Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 3

28-11-2018 22:49 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
...of overleden in andere publieke functies..

Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!

Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
Gatekeeper* schreef:
10-07-2020 21:13
https://www.ad.nl/binnenland/vrouw-die- ... ~a22897cd/

Vrouw die op 63-jarige leeftijd moeder werd is overleden
Tineke Geessink, de vrouw die in 2011 op 63-jarige leeftijd beviel van een gezond meisje, is overleden. Ze laat haar dochtertje van 9 jaar achter.

,,Lieve mama, ik zal jou missen”, staat te lezen in een rouwadvertentie bij de Leeuwarder Courant. De familie heeft besloten geen verdere mededelingen te doen. Geessink is 72 jaar geworden. Ze is twee weken geleden overleden.

De familie wil wel graag meegeven dat alles goed is geregeld met de opvang van Geessinks dochter.

De Friese Geessink kwam in Nederland groot in het nieuws toen ze op haar 63ste voor het eerst moeder werd. Ze was alleenstaand en werd zwanger dankzij ivf-behandelingen met bevruchte eicellen, afkomstig van jongere vrouwen.

In Nederland ligt de grens voor een ivf-behandeling op 45 jaar, maar Geessink ging voor haar behandeling naar Italië, waar ze werd geholpen door fertiliteitsarts Severino Antinori.
Och jemig, ook al zo'n drama.

Wat sneu voor dat meisje.
Am Yisrael Chai!
Lara van Ruijven.27 jaar.vreselijk. R.I.P.🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
fashionvictim schreef:
10-07-2020 21:41
Och jemig, ook al zo'n drama.

Wat sneu voor dat meisje.
Ik vind het lastig om daar verder niets van te vinden. Dan ben je alleenstaand, en weet je dat je op basis van statistieken waarschijnlijk je kind geen 18 ziet worden. Echt heel zielig voor dat meisje.
girasole3 schreef:
10-07-2020 20:36
Shorttracksters Lara van Ruijven is op 27 jarige leeftijd overleden.

Een topsportster die ineens ernstig ziek wordt met fatale afloop en zo jong ... :rose:
Zo bizar dat een auto immuunziekte dit kan doen. Ik ken alleen immuun ziektes als MS ,coeliakie, Crohn, reuma die toch relatief langzaam verlopen
smulrol schreef:
10-07-2020 22:16
Zo bizar dat een auto immuunziekte dit kan doen. Ik ken alleen immuun ziektes als MS ,coeliakie, Crohn, reuma die toch relatief langzaam verlopen

Dat was ook mijn gedachte toen ik hier vorige week over las. Dan vraag ik me dus af: hoe ontstaat zoiets. Dat wat ik weet van een auto-immuunziekte is feitelijk niets meer dan dat het eigen lichaam tegen je keert. Maar hoe dan, in het geval van Lara?
EHR schreef:
10-07-2020 22:24
Dat was ook mijn gedachte toen ik hier vorige week over las. Dan vraag ik me dus af: hoe ontstaat zoiets. Dat wat ik weet van een auto-immuunziekte is feitelijk niets meer dan dat het eigen lichaam tegen je keert. Maar hoe dan, in het geval van Lara?
Complicatie van de schouderoperatie begreep ik.
nlies schreef:
06-07-2020 18:07
wat is er oneerlijk aan, Had die van 91 20 jaar eerder moeten gaan zodat die van 41 er nog 20 jaar bij had gekregen?
Ik bedoelde: contrast tussen 91 en 41

En oneerlijk dat een man van 41 overlijd.
Frankly my dear, I don"t give a damn
KamilleT schreef:
10-07-2020 22:25
Dat maakt het alleen maar onbegrijpelijker en bizarderder
Ik was vanavond borrelen en eten met mijn beste vriend, een journalist die haar drie weken geleden nog heeft geinterviewd in Friesland.
Ineens ging de telefoon. Drama, tranen en tuiten aan tafel.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
KamilleT schreef:
10-07-2020 22:25
Dat is nergens gemeld. Ze is onlangs geopereerd aan de schouder, maar was weer hersteld. Auto immuun hoeft geen aanleiding voor te zijn.
.
very__cherry wijzigde dit bericht op 11-07-2020 12:54
99.30% gewijzigd
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
De vader van Sonja Bakker is overleden.
smulrol schreef:
10-07-2020 22:16
Lupus kan dodelijk zijn. En sommige vormen van psoriasis.
amarna schreef:
11-07-2020 18:17
Lupus kan dodelijk zijn. Of weke-delen-reuma. En sommige vormen van psoriasis.
Oh ja, Lupus van die serie over een recalcitrante dokter
amarna schreef:
11-07-2020 18:17
Lupus kan dodelijk zijn. En sommige vormen van psoriasis.
Ik moest ook aan lupus denken. Een tante van me heeft dat ook. 25 jaar geleden hier ernstig ziek van geworden en echt aan het randje van de dood gebalanceerd. Bloedplaatjes daalden steeds verder, inwendige bloedingen (maag) trombose, veel afvallen en haaruitval. Echt zwaar ziek van de een op andere dag. Heel heftig.
Moest daar bij dat verhaal van Lara ook aan denken.
chrisjoh schreef:
10-07-2020 21:43
Lara van Ruijven.27 jaar.vreselijk. R.I.P.🌹

Vreselijk. Zo jong. Rust zacht. :rose:
LOEP ME MAAR aub.
mick87 schreef:
11-07-2020 22:29
Ik moest ook aan lupus denken. Een tante van me heeft dat ook. 25 jaar geleden hier ernstig ziek van geworden en echt aan het randje van de dood gebalanceerd. Bloedplaatjes daalden steeds verder, inwendige bloedingen (maag) trombose, veel afvallen en haaruitval. Echt zwaar ziek van de een op andere dag. Heel heftig.
Moest daar bij dat verhaal van Lara ook aan denken.
Wat heftig.
Wim Suurbier overleden

Oud-international Wim Suurbier is op
75-jarige leeftijd overleden. De oud-Ajacied werd in april getroffen door een hersenbloeding. Hij werd daarna in het VU medisch centrum in Amsterdam opgenomen.

Dat bevestigt Ajax aan het ANP. De voormalige vleugelverdediger speelde tussen 1964 en 1977 voor Ajax. Suurbier won met de Amsterdamse club onder meer drie keer de Europa Cup 1.

Wim Suurbier speelde 509 wedstrijden voor Ajax. Na Sjaak Swart is hij de speler met de meeste wedstrijden voor de club. Hij kwam zestig keer in actie voor Oranje. Suurbier speelde twee (verloren) WK-finales.

Trainerloopbaan
Na zijn vertrek bij Ajax speelde Suurbier onder meer voor Schalke 04, Metz en Sparta Rotterdam. Ook kwam hij in de Verenigde Staten nog voor een aantal Amerikaanse clubs uit, soms als speler-trainer.

Door een knieblessure moest hij zijn actieve loopbaan in het seizoen 1986-1987 beëindigen. Daarna was hij vooral in de VS nog een paar jaar werkzaam als trainer.
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
Kleinzoon Elvis Presley op 27 jarige leeftijd zichzelf het leven genomen .erg triest.

Toch dramatisch deze familie.roem maakt niet altijd automatisch gelukkig.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Kelly Preston, vrouw van John Travolta schijnt overleden te zijn. 57 jaar aan de gevolgen van borstkanker.
Het staat op alle nieuwssites

https://www.ad.nl/show/vrouw-john-travo ... ~a8eb4d48/

wat zwaar voor John en zijn gezin, ze hebben ook al een zoon verloren een paar jaar geleden... Hun jongste kind is ook nog niet zo oud toch?
Stressed is just desserts spelled backwards
Staat hier meer over: https://www.latimes.com/world-nation/st ... a-confirms

Zo triest. Jongste zoon is 9/10 jaar. Wat een drama voor dit gezin.
Such fun!1
chrisjoh schreef:
13-07-2020 04:02
Kleinzoon Elvis Presley op 27 jarige leeftijd zichzelf het leven genomen .erg triest.

Toch dramatisch deze familie.roem maakt niet altijd automatisch gelukkig.
Hij leek wel op zijn opa qua gezicht .
Ja , typisch
Er zijn meer beroemde/rijke families die het ene na het andere drama overkomt.

Kelly Preston ,prachtige vrouw.

allebei heel triest
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
Arizona15 schreef:
13-07-2020 07:48
Kelly Preston, vrouw van John Travolta schijnt overleden te zijn. 57 jaar aan de gevolgen van borstkanker.
He gadver, hier schrik ik toch ook van. Wat jong nog en wat tragisch.
Wat erg van Kelly Preston. Zo jong en ze hadden al zo’n drama gehad met het verlies van hun zoon Jett. Ook een van de weinige Hollywood koppels die al zo lang bij elkaar waren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven