Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik dance niet voor beebies...dan gebeurd er nooit wat...maar ik neuk erop los...eronder ook, en erachter...jaja teveel info :D
Wauw, wat leuk: Tony's eerste echte kinderfeessie!

Babydancen ieuwwww....
Peas on earth!
Jaaaa babydancen

Leuk een kinderfeestje, schattig al die kleintjes.

Ga je hort alleen op of met gezin Kess?

Oud Erwtenstad erg gezellig volgens mij daar.
kinderfeesies zijn leuk!!!

ghehehe ff jullie opfokken met beebs en babydancen...zometeen heeftie mijn ei geraakt, en wacht ik weer op mijn nod...got ben ut nog nie verleerd
En jij dan Star?
Peas on earth!
Ik heb nog geen concrete hort-op-plannen. Ligt helemaal aan de gesteldheid van de overige gezinsleden, zeg maar.

Wat ga jij doen, Star?
Loretta is De Mol. Punt.
Ik denk een rondje vrijmarkt waar ik dan binnen een half uur uitgekeken ben en dan de rest van de dag niks
ik ga de longen uit mijn lijf hoesten...lijkt me geweldig om te doen

Jullie allemaal in het oranje morgen? Ieksss
Haai allemaal

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Mooi niet dat ik in het oranje ga.
hahahaha een haaaaaaaaaai COOL!
Wat een rust hier.

Iedereen zijn zonden aan het overdenken?
Loretta is De Mol. Punt.
eehm eerlijk gezegd...zit wel te denken...hebben gister gepraat over wanneer en hoe we gaan beginnen met de voogdij aanvechten...het wordt zwaar, maar ik vecht wel als een leeuwin voor mijn gezin...

maar ok...zal er niet teveel over uitwijden...morgen is het queensday...en zie ik pepertje weer
Wat gaan jullie morgen doen, Moon? Ook vrijmarkt afstruinen en zaklopen enzo?

Ik ga rennen, Tony ophalen van feestje!
Loretta is De Mol. Punt.
nee het durp en kijken naar Pepertje als dansmarieke

ren ze!
Nou, dat wordt dus morgen een koninginnedagje bij huis... Tony oververmoeid en heel erg aan het hoesten. Deze combi bracht hem ertoe om mij vakkundig onder te kotsen. :puke:

Morgen dus maar lekker in de tuin rommelen ofzo.
Loretta is De Mol. Punt.
ieksssssssss das nou niet leuk...Dan heeft Tony het vast heel erg leuk gehad op ut feessie...

ok hoef ook niet meer stiekem te doen...we zijn bezig voor een Moonmini...ik vroeg vent ernaar of we nou echt bezig zijn voor...

ik: dusse eigenlijk zijn we aan het proberen?

hij: euhmmm ja dus

ik: maar echt?

hij: ja ECHT

ik:

hij: MUTS

nou ja zoiets dus....
Lekker verhelderend, Moon!

Maar heel realistisch gezien is de kans niet zo groot dat dat spontaan gaat gebeuren, toch? Al hoop ik natuurlijk dat dat anders ligt en dat je gewoon leuk bezwangerd gaat worden.
Loretta is De Mol. Punt.
nee de kans is niet groot, maar het bewijs dat HIJ het kan is 7, en natuurlijk is er altijd kans op, rechtereileider kan volgens mij nog wel wat, dus op die zet ik maar in...Rien ne va plus...dit ei is nie meer van u ofzo...
Och arme Tony! Zou hij teveel gesnoept hebben? Of zich erg zenuwachtig gemaakt voor het feestje? Misschien is hij morgen weer wat opgeknapt na goede nacht slaap.

Wij moeten overigens bij Bea op visite volgens Ceetje. Want ze is jarig. Logisch ook eigenlijk

Moon! Wat spannend!

Springen er wel eieren uit die rechter eileider dat je weet?
ja die doet het nog Star weet alleen niet of de eileider nog werkt, maar dat zien we dan wel weer als het raak is, ik ben ook niet meer zo bang voor het feit dat het weer fout mocht zijn. Ik sta er nu een heel stuk relaxter in. Komt ook door Pepertje natuurlijk.
Kan Ceetje mooi met Nemo want die moest ook taart eten bij Beatrits.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
vast oranjegebak.
Fijn dat je je er zo relaxed bij voelt!

Denk niet dat Tony teveel gesnoept heeft. Hij lust bijna geen snoep. Maar hij was al snotverkouden en moe en vreselijke hoesterig en ik was gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plaats, zeg maar. Al denk ik dat Tony het toch wel fijn vond dat ik aan zijn bedje zat. Sneue is dat hij dan ook nog "sorry" blijft zeggen omdat hij niet in het emmertje gekotst heeft. Ik had het namelijk al wel aan zien komen, dus emmertje stond paraat.

Hé, wat een goede ideeën heeft Ceetje! Doen jullie morgende groeten van ons aan Bea? En vooral die van mij aan WA?
Loretta is De Mol. Punt.
Ja gekke kinderen. Die horen verjaardag en willen meteen op visite

Wel even elke maand laten weten wanneer je ei dan zo'n beetje is vermoedelijk hè?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven