Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 3

28-11-2018 22:49 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
...of overleden in andere publieke functies..

Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!

Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
meisje22 schreef:
13-07-2020 09:06
Wat erg van Kelly Preston. Zo jong en ze hadden al zo’n drama gehad met het verlies van hun zoon Jett. Ook een van de weinige Hollywood koppels die al zo lang bij elkaar waren
Wat heftig zeg!
En zo jong nog.
En die kleinzoon van Elvis heeft zichzelf van het leven beroofd. Ook zo jong nog. Wat een ellende.
Wat een naar nieuws toch allemaal. De dochter van wijlen Nelson Mandela, Zindzi Mandela is op 59 jarige leeftijd overleden in een ziekenhuis in Johannesburg, Zuid Afrika. Het is niet bekend waar aan ze is overleden.
Arizona15 schreef:
13-07-2020 07:48
Kelly Preston, vrouw van John Travolta schijnt overleden te zijn. 57 jaar aan de gevolgen van borstkanker.
WHAT!!, :rose:

chrisjoh schreef:
13-07-2020 04:02
Kleinzoon Elvis Presley op 27 jarige leeftijd zichzelf het leven genomen .erg triest.

Toch dramatisch deze familie.roem maakt niet altijd automatisch gelukkig.
verschrikkelijk :rose: beide zo jong nog
Relax we're all crazy, it's not a competition
Wel vreemd dat in de nieuwsberichten veelal staat dat de kleinzoon van Elvis is overleden. Ik denk dan toch eerder aan Lisa Marie die haar zoon heeft verloren .
Billy_Mean schreef:
13-07-2020 12:05
Wel vreemd dat in de nieuwsberichten veelal staat dat de kleinzoon van Elvis is overleden. Ik denk dan toch eerder aan Lisa Marie die haar zoon heeft verloren .

Omdat Elvis beroemder/bekender is dan Lisa Marie?

Hij leek inderdaad wel veel op Elvis!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De 27 Club is weer uitgebreid.
:redrose:
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Wat ontzettend naar van Kelly Preston. Heftig voor het gezin ook. Wat een kloteziekte.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1270227 ... -overleden

Dochter Nelson Mandela op 59-jarige leeftijd overleden
Och wat een naar nieuws toch vandaag. Allemaal supertriest en veel te jong.
Am Yisrael Chai!
Nicole Thea, een youtuber/influencer uit Londen, zaterdagochtend is overleden. Ze was zwanger van een zoontje, hij heeft het ook niet gered. 24 jaar oud pas. Doodsoorzaak is niet bekend gemaakt. Wat ontzettend triest.
himalaya schreef:
13-07-2020 12:19
Omdat Elvis beroemder/bekender is dan Lisa Marie?

Hij leek inderdaad wel veel op Elvis!
Dat wel, sprekend het gezicht van Elvis.

Het stoorde me denk ik omdat Elvis allang dood is en Lisa Marie leeft en haar kind kwijt is.
En wat erg dat John Travolta ook al een zoon verloren heeft.
Vreselijk verdrietig.
Billy_Mean schreef:
13-07-2020 12:50
Dat wel, sprekend het gezicht van Elvis.

Het stoorde me denk ik omdat Elvis allang dood is en Lisa Marie leeft en haar kind kwijt is.
Snap 'm maar ja ; Elvis .. die is een stuk bekender vandaar denk ik dat het automatisch zo wordt gezegd ; het viel me gelijk op dat hij er zo op lijkt.
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
Very__Cherry schreef:
13-07-2020 12:23
De 27 Club is weer uitgebreid.
:redrose:

Ja, daar dacht ik ook meteen aan.
Such fun!1
John Travolta verloor eerder een grote liefde aan borstkanker. In 1977 stierf zijn vriendin Diana Hyland aan de ziekte.
zandlopertje schreef:
13-07-2020 13:31
John Travolta verloor eerder een grote liefde aan borstkanker. In 1977 stierf zijn vriendin Diana Hyland aan de ziekte.
Daar moest ik ook meteen aan denken. En wat vreselijk zeg van Kelly, prachtige vrouw, ik wist niet dat ze zo ziek was.
+
KamilleT schreef:
10-07-2020 20:37
https://www.nu.nl/film/6063281/einde-re ... onken.html
Dit is ook zo erg. Glee is een van mijn favoriete series en dit is al de derde hoofdrolspeler die veel te jong overlijdt (vermoedelijk).
Haar lichaam is gevonden :(
Billy_Mean schreef:
13-07-2020 12:05

Ik wist niet eens dat Lisa Marie een zoon had, die al zo oud was, maar inderdaad, daar moest ook gelijk aan denken. Zo verdrietig. En als gezegd wordt 'de zoon van Lisa Marie Presley' dan weet iedereen toch wie het is?
Later is nu
Ceridwen91 schreef:
13-07-2020 20:30
Haar lichaam is gevonden :(
Is het al bevestigd? Ik zie alleen TMZ die het heeft gepost (en de kranten die het hebben overgenomen), maar nog niks van de officials.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
13-07-2020 20:36
Is het al bevestigd? Ik zie alleen TMZ die het heeft gepost (en de kranten die het hebben overgenomen), maar nog niks van de officials.
Oh, je hebt gelijk. Het artikel wat ik las beweerde stellig dat het haar lichaam is, maar andere bronnen spreken over “een lichaam”.
Ceridwen91 schreef:
13-07-2020 20:39
Oh, je hebt gelijk. Het artikel wat ik las beweerde stellig dat het haar lichaam is, maar andere bronnen spreken over “een lichaam”.
Ja, het Twitter account van de Ventura Sheriff Department heeft het over een lichaam. Grote kans natuurlijk dat het Naya’s lichaam is, maar er is nog niets bevestigd. :(
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
13-07-2020 20:42
Ja, het Twitter account van de Ventura Sheriff Department heeft het over een lichaam. Grote kans natuurlijk dat het Naya’s lichaam is, maar er is nog niets bevestigd. :(
Is nu wel bevestigd: https://www.ad.nl/show/levenloze-lichaa ... ~a9ef5311/
nessemeisje schreef:
13-07-2020 21:01
Daar las ik het ook, maar alleen het AD lijkt het te hebben over een bevestiging dat het om haar lichaam gaat.
nessemeisje schreef:
13-07-2020 21:01
Nog steeds niet via een officieel kanaal. Er wordt daar om 14.00 lokale tijd pas een persconferentie gegeven, lees ik.

Hoewel de kans gewoon groot is, wacht ik liever op een officiële bevestiging in plaats van TMZ.
¡Apagando las luces!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven