Good Luck 2
woensdag 29 april 2009 om 21:52
Leuk Bam, dat is een van de redenen dat ik klaar ben met Albert.nl. Nouja, niet dat dat een keer gebeurd is, maar ik mis heel vaak boodschappen enzo. Heel irritant.
Mosterd denk ik, maar ik hoorde niets meer over de vermeende zwangerschap van Katja. Nu lees ik dat ze begin deze maand een miskraam gehad heeft. Iemand meer nieuws? Ik zal even gaan zoeken hier op shownieuws.
Mosterd denk ik, maar ik hoorde niets meer over de vermeende zwangerschap van Katja. Nu lees ik dat ze begin deze maand een miskraam gehad heeft. Iemand meer nieuws? Ik zal even gaan zoeken hier op shownieuws.
woensdag 29 april 2009 om 22:02
Als ze gewoon komen, vind ik het wel makkelijk. En boodschappen vergeet ik zelf ook wel eens, dus zolang ze dat goed oplossen hoor je me niet.
Ze hebben het nu ook weer goed opgelost, maar was gewoon ff pissed!
Ben overigens wel minder aan boodschappen kwijt als dat ik het zelf haal... hoe zou dat toch komen...
Ze hebben het nu ook weer goed opgelost, maar was gewoon ff pissed!
Ben overigens wel minder aan boodschappen kwijt als dat ik het zelf haal... hoe zou dat toch komen...
donderdag 30 april 2009 om 08:32
Goedemorgen en allemaal een fijne Koninginnedag!
Jemig Bam, wat stom van de Appie.
CD, wat een groot huis!!! Maakt je vriend daar ook een kantoor van achter ofzo? Echt gaaf zeg WOW!
Nou wij zijn gisteren gaan bowlen haha. Was best leuk. Wij deden net alsof we heel professioneel waren enzo, en elke keer high-five als we goed hadden gescoord daarna even de stad in bandjes geluisterd enzo. En ik heb nog een stukje in de auto gereden. Malman werd meteen instructeur natuurlijk
we krijgen zo vrienden op bezoek dus ik ga weer, veel plezier vandaag!
Jemig Bam, wat stom van de Appie.
CD, wat een groot huis!!! Maakt je vriend daar ook een kantoor van achter ofzo? Echt gaaf zeg WOW!
Nou wij zijn gisteren gaan bowlen haha. Was best leuk. Wij deden net alsof we heel professioneel waren enzo, en elke keer high-five als we goed hadden gescoord daarna even de stad in bandjes geluisterd enzo. En ik heb nog een stukje in de auto gereden. Malman werd meteen instructeur natuurlijk
we krijgen zo vrienden op bezoek dus ik ga weer, veel plezier vandaag!
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 30 april 2009 om 15:43
ik heb echt heel hard gehuild. Ik ken die bus en dat was de oude pretlijn, die gebruikt werd voor de Julianatoren. Die is daarvoor afgekeurd. Ik denk dat ze die leuk opgeknapt hebben omdat ze er vanuit gingen dat hij toch maar hel zacht zou rijden. Als die man de bus geraakt had waren er zeker daar ook doden gevallen.
donderdag 30 april 2009 om 21:08
Ik heb hier verder geen familie wonen en de vrienden die ik ken waarvan ik wist dat ze gingen kijken zijn allemaal ongedeerd, gelukkig. Maar dat neemt niet weg dat we erg van slag zijn. Ik weet dat het er niks mee te maken heeft, het slaat ook nergens op, maar dat is gewoon mijn oude buurt, en ik heb daar echt onwijs veel gewandeld met Jonathan, dat maakt het voor mijn gevoel wel extra bizar. Vriendin van mij die daar vlakbij woont stond bij het Paleis, die zag de bus aankomen na de aanslag en dat de familie snel het paleis in moest. Ze zag dat ze allemaal verbijsterd waren.
donderdag 30 april 2009 om 21:26
Wij zijn ook oke. Maar net als Mal ook helemaal van slag, ik ben er de hele dag al naar van. Zus stond er wel en heeft alles zien gebeuren, zo triest allemaal! Het duurde echt wel een uur voordat we haar eindelijk aan de lijn hadden dus dat was wel even een beetje paniek. Het is allemaal ook zo dichtbij. Ik las net op internet dat er al 5 mensen overleden zijn .
donderdag 30 april 2009 om 21:46
Wat een verschrikkelijke gebeurtenis in Apeldoorn zeg, echt vreselijk!
Fijn dat jullie ongedeerd zijn Mal en Juud.
Zag net het extra nieuwsbericht op tv, en als je dan ziet hoe het gebeurd, gewoon te erg om naar te kijken eigenlijk.
Ben er ook naar van...
Vreselijk ook voor de nabestaanden van de overledenen
En dat op zo'n feestelijke dag... triest gewoon.
Fijn dat jullie ongedeerd zijn Mal en Juud.
Zag net het extra nieuwsbericht op tv, en als je dan ziet hoe het gebeurd, gewoon te erg om naar te kijken eigenlijk.
Ben er ook naar van...
Vreselijk ook voor de nabestaanden van de overledenen
En dat op zo'n feestelijke dag... triest gewoon.