Is dit een date?

27-06-2020 17:13 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi forummers. Ik kom ergens niet helemaal uit en zou graag willen weten wat jullie ervan denken. Dit is wat er is gebeurd; ik ben een man van begin 30 en ik voor mijn werk ben ik een leverancier en installateur (partner) van een grote organisatie.Hier werkt een vrouw waar ik het altijd al goed mee heb kunnen vinden en andersom ook. Contact is beperkt tot de werkvloer, maar we hebben wel elkaars telefoonnummer omdat we elkaar soms nodig zijn om dingen te laten functioneren. Sinds een tijdje valt het me op dat ze aardiger is dan normaal en dat ze in mijn buurt blijft plakken als ik in het bedrijf waar zij werkzaam is aan het werk ben. Vorige week is het eigenlijk echt begonnen. Ze stuurde me een appje dat als ik op haar locatie kwam ik het haar even moest laten zodat ze een pot koffie kon zetten. Dus dat heb ik gedaan en uiteindelijk heb ik er een uur met haar gezeten en gepraat over koetjes, kalfjes en werk. We kregen het er over dat de restaurants meer mensen binnen mogen hebben ivm Corona en wat voor eten we lekker vinden. Vroeg ze prompt ineens mee uit eten. Ik heb me er maar met een grapje van af gemaakt. Wist niet echt wat ik er mee aan moest. Hierna nog wat meer gespraat en daarna weggegaan en toen was het weekend. Van de week elkaar nog een paar keer gezien, maar we hadden het beiden druk, dus elkaar niet veel gesproken. Tot gisteren.

Ik moest veel spullen bij haar bedrijf ophalen uit een ruimte waar ik zelf geen toegang tot heb. Zij wel en ze was die dag de enige aanwezige dus heeft ze me meegeholpen. Tussendoor veel gepraat en als ik een grapje maakte kreeg ik een por in m'n zij en dat soort dingen. Staan we in de lift, zegt ze; leuk he met zijn twee in de lift? En toen ik schijnbaar statisch was en ze me aanraakte vroeg ze heel gevat of de vonk was overgeslagen. Mij lijkt dit flirterig en hiervoor deed ze zulke dingen ook nooit. Het was verder al laat op de werkdag, we waren beide vrij en ze vroeg of ik wilde blijven tot einde werktijd. So I did. Ze vertelde dat een date haar afgelopen weekend (hiervoor was ze dus al ineens zo aardig) had laten zitten en dat ze pech had in de liefde etc. Best vreemd onderwerp maar ok. Toen vroeg ik wanneer het haar uitkomt wanneer we uit eten gaan en dat is dus aanstaand weekend. Hierna goed weekend gewenst en niks meer gehoord.

En dat is een beetje waar ik tegenaan loop. In mijn ogen toont ze wel interesse, maar buiten werktijd om is er geen contact. Misschien wil of durft ze dat niet, maar ga mezelf in elk geval niet aan haar opdringen. Ik weet dus gewoon niet zo goed wat de bedoeling van dit alles is. Aangezien ze een soort externe collega is durf ik ook niet aan haar te vragen hoe en wat. Komt bij dat ze 9 jaar jonger is als mij en een kindje heeft. Ze gaf ergens aan dat ze op zoek is naar een partner met een degelijke baan, stabiel leven, niet-roker etc. Dingen die ik bij mezelf kan aanvinken. Vind haar echt een hele leuke meid, maar hoe dit verder moet of kan gaan? Haar intentie is me al totaal onduidelijk, maar ik hoop dat jullie als buitenstaanders me een beetje op weg kunnen helpen. Ik ben namelijk vrij blind voor de eerste vrouwelijke signalen. Later niet meer hoor :-P
Long story short vraag ik me gewoon af of ze alles vriendschappelijk ziet of echt geïnteresseerd is me is. Andersom ben ik dat wel in haar (was ik voor dit alles ook al) maar leeftijdverschil en het feit dat we soort van collega's zijn houd me wat tegen. Wat denken jullie?
MarindaH schreef:
04-07-2020 12:54
Hij zegt dat er vanaf het eerste moment aantrekkingskracht was, dus chill.

Klinkt leuk hoor Vink, veel plezier!
Tsja, ik vind het wat raar als iemand waar je je toe aangetrokken voelt zo duidelijk is dat ze interesse heeft, dat je het dan beleefd afslaat. ;)
Aaah nog een week wachten! Spannend ;-)
Je kunt méér.
Nou daar gaan we. Over een uur gaat het beginnen. Ben geen drinker, maar er gaat nu even een borrel in zodat ik daar niet als een zenuwpees verschijn. :hyper:
Veel plezier en succes!
Veel plezier! En ze vindt je al leuk, dus dat heb je al gewonnen. Geen zenuwen nodig! :cheer:
Such fun!1
Spannend! :hyper:

Veel plezier!
Blindevink schreef:
11-07-2020 18:41
Nou daar gaan we. Over een uur gaat het beginnen. Ben geen drinker, maar er gaat nu even een borrel in zodat ik daar niet als een zenuwpees verschijn. :hyper:
En haar dan met een jeneverlucht begroeten zeker, goeie binnenkomer! Nee hoor, veel plezier, zet hem op!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Hoe is het gegaan??
Je kunt méér.
Of is het nog niet afgelopen?
En, lekker geneukt gisteren?

Mocht je zonder condoom?
Het was laat vannacht. :-P We zijn naar La Cubanita geweest. Zo'n tapastoko waar je per ronde kleine gerechtjes kunt bestellen. Kan het niemand aanraden trouwens maar dat terzijde. Niet veel gegeten, wel heel veel gepraat en gelachen. Het was echt supergezellig! Blijkt dat we wel veel raakvlakken hebben en dat is wel prettig. Ze wilde me per sé bij huis ophalen. Dessert hebben we overgeslagen want we vonden het allebei maar zo zo dus zijn we weggegaan. Maar goed ze moest me dus ook weer wegbrengen en toen we bij mijn huis kwamen heb ik heel subtiel gevraagd of ze niet zin had in een lekker ijsje bij mij :biggrin:

Dat wilde ze wel. Uiteindelijk is ze pas om half 4 vannacht vertrokken. We hebben nog aardig wat om elkaar heen gedraaid, maar uiteindelijk was daar toch de eerste kus. Duurde even. Ze zei dat ze niet wist wat mijn intentie van 'het etentje' was en dat had ik dus ook bij haar. Bleek dat zoals velen hier zeiden dat we elkaar leuk vinden, maar elkaar niet de goede signalen gaven (ik dus vooral als holbewoner niet naar haar toe).

De rest van de tijd OP DE BANK tegen elkaar aan gezeten/gelegen, geknuffeld, gezoend. Verder hebben we het braaf gehouden en is er niks gebeurd. Ben zelf geen rondneuker en zij schijnbaar ook niet. We hebben in elk geval afgesproken om elkaar te blijven zien om te kijken waar het heen gaat! Waar ik zelf twijfelde door het leeftijdsverschil is dit aan haar kant geen issue vertelde ze. Papa van haar kind is namelijk net zo oud als mij (0 contact).

De serieuze kant van dit alles is dat ze een tweede kind wil. Niet a la minute maar wel redelijk snel zodat leeftijdsverschil met haar eerste kind niet heel groot is. Ze wilde weten hoe ik daar in stond, ook of ik überhaupt later op lange termijn betrokken wil worden bij haar eerste kind. Voor mij was dit in eerste instantie een redelijk wtf moment. Nu ik me later in haar verplaats begrijp ik het ook wel. Zij heeft nog een kinderwens (ik ook, maar helaas nooit van gekomen). Dus ze zoekt naar een partner die dezelfde dingen wil en haar niet afrekent op dat ze al een kind van een ander heeft. Als ik daar anders over dacht dan was het waarschijnlijk direct einde verhaal geweest.

We zijn allebei niet van plan om ons in een relatie te storten. We gaan rustig aan doen en dan zien we het allemaal wel. We hebben het erg leuk gehad en wat mij betreft is het een leuk opstapje naar meer.
Ik wilde zeggen dat ik dacht dat ze je echt wel zag zitten maar lees dat het al zo ver is. Wat fijn! Nu rustig de tijd nemen om te ontdekken of het wat wordt.
Leuk dat je een update geeft!

Heb je het idee dat haar datingleven er erg op gericht is om snel haar wens voor gezinsuitbreiding te vervullen?
Oh en trouwens, zij is begin 20 en hoe oud is haar kindje?
vivautrecht85 schreef:
12-07-2020 14:16
Leuk dat je een update geeft!

Heb je het idee dat haar datingleven er erg op gericht is om snel haar wens voor gezinsuitbreiding te vervullen?
Haar kindje is bijna 3. Verder leg je direct de vinger op de zere plek. Ik denk het wel. In het verleden heeft ze twee anderen afgekapt omdat die niet aan haar wens konden of wilden voldoen. Ik snap wel echt heel goed waarom ze het aankaart hoor. Het is gewoon iets in het leven wat ze graag wil. Zelf wil ik ook echt wel papa worden, maar dat hoeft niet met of van de eerste de beste vrouw te zijn die op mijn pad komt. Ze wil zelf ook absoluut niet te snel gaan dus ik denk dat ze er hetzelfde in staat. Zelf ben ik bijna 33 en als ik op mijn 35e papa zou worden is dat wat mij betreft de perfecte leeftijd. Jammer dat ik niet in haar hoofd kan kijken haha. Het is een behoorlijk zwaar en serieus onderwerp. Daarom wil ik zelf ook niet te hard van stapel lopen. Het stemmetje van voorzichtigheid zit zeker in mijn achterhoofd. Nu nog zien uit te vinden of dat gegrond is ja of nee.
Blindevink schreef:
12-07-2020 14:29
Haar kindje is bijna 3. Verder leg je direct de vinger op de zere plek. Ik denk het wel. In het verleden heeft ze twee anderen afgekapt omdat die niet aan haar wens konden of wilden voldoen. Ik snap wel echt heel goed waarom ze het aankaart hoor. Het is gewoon iets in het leven wat ze graag wil. Zelf wil ik ook echt wel papa worden, maar dat hoeft niet met of van de eerste de beste vrouw te zijn die op mijn pad komt. Ze wil zelf ook absoluut niet te snel gaan dus ik denk dat ze er hetzelfde in staat. Zelf ben ik bijna 33 en als ik op mijn 35e papa zou worden is dat wat mij betreft de perfecte leeftijd. Jammer dat ik niet in haar hoofd kan kijken haha. Het is een behoorlijk zwaar en serieus onderwerp. Daarom wil ik zelf ook niet te hard van stapel lopen. Het stemmetje van voorzichtigheid zit zeker in mijn achterhoofd. Nu nog zien uit te vinden of dat gegrond is ja of nee.
Goed dat je daarop reflecteert. Ergens in je verhaal proef ik een soort haast bij haar. Op je 24e nadenken over een tweede kind bij een tweede man, dit al zo snel op tafel gooien en dan voor deze date al verzuchten dat haar liefdesleven een ramp is. Pff het klinkt vlug en benauwend.

Ik vind na twee jaar relatie een kind krijgen-wat jij dus oppert op je 35e- al best wel rap...helemaal als het daarmee een samengesteld gezin wordt.

Normaal raad ik vooral aan te genieten in de eerste prille fase maar ze hangt er zelf wel een bepaald gewicht aan.
Wauw, dat is wel vlot zeg. Blijf alsjeblieft helder nadenken.
Wees maar voorzichtig, dat ze niet 'onverwacht' zwanger wordt.
Het is in elk geval iets om over na te denken. Nu is alles nog zo pril. Dat ze het allemaal wil vind ik prima. Wil zelf alleen niet gebruikt worden om een kind te verwekken. Ik denk niet dat dat aan de orde is hoor. Ze heeft een heel directe persoonlijkheid om er maar een kanttekening aan te hangen. Het kwam op mij allemaal meer over dat ze een soort van bevestiging zocht. In de trant van dit is mijn rugzakje, take it or leave it. In de verte hoor ik wel een alarmbel hoor, maar als ik kijk hoe ze is denk ik dat ze zelf niet echt door heeft hoe haar uitspraken bij een ander (kunnen) over komen.

Ze had gisteren ook kunnen aansturen op seks als ze zo graag een tweede kind wil, maar dat heeft ze niet gedaan, dat is dan misschien wel weer een goed teken. Ze is so wie so niet lelijk om te zien. Als haar prio is om seks te hebben met weet ik veel wie om (weten wij veel, stiekem) zwanger te raken heeft ze opties te over. Genoeg die 'm er in zouden steken.
Gisteren wilde ze me trouwen op haar telefoon een aantal dingen op internet en Facebook laten zien. Als je dan iets wilt intikken komt eerst de recente zoekgeschiedenis naar boven en mijn naam en varianten daarop (ben Oost Europees, dus moeilijk vindbaar bij niet juiste spelling) stonden hoog bovenin haar geschiedenis. Misschien ook een signaal dat er wel degelijk interesse is in mij als persoon en er verder niet teveel achter moet zoeken :-)
Blindevink schreef:
12-07-2020 15:08
Het is in elk geval iets om over na te denken. Nu is alles nog zo pril. Dat ze het allemaal wil vind ik prima. Wil zelf alleen niet gebruikt worden om een kind te verwekken. Ik denk niet dat dat aan de orde is hoor. Ze heeft een heel directe persoonlijkheid om er maar een kanttekening aan te hangen. Het kwam op mij allemaal meer over dat ze een soort van bevestiging zocht. In de trant van dit is mijn rugzakje, take it or leave it. In de verte hoor ik wel een alarmbel hoor, maar als ik kijk hoe ze is denk ik dat ze zelf niet echt door heeft hoe haar uitspraken bij een ander (kunnen) over komen.

Ze had gisteren ook kunnen aansturen op seks als ze zo graag een tweede kind wil, maar dat heeft ze niet gedaan, dat is dan misschien wel weer een goed teken. Ze is so wie so niet lelijk om te zien. Als haar prio is om seks te hebben met weet ik veel wie om (weten wij veel, stiekem) zwanger te raken heeft ze opties te over. Genoeg die 'm er in zouden steken.
Het komt een beetje naief over om hier iets positiefs in te zien. Ze vindt je vast leuk, maar dat sluit niet uit dat ze je (ook) als snel vaderschapsmateriaal kan zien.
Ze vindt jou duidelijk leuk maar haar kinderwens is prioriteit. Je zegt zelf dat ze al 2 relaties daarvoor heeft afgekapt en dat doet ze ook met jou als jij twijfelt.
Ze zal uiteraard niet zo maar van iedereen een kind willen en jij lijkt haar wel geschikt.
Vind het heel eigenaardig voor iemand die al een kind heeft gekregen in een niet stabiele relatie en alle ellende die dat meebrengt voor een kind,, dat ze zo maar weer heel snel een kind met iemand wil die ze nauwelijks kent.
Jij wil binnen 2 jaar vader zijn? Dan heb je maar een goed jaar nodig om met haar verkering te hebben, te gaan samenwonen om te ervaren hoe dat gaat met haar én met haar kind erbij? Lijkt dat je niet wat snel?
vivautrecht85 schreef:
12-07-2020 16:24
Het komt een beetje naief over om hier iets positiefs in te zien. Ze vindt je vast leuk, maar dat sluit niet uit dat ze je (ook) als snel vaderschapsmateriaal kan zien.
Misschien was het moment ovulatie technisch niet het juiste...
Jullie vinden elkaar leuk, maar zij ziet in jouw allereerst een vader voor haar tweede kind. Op date 1 al dit onderwerp op tafel leggen is echt heel snel.. meestal wachtJe hier voor de goede orde mee tot je een date of 3 verder bent.. bij mij gaan lichtelijk de alarmbellen af. En inderdaad, zorg dat ze niet “Door de pil heen” zwanger kan worden..
Ik ben toch benieuwd hoe ze aan papa 1 is gekomen en waarom daar 0 contact mee is. Ik weet niet hoor...pas een beetje op, to..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven