Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 3

28-11-2018 22:49 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
...of overleden in andere publieke functies..

Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!

Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
Wat een contrast.

Een oude man van 91 en een jonge man van 41

Heel oneerlijk
Frankly my dear, I don"t give a damn
ja :(
Later is nu
niemand nog gemeld dat de 20 jarige wielrenner Niels de vriend gisteren is overleden na een val tijdens een oefenkoers? vind ik toch best shocking, zo jong nog.. :-(
Ik had het nog helemaal niet gehoord (en kende hem niet) maar dat is inderdaad ook triest
Later is nu
lizenlotte schreef:
06-07-2020 11:48
niemand nog gemeld dat de 20 jarige wielrenner Niels de vriend gisteren is overleden na een val tijdens een oefenkoers? vind ik toch best shocking, zo jong nog.. :-(
Zeker triest

Ik vind het opvallend dat er de afgelopen jaren best veel jonge sporters zijn overleden tijdens hun sport.
Frankly my dear, I don"t give a damn
gizzmo-returns schreef:
06-07-2020 09:17
Acteur Nick Cordero (41 jaar ) is overleden. Sinds half maart op de IC vanwege Corona. Uiteindelijk door complicaties daaraan overleden.
Bekend van oa Law en Order en diverse Broadway produkties

Jeetje, na ruim 3,5 maand in het ziekenhuis... Ik schrik er toch iedere keer weer van wanneer een jong iemand zonder eerdere gezondheidsproblemen aan de gevolgen van covid-19 overlijdt. Uit de berichten op social media van zijn vrouw lees ik ook dat ze geen idee hebben waar hij het virus had opgelopen. Wat afschuwelijk voor zijn vrouw en hun 1-jarig zoontje :"-(
+
sabinevermeer schreef:
06-07-2020 17:06
Jeetje, na ruim 3,5 maand in het ziekenhuis... Ik schrik er toch iedere keer weer van wanneer een jong iemand zonder eerdere gezondheidsproblemen aan de gevolgen van covid-19 overlijdt. Uit de berichten op social media van zijn vrouw lees ik ook dat ze geen idee hebben waar hij het virus had opgelopen. Wat afschuwelijk voor zijn vrouw en hun 1-jarig zoontje :"-(
:rose:
Cordero werd al in maart opgenomen in het ziekenhuis nadat hij besmet raakte met het virus. Als gevolg van het coronavirus waren er verschillende complicaties in zijn gezondheid opgetreden. Zo moest zijn been geamputeerd worden en kreeg hij een pacemaker. Ook waren zijn longen ernstig beschadigd en zou hij een dubbele longtransplantatie moeten ondergaan. De complicaties werden hem uiteindelijk teveel.
calvijn1 schreef:
06-07-2020 11:02
Wat een contrast.

Heel oneerlijk
Waarom oneerlijk?
Verdrietig zeker en tragisch ook maar door het woord oneerlijk lijkt het alsof de lengte van leven echt op die manier bepaald wordt.
calvijn1 schreef:
06-07-2020 11:02
Wat een contrast.

Heel oneerlijk
wat is er oneerlijk aan, Had die van 91 20 jaar eerder moeten gaan zodat die van 41 er nog 20 jaar bij had gekregen?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
https://www.nu.nl/muziek/6062752/countr ... ftijd.html

Een van mijn grote favoriet zangers.
:flirting: :'(
Lara van Ruijven is overleden. 27 pas. Ik vind het zo bizar, dat je zomaar ineens zo ziek kunt worden.
KamilleT schreef:
10-07-2020 20:33
Lara van Ruijven is overleden. 27 pas. Ik vind het zo bizar, dat je zomaar ineens zo ziek kunt worden.
Och wat een drama.

Wat zwaar voor haar nabestaanden.
Am Yisrael Chai!
Shorttracksters Lara van Ruijven is op 27 jarige leeftijd overleden.

Een topsportster die ineens ernstig ziek wordt met fatale afloop en zo jong ... :rose:
KamilleT schreef:
10-07-2020 20:33
Hier ben ik écht door ontdaan. Wat vreselijk.
https://www.nu.nl/film/6063281/einde-re ... onken.html
Dit is ook zo erg. Glee is een van mijn favoriete series en dit is al de derde hoofdrolspeler die veel te jong overlijdt (vermoedelijk).
Wat een jonge mensen allemaal :(
Later is nu
KamilleT schreef:
10-07-2020 20:37
https://www.nu.nl/film/6063281/einde-re ... onken.html
Dit is ook zo erg. Glee is een van mijn favoriete series en dit is al de derde hoofdrolspeler die veel te jong overlijdt (vermoedelijk).
Ik ben hier ook al sinds ik het gisterochtend las van ontdaan. Ik vond haar heel erg leuk, zowel in Glee als daarbuiten.
Am Yisrael Chai!
girasole3 schreef:
10-07-2020 20:36

Een topsportster die ineens ernstig ziek wordt met fatale afloop en zo jong ... :rose:
Ja vreselijk :'(. RIP Lara :redrose:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
fashionvictim schreef:
10-07-2020 20:41
Ik ben hier ook al sinds ik het gisterochtend las van ontdaan. Ik vond haar heel erg leuk, zowel in Glee als daarbuiten.
Ja ik ook en haar zoontje is pad 4 jaar zo erg :cry:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lara :rose:
wat jong ..
Verhuisd naar ander forum, over vloggers,influencers reality series pb voor info.
girasole3 schreef:
10-07-2020 20:36

Haar verhaal deed me een beetje denken aan Lotte van der Zee. Ook uit het niets in een kunstmatige coma en op jonge leeftijd overleden :redrose:
https://www.ad.nl/binnenland/vrouw-die- ... ~a22897cd/

Vrouw die op 63-jarige leeftijd moeder werd is overleden
Tineke Geessink, de vrouw die in 2011 op 63-jarige leeftijd beviel van een gezond meisje, is overleden. Ze laat haar dochtertje van 9 jaar achter.

,,Lieve mama, ik zal jou missen”, staat te lezen in een rouwadvertentie bij de Leeuwarder Courant. De familie heeft besloten geen verdere mededelingen te doen. Geessink is 72 jaar geworden. Ze is twee weken geleden overleden.

De familie wil wel graag meegeven dat alles goed is geregeld met de opvang van Geessinks dochter.

De Friese Geessink kwam in Nederland groot in het nieuws toen ze op haar 63ste voor het eerst moeder werd. Ze was alleenstaand en werd zwanger dankzij ivf-behandelingen met bevruchte eicellen, afkomstig van jongere vrouwen.

In Nederland ligt de grens voor een ivf-behandeling op 45 jaar, maar Geessink ging voor haar behandeling naar Italië, waar ze werd geholpen door fertiliteitsarts Severino Antinori.
Lara, zo bizar. :rose:

Ik heb er geen woorden voor.
Lara. :'(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven