Napraattopic 131

26-06-2020 20:32 3625 berichten
Alle reacties Link kopieren
Let op! De komende 2 weken is er een ander napraattopic overig/napraat-2-0/list_messages/465266 en is dit een kletstopic. Dus in dit topic alles over eten, drinken, slapen, films, tv etc.


Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:08
20.00% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Zo nu eerst maar eens even douchen en dan opruiming houden want vriend moet van mij wil volgend weekend mijn kamer,keuken en gang sausen dus dan moet de kamer zo goed als leeg zijn.
rosabella1 wijzigde dit bericht op 11-07-2020 08:47
1.60% gewijzigd
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
yasmijn schreef:
11-07-2020 08:07
Eigenlijk heb ik het best een beetje te doen met de meedenkende invoelende mod van dienst. Op instignatie (prachtig woord!) van een enkele jankerd opent zij napraat2.0, verandert ad hoc de regels van de normale napraat, en chaos alom.
Want dan heb je ook nog:

Vraag het de mods
Meld het de mods
CM topic
Napraat3.0

En de boel is ontploft. Als vanouds. Heerlijk.
Ik amuseer me kostelijk. Hou wel van reuring en opstootjes op het forum.
Het is in ieder geval niet meer saai.
Maud*de*Braose schreef:
11-07-2020 06:44
Ik vind het wel verhelderend om te zien dat er forummers rondlopen die zo'n gruwelijke hekel hebben aan napraat en napraters. En hoe grof en hatelijk en rancunues ze dat uiten.
En dat meer dan een van die forummers zichzelf ziet als beschaafd terwijl het hier hele ordinaire viswijven zijn, die zich een heel stuk naarder, afwijzend en kwetsend gedragen dan ik mensen in deze napraat ooit zie doen.

Juist. Ik weet nu iig waar ik vér van weg moet blijven.
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
11-07-2020 08:17
Dat is niet meer.
Mods gaan geen nieuwe openen tot Het Experiment afgelopen is.
Ik neem vast een optie op de filmrechten 🤑🤑🤑

Zal Spielberg vast facetimen. Dan is ie maar voorbereid.
Al een account? Log dan hier in.
GreenLadyFern schreef:
11-07-2020 08:09
Je kan er zo een wikipedia pagina van maken.
'De Slag om Napraat - 2020'
Cool, dan zijn we voor eeuwig beroemd :cheer2:
yasmijn schreef:
11-07-2020 08:20
Ik neem vast een optie op de filmrechten 🤑🤑🤑

Zal Spielberg vast facetimen. Dan is ie maar voorbereid.
Van een youtube kanaal naar een speelfilm. Gaat goed met je loopbaan! :-D
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
11-07-2020 08:20
Cool, dan zijn we voor eeuwig beroemd :cheer2:
Dat zijn we toch allang. Klein voorbeeld: violagate.
Al een account? Log dan hier in.
Maud*de*Braose schreef:
11-07-2020 06:44
Ik vind het wel verhelderend om te zien dat er forummers rondlopen die zo'n gruwelijke hekel hebben aan napraat en napraters. En hoe grof en hatelijk en rancunues ze dat uiten.
En dat meer dan een van die forummers zichzelf ziet als beschaafd terwijl het hier hele ordinaire viswijven zijn, die zich een heel stuk naarder, afwijzend en kwetsend gedragen dan ik mensen in deze napraat ooit zie doen.

Dit
Het is echt te naar voor woorden!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Mag ik vragen om de heise een beetje in te dammen vandaag, tot een uur of 5 ofzo? (wijntijd) Ik moet namelijk op pad en ben alleen hier nog maar bijgelezen, 2.0 nog niet ingekeken en 2 anderen al gemist, zie ik.

Gebeurt er eens wat, heb ik een leven.. :nope:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier allemaal :hello:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
11-07-2020 08:17
Dat is niet meer.
Mods gaan geen nieuwe openen tot Het Experiment afgelopen is.
Met andere woorden, over 2 weken wordt napraat 2.0 weer gewoon napraat 132? :jump:
Alle reacties Link kopieren
Wilhetnietweten schreef:
11-07-2020 08:39
Met andere woorden, over 2 weken wordt napraat 2.0 weer gewoon napraat 132? :jump:
Nee. Dan bestaat 2.0 niet meer.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Dan gaan 131 en 2.0 fuseren tot 13.2 ofzo...
Later is nu
Maar dat geklaag dat karakters topics om zeep helpen? Is dat echt zo? Of kom ik toevallig nooit op die topics?
Dreamer schreef:
11-07-2020 08:47
Dan gaan 131 en 2.0 fuseren tot 13.2 ofzo...
Nee. Deze blijft open aankomende 2 weken en gaat dan dicht. Dan blijft 2.0 open en mag je daar alleen napraten en is iedereen welkom ofzo. En dan na een deel 2.0 is het daar zoals hier.


Alleen of er dan toch illegaal geklets gaat worden of dat er legaal gescholden mag worden op alles en iedereen zoals nu...dat weten we dan pas.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
11-07-2020 08:48
Maar dat geklaag dat karakters topics om zeep helpen? Is dat echt zo? Of kom ik toevallig nooit op die topics?
Ik kom daar dan denk ik ook niet.
Werkelijk geen idee. Ik leef denk ik in een soort derde dimensie.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Nou, de lunch met mijn Antilliaanse vriendin heb ik maar afgezegd.
Kan ik haar niet aandoen, moeten lunchen met zo'n racist als ik ben.
Ze is natuurlijk ook alleen maar mijn vriendin omdat ik een goede indruk wil maken op de wereld.

Goedemorgen, sommige dingen hakken er nog best in, ook al is het 'maar internet'.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Merys schreef:
11-07-2020 08:48
Maar dat geklaag dat karakters topics om zeep helpen? Is dat echt zo? Of kom ik toevallig nooit op die topics?
Ik zie dat heel vaak. Maar meestals door forummers die hier niet komen. FV zelf, BGB als ze komt HRS-en en Pejeka of noem nog een paar van die huisrellerts.

En heel soms komen er wat fossielen grapjes maken die niet goed vallen. Of Murr Murr overal.

Tja. Vind ik ook wat van. Net als de manier waarop er op bepaalde aktueelpijlers de bekende racisten ook gewoon een topic helemaal kapot mogen zuigen. Of dat anderen vinden dat ik te bot forum soms.

Zo werkt een openbaar forum. Dat is het leuke ervan.

Maar nu is er voor een van die zuigende gekkies een speciaal verzoek ingewilligd en de rest komt nu ook gillen, in de hoop dat ze ook wat krijgen. Ofzo.
Solomio schreef:
11-07-2020 08:52
Nou, de lunch met mijn Antilliaanse vriendin heb ik maar afgezegd.
Kan ik haar niet aandoen, moeten lunchen met zo'n racist als ik ben.
Ze is natuurlijk ook alleen maar mijn vriendin omdat ik een goede indruk wil maken op de wereld.

Goedemorgen, sommige dingen hakken er nog best in, ook al is het 'maar internet'.

Dat snap ik. Dat dat er in hakt.
Alle reacties Link kopieren
Murr Murr of FV zelf, BGB als ze komt HRS-en en Pejeka of noem nog een paar van die huisrellerts.

Vind je die huisrellerts? O_O

Ik leef écht in een andere dimensie 😱
Al een account? Log dan hier in.
yasmijn schreef:
11-07-2020 08:58
Murr Murr of FV zelf, BGB als ze komt HRS-en en Pejeka of noem nog een paar van die huisrellerts.

Vind je die huisrellerts? O_O

Ik leef écht in een andere dimensie 😱

Gaat over topics kapen. Dan horen ze inderdaad voor mij bij de huisrellerts. En ik vind beetje rellen fijn hoor. En er zijn er nog veel meer.

Dus doe maar niet zo hysterisch. :there:

En omdat je je buitengesloten voelt: Yasmijn ook. Die kan van niets meteen een olifant maken.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 11-07-2020 09:02
13.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nooit hysterisch.

Ik vind het wonderlijk.
Al een account? Log dan hier in.
Ja, dat zal je kater zijn.
Alle reacties Link kopieren
En omdat je je buitengesloten voelt: Yasmijn ook. Die kan van niets meteen een olifant maken.

Ohhh die had je snel aangevuld.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
We hebben toch een nieuw topic geopend overig/napraattopic-132/list_messages/4 ... #p31631229
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven