Napraattopic 131
vrijdag 26 juni 2020 om 20:32
Let op! De komende 2 weken is er een ander napraattopic overig/napraat-2-0/list_messages/465266 en is dit een kletstopic. Dus in dit topic alles over eten, drinken, slapen, films, tv etc.
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:08
20.00% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 8 juli 2020 om 11:32
woehoeeeee dank je wel!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 8 juli 2020 om 11:34
Graag gedaan ik moest meteen aan jou denken toen ik zag dat ze het weer hebben

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 8 juli 2020 om 11:36
Ik haalde laatste de pil voor dochter van 15, de apothekersassistente ging er van blozen en stotteren
en toen proberen ze me te vragen of dochter wist hoe de pil werkt
lilalinda wijzigde dit bericht op 08-07-2020 11:44
0.34% gewijzigd
woensdag 8 juli 2020 om 11:41
charlottew88 schreef: ↑08-07-2020 11:34Graag gedaan ik moest meteen aan jou denken toen ik zag dat ze het weer hebben![]()

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

woensdag 8 juli 2020 om 12:01
Jij bent een man??Wilhetnietweten schreef: ↑08-07-2020 09:33Maar goed, ik word nooit genoemd als de lijstjes met mannen weer eens gemaakt worden. Ik weet nog niet goed of ik dat als compliment moet zien.![]()
Eigenlijk vind ik het ook niet zo belangrijk. Liever word ik als mens gezien. En als je normaal doet, geen haantjesgedrag vertoont en niet hengelt, valt het ook niet op dat je een man bent. En daarbij, ik vind het hier veel leuker dan op een vrouwonvriendelijk 'mannen' forum als Fok.

Zie het maar als compliment. Sommige mannen pik je er zo uit door bepaald gedrag of schrijfwijze..
woensdag 8 juli 2020 om 12:05
woensdag 8 juli 2020 om 12:07
en door hun aanwezigheid op alimentatie-topicswittereiger schreef: ↑08-07-2020 12:01Jij bent een man??![]()
Zie het maar als compliment. Sommige mannen pik je er zo uit door bepaald gedrag of schrijfwijze..

woensdag 8 juli 2020 om 12:15
De mijne ook ik wil graag weten wie Armand nu is.Lady*Voldemort schreef: ↑08-07-2020 12:13Dames (en heren natuurlijk), mijn PB-box staat wagenwijd open hoor![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Met al die mannen hier moet je oppassen dat je doos zo wagenwijd openzetten niet gezien wordt als fuikvissen.Lady*Voldemort schreef: ↑08-07-2020 12:13Dames (en heren natuurlijk), mijn PB-box staat wagenwijd open hoor![]()
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 8 juli 2020 om 12:16
Stuur ff door.Lady*Voldemort schreef: ↑08-07-2020 12:13Dames (en heren natuurlijk), mijn PB-box staat wagenwijd open hoor![]()

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 8 juli 2020 om 12:17
dacht al : wat ruik ikLady*Voldemort schreef: ↑08-07-2020 12:13Dames (en heren natuurlijk), mijn PB-box staat wagenwijd open hoor![]()

woensdag 8 juli 2020 om 12:19
woensdag 8 juli 2020 om 12:20
Oh, ik vond jou zo'n leuke vrouw.Wilhetnietweten schreef: ↑08-07-2020 09:33Maar goed, ik word nooit genoemd als de lijstjes met mannen weer eens gemaakt worden. Ik weet nog niet goed of ik dat als compliment moet zien.![]()
Eigenlijk vind ik het ook niet zo belangrijk. Liever word ik als mens gezien. En als je normaal doet, geen haantjesgedrag vertoont en niet hengelt, valt het ook niet op dat je een man bent. En daarbij, ik vind het hier veel leuker dan op een vrouwonvriendelijk 'mannen' forum als Fok.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!