Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 23 juli 2020 om 08:55
Ik zie niet in wat dat met lezen te maken heeft.

donderdag 23 juli 2020 om 09:13
Oh ik zie nu wat je bedoelt, nu worden mijn zorgen of ik wel aan een nieuwe baan kan beginnen weggezet als "wetenschappelijk snoepreisje" en vergeleken met de overvolle campings. Netjes. Ik ga dat topic ook maar eens vermijden.

donderdag 23 juli 2020 om 09:32
Ach so....

donderdag 23 juli 2020 om 09:33
Lijkt me wijs, aangezien er daar niemand naar een overvolle camping gaat en je dus tegen de verkeerde mensen aan het aanschoppen bent.

donderdag 23 juli 2020 om 09:58
Nee je hebt ook gelijk, gister was er een troll die het erom deed en een enkeling zegt minder snuggere dingen. Ik sloeg alleen aan op iemand die overvolle campings verdedigde onder het mom van 'ieder voor zich'. Degenen die gewoon opletten maar dan in een ander land snap ik wel.

donderdag 23 juli 2020 om 10:10
Ik loop in mijn eigen woonplaats meer Coronakans. Bomvol Nederlandse toeristen die allemaal weer met het hele gezin de Action en de supermarkt in gaan.
Heerlijk rustig nu op Sardinië

donderdag 23 juli 2020 om 10:13
Ze lezen precies wat ze willen lezen op de pijler. Mij maakt het niks uit waar iedereen heen gaat als ze maar de risicos kennen. En ja ikzelf ga nergens heen helaas...Murrmurr schreef: ↑23-07-2020 09:58Nee je hebt ook gelijk, gister was er een troll die het erom deed en een enkeling zegt minder snuggere dingen. Ik sloeg alleen aan op iemand die overvolle campings verdedigde onder het mom van 'ieder voor zich'. Degenen die gewoon opletten maar dan in een ander land snap ik wel.
Maar je gaat dus emigreren Murrmurr? Spannend hoor! Een wetenschappelijk snoepreisje klinkt ook wel vet interessant natuurlijk

donderdag 23 juli 2020 om 10:30
Helaas niet vanwege een virus dat de wereld overhoop heeft gehaald. Zaterdag mogen ze naar huis en de grootouders mogen alleen achter glas kijken in het ziekenhuis. De kraamhulp heeft al gemeld dat niemand over de vloer mag komen, ook weer de grootouders niet.
Best sneu.
Geen bijzonderheden

donderdag 23 juli 2020 om 11:40
Wij zouden naar Luxemburg, maar hebben geannuleerd. In zo'n stad is het lastig om mensen te ontlopen en de weersverwachtingen zijn ook niet al te best (schijnen beter te worden) dus wat je doet, doe je binnen. Als dat dan niet meer zo goed kan, is een stad eigenlijk niet zoveel aan, leek me.
En als ik dan toch binnen zit, dan maar thuis.
En als ik dan toch binnen zit, dan maar thuis.
Later is nu