Overleden in showbizzland - deel 3
woensdag 28 november 2018 om 22:49
...of overleden in andere publieke functies..
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
maandag 22 juni 2020 om 23:30

dinsdag 23 juni 2020 om 09:21
Steve Bing is overleden. Zo zie je maar weer, ook met meer dan 500 miljoen op de bank komt het soms niet goed.
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -overleden
dinsdag 23 juni 2020 om 10:08
Het feit dat hij twee kinderen maakte die hij beide totaal negeerde zegt ook wel veel over wat voor karakter hij kennelijk had.MariaDeJong schreef: ↑23-06-2020 09:21Steve Bing is overleden. Zo zie je maar weer, ook met meer dan 500 miljoen op de bank komt het soms niet goed.
Am Yisrael Chai!

dinsdag 23 juni 2020 om 10:22
Je kent die hele man niet.fashionvictim schreef: ↑23-06-2020 10:08Het feit dat hij twee kinderen maakte die hij beide totaal negeerde zegt ook wel veel over wat voor karakter hij kennelijk had.

dinsdag 23 juni 2020 om 10:41

dinsdag 23 juni 2020 om 10:51
Nee hoor, ik wist al jaren dat hij die zoon zelfs nog nooit ontmoet heeft en hem volledig negeert. Dat hij dat bij een tweede kind ook al geflikt heeft wist ik dan weer niet.
Natuurlijk zegt dat iets over je karakter, en niets fraais.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 23 juni 2020 om 10:56
MariaDeJong schreef: ↑23-06-2020 10:51Eens met 2020. Wat een conclusies over dingen die je niet weet.
Stel, Liz heeft hem gewoon keihard in de val laten lopen, het Boris-effect zeg maar. Moet je daar dan als man wat mee? Ik vind van niet.
Dan is het nog steeds je zoon. Hij heeft nog steeds seks met haar gehad. Die zoon kon daar tenslotte weinig aan doen, op wat voor manier hij verwekt is. Hij hoefde z'n kinderen niet niet in huis te nemen, maar af en toe zien en dergelijke is een kleine moeite.
Maar goed, voor MIJ zegt dat een hoop over iemand en wat ik daarvan denk is niet positief, zeg maar.
Later is nu
dinsdag 23 juni 2020 om 11:12

dinsdag 23 juni 2020 om 12:30
Er is iemand overleden waarschijnlijk gesprongen en daar is FV die weet meteen van de hoed en de rand lekker verder af te geven.fashionvictim schreef: ↑23-06-2020 10:51Nee hoor, ik wist al jaren dat hij die zoon zelfs nog nooit ontmoet heeft en hem volledig negeert. Dat hij dat bij een tweede kind ook al geflikt heeft wist ik dan weer niet.
Natuurlijk zegt dat iets over je karakter, en niets fraais.

dinsdag 23 juni 2020 om 15:26
google maar op Liz Hurley & Steve Bing, genoeg verhalen.
zelf toen er foto's naar buiten kwamen waarop te zien was dat hij sprekend op zijn vader leek bleef hij het ontkennen.
Vlak daarna richten hij een trustfonds op voor Damian, omdat Liz niks meer van hem wilde.
zo zie je maar geld maakt absoluut niet gelukkig
zelf toen er foto's naar buiten kwamen waarop te zien was dat hij sprekend op zijn vader leek bleef hij het ontkennen.
Vlak daarna richten hij een trustfonds op voor Damian, omdat Liz niks meer van hem wilde.
zo zie je maar geld maakt absoluut niet gelukkig
Relax we're all crazy, it's not a competition
dinsdag 30 juni 2020 om 17:39
Hollywoodster Carl Reiner op 98-jarige leeftijd overleden
https://www.nu.nl/film/6061440/hollywoo ... leden.html
De Amerikaanse schrijver, producer, regisseur en acteur Carl Reiner is maandagavond op 98-jarige leeftijd overleden, meldt TMZ dinsdag. Reiner is vooral bekend als bedenker van en acteur in The Dick Van Dyke Show, maar was ook te zien in diverse Hollywoodfilms. Hij stierf maandagavond in het bijzijn van zijn familie.
Tijdens zijn carrière, die zeven decennia besloeg, was Reiner een van de productiefste entertainers in de filmgeschiedenis. Hij acteerde in zo'n honderd producties en ontving enkele van de belangrijkste onderscheidingen in het vak, waaronder negen Emmy Awards, een Grammy Award en The Mark Twain Prize.
De entertainer schreef mee aan en regisseerde enkele van de succesvolste comedy's van Steve Martin, waaronder Dead Men Don't Wear Plaid, Man with Two Brains en All of Me.
Ook was hij te zien in series als Hot in Cleveland, Two and a Half Men en House en in films als The Russians are Coming en Ocean's Eleven, Twelve en Thirteen. Zijn recentste filmrol was als stem van een roze neushoorn genaamd Carl Reineroceros in Toy Story 4.
Reiner laat drie kinderen achter, onder wie Rob Reiner, die ook acteur werd en bekend is van films als Stand by Me, When Harry Met Sally... en A Few Good Men.
https://www.nu.nl/film/6061440/hollywoo ... leden.html
De Amerikaanse schrijver, producer, regisseur en acteur Carl Reiner is maandagavond op 98-jarige leeftijd overleden, meldt TMZ dinsdag. Reiner is vooral bekend als bedenker van en acteur in The Dick Van Dyke Show, maar was ook te zien in diverse Hollywoodfilms. Hij stierf maandagavond in het bijzijn van zijn familie.
Tijdens zijn carrière, die zeven decennia besloeg, was Reiner een van de productiefste entertainers in de filmgeschiedenis. Hij acteerde in zo'n honderd producties en ontving enkele van de belangrijkste onderscheidingen in het vak, waaronder negen Emmy Awards, een Grammy Award en The Mark Twain Prize.
De entertainer schreef mee aan en regisseerde enkele van de succesvolste comedy's van Steve Martin, waaronder Dead Men Don't Wear Plaid, Man with Two Brains en All of Me.
Ook was hij te zien in series als Hot in Cleveland, Two and a Half Men en House en in films als The Russians are Coming en Ocean's Eleven, Twelve en Thirteen. Zijn recentste filmrol was als stem van een roze neushoorn genaamd Carl Reineroceros in Toy Story 4.
Reiner laat drie kinderen achter, onder wie Rob Reiner, die ook acteur werd en bekend is van films als Stand by Me, When Harry Met Sally... en A Few Good Men.
maandag 6 juli 2020 om 08:55
Filmcomponist Ennio Morricone (91) na val overleden
Ennio Morricone is op 91-jarige leeftijd overleden. De Italiaanse componist overleed in een ziekenhuis in Rome aan de gevolgen van een val, schrijft de Italiaanse krant Corriere della Sera.
Morricone componeerde in zijn carrière ruim 500 soundtracks voor films en televisie. Onder zijn werken zijn liedjes voor films als One Upon A Time In The West, The Untouchables en The Good, The Bad and The Ugly.
Voor zijn werk voor de film The Hateful Eight ontving Morricone een Golden Globe en een BAFTA Award.
Morricone trad in 2015 nog op in een uitverkocht Ziggo Dome. Recensenten reageerden toen positief.
Door: NU.nl
Ennio Morricone is op 91-jarige leeftijd overleden. De Italiaanse componist overleed in een ziekenhuis in Rome aan de gevolgen van een val, schrijft de Italiaanse krant Corriere della Sera.
Morricone componeerde in zijn carrière ruim 500 soundtracks voor films en televisie. Onder zijn werken zijn liedjes voor films als One Upon A Time In The West, The Untouchables en The Good, The Bad and The Ugly.
Voor zijn werk voor de film The Hateful Eight ontving Morricone een Golden Globe en een BAFTA Award.
Morricone trad in 2015 nog op in een uitverkocht Ziggo Dome. Recensenten reageerden toen positief.
Door: NU.nl

maandag 6 juli 2020 om 09:46
maandag 6 juli 2020 om 09:50
maandag 6 juli 2020 om 09:52
gizzmo-returns schreef: ↑06-07-2020 09:17Acteur Nick Cordero (41 jaar ) is overleden. Sinds half maart op de IC vanwege Corona. Uiteindelijk door complicaties daaraan overleden.
Bekend van oa Law en Order en diverse Broadway produkties
Wat een lijdensweg heeft die man gehad..

Such fun!1