April 2007 - het vervolg

18-03-2009 17:13 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
***April 2007***

naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/07neeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/07Mees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilien30Kaj26/03/07neeneeEsan38Vincent30/03/07../00neeLievelust29Daan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/07neeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/07neeneeMichasha33Morris15/04/07Lars

22/12/05

Nina

15/09/08neeIcke30Ruben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos8127Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachat31Ole21/4/07Kaj

15/12/02neeChance..Luna21/4/07nee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/07Thomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisje27Koen27/04/07Gijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/07nee

05/01/10
Esan fijn dat Vincent ngeen buisjes hoeft. Het klinkt zo makkelijk "buisjes" maar ik zag eens zo'n operatie bij een kindje, en zoiets zie je dan weer liever niet.

Lilien wat belachelijk dat je zo'n slechte begeleiding kreeg van je VK!! afwachten! pfffff echt te stom! en het toont weinig empathie!

Goed dat je voor jezelf op kwam.

Snap heel goed dat je naar donderdag uitziet. Je hebt zekerheid! En dat is een fijn gevoel. Sterkte

Laar heel veel plezier morgen!! Jij bent hier echt de koningin van het koninginnendag vieren!

Wij gaan morgen struinen op de vrijmarkt.

Ben sinds vandaag weer helemaal beter. (Op wat kleine oorsteekjes na) Dat is het voordeel van vaak ziek zijn, je hebt toch weer wat weerstand om er niet te lang mee te zitten!
Laar klinkt gezellig; varen met zoveel mensen! Wij gaan weinig bijzonders doen. Vriendlief is nu naar de stad. Ik ben de laatste tijd behoorlijk moe dus trek dat echt niet.

Morgen gaan we de stad in en zien we wel wat er te beleven is.

DN wat vervelend dat het allemaal niet zo lekker met Thomas gaat. Maak je je zorgen? Heb je een onderbuikgevoel? Is een osteopaat anders niets?

Lilien wat raar dat de vk zo deed. Het lijkt me toch heel logisch dat je geen zin hebt om weer zoiets naars mee te maken. Alsof je niet genoeg aan je hooft hebt op het moment! Knuf voor jou.

Ik ben de laatste dagen behoorlijk labiel. Kan janken om alles. Die rothormomen ook!

Kreeg vanochtend de moeder van mijn vroegere beste vriendin op bezoek. Ik heb met die vriendin bijna geen contact meer en dat doet/deed mij veel verdriet. Door het bezoek komen er weer vee herinneringen boven....Ik denk dat ik haar binnenkort maar weer eens ga opzoeken.
quote:framboos81 schreef op 29 april 2009 @ 20:57:

Laar heel veel plezier morgen!! Jij bent hier echt de koningin van het koninginnendag vieren! nou, het oranje shirt met "Queen" erop ligt inderdaad al klaar

Jeetje Lilien, dat je daar nog zo'n heisa over moet trappen. Goed dat je dat hebt gedaan. Zulke enge taferelen moeten we niet meer hebben. Sterkte meis!!

Esan: gefeliciteerd meis. Was je etentje gezellig?

Net even gegeten in een nieuw restaurant. Leuk! En nu gaan we genieten van ene goede nachtrust en een uitslaapsessie.
Tja, die hormonen, rotzijn die, he? Wat vervelend van die vriendin.

Wij niet echt iets bijzonders morge, er is een groot park in de buurt waar wat optredens zijn en een kinderprogramma, dus daar gaan we maar eens kijken.

Veel plezier morgen Lara, klinkt erg leuk!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
[quote]lara1978 schreef op 29 april 2009 @ 22:13:

[...]

nou, het oranje shirt met "Queen" erop ligt inderdaad al klaar

Ik wist het!!

Mijn shirt ligt ook al klaar (om morgen vroeg mee te pronken op de vrijmarkt ) "Dramaqueen" vond um leuk! typisch framboos!

Chance, ach ja die hormonen...Moet je voor dat contact ook nog iets uitpraten? het klinkt allemaal wat beladen!
Het is ook beladen Framboos. Lang verhaal. In een notendop:

Het was vanaf mijn 14e mijn beste vriendin; 2 handen op 1 buik. Toen ik ziek was kon ik mij geen betere vriendin wensen. Zij ging voor mij bijv door de stromende regen op de fiets naar de Alid om koekjes te kopen. Aangezien dat het enige was wat ik tijdens een chemo binnen kon houden...Ze ging met mij mee naar de chemo, controles enz.

Na de mid school ging ik naar Parijs en zij ging in dienst; een wereld van verschil en sinsdien zijn we uit elkaar gegroeid. Toch stond ze binnen een week op de stoep toen Luna geboren was.

Ze woont nu een ruim uur hier vandaan en woont al enige tijd samen met een man die vader is van een meisje van 14. Ook heeft ze al tijden een eetproblematiek. (hier weet ik naast haar moeder als enige van).

Ik wil haar helpen maar weet niet hoe, ze kan nooit wat afspreken maar zegt wel te willen. Nu heb ik al een tijd niets van me laten horen en wachtte eigelijk af of zij wat zou laten horen op de verjaardag van Luna. Dit heeft ze niet gedaan en doet mij pijn.

Toch gaat het niet echt lekker met haar en zegt ze me te missen (volgens haar moeder) Ook was ze teleurgesteld dat ze via haar moeder moest horen dat ik weer zwanger ben....
Goedenmorgen!

Dames, ik wou het gisteren al vragen, maar vond het toen nog voorbarig, wat denken jullie van de varkensgriep?

Ik ben niet bang voor mezelf, maar eerlijk gezegd wel voor Finn. Nu is het inmiddels in CH gekomen, en wel bij een patient die eerder was ontslaan uit het ziekenhuis. Gelukkig niet in Zürich, maar wel op 20 min afstand (met regelmatig trein en mensenverkeer tussen beide steden).

Verder willen we natuurlijk over 2 weken nog naar Miami.

Ben een beetje bang dat het anti-griep medicijn in CH niet voldoende is. Hoe denken jullie erover?
Chance dat klinkt echt als een misverstand tussen 2 hele bijzondere vriendinnen!

Ik zeg zoek elkaar op en ga praten! deze vriendschap klinkt echt heel bijzonder, en ik denk dat het mooi is dat je zo'n vriendin kan betrekken bij zo iets moois als je zwangerschap! En het zal haar vast ook goed doen!

Swiss ai in Swiss al griep?? bah! wat eng!! Terrecht dat je bang bent!!
Ben ik nog even weer (ff aangekleed we vertrekken zo naar de vrijmarkt in grun binnenstad)

Swiss, ik ben altijd erg bang voor die uitbraken van dat soort ziektes. Ik denk dat als het hier in de buurt zou uitbreken ik zo mijn maatregelen zou nemen. Misschien kind thuishouden ofzo? Of stel ik mij aan?
Beterschap framboosje

En fijne koniginnedag meiden.

Esan gefeliciteerd met je 10-jarig huwelijk.

BM : Xander moest van het CB wat afvallen, naar een dietist zijn we niet geweest, moesten we eigenlijk enkel nog maar doen als hij over 3 maanden nog niet afgeslankt was. Maar is dus nu het geval gelukkig niet. Hij is niet echt chagerijnig meer. In het begin wel. Maar nu is ie gewend eraan.
Ik zou zeker weten Robbie thuishouden als het echt echt zo ver zou komen. Mijn grens zou zijn dat het zeg maar ontelbare mensen in CH getroffen zou hebben. Dus niet dat je nog kan zeggen 'Oh, het zijn er 10, of 50'; maar als ze echt de tel kwijt zijn. Dan blijft Robbie mooi thuis en mag in de zandbak spelen en krijgt een mondkapje van mama. En papa en mama moeten dan ook een mondkapje!

Ik ben niet bang dat hij dood gaat. Maar wil ook niet dat hij ziek wordt! Aan de hele andere kant: het is een nieuw virus, dus niemand heeft de juiste afweer ervoor. Je kan er niet resistent tegen zijn. Kan je het dan maar beter niet krijgen zodat je resistentie kan opbouwen...? Wat is wijsheid?
Oh ja, fijne koninginnedag allemaal. Ik ga gewoon weer door met werken hier :-)
Goedemorgen... Hier ook een ziekdagje gehad gisteren en de hele dag samen met Luuk in bed gelegen. Was blij dat Fleur naar de opvang was. Vandaag gelukkig geen koorts meer en alleen nog maar een beetje slapjes...

Heb wel een hele zere tiet. Ik weet nog steeds niet wat er de afgelopen dagen aan de hand was, maar ik houd het maar op een lichte griep aangezien ik overal spierpijn had en ik aanneem dat je dat van een borstontsteking niet krijgt...

Fijne koninginnedag iedereen...

Excuses voor het wederom niet bijlezen (ik mis mijn laptop en vrees dat ik niet lang meer trek zonder...)
Drop, kijk uit! Ik heb veel borstonstekingen gehad en het voelde bij mij ook altijd als een griepje met een zere tiet. Heb je koorts? Ik krijg altijd spierpijn als ik koorts heb.

Swis, ik weet niet wat ik zou doen. Ik denk, maar weet het dus niet zeker, dat ik de jongens thuis zou houden als hier dichtbij varkensgriep uit zou breken.

Chance, ik kan me indenken dat je baalt van de situatie met je vriendin. Kan je haar geen kaartje sturen waarin je schrijft dat je graag contact wilt houden, zonder dat ze zich verplicht voelt om contact met je op te nemen? Ooit, toen het met mij niet zo geweldig ging (jaren geleden) stuurde een vriendin van mij elke week een kaartje waarin ze bijvoorbeeld schreef dat ze aan me dacht, of hoe haar week was geweest, of alleen maar "hallo!". Ik wilde heel graag contact met haar hebben, maar ze was altijd mijn beste vriendin geweest en ik schaamde me ten opzichte van haar. Al die kaartjes hebben hun uitwerking gehad, want we zijn weer heel goede vriendinnen en hebben veel pas uitgesproken toen het allang weer heel veel beter met mij ging! Toch denk ik dat dat niet het geval was geweest als ze me niet was blijven achtervolgen met al haar kaartjes.

Bah. Driewerf bah. Ik zou naar Amsterdam gaan vandaag, maar ik ben dus ziek. De hele nacht heb ik kotsend boven de plee gehangen en ik ben nu zo slap als een vaatdoek. Gelukkig hou ik wel weer wat binnen, maar heel mijn gezicht doet pijn! (afgezien van een denderende pijn in mijn hoofd) Gelukkig had A. al vrijgenomen vandaag en is hij nu maar met de jongens naar de vrijmarkt gegaan, maar dit was NIET zoals ik me koninginnedag had voorgesteld! Ik had zo'n zin in een dagje zuip!
Drop, beterschap. Ik hoop dat het geen borstontsteking wordt, pas maar goed op.

Muis ook beterschap, vervelend dat je leuke dag zo in het water valt. Is A met alle 3 jongens weg, of is Mees thuis?

Chance, wat een vervelende situatie. Ik vind het idee van Muis wel goed, op die manier laat je weten dat je er nu voor haar bent. Geef gewoon aan dat je haar mist, en dat je altijd zo blij was dat zij er voor je was toen jij het moeilijk had. Misschien durft ze zich dan meer te openen naar je. Suces ermee.

Xaloy, ik ben eerlijk gezegd juist wel voor heel erg ziek worden, met een kans op doodgaan. absoluut niet voor mezelf, maar wel voor Finn. In Texas is nu ook een kindje van 23 maanden overleden.

Ben op het moment niet echt bang hoor, maar ik vind het wel beangstigend hoe snel zoiets de wereld overgaat.

Maar anyway kunnen we niks doen, B zit vandaag en morgen de halve dag in het vliegtuig en daarna op een international conferentie, dat zijn juist de plaatsen waar je het snelst zulke dingen oploopt.

Ik ga lekker een boek pakken. Zou eigenlijk aan de studie moeten, maar heb geen zin, misschien vanmiddag.
Kom je thuis na een gezellige ochtend markt, zie je ineens dat drama op tv...Ben er misselijk van!

Swiss kijk maar eens op nu.nl
jeetje, wat vreselijk!

Hier staat op de nieuwsberichten dat er 4 doden zijn. Heb snel mijn schoonouders gebeld, die komen uit Apeldoorn en ik dacht dat die misschien erheen zouden gaan. Gelukkig waren die thuis gebleven.

Brr, eng hoor.
Wat een vreselijke kerel he.... Je houdt het niet voor mogelijk dat mensen zoiets doen...
Is nu in Nederland alles afgelast? Of zijn er in Amsterdam nog wel feesten? Lara, bij jou in de familie alles goed?
Geen idee wat er hier in grun nog gebeurt...een uurtje terug waren er wel nog veel oranje mensen op straat (tja studentenstad..)

Amsterdam feest wel door, maar de bedoeling is dat dit niet te laat gaat worden. Het 538 feest stopt al om 20uur, en veel artisten treden niet op.

Ben ook benieuwd hoe laar het heeft ervaren daar?
Swiss Even weer een berichtje voor de mensen in het buitenland: op www.nos.nl kun je om half 8 een persconferentie volgen.

stond op het koninginnendag forum
Dank je Framboos. Ik was al de telegraaf en nu site aan het bijhouden, maar dit is nog veel beter.

Vreselijk allemaal.

Voel jij je weer helemaal 100%?
Framboos, in Grun ging alles dus nog door? Bij mij in de stad (ook studentenstad) is alles afgelast hoorde ik van een vriendin. A. wilde eigenlijk met de jongens naar de speeltuin vanmiddag (werd een feestje georganiseerd voor de kleintjes), maar dat ging dus ook niet door.
Vreselijk he, wat bezielt zo'n man. Hier in Tilburg wel gewoon feest. Raar! En nu net op het journaal ook een griepgeval in nederland, een 3 jarige peuter, eng zeg! Het komt nu wel heel dichtbij!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Muis, ach ja studentenstad he? die krijg je wat er ook gebeurt niet zomaar van de straat! (met al hun bier)

Hoe voel jeje nu?

Er heerst ook weer een kots virusje...frambozeman had dit een paar week terug 1dag. Mijn vriendin deze week 1 dag. En ik sprak vanmiddag een vriend van ons die ook 1dag goed ziek was...Hopelijk duurt het bij jou ook zo kort!

Swiss, ik ben alweer helemaal in topstaat hoor!

We zijn vanmiddag wezen struinen op de vrijmarkt.o.a nog wat leuke retro puzzels gescoord voor de webshop.

En een mega partij duplo voor 35euro!!! allemaal van dat nieuwe spul! een vliegtuig, brandweerstation etcetc.

twv meer dan 200euro! (zei de vrouw die het verkocht..maar dat zag je ook)

sommige mensen hebben geld over! Maar wij waren blij, en Tommy door het dolle!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven