Zo klaar met alleen zijn en datingsite moe

23-06-2020 08:17 251 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ja de titel zegt het al, ik ben het alleen zijn vreselijk zat! Wil gewoon een leuke man om alles mee te delen.
Maar jeetje mina die datingsites pfff
Ik heb nu weer een membership voor een half jaar genomen maar na 2 dagen ben ik er al klaar mee.
Het is echt zoeken naar de welbekende speld in de hooiberg..
Graag jullie ervaringen e/o tips..
Als ik bijvoorbeeld het topic lees: liefde in tijden van corona, denk ik hoe dan, meerdere dates tegelijk en dan ook nog op Tinder off all places..
mimali wijzigde dit bericht op 23-06-2020 08:18
Reden: Typefout
0.80% gewijzigd
Mimali schreef:
24-06-2020 18:36
Haha ik werk al zo'n beetje mijn hele leven in een supermarkt, en ja daar 2 keer een relatie opgedaan(collega's) maar helaas daarna niet meer gelukt ;-)
Maar dat is alleen maar meer reden om het daar weer te proberen! En niet onder collega's, maar wanneer je zelf boodschappen doet.
Zie bijvoorbeeld deze site voor tips: https://mannengeheim.nl/partner-zoeken-plekken/
Ik heb de liefde van mijn leven op Tinder ontmoet........
Moest wel eerst een hele hoop kikkers kussen......
Anderhalf jaar lang.....
;-)

Hoe zou je het liefst een partner willen vinden / tegenkomen?
redrain schreef:
25-06-2020 15:04
Ik heb de liefde van mijn leven op Tinder ontmoet........
Moest wel eerst een hele hoop kikkers kussen......
Anderhalf jaar lang.....
;-)

Hoe zou je het liefst een partner willen vinden / tegenkomen?
Oh dus er is nog hoop haha..
Dat maakt me op zich niet uit, als ik hem naar tegenkom..
Heb niet alle reacties gelezen, maar ben je al op veel dates geweest?
Ik ben op een gegeven moment gaan nadenken over wat ik aan mijn exen aantrekkelijk vond. En dat zit hem met name in hun humor, en dat ze lief en zorgzaam zijn. Een aantal zou ik op datingsites zo weg klikken omdat ze op het eerste gezicht niet bijzonder knap of misschien aantrekkelijk zijn, maar als je ze beter leert kennen maakt juist de combinatie met hun karakter ze aantrekkelijk. Daarom ben ik op datingsites vooral naar de tekst gaan kijken en bij twijfel wel geliked. Iets langer gekletst en daarna afgesproken en de 5de date die ik had is met mijn huidige vriend! Internet is toch vooral op uiterlijk gericht terwijl dat in een fijne relatie toch echt niet het belangrijkste is. Tuurlijk moet je iemand aantrekkelijk vinden, maar bij mij kan dat ook echt groeien hoe beter ik iemand leer kennen en hoe leuker ik iemand ga vinden.
Bij mijn huidige vriend ging ik er heel rustig in. Ik had geen verwachting van de date en m'n doel was een leuke avond. We hebben elkaar heel rustig leren kennen en allemaal leuke dingen gedaan waar ik op dat moment gewoon zin in had. Anders had ik het met een vriendin gedaan bijvoorbeeld. Nu wonen we samen.
Dit topic inclusief wat reacties wordt uitgelicht door Viva. TO wordt daar Milou genoemd.
Julus schreef:
27-06-2020 00:31
Dit topic inclusief wat reacties wordt uitgelicht door Viva. TO wordt daar Milou genoemd.

Oh ja ik zie het, zo interessant is het nou ook weer niet, komkommertijd zeker :-P
Ik heb dat membership nu eenmaal dus wie weet wat er nog uitkomt..
Al een paar likes en berichten verstuurd maar helaas geen reactie..
Het lijkt wel alsof het een stuk drukker is op de site..
Of wellicht kom je met een betaald membership vaker in de selectie voorbij dat zou het ook kunnen zijn dat ik meer bekeken word..
Maar het is vooral kijken kijken niet kopen haha..
Sorry datingsites zijn niet aan mij besteed. Ik ben zelf ook al een tijdje single maar geen haar op mijn hoofd dat ik op een datingsite ga. Ik vind het even prima zo. Geen man ook geen hoofdpijn😊
NacB schreef:
28-06-2020 12:40
Sorry datingsites zijn niet aan mij besteed. Ik ben zelf ook al een tijdje single maar geen haar op mijn hoofd dat ik op een datingsite ga. Ik vind het even prima zo. Geen man ook geen hoofdpijn😊
Dat heb ik ook lang gedacht maar nu toch echt op een punt dat ik klaar ben met alleen zijn...
Maar op een site staan, geen reactie krijgen van mannen die je een berichtje stuurt, heel de dag door bekeken worden doet ook iets met je.. En dat bedoel ik niet positief..
Maar met achterover leunen gebeurt er ook niks..
Je kunt die site ook laten voor wat het is en je echte leven zo inrichten dat je meer mensen (en daarmee mannen) ontmoet.
froufrou80 schreef:
28-06-2020 12:50
Je kunt die site ook laten voor wat het is en je echte leven zo inrichten dat je meer mensen (en daarmee mannen) ontmoet.
Dat zou kunnen maar denk dat de kans dat je dan iemand tegen komt ook klein is..
Doordeweeks ben ik druk met werk, kind en alles wat erbij komt en in de weekenden dat ik kindloos ben spreek ik af met vriendinnen enzo..
Zou niet weten wat ik dan zou moeten gaan doen om eventueel iemand tegen te komen?
Ben gewoon echt geen type om ergens alleen naartoe te gaan bijv speeddaten e. d wat hier al genoemd is..
Mimali schreef:
28-06-2020 12:47
Maar met achterover leunen gebeurt er ook niks..
Klopt. Hij belt niet zomaar aan.
Ik had veel aan het boek 'Vind je eindman' van Carla Ketelaar. Stonden aardig wat eye-openers in. Misschien heb jij er ook wat aan.
Kanijn schreef:
30-06-2020 09:40
Klopt. Hij belt niet zomaar aan.
Ik had veel aan het boek 'Vind je eindman' van Carla Ketelaar. Stonden aardig wat eye-openers in. Misschien heb jij er ook wat aan.
Dat is precies wat ik ook altijd zeg, en zelfs al zet ik mijn deur open hij wandelt niet naar binnen ;-)
Daar ga ik naar kijken, bedankt voor de tip!
Boek vond ik ook wel goed, staan ook tips in over hoe je je profiel kunt opstellen om de juiste mannen aan te trekken. Wat ik vooral interessant vond is dat je tijdens het daten niet (alleen) op de klik hoeft te letten, maar vooral op het karakter van iemand en in hoeverre dat bij je past.
Mimali schreef:
30-06-2020 07:52
Dat zou kunnen maar denk dat de kans dat je dan iemand tegen komt ook klein is..
Doordeweeks ben ik druk met werk, kind en alles wat erbij komt en in de weekenden dat ik kindloos ben spreek ik af met vriendinnen enzo..
Zou niet weten wat ik dan zou moeten gaan doen om eventueel iemand tegen te komen?
Ben gewoon echt geen type om ergens alleen naartoe te gaan bijv speeddaten e. d wat hier al genoemd is..
Maar je komt toch gewoon nieuwe mensen tegen als je al die dingen doet? Via je werk, op de bbq bij de buren waar hun vrienden ook rondlopen, etc etc.
froufrou80 schreef:
30-06-2020 12:42
Maar je komt toch gewoon nieuwe mensen tegen als je al die dingen doet? Via je werk, op de bbq bij de buren waar hun vrienden ook rondlopen, etc etc.
Dat zou je zeggen maar is tot nu toe niet gebeurt...
Maar als je met vriendinnen bent en die zijn geen vrijgezel of niet op zoek,is het ook wel anders denk ik..
Maar goed wat niet is..
En eerst was ik er ook niet zo open over dat ik `op zoek` ben maar nu weet zo´n beetje iedereen het wel dus wie weet of dat nog iets oplevert..
Julus schreef:
27-06-2020 00:31
Waar zie je dat als ik vragen mag?
Little_bird schreef:
30-06-2020 23:21
Waar zie je dat als ik vragen mag?
Op de Viva site en op Facebook staat het ook..
Ik ben nu wat actiever bezig op de site, verstuur meerdere likes en heb al een stuk of 20 berichten gestuurd maar als ik 3 reacties terug heb gehad is het veel (afgewezen ook nog haha)..
Hoe is jullie ervaring daarin, is dat normaal dat mannen niet eens de moeite nemen om te antwoorden? Ze bekijken mijn profiel en dat is het.. Het maakt je knap onzeker kan ik jullie vertellen..
Heb je Gold genomen? Dat heb ik wel gedaan. Dan ben je zelf meer in de lead: dan kan je precies zien wie jou leuk vinden en alleen daar op acteren.
Want dat onzekere is uiteraard echt heel rot :hug:
MariaDeJong schreef:
03-07-2020 09:32
Heb je Gold genomen? Dat heb ik wel gedaan. Dan ben je zelf meer in de lead: dan kan je precies zien wie jou leuk vinden en alleen daar op acteren.
Ik zit op Lexa, niet op Tinder..
En ja ik kan zien wie mij leuk vind maar dat is helaas niet wederzijds..
MariaDeJong schreef:
03-07-2020 09:32
Want dat onzekere is uiteraard echt heel rot :hug:
Lief..
Ik heb via internetdaten mijn huidige partner opgeduikeld, ik zat als alleenstaande met een erg klein kind mij dood te vervelen thuis (hele beperkte omgangsregeling toentertijd) dus ben voor de lol gaan internetdaten. Ik wilde na 3 maanden net afhaken tot ik een kort berichtje ontving, ging nergens over, maar hij had een leuke uitstraling op de foto. Geleerd van vorige dates: kort gechat en snel afgesproken, geen hoge verwachtingen maar gewoon voor de leuk. Hij leek eigenlijk niet echt op zijn foto (had zich niet anders voorgedaan, niet lelijker of knapper, gewoon anders), de date was erg nietszeggend, later vertelde hij mij dat hij zo erg onder de indruk was dat hij zich nogal voorzichtig op stelde. lees passief. Ik gaf hem nog een kans en voila het bleek zowaar te klikken. Heel ander type dan ik normaal leuk vond (maar mijn gebruikelijk type was in het verleden niet zo'n succes gebleken) maar ik dwong mijzelf hem eerst te leren kennen. Nu dik 10 jaar later, samenwonend in gezamenlijk huis. Kortom, laat je eens verassen, niet de lat meteen op relatiehoogte leggen, zie het als nieuwe ervaringen opdoen en wie weet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven