Overleden in showbizzland - deel 3
woensdag 28 november 2018 om 22:49
...of overleden in andere publieke functies..
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
vrijdag 10 juli 2020 om 21:41
Och jemig, ook al zo'n drama.Gatekeeper* schreef: ↑10-07-2020 21:13https://www.ad.nl/binnenland/vrouw-die- ... ~a22897cd/
Vrouw die op 63-jarige leeftijd moeder werd is overleden
Tineke Geessink, de vrouw die in 2011 op 63-jarige leeftijd beviel van een gezond meisje, is overleden. Ze laat haar dochtertje van 9 jaar achter.
,,Lieve mama, ik zal jou missen”, staat te lezen in een rouwadvertentie bij de Leeuwarder Courant. De familie heeft besloten geen verdere mededelingen te doen. Geessink is 72 jaar geworden. Ze is twee weken geleden overleden.
De familie wil wel graag meegeven dat alles goed is geregeld met de opvang van Geessinks dochter.
De Friese Geessink kwam in Nederland groot in het nieuws toen ze op haar 63ste voor het eerst moeder werd. Ze was alleenstaand en werd zwanger dankzij ivf-behandelingen met bevruchte eicellen, afkomstig van jongere vrouwen.
In Nederland ligt de grens voor een ivf-behandeling op 45 jaar, maar Geessink ging voor haar behandeling naar Italië, waar ze werd geholpen door fertiliteitsarts Severino Antinori.
Wat sneu voor dat meisje.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 10 juli 2020 om 21:43
Ik vind het lastig om daar verder niets van te vinden. Dan ben je alleenstaand, en weet je dat je op basis van statistieken waarschijnlijk je kind geen 18 ziet worden. Echt heel zielig voor dat meisje.

vrijdag 10 juli 2020 om 22:16
Zo bizar dat een auto immuunziekte dit kan doen. Ik ken alleen immuun ziektes als MS ,coeliakie, Crohn, reuma die toch relatief langzaam verlopen

vrijdag 10 juli 2020 om 22:24
Dat was ook mijn gedachte toen ik hier vorige week over las. Dan vraag ik me dus af: hoe ontstaat zoiets. Dat wat ik weet van een auto-immuunziekte is feitelijk niets meer dan dat het eigen lichaam tegen je keert. Maar hoe dan, in het geval van Lara?
vrijdag 10 juli 2020 om 22:25
Complicatie van de schouderoperatie begreep ik.
vrijdag 10 juli 2020 om 22:35

zaterdag 11 juli 2020 om 02:31

zaterdag 11 juli 2020 om 22:29
Ik moest ook aan lupus denken. Een tante van me heeft dat ook. 25 jaar geleden hier ernstig ziek van geworden en echt aan het randje van de dood gebalanceerd. Bloedplaatjes daalden steeds verder, inwendige bloedingen (maag) trombose, veel afvallen en haaruitval. Echt zwaar ziek van de een op andere dag. Heel heftig.
Moest daar bij dat verhaal van Lara ook aan denken.

zaterdag 11 juli 2020 om 23:31
Wat heftig.mick87 schreef: ↑11-07-2020 22:29Ik moest ook aan lupus denken. Een tante van me heeft dat ook. 25 jaar geleden hier ernstig ziek van geworden en echt aan het randje van de dood gebalanceerd. Bloedplaatjes daalden steeds verder, inwendige bloedingen (maag) trombose, veel afvallen en haaruitval. Echt zwaar ziek van de een op andere dag. Heel heftig.
Moest daar bij dat verhaal van Lara ook aan denken.
zondag 12 juli 2020 om 23:26
Wim Suurbier overleden
Oud-international Wim Suurbier is op
75-jarige leeftijd overleden. De oud-Ajacied werd in april getroffen door een hersenbloeding. Hij werd daarna in het VU medisch centrum in Amsterdam opgenomen.
Dat bevestigt Ajax aan het ANP. De voormalige vleugelverdediger speelde tussen 1964 en 1977 voor Ajax. Suurbier won met de Amsterdamse club onder meer drie keer de Europa Cup 1.
Wim Suurbier speelde 509 wedstrijden voor Ajax. Na Sjaak Swart is hij de speler met de meeste wedstrijden voor de club. Hij kwam zestig keer in actie voor Oranje. Suurbier speelde twee (verloren) WK-finales.
Trainerloopbaan
Na zijn vertrek bij Ajax speelde Suurbier onder meer voor Schalke 04, Metz en Sparta Rotterdam. Ook kwam hij in de Verenigde Staten nog voor een aantal Amerikaanse clubs uit, soms als speler-trainer.
Door een knieblessure moest hij zijn actieve loopbaan in het seizoen 1986-1987 beëindigen. Daarna was hij vooral in de VS nog een paar jaar werkzaam als trainer.
Oud-international Wim Suurbier is op
75-jarige leeftijd overleden. De oud-Ajacied werd in april getroffen door een hersenbloeding. Hij werd daarna in het VU medisch centrum in Amsterdam opgenomen.
Dat bevestigt Ajax aan het ANP. De voormalige vleugelverdediger speelde tussen 1964 en 1977 voor Ajax. Suurbier won met de Amsterdamse club onder meer drie keer de Europa Cup 1.
Wim Suurbier speelde 509 wedstrijden voor Ajax. Na Sjaak Swart is hij de speler met de meeste wedstrijden voor de club. Hij kwam zestig keer in actie voor Oranje. Suurbier speelde twee (verloren) WK-finales.
Trainerloopbaan
Na zijn vertrek bij Ajax speelde Suurbier onder meer voor Schalke 04, Metz en Sparta Rotterdam. Ook kwam hij in de Verenigde Staten nog voor een aantal Amerikaanse clubs uit, soms als speler-trainer.
Door een knieblessure moest hij zijn actieve loopbaan in het seizoen 1986-1987 beëindigen. Daarna was hij vooral in de VS nog een paar jaar werkzaam als trainer.
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
maandag 13 juli 2020 om 08:13
Het staat op alle nieuwssites
https://www.ad.nl/show/vrouw-john-travo ... ~a8eb4d48/
wat zwaar voor John en zijn gezin, ze hebben ook al een zoon verloren een paar jaar geleden... Hun jongste kind is ook nog niet zo oud toch?
https://www.ad.nl/show/vrouw-john-travo ... ~a8eb4d48/
wat zwaar voor John en zijn gezin, ze hebben ook al een zoon verloren een paar jaar geleden... Hun jongste kind is ook nog niet zo oud toch?
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 13 juli 2020 om 08:28
Staat hier meer over: https://www.latimes.com/world-nation/st ... a-confirms
Zo triest. Jongste zoon is 9/10 jaar. Wat een drama voor dit gezin.
Zo triest. Jongste zoon is 9/10 jaar. Wat een drama voor dit gezin.
Such fun!1
maandag 13 juli 2020 om 08:58
Hij leek wel op zijn opa qua gezicht .
Ja , typisch
Er zijn meer beroemde/rijke families die het ene na het andere drama overkomt.
Kelly Preston ,prachtige vrouw.
allebei heel triest
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum