:
03-07-2020 20:29
Ik zweet inderdaad ook veel momenteel. Hoe los jij het op? Ook met conditioner net als chocolol of heb jij nog andere tips?
Ik gebruik nooit een conditioner. Ik trek de klit dan zoveel mogelijk met mijn vingers los en dan met de borstel.
Misschien dat een satijnen kussensloop helpt? Dan is het wat gladder.
Uitborstelen met droogshampoo. Schijnen veel 'celebrity stylists' te gebruiken om hun creaties uit te borstelen.
¡Apagando las luces!
Zoiets. Hoeft niet persé dit merk te zijn. Werkt fantastisch.

Afbeelding
leeg
Als je haar lang genoeg is zou je kunnen overwegen om met een vlecht in te slapen.
Bij mij gebeurd t veel als ik ongemerkt (en dan vaak s nachts) veel aan het krabben terwijl mn haar in een knot zit.

Ik ontklit t vaak met mn handen en dan in delen uitborstelen
Uniq one all in. Ik zweer erbij!
Mutsje/panty op tijdens het slapen.
Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen hoe dit ontstaat. Tenzij je veel krullen hebt en dus niet elke dag je haar kamt?
Ik en dochter hebben lang haar en we slapen sowieso altijd met een vlecht. Overdag los of staart (dochter). Weleens klitten maar meer aan de onderkant van het schuren over kleding.
Ik zou ook veel conditioner insmeren op zeiknat haar en dan met een grove kam erdoorheen proberen te kammen. En daarna toch wat vaker kammen en je haar vast.
ik dacht serieus aan heel iets anders toen ik het onderwerp las alleen vond ik het raar dat het niet bij de sex-pijler stond
olaplex werkt daar trouwens fantastisch voor, wonderspul!
Saartje70 schreef:
04-07-2020 01:17
ik dacht serieus aan heel iets anders toen ik het onderwerp las alleen vond ik het raar dat het niet bij de sex-pijler stond
😂😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven