Van voorvocht zwanger worden

15-07-2020 22:10 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Een scharrel waar ik een tijdje mee zat is 6 weken zwanger, zij heeft in die tijd meerdere bed partners gehad. Ik heb onveilige seks met haar gehad ik ben alleen niet in haar gekomen, kort voor dat we seks hadden heb ik ook nog geplast.

Is er dan toch een kans dat een meisje dan zwanger kan raken? en hoe groot zou die kans dan kunnen zijn?

Thx
Waarom deden jullie het überhaupt niet met een condoom?

Een vrouw die met meerdere mannen in korte tijd onbeschermde seks heeft klinkt als iemand die bewust zwanger probeert te raken.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Wat heeft plassen van te voren er in godsnaam mee te maken?
Volgens mij heb je 50% kans: ze is wel zwanger van voorvocht of ze is niet zwanger. :biggrin:
Heeft ze al een echo gehad om te kijken hoever ze daadwerkelijk is?

Als ze 6 weken zwanger is, betekend dit dat ze van seks 4 weken geleden zwanger is geworden dus twee weken krijg je cadeau. Hoeveel potentiële vaders zijn er dan?
Die kans is extreem klein. Dat van dat plassen van tevoren is geen onzin. Maar de kans is niet 0. Dus je kunt niet voor 100% uitsluiten dat het van jou is als je 4 weken geleden met haar naar bed bent geweest. Sowieso even de eerste echo afwachten voor een preciezere zwangerschapslengte. En in vredesnaam gast; gebruik een condoom de volgende keer.
What doesn't kill you makes you stronger...
suzyqfive schreef:
15-07-2020 23:19
Ook van voorvocht kan je wel degelijk zwanger raken. 15-40% van de vrouwen die voor het zingen de kerk uit als anti-conceptie gebruikt raakt binnen een jaar toch zwanger.
Van te voren plassen is echt onzin.

Hoe oud ben je?
Dit is wel de info die ik kreeg van mijn gewezen huisarts bij een gelijkaardig probleem.
Voorvocht bevat geen zaadcellen en plassen verwijdert eerdere restanten van zaad.
Dus volgens mij: miniem.

Maar je bent natuurlijk beter af met betrouwbare anti-conceptie.
Soa test Henk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven