Napraattopic 131

26-06-2020 20:32 3625 berichten
Alle reacties Link kopieren
Let op! De komende 2 weken is er een ander napraattopic overig/napraat-2-0/list_messages/465266 en is dit een kletstopic. Dus in dit topic alles over eten, drinken, slapen, films, tv etc.

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:08
20.00% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
broekrok schreef:
08-07-2020 11:31
Die huizen heeft zij tuulk, als hoogopgeleide expat :lightbulb:
Legohuisjes.
Geen bijzonderheden
charlottew88 schreef:
08-07-2020 11:31
Roos bij de Mac hebben ze weer die iced frappe.
woehoeeeee dank je wel!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
08-07-2020 11:32
woehoeeeee dank je wel!!
Graag gedaan ik moest meteen aan jou denken toen ik zag dat ze het weer hebben :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
yasmijn schreef:
08-07-2020 11:29
Hij heeft ooit ook zijn inkomen verteld, nav uiteraard een alimentatiertopic.
ZIjn inkomen was niet veel.

Neem die huizen maar met flinke brokken zout :rofl:

Daarom twijfel ik ook een beetje of hij het wel is.
Moirmel schreef:
08-07-2020 10:46
Altijd geinig, die blik in hun ogen.

Mijn vaste apotheker is een hele vriendelijke vrouw, maar telkens ze mij bedient zie ik die ietwat nerveuze blik alsof ze vreest dat ik dadelijk zal beginnen flippen.
Ik haalde laatste de pil voor dochter van 15, de apothekersassistente ging er van blozen en stotteren
en toen proberen ze me te vragen of dochter wist hoe de pil werkt
lilalinda wijzigde dit bericht op 08-07-2020 11:44
0.34% gewijzigd
Peixe schreef:
08-07-2020 11:35
Daarom twijfel ik ook een beetje of hij het wel is.
Nou ja, op internet kun je zijn wie je wilt he?
Geen bijzonderheden
charlottew88 schreef:
08-07-2020 11:34
Graag gedaan ik moest meteen aan jou denken toen ik zag dat ze het weer hebben :proud:
:rofl:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
feow schreef:
08-07-2020 10:50
Hoe heette die man uit de stamkroeg?
Had een dochtertje en had iets met Groningen.
Volgens mij woonde hij lange tijd in buitenland.

Hij viel nogal op. Was duidelijk man, zonder zendingsdrift.

Grimblegrumble toch?
Wilhetnietweten schreef:
08-07-2020 09:33
Maar goed, ik word nooit genoemd als de lijstjes met mannen weer eens gemaakt worden. Ik weet nog niet goed of ik dat als compliment moet zien. :proud:
Eigenlijk vind ik het ook niet zo belangrijk. Liever word ik als mens gezien. En als je normaal doet, geen haantjesgedrag vertoont en niet hengelt, valt het ook niet op dat je een man bent. En daarbij, ik vind het hier veel leuker dan op een vrouwonvriendelijk 'mannen' forum als Fok.
Jij bent een man?? :-o

Zie het maar als compliment. Sommige mannen pik je er zo uit door bepaald gedrag of schrijfwijze..
Star3 schreef:
08-07-2020 10:57
Ik denk ook helemaal niet dat het die forummer is. Wel een ander irritant sujet, maar daar zijn er wel meer van.
Toen iemand eerder het verband tussen die twee legde, heeft hij gestaft. Dus ik weet haast zeker van wel.
wittereiger schreef:
08-07-2020 12:01
Jij bent een man?? :-o

Zie het maar als compliment. Sommige mannen pik je er zo uit door bepaald gedrag of schrijfwijze..
en door hun aanwezigheid op alimentatie-topics
Griebus67 schreef:
08-07-2020 12:05
Toen iemand eerder het verband tussen die twee legde, heeft hij gestaft. Dus ik weet haast zeker van wel.

Ja precies.
Dames (en heren natuurlijk), mijn PB-box staat wagenwijd open hoor :D
Gush
Een TO met een soa, maar zij gaat niet vreemd en vriendje (3 jaar verkering) natuurlijk ook echt niet, echt niet, echt niet
Maar tja bij haar vorige test in 2019 was ze nog negatief. Je zult er zo, openbaar achter komen, dat je verkering vreemdgaat
Lady*Voldemort schreef:
08-07-2020 12:13
De mijne ook ik wil graag weten wie Armand nu is.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady*Voldemort schreef:
Met al die mannen hier moet je oppassen dat je doos zo wagenwijd openzetten niet gezien wordt als fuikvissen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
08-07-2020 12:15
Met al die mannen hier moet je oppassen dat je doos zo wagenwijd openzetten niet gezien wordt als fuikvissen.
:HA:
Lady*Voldemort schreef:
Stuur ff door. :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
feow schreef:
08-07-2020 12:15
Ze zouden van een koude kermis thuiskomen.
Lady*Voldemort schreef:
dacht al : wat ruik ik
lilalinda schreef:
08-07-2020 12:17
Ja, jij bent natuurlijk nog helemaal in bonen van die smyrnatapijten en witte sportsokken.
lilalinda schreef:
08-07-2020 12:17
Was poeder.

Grrrrrr ik moet vakantiepakken. En familiedagzeggen op 1,5 meter.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Wilhetnietweten schreef:
08-07-2020 09:33
Maar goed, ik word nooit genoemd als de lijstjes met mannen weer eens gemaakt worden. Ik weet nog niet goed of ik dat als compliment moet zien. :proud:
Eigenlijk vind ik het ook niet zo belangrijk. Liever word ik als mens gezien. En als je normaal doet, geen haantjesgedrag vertoont en niet hengelt, valt het ook niet op dat je een man bent. En daarbij, ik vind het hier veel leuker dan op een vrouwonvriendelijk 'mannen' forum als Fok.
Oh, ik vond jou zo'n leuke vrouw. ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zeefietser is ook een man
manshaming*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven