Zo klaar met alleen zijn en datingsite moe
dinsdag 23 juni 2020 om 08:17
Nou ja de titel zegt het al, ik ben het alleen zijn vreselijk zat! Wil gewoon een leuke man om alles mee te delen.
Maar jeetje mina die datingsites pfff
Ik heb nu weer een membership voor een half jaar genomen maar na 2 dagen ben ik er al klaar mee.
Het is echt zoeken naar de welbekende speld in de hooiberg..
Graag jullie ervaringen e/o tips..
Als ik bijvoorbeeld het topic lees: liefde in tijden van corona, denk ik hoe dan, meerdere dates tegelijk en dan ook nog op Tinder off all places..
Maar jeetje mina die datingsites pfff
Ik heb nu weer een membership voor een half jaar genomen maar na 2 dagen ben ik er al klaar mee.
Het is echt zoeken naar de welbekende speld in de hooiberg..
Graag jullie ervaringen e/o tips..
Als ik bijvoorbeeld het topic lees: liefde in tijden van corona, denk ik hoe dan, meerdere dates tegelijk en dan ook nog op Tinder off all places..
mimali wijzigde dit bericht op 23-06-2020 08:18
Reden: Typefout
Reden: Typefout
0.80% gewijzigd
maandag 6 juli 2020 om 13:44
Mannen zijn echt rare wezens..
Heb nu al een paar keer gehad dat ik iemand like of een berichtje stuur (en nee niks geks) en hup geblokkeerd..
Je kan toch gewoon even het fatsoen opbrengen om een berichtje terug te sturen, ook als je geen interesse hebt.. Die zijn er gelukkig ook hoor maar echt in de minderheid..
Word er echt moedeloos van..
Hele lange adem hebben denk ik..
Heb nu al een paar keer gehad dat ik iemand like of een berichtje stuur (en nee niks geks) en hup geblokkeerd..
Je kan toch gewoon even het fatsoen opbrengen om een berichtje terug te sturen, ook als je geen interesse hebt.. Die zijn er gelukkig ook hoor maar echt in de minderheid..
Word er echt moedeloos van..
Hele lange adem hebben denk ik..
maandag 6 juli 2020 om 18:40

maandag 6 juli 2020 om 21:59
Ik denk dat Lexa niet perse slechter is dan andere sites...het is eigenlijk allemaal 1 pot nat haha
maandag 6 juli 2020 om 22:00
Ik vind de site of app niet gebruikersonvriendelijk hoor..Waterman26 schreef: ↑06-07-2020 21:37Doe nooit Lexa! De site is gebruikers onvriendelijk en ik heb echt nog nooit zo veel tokkie mannen bij elkaar gezien.
Welke raad jij aan dan? Tokkies heb je overal..

maandag 6 juli 2020 om 23:14
Nou ja. Ik ben geen orakel of zo. Had alleen een jaar of zo geleden een maandje Lexa en ten eerste was er iets met de app ( eerlijk gezegd ben ik vergeten wat, maar het irriteerde me) maar vooral werd ik er echt heel raar aangeschreven. Mijn foto was heel gewoon, ik ben ook wat ouder, maar veel juist jonge mannen met seksueel getinte teksten. Of juist hele oude kerels die een vrouw voor hun oude dag zochten en dat ook gewoon meldden. Ik heb de maand niet vol gemaakt daar.
Ik vond relatie planet dan een stuk relaxter, maar nogmaals: ik vis in een vijver met een andere leeftijdsgroep. Kan best zijn dat het daar aan ligt hoor.
dinsdag 7 juli 2020 om 08:13
Ik heb (in 2012-2013) wel een paar leuke contacten via Lexa gehad. Ik vraag me af of wat voor mannen TO reageert en hoe haar profiel en berichten er uit zien, als ze gelijk een block krijgt.Waterman26 schreef: ↑06-07-2020 21:37Doe nooit Lexa! De site is gebruikers onvriendelijk en ik heb echt nog nooit zo veel tokkie mannen bij elkaar gezien.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)

dinsdag 7 juli 2020 om 08:58
Dat geldt voor alle sites toch?

dinsdag 7 juli 2020 om 09:02
Yep, dus ook voor Lexa.
dinsdag 7 juli 2020 om 09:09
Oh ja het ligt natuurlijk aan mij, want ik ben een hele vreemde vrouw pfff
Ik heb niet gezegd dat het aan Lexa ligt, dat waren meningen van andere gebruikers..
Als ik iemand"afwijs"dit keer omdat ik de afstand te ver vond, en degene blokkeert je nadat je hem succes hebt gewenst dan vind ik dat echt zo stom..
Of als je reageert, wat een leuk profiel, het lijkt me leuk om iets van je horen, iets in die trant en degene blokkeert je meteen, ik weet niet wat daar verkeerd aan is..
En ja ik heb ook leuke(online) contacten gehad maar de meerderheid negeert en zie nu steeds vaker geblokkeerd..ook bij mannen waar ik nog nooit op geklikt heb trouwens..
Maar ik zag ook een functie dat je bij een bepaald abonnement kan selecteren wie contact met jou kan opnemen, dus wellicht is dat het waardoor er meerdere blokkades voorbij komen, dat je niet aan hun profiel voldoet ofzo..
En mijn profiel ziet er heel normaal uit, meerdere foto's, niks geks..
mimali wijzigde dit bericht op 07-07-2020 09:12
3.43% gewijzigd
dinsdag 7 juli 2020 om 09:11
dinsdag 7 juli 2020 om 09:15
Ja ik ben soms ook gefrustreerd omdat ik er echt zo klaar mee ben, met het alleen zijn, en nee dat komt niet door in mijn berichten, daar let ik echt op..
Maar ik ben ook moe, aan vakantie toe, moeder is overleden in coronatijd.. Dus misschien moet ik het idd even loslaten maar ja heb nu eenmaal dat membership wat doorgaat..
En gezien mijn leeftijd heb ik het gevoel dat ik op de schopstoel zit ofzo.. Weet wel dat dat onzin maar toch..
Mijn schrikbeeld is echt om alleen te blijven..
dinsdag 7 juli 2020 om 09:18
En daarom zal je niemand vinden. Je bent te hard opzoekMimali schreef: ↑07-07-2020 09:15Ja ik ben soms ook gefrustreerd omdat ik er echt zo klaar mee ben, met het alleen zijn, en nee dat komt niet door in mijn berichten, daar let ik echt op..
Maar ik ben ook moe, aan vakantie toe, moeder is overleden in coronatijd.. Dus misschien moet ik het idd even loslaten maar ja heb nu eenmaal dat membership wat doorgaat..
En gezien mijn leeftijd heb ik het gevoel dat ik op de schopstoel zit ofzo.. Weet wel dat dat onzin maar toch..
Mijn schrikbeeld is echt om alleen te blijven..
dinsdag 7 juli 2020 om 09:29
Beetje onzin dit. Het is niet zo dat het universum vindt dat jij too needy bent en daarom lekker puh geen mannen op je pad strooit hoor.
Ik ken iemand die heeeeel hard op zoek was en toch gewoon een man heeft gevonden, met behulp van een on line dating coach weliswaar en nu toch echt heel erg gelukkig met hem is.
TO, gecondoleerd met je moeder.
Ik denk dat mannen je blokkeren omdat ze je niet meer als jachtmateriaal bestempelen. De ene zet een "next" achter je naam (in zijn hoofd dan) en de ander blokkeert je, gewoon, omdat ze je weggestreept hebben, niet persé omdat je niet leuk zou zijn.
Heb je wel eens gedacht aan het inschakelen van een online relatiecoach? Die kijkt over je schouder mee, kan best leerzaam zijn.
.

dinsdag 7 juli 2020 om 09:35
Wat een lieve reactie, dankjewel..froufrou80 schreef: ↑07-07-2020 09:31Vreselijke insteek. TO verdient liefde en waardering om wie ze is, niet omdat ze zich netjes volgens de regeltjes gedraagt en dan als beloning de hoofdprijs, De Vaste Relatie, krijgt.
Edit: sloeg oa op reactie Bulbul, KarlMarxx en het advies om een coach in te schakelen
dinsdag 7 juli 2020 om 09:35
Iedereen verdient liefde en waardering om wie hij is. Waarom zou je daar niet een beetje hulp bij mogen krijgen als het je alleen niet lukt?froufrou80 schreef: ↑07-07-2020 09:31Vreselijke insteek. TO verdient liefde en waardering om wie ze is, niet omdat ze zich netjes volgens de regeltjes gedraagt en dan als beloning de hoofdprijs, De Vaste Relatie, krijgt.
Edit: sloeg oa op reactie Bulbul, KarlMarxx en het advies om een coach in te schakelen
Wat is jouw gouden tip?
.